Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Балаларды сурет жанрымен Пейзаж таныстыру
Сурет салу ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Білім аумағы: «Шығармашылық»
Тақырыбы:
«Қыс қызығы»
Мақсаты:
Қысқы табиғат ерекшеліктерін, әсемдігінсезініп,оны бейнелей білуге үйрету.
Балаларды сурет жанрымен «Пейзаж»таныстыру.Суретшінің еңбегі туралы
түсініктерін кеңейту.Сурет салудың дәстүрлі емес әдіс-тәсілін қолдана
біліге үйрету. Балалардың шығармашылық қабілеттерін ,сурет салуға
қызығушылықтарын дамыту.
Көрнекіліктер:
Қыс мезгілінің суреті,сурет салуға шыны,жаңғақ,тіс
пастасы,гуашь,шүберек,алжапқыш.
Үнтаспа «Қыс ханшайымы» Чайковский.
Алдын-ала жұмыстар:
Көрме залына саяхатқа бару,дәстүрлі емес әдіс-тәсілдермен сурет жанрларын
салу,өлең ,тақпақтар жаттау.
|Қызмет түрлері | Тәрбиеші қызметі |Балалар қызметі |
|Ұйымдастырушы-қозғау| Шеңберге тұру амандасу: |Армысың аспан әлемі. |
|шы қызмет | |Армысың мейірімді |
| | |жер-ана |
| | |Армысың менің достарым |
| |«Жылы сөздер»шеңбері |Көргеніме қуанам! |
| |(Психолиялық тренинг) |Балалар бір-біріне |
| | |жүректегі жылы сөздерін |
| | |айтады. |
| | | |
| |-Балалар қазір жылдың қай | |
| |мезгілі? | |
| |-Қыс мезгілі туралы ақындар |-Қыс мезгілі-деп жауап |
| |өлең-жырларын |береді. |
| |жасса,сазгерлер музыка | |
| |жазады,ал,суретшілер сурет | |
| |жазған.Олай болса,біз бүгін | |
| |сурет көрмесіне барамыз. | |
|Ұйымдастырушы- |Жәй музыка әуенімен көрмеге |Адамның бейнесі. |
|ізденуші қызмет |келеміз.Көрмеден түрлі |Ақын Абай Құнанбаевтың |
| |жанрдағы суреттерді көрсету.|бейнесі. |
| |-Балалар суретте не | |
| |бейнеленген? | |
| |-Адамның бейнесі суретте | |
| |«портрет» деп аталады. |Жемістер,вазада гүл |
| |Мына суретте не бейнелеген? |бейнеленген. |
| |-бұл сурет «натюрморт» | |
| |жанрында бейнеленген. | |
| |-Ал,келесі суретке көңіл | |
| |аударайық. |Табиғаттың суреті. |
| |Ненің бейнесі бейнеленген? | |
| |-Балалар қарасаңдар суреші | |
| |түрлі жанрда суретті | |
| |бейнелейді. | |
| |Ақын өлеңдерінде | |
| |табиғатты,адамды сөз арқылы | |
| |суреттейді. А.Құнанбаевтың | |
| |«Қыс» өлеңі оқылады. | |
| |Ақ киімді,денелі,ақ сақалды | |
| |Соқыр,мылқау танымас тірі | |
| |жанды, |Балалар жауабы: |
| |Үсті-басы ақ қырау түсі |-Ақын қыс мезгілін суық,|
| |суық, |қатаң ,үлкен адамдай |
| |Басқан жері сықырлап,келіп |суреттеген. |
| |қалды. | |
| |-ақын қыс мезгілін қалай | |
| |бейнелеген? | |
| |Сазгер өзінің шығармаларында| |
| |музыкамен суреттейді екен. | |
| |Олай болса әйгілі | |
| |компазитор Чайковскийдің |-Желдің дауысы,боран |
| |«Қыс ханшайымы»шығармасын |соғып жатқандай. |
| |тыңдату. | |
| |-Музакада қыс мезгілі сезіле|Балалар өз қалауларымен |
| |ме? |құралдарды |
| | |таңдап,топтасып отырады.|
| |-Бүгін балалар сендер |І топ- шыныда гуашпен |
| |өздерінді суретші ретінде |ІІ топ-тіс пастасымен |
| |сезініп,қыс мезгілін |ІІІ топ-шыршы жаңғағымен|
| |бейнелеп көресіңдер. | |
| |Ол үшін түрлі құралдарды | |
| |пайдалануға болады.Сендерге | |
| |шыныда гуашпен,тіс | |
| |пастасымен, | |
| |жаңғақ бүрімен сурет салуға | |
| |болады .Балалар сурет салып | |
| |жатқанда ,жәй музыка әуені | |
| |ойнап тұрады. | |
| |Сергіті сәті: «Көңілді | |
| |адамдар» суреттегі адамдар | |
| |бейнесін қимылмен көрсету. | |
|Жетекші-жөндеуші |-Балалар кім өзінің жұмысы |Балалар өз жұмыстары |
|қызмет |туралы әңгімелеп |туралы әңгімелеп береді.|
| |береді?Сендер салған сурет |Салған суретіміз |
| |жанры қандай? |«пейзаж» жанры –деп |
| |Бір-бірінің жұмыстарыңды |жауап береді. |
| |қарап шығуға болады. |Бір-бірінің жұмыстарын |
| | |бағалайды. |
Күтілетін нәтиже:
Білуі қажет:Сурет жанрларын,олардың бір-бірінен айырмашылығын ажыратуға.
Суреші,ақын,сазгер еңбектері туралы білуге.
Игеру қажет:Түрлі құралдармен жұмыстануға.
Жасай білу қажет: Түрлі «дәстүрлі емес» әдіс-тәсілдерді қолдануға.Өзінің
еңбегін бағалауға, достарына көмектесуге.
Білім аумағы: «Шығармашылық»
Тақырыбы:
«Қыс қызығы»
Мақсаты:
Қысқы табиғат ерекшеліктерін, әсемдігінсезініп,оны бейнелей білуге үйрету.
Балаларды сурет жанрымен «Пейзаж»таныстыру.Суретшінің еңбегі туралы
түсініктерін кеңейту.Сурет салудың дәстүрлі емес әдіс-тәсілін қолдана
біліге үйрету. Балалардың шығармашылық қабілеттерін ,сурет салуға
қызығушылықтарын дамыту.
Көрнекіліктер:
Қыс мезгілінің суреті,сурет салуға шыны,жаңғақ,тіс
пастасы,гуашь,шүберек,алжапқыш.
Үнтаспа «Қыс ханшайымы» Чайковский.
Алдын-ала жұмыстар:
Көрме залына саяхатқа бару,дәстүрлі емес әдіс-тәсілдермен сурет жанрларын
салу,өлең ,тақпақтар жаттау.
|Қызмет түрлері | Тәрбиеші қызметі |Балалар қызметі |
|Ұйымдастырушы-қозғау| Шеңберге тұру амандасу: |Армысың аспан әлемі. |
|шы қызмет | |Армысың мейірімді |
| | |жер-ана |
| | |Армысың менің достарым |
| |«Жылы сөздер»шеңбері |Көргеніме қуанам! |
| |(Психолиялық тренинг) |Балалар бір-біріне |
| | |жүректегі жылы сөздерін |
| | |айтады. |
| | | |
| |-Балалар қазір жылдың қай | |
| |мезгілі? | |
| |-Қыс мезгілі туралы ақындар |-Қыс мезгілі-деп жауап |
| |өлең-жырларын |береді. |
| |жасса,сазгерлер музыка | |
| |жазады,ал,суретшілер сурет | |
| |жазған.Олай болса,біз бүгін | |
| |сурет көрмесіне барамыз. | |
|Ұйымдастырушы- |Жәй музыка әуенімен көрмеге |Адамның бейнесі. |
|ізденуші қызмет |келеміз.Көрмеден түрлі |Ақын Абай Құнанбаевтың |
| |жанрдағы суреттерді көрсету.|бейнесі. |
| |-Балалар суретте не | |
| |бейнеленген? | |
| |-Адамның бейнесі суретте | |
| |«портрет» деп аталады. |Жемістер,вазада гүл |
| |Мына суретте не бейнелеген? |бейнеленген. |
| |-бұл сурет «натюрморт» | |
| |жанрында бейнеленген. | |
| |-Ал,келесі суретке көңіл | |
| |аударайық. |Табиғаттың суреті. |
| |Ненің бейнесі бейнеленген? | |
| |-Балалар қарасаңдар суреші | |
| |түрлі жанрда суретті | |
| |бейнелейді. | |
| |Ақын өлеңдерінде | |
| |табиғатты,адамды сөз арқылы | |
| |суреттейді. А.Құнанбаевтың | |
| |«Қыс» өлеңі оқылады. | |
| |Ақ киімді,денелі,ақ сақалды | |
| |Соқыр,мылқау танымас тірі | |
| |жанды, |Балалар жауабы: |
| |Үсті-басы ақ қырау түсі |-Ақын қыс мезгілін суық,|
| |суық, |қатаң ,үлкен адамдай |
| |Басқан жері сықырлап,келіп |суреттеген. |
| |қалды. | |
| |-ақын қыс мезгілін қалай | |
| |бейнелеген? | |
| |Сазгер өзінің шығармаларында| |
| |музыкамен суреттейді екен. | |
| |Олай болса әйгілі | |
| |компазитор Чайковскийдің |-Желдің дауысы,боран |
| |«Қыс ханшайымы»шығармасын |соғып жатқандай. |
| |тыңдату. | |
| |-Музакада қыс мезгілі сезіле|Балалар өз қалауларымен |
| |ме? |құралдарды |
| | |таңдап,топтасып отырады.|
| |-Бүгін балалар сендер |І топ- шыныда гуашпен |
| |өздерінді суретші ретінде |ІІ топ-тіс пастасымен |
| |сезініп,қыс мезгілін |ІІІ топ-шыршы жаңғағымен|
| |бейнелеп көресіңдер. | |
| |Ол үшін түрлі құралдарды | |
| |пайдалануға болады.Сендерге | |
| |шыныда гуашпен,тіс | |
| |пастасымен, | |
| |жаңғақ бүрімен сурет салуға | |
| |болады .Балалар сурет салып | |
| |жатқанда ,жәй музыка әуені | |
| |ойнап тұрады. | |
| |Сергіті сәті: «Көңілді | |
| |адамдар» суреттегі адамдар | |
| |бейнесін қимылмен көрсету. | |
|Жетекші-жөндеуші |-Балалар кім өзінің жұмысы |Балалар өз жұмыстары |
|қызмет |туралы әңгімелеп |туралы әңгімелеп береді.|
| |береді?Сендер салған сурет |Салған суретіміз |
| |жанры қандай? |«пейзаж» жанры –деп |
| |Бір-бірінің жұмыстарыңды |жауап береді. |
| |қарап шығуға болады. |Бір-бірінің жұмыстарын |
| | |бағалайды. |
Күтілетін нәтиже:
Білуі қажет:Сурет жанрларын,олардың бір-бірінен айырмашылығын ажыратуға.
Суреші,ақын,сазгер еңбектері туралы білуге.
Игеру қажет:Түрлі құралдармен жұмыстануға.
Жасай білу қажет: Түрлі «дәстүрлі емес» әдіс-тәсілдерді қолдануға.Өзінің
еңбегін бағалауға, достарына көмектесуге.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz