Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Өрт сөндіргіш машина
Семей қаласы
№25 орта мектеп
Сәбилер тобы «Бота»
Закирова Бахытгүл Райыпқызы
.
Білім аймақтары: «Қатынас», «Денсаулық», «Таным».
Бөлімі: Тіл дамыту.
Тақырыбы: «Көлік түрлері».
Мақсаты: Балалардың сөйлеу, ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту мен
қатар тілін, сөз қорын жетілдіру. Жан-жақты білімдерін кеңейту.Өзін-өзі
көпшілік ортада мәдениетті ұстауға, әдепті, әдемі болуға үйрету. Достық пен
сыйластыққа тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: Көлік түрлерінің суреттері, үн таспа, ойын элементтері
(машина рулі, гараж), жол макеті.
Сөздік жұмысы: Достық – дружба, көлік – транспорт, көлік түрлері – виды
транспорта, жүргізуші – водитель, бағдаршам – светофор.
|Іс-әрекет |Мұғалімнің іс-әрекеттері |Балалардың іс-әрекеттері |
|кезеңдері | | |
|Дәлелі-себеп |Ұйымдастыру кезеңі |Балалар хорымен, қимыл іс-әрекет|
|кезеңі |Амандасу рәсімі: |арқылы көрсетеді |
| | |- Сәлем саған алтын күн! |
| | |- Сәлем саған көк аспан! |
| |Балалар сендер күннен күнге |- Сәлем саған жер ана! |
| |әдемі ақылды болып өсіп |- Сәлем саған достарым! |
| |келесіңдер. Сендерді |- Сәлеметсіздерме қонақтар! |
| |қоршаған барлық жақсылықты | |
| |бойларына сіңіріп үлгілі |Иә. |
| |Қазақстанның азаматы болып |Жақсылықты үйреніп, |
| |өсулерін керек.Солай ма? |Боламыз біз жақсы адам. |
| | |Жамандықтан жиреніп |
| | |Үлгі аламыз жақсыдан. |
|Ізденіс-ұйымда|Балалар қазір сендермен | |
|стыру кезеңі |көлік деген сөздің | |
| |төнірегінде әңгіме | |
| |жүргіземіз, сұрақтарға жауап| |
| |беріп жұмбақтар шешеміз. | |
| |Көлік дегеніміз не? Ол адам | |
| |үшін неге қажет? | |
| | |Балалардың жауабы (машина, |
| |Сендер балабақшаға қандай |адамдарды жүктерді тасиды) |
| |көлік түрімен келесіңдер? | |
| | | |
| |Енді мен сендерді көліктің |Автобус, жеңіл машина. |
| |шығу тарихымен таныстырайын.| |
| |Ертеде адамдар көлік ретінде|Балалар тындайды. |
| |жануарларды пайдаланған. | |
| |Егер біздің қазақ халқын | |
| |алса ат, түйе мінген, | |
| |үндістер пілді, кейбір шығыс| |
| |халықтары есек, бұқа – | |
| |сиырларды көлік қылған. Суық| |
| |аймақтарда иттерді шанаға | |
| |жеккен, бұғыларды көлік | |
| |қылған. | |
| | | |
| |Қазіргі танда бұл | |
| |көліктердің маңызы | |
| |төмендеді. Қазір көліктің | |
| |түрлері өте көп, оларды | |
| |бірнеше топқа бөлуге болады:| |
| |жерде жүретін, ауада ұшатын,| |
| |суда жүзетін және жер асты | |
| |көліктер.Сендер оларды атап | |
| |көріндер. | |
| |Жұмбақ: | |
| |Арқасында ауыл жур, ала | |
| |тайым шауып жүр. | |
| |Автобуспен қайда баруға | |
| |болады? ол қайда тоқтайды ? | |
| |және балалар өздерін көлікте| |
| |қалай ұстайды? | |
| | | |
| | | |
| |Тізбектелген көк үйлер, | |
| |көшіп жүрген көп үйлер. |Автобус. |
| |Пойыздармен қайда баруға |Автобус алға зулайды |
| |болады, ол қайда тоқтайды? |Бағытына еш аумайды |
| | |Зыр айналар дөңгелек |
| |Логикалық ойын.(кім қай |Көлік ол бізге ен керек |
| |вагонға отырады?) |Балабақшаға, үйге, базарға, |
| |Сергіту сәт: «Пойыз» |ауруханаға, саябаққа т.б. |
| | |Үлкендерге орын береді, билет |
| |Көліктің көбейуіне |алады, жылауға, қатты сөйлеуге, |
| |байланысты адамдар |күлуге, тамақ жеуге болмайды. |
| |бағдаршамды ойлап тапты. |Пойыз. |
| |Оның үш көзі бар. |Үлкен қалалрға, алыс жерлерге |
| |Көшенің қандай жеріне өту |баруға болады. |
| |керек? |Тепловозға қарашы |
| |Автобустан түскенде қандай |Түтіні көк бүркиген |
| |ереженің ұмытпау керек? |Жалғыз өзі санашы |
| | |Неше вагон тіркеген? |
| |Дидактикалық ойын: |1,2,3,4,5. |
| |«Дұрыстап орналастыр» | |
| | |Балалар ойнайды. |
| |«Көлік» деген сөз қандай | |
| |дыбыстан басталады? | |
| |Сендер «К» дыбысынан |Сапқа тізбектеліп тұрады. |
| |басталатын қандай сөздерді |Пойыз кетіп барады |
| |білесіндер? |Жан жағына қарады |
| | |Бағдаршамда қызыл жанғанда |
| |Мен сендерді қазір шұғыл |Пойыз тоқтап қалады. (2 рет) |
| |оқиғаларға байланысты асығып| |
| |жүретіндігіне ерекшелемейті,|Қызыл – тоқта |
| |басқа көліктер оларды |Сары – дайындал |
| |күттірмей өткізіп жібереді. |Жасыл – жүресін |
| |Солардың бірі (көрсетемін) |Жаяу жүрушінің өткелінен өту |
| | |керек (пешеходный переход). |
| |Оның ішінде кімдер отырады, |Автобустың арты жағынан өту |
| |терезесінен не көрінеді? |қажет. |
| |Неге бұл машинаны бәрі | |
| |өткізеді? | |
| | |Жер беті, су және ауа көліктерін|
| |Міне тағы бір машина бәрін |ретімен орналастырып |
| |озып қатты дыбыс шығарып |қалташаларға салады. |
| |жатыр, сыртында жазуы жоқ | |
| |болсада түсінен тануға |«К» дыбысынан басталады. |
| |болады от сияқты қызыл. Онда| |
| |кімдер отырады және нелері |Кілем, кілт, кітап, кірпі, |
| |бар? |компьютер т.б. |
| |Неге бұл машиналар тез | |
| |кезексіз жүреді? | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |«Жедел-жәрдем». |
| | | |
| | | |
| | |Дәрігер, медбике, зембілді |
| | |көруге болады. |
| | |(жедел жәрдем тақпағы) |
| | |Себебі жаны қиналған науқас |
| | |адамды ауруханаға жеткізуі |
| | |керек. |
| | |«Өрт сөндіргіш машина» |
| | |Жылтыр каска киген өрт |
| | |сөндірушілер отырады, ұзын |
| | |басқыштары, үлкен шлангы оралған|
| | |катушкалары болады. |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |Себебі үй жанып кетпес үшін, |
| | |өртті тездетіп сөндіру керек. |
|Рефлесия-түзет|Қимыл - қозғалыс ойыны: |Машинаның рулін ұстап балалар |
|у |«Өз гаражынды тап». |жүреді, әуен тоқтағанда рулінің |
|Кезеңі |(Әуен қосылады) |түсіне сай гаражын табу керек. |
| | | |
| |Балалар үйде ата-аналарын, |«Жолың болсын!» - дейді. |
| |туыстарын алыс жолға шықса |Атам шықса сапарға |
| |бір-біріне не деп айтатының |«Жолың болсын!» - дейді апам. |
| |білісіндер ме? |Апам шықса сапарға |
| | |«Жолың болсын!» - дейді атам. |
| | |«Жолың болсын!» - дейді олар |
| | |Үлкенге де кішіге. |
| | |«Жолың болсын!» - дейді олар |
| | |Ұшырасқан кісіге. |
| | |Осы сөзде байқадым |
| | |Қуат барын, күш барын |
| | |«Жолың болсын!» - айтамын, |
| | |Алыс жолға шықса кім. |
| | |Сау болыңыздар! |
| | |Жолдарыныз болсын! |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
Күтетін нәтиже:
Білу: көлік және көлік түрлерін ажыратуды, негізгі жолда жүру ережелерін
білуі керек.
Болу: көліктердің қолданылуы және адам өміріндегі тигізетін пайдасы жайлы
түсінік болуы керек.
Істей білу: жолда жүру ережелерін ұстанып, көпшілік ортада мәдениетті болуы
керек. Топпен жұмыс істей білу керек.
№25 орта мектеп
Сәбилер тобы «Бота»
Закирова Бахытгүл Райыпқызы
.
Білім аймақтары: «Қатынас», «Денсаулық», «Таным».
Бөлімі: Тіл дамыту.
Тақырыбы: «Көлік түрлері».
Мақсаты: Балалардың сөйлеу, ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту мен
қатар тілін, сөз қорын жетілдіру. Жан-жақты білімдерін кеңейту.Өзін-өзі
көпшілік ортада мәдениетті ұстауға, әдепті, әдемі болуға үйрету. Достық пен
сыйластыққа тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: Көлік түрлерінің суреттері, үн таспа, ойын элементтері
(машина рулі, гараж), жол макеті.
Сөздік жұмысы: Достық – дружба, көлік – транспорт, көлік түрлері – виды
транспорта, жүргізуші – водитель, бағдаршам – светофор.
|Іс-әрекет |Мұғалімнің іс-әрекеттері |Балалардың іс-әрекеттері |
|кезеңдері | | |
|Дәлелі-себеп |Ұйымдастыру кезеңі |Балалар хорымен, қимыл іс-әрекет|
|кезеңі |Амандасу рәсімі: |арқылы көрсетеді |
| | |- Сәлем саған алтын күн! |
| | |- Сәлем саған көк аспан! |
| |Балалар сендер күннен күнге |- Сәлем саған жер ана! |
| |әдемі ақылды болып өсіп |- Сәлем саған достарым! |
| |келесіңдер. Сендерді |- Сәлеметсіздерме қонақтар! |
| |қоршаған барлық жақсылықты | |
| |бойларына сіңіріп үлгілі |Иә. |
| |Қазақстанның азаматы болып |Жақсылықты үйреніп, |
| |өсулерін керек.Солай ма? |Боламыз біз жақсы адам. |
| | |Жамандықтан жиреніп |
| | |Үлгі аламыз жақсыдан. |
|Ізденіс-ұйымда|Балалар қазір сендермен | |
|стыру кезеңі |көлік деген сөздің | |
| |төнірегінде әңгіме | |
| |жүргіземіз, сұрақтарға жауап| |
| |беріп жұмбақтар шешеміз. | |
| |Көлік дегеніміз не? Ол адам | |
| |үшін неге қажет? | |
| | |Балалардың жауабы (машина, |
| |Сендер балабақшаға қандай |адамдарды жүктерді тасиды) |
| |көлік түрімен келесіңдер? | |
| | | |
| |Енді мен сендерді көліктің |Автобус, жеңіл машина. |
| |шығу тарихымен таныстырайын.| |
| |Ертеде адамдар көлік ретінде|Балалар тындайды. |
| |жануарларды пайдаланған. | |
| |Егер біздің қазақ халқын | |
| |алса ат, түйе мінген, | |
| |үндістер пілді, кейбір шығыс| |
| |халықтары есек, бұқа – | |
| |сиырларды көлік қылған. Суық| |
| |аймақтарда иттерді шанаға | |
| |жеккен, бұғыларды көлік | |
| |қылған. | |
| | | |
| |Қазіргі танда бұл | |
| |көліктердің маңызы | |
| |төмендеді. Қазір көліктің | |
| |түрлері өте көп, оларды | |
| |бірнеше топқа бөлуге болады:| |
| |жерде жүретін, ауада ұшатын,| |
| |суда жүзетін және жер асты | |
| |көліктер.Сендер оларды атап | |
| |көріндер. | |
| |Жұмбақ: | |
| |Арқасында ауыл жур, ала | |
| |тайым шауып жүр. | |
| |Автобуспен қайда баруға | |
| |болады? ол қайда тоқтайды ? | |
| |және балалар өздерін көлікте| |
| |қалай ұстайды? | |
| | | |
| | | |
| |Тізбектелген көк үйлер, | |
| |көшіп жүрген көп үйлер. |Автобус. |
| |Пойыздармен қайда баруға |Автобус алға зулайды |
| |болады, ол қайда тоқтайды? |Бағытына еш аумайды |
| | |Зыр айналар дөңгелек |
| |Логикалық ойын.(кім қай |Көлік ол бізге ен керек |
| |вагонға отырады?) |Балабақшаға, үйге, базарға, |
| |Сергіту сәт: «Пойыз» |ауруханаға, саябаққа т.б. |
| | |Үлкендерге орын береді, билет |
| |Көліктің көбейуіне |алады, жылауға, қатты сөйлеуге, |
| |байланысты адамдар |күлуге, тамақ жеуге болмайды. |
| |бағдаршамды ойлап тапты. |Пойыз. |
| |Оның үш көзі бар. |Үлкен қалалрға, алыс жерлерге |
| |Көшенің қандай жеріне өту |баруға болады. |
| |керек? |Тепловозға қарашы |
| |Автобустан түскенде қандай |Түтіні көк бүркиген |
| |ереженің ұмытпау керек? |Жалғыз өзі санашы |
| | |Неше вагон тіркеген? |
| |Дидактикалық ойын: |1,2,3,4,5. |
| |«Дұрыстап орналастыр» | |
| | |Балалар ойнайды. |
| |«Көлік» деген сөз қандай | |
| |дыбыстан басталады? | |
| |Сендер «К» дыбысынан |Сапқа тізбектеліп тұрады. |
| |басталатын қандай сөздерді |Пойыз кетіп барады |
| |білесіндер? |Жан жағына қарады |
| | |Бағдаршамда қызыл жанғанда |
| |Мен сендерді қазір шұғыл |Пойыз тоқтап қалады. (2 рет) |
| |оқиғаларға байланысты асығып| |
| |жүретіндігіне ерекшелемейті,|Қызыл – тоқта |
| |басқа көліктер оларды |Сары – дайындал |
| |күттірмей өткізіп жібереді. |Жасыл – жүресін |
| |Солардың бірі (көрсетемін) |Жаяу жүрушінің өткелінен өту |
| | |керек (пешеходный переход). |
| |Оның ішінде кімдер отырады, |Автобустың арты жағынан өту |
| |терезесінен не көрінеді? |қажет. |
| |Неге бұл машинаны бәрі | |
| |өткізеді? | |
| | |Жер беті, су және ауа көліктерін|
| |Міне тағы бір машина бәрін |ретімен орналастырып |
| |озып қатты дыбыс шығарып |қалташаларға салады. |
| |жатыр, сыртында жазуы жоқ | |
| |болсада түсінен тануға |«К» дыбысынан басталады. |
| |болады от сияқты қызыл. Онда| |
| |кімдер отырады және нелері |Кілем, кілт, кітап, кірпі, |
| |бар? |компьютер т.б. |
| |Неге бұл машиналар тез | |
| |кезексіз жүреді? | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |«Жедел-жәрдем». |
| | | |
| | | |
| | |Дәрігер, медбике, зембілді |
| | |көруге болады. |
| | |(жедел жәрдем тақпағы) |
| | |Себебі жаны қиналған науқас |
| | |адамды ауруханаға жеткізуі |
| | |керек. |
| | |«Өрт сөндіргіш машина» |
| | |Жылтыр каска киген өрт |
| | |сөндірушілер отырады, ұзын |
| | |басқыштары, үлкен шлангы оралған|
| | |катушкалары болады. |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |Себебі үй жанып кетпес үшін, |
| | |өртті тездетіп сөндіру керек. |
|Рефлесия-түзет|Қимыл - қозғалыс ойыны: |Машинаның рулін ұстап балалар |
|у |«Өз гаражынды тап». |жүреді, әуен тоқтағанда рулінің |
|Кезеңі |(Әуен қосылады) |түсіне сай гаражын табу керек. |
| | | |
| |Балалар үйде ата-аналарын, |«Жолың болсын!» - дейді. |
| |туыстарын алыс жолға шықса |Атам шықса сапарға |
| |бір-біріне не деп айтатының |«Жолың болсын!» - дейді апам. |
| |білісіндер ме? |Апам шықса сапарға |
| | |«Жолың болсын!» - дейді атам. |
| | |«Жолың болсын!» - дейді олар |
| | |Үлкенге де кішіге. |
| | |«Жолың болсын!» - дейді олар |
| | |Ұшырасқан кісіге. |
| | |Осы сөзде байқадым |
| | |Қуат барын, күш барын |
| | |«Жолың болсын!» - айтамын, |
| | |Алыс жолға шықса кім. |
| | |Сау болыңыздар! |
| | |Жолдарыныз болсын! |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
Күтетін нәтиже:
Білу: көлік және көлік түрлерін ажыратуды, негізгі жолда жүру ережелерін
білуі керек.
Болу: көліктердің қолданылуы және адам өміріндегі тигізетін пайдасы жайлы
түсінік болуы керек.
Істей білу: жолда жүру ережелерін ұстанып, көпшілік ортада мәдениетті болуы
керек. Топпен жұмыс істей білу керек.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz