Тіл дамыту сабағы - Көлік түрлері (балабақша тобына арналған сабақ жоспары)

Семей қаласы

№25 орта мектеп

Сәбилер тобы «Бота»

Закирова Бахытгүл Райыпқызы

.

Білім аймақтары: «Қатынас», «Денсаулық», «Таным».

Бөлімі: Тіл дамыту.

Тақырыбы: «Көлік түрлері».

Мақсаты: Балалардың сөйлеу, ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту мен қатар тілін, сөз қорын жетілдіру. Жан-жақты білімдерін кеңейту. Өзін-өзі көпшілік ортада мәдениетті ұстауға, әдепті, әдемі болуға үйрету. Достық пен сыйластыққа тәрбиелеу.

Көрнекіліктер : Көлік түрлерінің суреттері, үн таспа, ойын элементтері (машина рулі, гараж), жол макеті.

Сөздік жұмысы : Достық - дружба, көлік - транспорт, көлік түрлері - виды транспорта, жүргізуші - водитель, бағдаршам - светофор.

Іс-әрекет кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеттері
Балалардың іс-әрекеттері
Іс-әрекет кезеңдері:

Дәлелі-себеп

кезеңі

Мұғалімнің іс-әрекеттері:

Ұйымдастыру кезеңі

Амандасу рәсімі:

  • Балалар сендер күннен күнге әдемі ақылды болып өсіп келесіңдер. Сендерді қоршаған барлық жақсылықты бойларына сіңіріп үлгілі Қазақстанның азаматы болып өсулерін керек. Солай ма?
Балалардың іс-әрекеттері:

Балалар хорымен, қимыл іс-әрекет арқылы көрсетеді

- Сәлем саған алтын күн!

- Сәлем саған көк аспан!

- Сәлем саған жер ана!

- Сәлем саған достарым!

- Сәлеметсіздерме қонақтар!

  • Иә.
  • Жақсылықты үйреніп,

Боламыз біз жақсы адам.

Жамандықтан жиреніп

Үлгі аламыз жақсыдан.

Іс-әрекет кезеңдері: Ізденіс-ұйымдастыру кезеңі
Мұғалімнің іс-әрекеттері:
  • Балалар қазір сендермен көлік деген сөздің төнірегінде әңгіме жүргіземіз, сұрақтарға жауап беріп жұмбақтар шешеміз.
  • Көлік дегеніміз не? Ол адам үшін неге қажет?
  • Сендер балабақшаға қандай көлік түрімен келесіңдер?
  • Енді мен сендерді көліктің шығу тарихымен таныстырайын. Ертеде адамдар көлік ретінде жануарларды пайдаланған. Егер біздің қазақ халқын алса ат, түйе мінген, үндістер пілді, кейбір шығыс халықтары есек, бұқа - сиырларды көлік қылған. Суық аймақтарда иттерді шанаға жеккен, бұғыларды көлік қылған.
  • Қазіргі танда бұл көліктердің маңызы төмендеді. Қазір көліктің түрлері өте көп, оларды бірнеше топқа бөлуге болады: жерде жүретін, ауада ұшатын, суда жүзетін және жер асты көліктер. Сендер оларды атап көріндер.

Жұмбақ:

  1. Арқасында ауыл жур, ала тайым шауып жүр.

Автобуспен қайда баруға болады? ол қайда тоқтайды ?

және балалар өздерін көлікте қалай ұстайды?

  1. Тізбектелген көк үйлер, көшіп жүрген көп үйлер.

Пойыздармен қайда баруға болады, ол қайда тоқтайды?

Логикалық ойын. (кім қай вагонға отырады?)

Сергіту сәт: «Пойыз»

Көліктің көбейуіне байланысты адамдар бағдаршамды ойлап тапты. Оның үш көзі бар.

  • Көшенің қандай жеріне өту керек?
  • Автобустан түскенде қандай ереженің ұмытпау керек?

Дидактикалық ойын:

«Дұрыстап орналастыр»

  • «Көлік» деген сөз қандай дыбыстан басталады?
  • Сендер «К» дыбысынан басталатын қандай сөздерді білесіндер?
  • Мен сендерді қазір шұғыл оқиғаларға байланысты асығып жүретіндігіне ерекшелемейті, басқа көліктер оларды күттірмей өткізіп жібереді. Солардың бірі (көрсетемін)

Оның ішінде кімдер отырады, терезесінен не көрінеді? Неге бұл машинаны бәрі өткізеді?

  • Міне тағы бір машина бәрін озып қатты дыбыс шығарып жатыр, сыртында жазуы жоқ болсада түсінен тануға болады от сияқты қызыл. Онда кімдер отырады және нелері бар?
  • Неге бұл машиналар тез кезексіз жүреді?
Балалардың іс-әрекеттері:
  • Балалардың жауабы (машина, адамдарды жүктерді тасиды)
  • Автобус, жеңіл машина.
  • Балалар тындайды.

Автобус.

Автобус алға зулайды

Бағытына еш аумайды

Зыр айналар дөңгелек

Көлік ол бізге ен керек

  • Балабақшаға, үйге, базарға, ауруханаға, саябаққа т. б.
  • Үлкендерге орын береді, билет алады, жылауға, қатты сөйлеуге, күлуге, тамақ жеуге болмайды.
  • Пойыз.
  • Үлкен қалалрға, алыс жерлерге баруға болады.
  • Тепловозға қарашы

Түтіні көк бүркиген

Жалғыз өзі санашы

Неше вагон тіркеген?

1, 2, 3, 4, 5.

Балалар ойнайды.

Сапқа тізбектеліп тұрады.

  • Пойыз кетіп барады

Жан жағына қарады

Бағдаршамда қызыл жанғанда

Пойыз тоқтап қалады. (2 рет)

  • Қызыл - тоқта

Сары - дайындал

Жасыл - жүресін

  • Жаяу жүрушінің өткелінен өту керек (пешеходный переход) .
  • Автобустың арты жағынан өту қажет.

Жер беті, су және ауа көліктерін ретімен орналастырып қалташаларға салады.

«К» дыбысынан басталады.

  • Кілем, кілт, кітап, кірпі, компьютер т. б.
  • «Жедел-жәрдем».
  • Дәрігер, медбике, зембілді көруге болады.

(жедел жәрдем тақпағы)

  • Себебі жаны қиналған науқас адамды ауруханаға жеткізуі керек.
  • «Өрт сөндіргіш машина»

Жылтыр каска киген өрт сөндірушілер отырады, ұзын басқыштары, үлкен шлангы оралған катушкалары болады.

Себебі үй жанып


Ұқсас жұмыстар
Мектепалды даярлық тобына арналған тіл дамыту сабағы: Көктем
Тіл дамыту сабағы: Жемістердің түрлері
Елордамыз - Астана: мектепалды даярлық тобына арналған тіл дамыту ашық сабағы
Мектепалды дайындық тобына арналған оқу іс-әрекеті: Қоршаған ортамен танысу - Көлік түрлері
Көлік түрлері: балабақшаға арналған танымдық-ойын сабақ жоспары
І балауса тобына арналған Бауырсақ ертегісінің сахналық қойылымы және тіл дамыту сабағы
№2 Гүлдерай тобына ашық ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы: Көлік түрлері мен жол ережелері
Шағын орталық тобына арналған тіл дамыту сабағы: Ойыншықтардың шығу тегін зерттеу (саяхат және дүкен рольдік ойыны)
Мектепке дейінгі балаларға арналған таным сабағы: Көлік түрлері мен жол ережелері
Ортаңғы топқа арналған шығармашылық жапсыру сабағы: Ұшақ - көлік түрлері мен ұшақ бөліктерін тану және құрастыру дағдыларын дамыту
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz