Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Өрт сөндіргіш машина

Семей қаласы

№25 орта мектеп

Сәбилер тобы «Бота»

Закирова Бахытгүл Райыпқызы

.

Білім аймақтары: «Қатынас», «Денсаулық», «Таным».

Бөлімі: Тіл дамыту.

Тақырыбы: «Көлік түрлері».

Мақсаты: Балалардың сөйлеу, ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту мен
қатар тілін, сөз қорын жетілдіру. Жан-жақты білімдерін кеңейту.Өзін-өзі
көпшілік ортада мәдениетті ұстауға, әдепті, әдемі болуға үйрету. Достық пен
сыйластыққа тәрбиелеу.

Көрнекіліктер: Көлік түрлерінің суреттері, үн таспа, ойын элементтері
(машина рулі, гараж), жол макеті.

Сөздік жұмысы: Достық – дружба, көлік – транспорт, көлік түрлері – виды
транспорта, жүргізуші – водитель, бағдаршам – светофор.

|Іс-әрекет |Мұғалімнің іс-әрекеттері |Балалардың іс-әрекеттері |
|кезеңдері | | |
|Дәлелі-себеп |Ұйымдастыру кезеңі |Балалар хорымен, қимыл іс-әрекет|
|кезеңі |Амандасу рәсімі: |арқылы көрсетеді |
| | |- Сәлем саған алтын күн! |
| | |- Сәлем саған көк аспан! |
| |Балалар сендер күннен күнге |- Сәлем саған жер ана! |
| |әдемі ақылды болып өсіп |- Сәлем саған достарым! |
| |келесіңдер. Сендерді |- Сәлеметсіздерме қонақтар! |
| |қоршаған барлық жақсылықты | |
| |бойларына сіңіріп үлгілі |Иә. |
| |Қазақстанның азаматы болып |Жақсылықты үйреніп, |
| |өсулерін керек.Солай ма? |Боламыз біз жақсы адам. |
| | |Жамандықтан жиреніп |
| | |Үлгі аламыз жақсыдан. |
|Ізденіс-ұйымда|Балалар қазір сендермен | |
|стыру кезеңі |көлік деген сөздің | |
| |төнірегінде әңгіме | |
| |жүргіземіз, сұрақтарға жауап| |
| |беріп жұмбақтар шешеміз. | |
| |Көлік дегеніміз не? Ол адам | |
| |үшін неге қажет? | |
| | |Балалардың жауабы (машина, |
| |Сендер балабақшаға қандай |адамдарды жүктерді тасиды) |
| |көлік түрімен келесіңдер? | |
| | | |
| |Енді мен сендерді көліктің |Автобус, жеңіл машина. |
| |шығу тарихымен таныстырайын.| |
| |Ертеде адамдар көлік ретінде|Балалар тындайды. |
| |жануарларды пайдаланған. | |
| |Егер біздің қазақ халқын | |
| |алса ат, түйе мінген, | |
| |үндістер пілді, кейбір шығыс| |
| |халықтары есек, бұқа – | |
| |сиырларды көлік қылған. Суық| |
| |аймақтарда иттерді шанаға | |
| |жеккен, бұғыларды көлік | |
| |қылған. | |
| | | |
| |Қазіргі танда бұл | |
| |көліктердің маңызы | |
| |төмендеді. Қазір көліктің | |
| |түрлері өте көп, оларды | |
| |бірнеше топқа бөлуге болады:| |
| |жерде жүретін, ауада ұшатын,| |
| |суда жүзетін және жер асты | |
| |көліктер.Сендер оларды атап | |
| |көріндер. | |
| |Жұмбақ: | |
| |Арқасында ауыл жур, ала | |
| |тайым шауып жүр. | |
| |Автобуспен қайда баруға | |
| |болады? ол қайда тоқтайды ? | |
| |және балалар өздерін көлікте| |
| |қалай ұстайды? | |
| | | |
| | | |
| |Тізбектелген көк үйлер, | |
| |көшіп жүрген көп үйлер. |Автобус. |
| |Пойыздармен қайда баруға |Автобус алға зулайды |
| |болады, ол қайда тоқтайды? |Бағытына еш аумайды |
| | |Зыр айналар дөңгелек |
| |Логикалық ойын.(кім қай |Көлік ол бізге ен керек |
| |вагонға отырады?) |Балабақшаға, үйге, базарға, |
| |Сергіту сәт: «Пойыз» |ауруханаға, саябаққа т.б. |
| | |Үлкендерге орын береді, билет |
| |Көліктің көбейуіне |алады, жылауға, қатты сөйлеуге, |
| |байланысты адамдар |күлуге, тамақ жеуге болмайды. |
| |бағдаршамды ойлап тапты. |Пойыз. |
| |Оның үш көзі бар. |Үлкен қалалрға, алыс жерлерге |
| |Көшенің қандай жеріне өту |баруға болады. |
| |керек? |Тепловозға қарашы |
| |Автобустан түскенде қандай |Түтіні көк бүркиген |
| |ереженің ұмытпау керек? |Жалғыз өзі санашы |
| | |Неше вагон тіркеген? |
| |Дидактикалық ойын: |1,2,3,4,5. |
| |«Дұрыстап орналастыр» | |
| | |Балалар ойнайды. |
| |«Көлік» деген сөз қандай | |
| |дыбыстан басталады? | |
| |Сендер «К» дыбысынан |Сапқа тізбектеліп тұрады. |
| |басталатын қандай сөздерді |Пойыз кетіп барады |
| |білесіндер? |Жан жағына қарады |
| | |Бағдаршамда қызыл жанғанда |
| |Мен сендерді қазір шұғыл |Пойыз тоқтап қалады. (2 рет) |
| |оқиғаларға байланысты асығып| |
| |жүретіндігіне ерекшелемейті,|Қызыл – тоқта |
| |басқа көліктер оларды |Сары – дайындал |
| |күттірмей өткізіп жібереді. |Жасыл – жүресін |
| |Солардың бірі (көрсетемін) |Жаяу жүрушінің өткелінен өту |
| | |керек (пешеходный переход). |
| |Оның ішінде кімдер отырады, |Автобустың арты жағынан өту |
| |терезесінен не көрінеді? |қажет. |
| |Неге бұл машинаны бәрі | |
| |өткізеді? | |
| | |Жер беті, су және ауа көліктерін|
| |Міне тағы бір машина бәрін |ретімен орналастырып |
| |озып қатты дыбыс шығарып |қалташаларға салады. |
| |жатыр, сыртында жазуы жоқ | |
| |болсада түсінен тануға |«К» дыбысынан басталады. |
| |болады от сияқты қызыл. Онда| |
| |кімдер отырады және нелері |Кілем, кілт, кітап, кірпі, |
| |бар? |компьютер т.б. |
| |Неге бұл машиналар тез | |
| |кезексіз жүреді? | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |«Жедел-жәрдем». |
| | | |
| | | |
| | |Дәрігер, медбике, зембілді |
| | |көруге болады. |
| | |(жедел жәрдем тақпағы) |
| | |Себебі жаны қиналған науқас |
| | |адамды ауруханаға жеткізуі |
| | |керек. |
| | |«Өрт сөндіргіш машина» |
| | |Жылтыр каска киген өрт |
| | |сөндірушілер отырады, ұзын |
| | |басқыштары, үлкен шлангы оралған|
| | |катушкалары болады. |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |Себебі үй жанып кетпес үшін, |
| | |өртті тездетіп сөндіру керек. |
|Рефлесия-түзет|Қимыл - қозғалыс ойыны: |Машинаның рулін ұстап балалар |
|у |«Өз гаражынды тап». |жүреді, әуен тоқтағанда рулінің |
|Кезеңі |(Әуен қосылады) |түсіне сай гаражын табу керек. |
| | | |
| |Балалар үйде ата-аналарын, |«Жолың болсын!» - дейді. |
| |туыстарын алыс жолға шықса |Атам шықса сапарға |
| |бір-біріне не деп айтатының |«Жолың болсын!» - дейді апам. |
| |білісіндер ме? |Апам шықса сапарға |
| | |«Жолың болсын!» - дейді атам. |
| | |«Жолың болсын!» - дейді олар |
| | |Үлкенге де кішіге. |
| | |«Жолың болсын!» - дейді олар |
| | |Ұшырасқан кісіге. |
| | |Осы сөзде байқадым |
| | |Қуат барын, күш барын |
| | |«Жолың болсын!» - айтамын, |
| | |Алыс жолға шықса кім. |
| | |Сау болыңыздар! |
| | |Жолдарыныз болсын! |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |

Күтетін нәтиже:

Білу: көлік және көлік түрлерін ажыратуды, негізгі жолда жүру ережелерін
білуі керек.

Болу: көліктердің қолданылуы және адам өміріндегі тигізетін пайдасы жайлы
түсінік болуы керек.

Істей білу: жолда жүру ережелерін ұстанып, көпшілік ортада мәдениетті болуы
керек. Топпен жұмыс істей білу керек.

Ұқсас жұмыстар
Адамдар барлығы ұйқыда
Ана тілі сабағында оқушылардың шығармашылық қабілетін арттыру
Пайдаланылған газдарды шығару жүйесі
Тұтану білтелері
Информатика кабинеті меңгерушісінің қызметтік нұсқауы
Өрт қауіпсіздігі ережесі
Өрт кезіндегі қауіпсіздік
Жазғы демалыстағы қауіпсіздік ережелері
Біздің көлі
Бағдаршам аты
Пәндер