Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Киіктің айласы
Төлтай Шанов атындағы орта мектеп
Еденова Гүлшат Құлекенқызы
бастауыш сынып мұғалімі
Сабақтың тақырыбы: Киіктің айласы
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Ә. Қоңыратбаев туралы қосымша түсінік беру,
мәтінді оқи
отырып киіктің пайдасы, оның ерекшелігі
туралы мағлұмат
беру, мәтін мазмұнын меңгерту
Дамытушылық: тапсырмаларды орындау арқылы оқушылардың сын тұрғы-
сынан ойлауын, қиялын, сөздік қорын,
байланыстыра сөйлеу
дағдыларын қалыптастыру.
Тәрбиелік мәні: табиғатты сүюге, қорғай білуге тәрбиелеу.
Түрі: жаңа білімді меңгерту
Әдісі: сұрақ-жауап, көрнекілік, топтастыру,ой- қозғау,
талдау,
түсіндіру.
Сабақтың көрнекілігі: суреттер, қима қағаздар, кітаптар, кеспелер т.б.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру
- Оқушылардың сабаққа қатысымын тексеру
ІІ. Ой қозғау
- Үнтаспадан «Жез киік» әнін тыңдату
- Оқушылар өлеңнің мазмұнын айтады.
«Топтастыру» стратегиясы
- Киік туралы білетіндерін жазады.
«Тауып оқы» ойыны.
- Орны ауыстырылып берілген сандарды дұрыс қоя отырып бүгінгі сабақ
тақырыбын анықтау.
«Терминдерді болжау» стратегиясы
- Үнсіз бейнені сөйлету. Суретпен жұмыс жасау.
ІІІ. Мағынаны тану.
- Ә.Қоңыратбаевтың «Кміктің айласы» тақырыбы.
- Автор туралы мағлұмат беру.
Сұрақ:
- «Киіктің айласы» тақырыбы не туралы деп ойлайсыңдар?
/оқушылардың пікірін тыңдау/
Оқулықпен жұмыс:
- мұғалімнің оқуы
- тізбектей оқу
- дауыстап оқу
Сөздікпен жұмыс.
- Сөздікпен жұмыс жасай отырып жаңа сөздерді қатыстырып сөйлемдер ойлату.
- Табиғат құбылыстарына байланысты қазақы ырым-тыйымдар айту.
Сұрақ:
- Табиғат құбылысында киікке қатысты айтылатын бір ұғым бар, ол қандай
ұғым?
/дүниетан пәнімен
байланыстыру/
- Табиғат құбылысына байланысты айтылған «Құралай желі» деген ұғым бар.
Мамыр айының 20-25 аралығында киік лағын соңына ертеді. Сол кезде күн
салқындап, жауын жауады. Осы құбылысты «Құралай желі» немесе «Құралай
салқыны» деп атайды.
- Суретпен жұмыс.
ІІІ. Ой толғаныс
Семантикалық карта толтыру.
| | | | |Аса |
| |Өмір сүру ортасы|Қозғалысы |Қорегі |ерекше |
|Аты | | | | |
|суда |құрлықта |әуеде |ұшады |жүреді |жүзеді |өсімдік |ет |насиком | |
|Қой | | | | | | | | | | | |Бүркіт | | | | | | | | | | | |Киік | | | | | |
| | | | | |
ІV. Үйге тапсырма:
- Ана туралы мақал-мәтел жаттау.
V.Бағалау
- Бүгінгі сабақтан алған әсерім. Оқушылар көңіл күйін суреттейді.
- Бүгінгі сабаққа қатысымын өз-өздеріне бағалату.
Шалқар ауданы
Жылтыр селосы
Еденова Гүлшат Құлекенқызы
бастауыш сынып мұғалімі
Сабақтың тақырыбы: Киіктің айласы
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Ә. Қоңыратбаев туралы қосымша түсінік беру,
мәтінді оқи
отырып киіктің пайдасы, оның ерекшелігі
туралы мағлұмат
беру, мәтін мазмұнын меңгерту
Дамытушылық: тапсырмаларды орындау арқылы оқушылардың сын тұрғы-
сынан ойлауын, қиялын, сөздік қорын,
байланыстыра сөйлеу
дағдыларын қалыптастыру.
Тәрбиелік мәні: табиғатты сүюге, қорғай білуге тәрбиелеу.
Түрі: жаңа білімді меңгерту
Әдісі: сұрақ-жауап, көрнекілік, топтастыру,ой- қозғау,
талдау,
түсіндіру.
Сабақтың көрнекілігі: суреттер, қима қағаздар, кітаптар, кеспелер т.б.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру
- Оқушылардың сабаққа қатысымын тексеру
ІІ. Ой қозғау
- Үнтаспадан «Жез киік» әнін тыңдату
- Оқушылар өлеңнің мазмұнын айтады.
«Топтастыру» стратегиясы
- Киік туралы білетіндерін жазады.
«Тауып оқы» ойыны.
- Орны ауыстырылып берілген сандарды дұрыс қоя отырып бүгінгі сабақ
тақырыбын анықтау.
«Терминдерді болжау» стратегиясы
- Үнсіз бейнені сөйлету. Суретпен жұмыс жасау.
ІІІ. Мағынаны тану.
- Ә.Қоңыратбаевтың «Кміктің айласы» тақырыбы.
- Автор туралы мағлұмат беру.
Сұрақ:
- «Киіктің айласы» тақырыбы не туралы деп ойлайсыңдар?
/оқушылардың пікірін тыңдау/
Оқулықпен жұмыс:
- мұғалімнің оқуы
- тізбектей оқу
- дауыстап оқу
Сөздікпен жұмыс.
- Сөздікпен жұмыс жасай отырып жаңа сөздерді қатыстырып сөйлемдер ойлату.
- Табиғат құбылыстарына байланысты қазақы ырым-тыйымдар айту.
Сұрақ:
- Табиғат құбылысында киікке қатысты айтылатын бір ұғым бар, ол қандай
ұғым?
/дүниетан пәнімен
байланыстыру/
- Табиғат құбылысына байланысты айтылған «Құралай желі» деген ұғым бар.
Мамыр айының 20-25 аралығында киік лағын соңына ертеді. Сол кезде күн
салқындап, жауын жауады. Осы құбылысты «Құралай желі» немесе «Құралай
салқыны» деп атайды.
- Суретпен жұмыс.
ІІІ. Ой толғаныс
Семантикалық карта толтыру.
| | | | |Аса |
| |Өмір сүру ортасы|Қозғалысы |Қорегі |ерекше |
|Аты | | | | |
|суда |құрлықта |әуеде |ұшады |жүреді |жүзеді |өсімдік |ет |насиком | |
|Қой | | | | | | | | | | | |Бүркіт | | | | | | | | | | | |Киік | | | | | |
| | | | | |
ІV. Үйге тапсырма:
- Ана туралы мақал-мәтел жаттау.
V.Бағалау
- Бүгінгі сабақтан алған әсерім. Оқушылар көңіл күйін суреттейді.
- Бүгінгі сабаққа қатысымын өз-өздеріне бағалату.
Шалқар ауданы
Жылтыр селосы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz