Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Азиадаға жолдама
Математика пәнінің мұғалімі:Тоқсанбай Майра.
Сыныбы: 5 «Е»
Сабақтың тақырыбы: Жай бөлшектерге амалдар қолдануға есептер шығару.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік Жай бөлшектер тарауына амалдар қолдану тақырыбы бойынша
Білік дағдыларын бекіту; есеп шартымен байланыстыра білуге үйрету; кері
байланыс принципін жүзеге асыру;
Дамытушылық: оқушының талдау және ой қорыту, жүйелеу қызметін
белсендіру, бейнелерді салыстыру, қызығушылығын арттыру;
Тәрбиелік: іс-әрекетін тиянақтау; ұлттық сананы, таным дүниесін
кеңейту, ынталандыру.
Сабақтың әдісі: ойын элементтер техналогиясын қолдану.
Сабақтың түрі:қайталау сабағы
Пәнаралық байланыс: қазақ тілі және әдебиет, география,
дене шынықтыру және спорт, физика,
Сабақтың көрнекілігі: алау, спорт түрлері бейнеленген суреттер,
ҚР картасы, медальдар (алтын, күміс, қола) жалаулар
(Азиада ойындарына қатысатын мемлекеттердің жалауы),
ілме қағаздар, таратпа материалдар, нақыл сөздер.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру:
Сабақтың тақырыбымен мақсатымен таныстыру, оқушылардың зейінін, назарын
сабаққа аудару.
• І. Азиадаға жолдама
• ІІ. Алау жағып
• ІІІ. Тау шаңғысы
• IV. Биатлон
• V. Эстафета
ІІ. «Азиадаға жолдама»(Ауызша сұрақтар)
Алау жағу
III. Алау жағу
Тау шаңғысы.
1.Бөлшекті бөлшекке көбейту?
2.Натурал санды бөлшекке көбейту дегеніміз??
3.Жай бөлшектің негізгі қасиетін тұжырымда.
4.Санның бөлігін табу дегеніміз?
5.Қандай бөлшек дұрыс бөлшек деп аталады?
6.Қандай бөлшек бұрыс бөлшек деп аталады?
7.Аралас сан дегеніміз не?
8.Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай қосылады?
9.Бөлімдері әр түрлі бөлшектер қалай азайтылады?
10. Өзара кері сандар дегеніміз не?
Мақсаты: есепті «елестете» білуге, таңдау жасауға дағдыландыру, үйрету.
Жауабы:
|Қазақстанда қандай |Дүние жүзіндегі ең биік |Қазақстандағы тұзды көл |
|өзендер кездеседі? 30 |шың? |50 |
| |40 | |
|Қазақстандағы кәрі тау |Дүние жүзіндегі ең терең|Қазақстанның ең биік |
|30 |көл? |жері? |
| | | |
| |40 |50 |
|Еділ , Сырдария, Ертіс |Гималай тауындағы |Балқаш көлі |
| |Джамалунгма шыңы, | |
| |1848 метр | |
|Қаратау |Байкал |Тянь-Шань тауындағы Хан |
| |1620 м |–тәңірі шыңы, |
| | |6995 метр |
Биатлон
Мақсаты: оқушыны математикалық тілде сөйлеуге, ойын жеткізе білуге
дағдыландыру
1. Натурал санға кері сан-алымы1, ал бөлімі сол натурал санның өзі
болатын бөлшек сан
2. 1 саны өзіне-өзі кері сан
3. 16 м шаманың ½ жартысы неге тең?
4. Өзара кері екі санның көбейтіндісі 1-ден кіші болуы мүмкін
5. Нөлге бөлуге болмайтындықтан, 0 санына кері сан жоқ
6. 600 г шаманың ¼ бөлігі неге тең?
7. Кез келген санға кері сан бар
8. Нөлден басқа кез келген санға кері сан бар
9. 24 сағаттың ½ бөлігі қаншаға тең болады?
Жауабы:
| 1 -дұрыс |4 – мүмкін емес |7 – ия |
|2 – жоқ |5 – ия |8 – ия |
|3 – 8 метр |6 – 150 грамм |9 – 12 сағат |
Эстафета
• 226 бетте
• №788 (оқулықпен жұмыс)
• №871 (оқулықпен жұмыс)
• №872 (оқулықпен жұмыс)
Бекіту:
Бой сергіту: а) Азиаданың қысқаша тарихы туралы мәлімет
ә) қысқаша мәлімет
Қортындылау: марапаттау, бағалау.
Үйге тапсырма: бақылауға дайындық, тарау бойынша қысқаша тірек сызбаны
көрсету.
Бағалау парағы.
|Оқушының |Азиадаға|Алау |Тау |Биатлон|Эстафета | Азиаданың|
|аты-жөні |жолдама |жағу |шаңғысы | | |жабылуы |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі
З.Космодемьянская атындағы № 23 мектеп – лицейі
«МАТЕМАТИКА» әдістемелік бірлестігі
ТАҚЫРЫБЫ: Жай бөлшектерге амалдар қолдану
5 «Е» сынып
Пән мұғалімі: Тоқсанбай М.С.
-----------------------
+
−
+
−
−
+
8
1
5
5
1
6
3
1
5
8
1
8
1
2
3
3
3
4
12
7
15
9
3
4
5
11
12
Сыныбы: 5 «Е»
Сабақтың тақырыбы: Жай бөлшектерге амалдар қолдануға есептер шығару.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік Жай бөлшектер тарауына амалдар қолдану тақырыбы бойынша
Білік дағдыларын бекіту; есеп шартымен байланыстыра білуге үйрету; кері
байланыс принципін жүзеге асыру;
Дамытушылық: оқушының талдау және ой қорыту, жүйелеу қызметін
белсендіру, бейнелерді салыстыру, қызығушылығын арттыру;
Тәрбиелік: іс-әрекетін тиянақтау; ұлттық сананы, таным дүниесін
кеңейту, ынталандыру.
Сабақтың әдісі: ойын элементтер техналогиясын қолдану.
Сабақтың түрі:қайталау сабағы
Пәнаралық байланыс: қазақ тілі және әдебиет, география,
дене шынықтыру және спорт, физика,
Сабақтың көрнекілігі: алау, спорт түрлері бейнеленген суреттер,
ҚР картасы, медальдар (алтын, күміс, қола) жалаулар
(Азиада ойындарына қатысатын мемлекеттердің жалауы),
ілме қағаздар, таратпа материалдар, нақыл сөздер.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру:
Сабақтың тақырыбымен мақсатымен таныстыру, оқушылардың зейінін, назарын
сабаққа аудару.
• І. Азиадаға жолдама
• ІІ. Алау жағып
• ІІІ. Тау шаңғысы
• IV. Биатлон
• V. Эстафета
ІІ. «Азиадаға жолдама»(Ауызша сұрақтар)
Алау жағу
III. Алау жағу
Тау шаңғысы.
1.Бөлшекті бөлшекке көбейту?
2.Натурал санды бөлшекке көбейту дегеніміз??
3.Жай бөлшектің негізгі қасиетін тұжырымда.
4.Санның бөлігін табу дегеніміз?
5.Қандай бөлшек дұрыс бөлшек деп аталады?
6.Қандай бөлшек бұрыс бөлшек деп аталады?
7.Аралас сан дегеніміз не?
8.Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай қосылады?
9.Бөлімдері әр түрлі бөлшектер қалай азайтылады?
10. Өзара кері сандар дегеніміз не?
Мақсаты: есепті «елестете» білуге, таңдау жасауға дағдыландыру, үйрету.
Жауабы:
|Қазақстанда қандай |Дүние жүзіндегі ең биік |Қазақстандағы тұзды көл |
|өзендер кездеседі? 30 |шың? |50 |
| |40 | |
|Қазақстандағы кәрі тау |Дүние жүзіндегі ең терең|Қазақстанның ең биік |
|30 |көл? |жері? |
| | | |
| |40 |50 |
|Еділ , Сырдария, Ертіс |Гималай тауындағы |Балқаш көлі |
| |Джамалунгма шыңы, | |
| |1848 метр | |
|Қаратау |Байкал |Тянь-Шань тауындағы Хан |
| |1620 м |–тәңірі шыңы, |
| | |6995 метр |
Биатлон
Мақсаты: оқушыны математикалық тілде сөйлеуге, ойын жеткізе білуге
дағдыландыру
1. Натурал санға кері сан-алымы1, ал бөлімі сол натурал санның өзі
болатын бөлшек сан
2. 1 саны өзіне-өзі кері сан
3. 16 м шаманың ½ жартысы неге тең?
4. Өзара кері екі санның көбейтіндісі 1-ден кіші болуы мүмкін
5. Нөлге бөлуге болмайтындықтан, 0 санына кері сан жоқ
6. 600 г шаманың ¼ бөлігі неге тең?
7. Кез келген санға кері сан бар
8. Нөлден басқа кез келген санға кері сан бар
9. 24 сағаттың ½ бөлігі қаншаға тең болады?
Жауабы:
| 1 -дұрыс |4 – мүмкін емес |7 – ия |
|2 – жоқ |5 – ия |8 – ия |
|3 – 8 метр |6 – 150 грамм |9 – 12 сағат |
Эстафета
• 226 бетте
• №788 (оқулықпен жұмыс)
• №871 (оқулықпен жұмыс)
• №872 (оқулықпен жұмыс)
Бекіту:
Бой сергіту: а) Азиаданың қысқаша тарихы туралы мәлімет
ә) қысқаша мәлімет
Қортындылау: марапаттау, бағалау.
Үйге тапсырма: бақылауға дайындық, тарау бойынша қысқаша тірек сызбаны
көрсету.
Бағалау парағы.
|Оқушының |Азиадаға|Алау |Тау |Биатлон|Эстафета | Азиаданың|
|аты-жөні |жолдама |жағу |шаңғысы | | |жабылуы |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі
З.Космодемьянская атындағы № 23 мектеп – лицейі
«МАТЕМАТИКА» әдістемелік бірлестігі
ТАҚЫРЫБЫ: Жай бөлшектерге амалдар қолдану
5 «Е» сынып
Пән мұғалімі: Тоқсанбай М.С.
-----------------------
+
−
+
−
−
+
8
1
5
5
1
6
3
1
5
8
1
8
1
2
3
3
3
4
12
7
15
9
3
4
5
11
12
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz