Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Әміре бейнесімен салыстыру
Сабақтың тақырыбы: Ж.Аймауытовтың «Әнші» әңгімесіндегі Әмірқан
бейнесі.
Сабақтың мақсаты: Әмірқан бейнесін жан-жақты ашу.
Сабақтың міндеттері:
Білімділік: Әмірқан бейнесін ашуда портрет , мінездеме,
прототип ұғымдарын меңгерту.
Тәрбиелік: Әмірқан бейнесі арқылы өнерді тануға,
бағалауға сүйе білуге, адалдыққа, азаматтыққа тәрбиелеу.
Дамытушылық: Өзіндік көзқарасын қалыптастыру ХХ ғ.қазақ
өнерінің даму тарихы туралы білімдерін кеңейту, Семей қаласының тарихын
тану.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Сабақтың типі: Дәстүрлі.
Сабақтың көрнекілігі: Жазушы шығармалары, портреттер, карта, кесте, т.б,
Интерактивтік тақта.
Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап, талдау, әңгімелеу, мінездеме, салыстыру,
Ой-түйін.
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру.
2. Үй жұмысын тексеру.
Үш бөлім бойынша үш топ әңгімелеу.
1-топ. Әншімен алғаш танысу.
2-топ. Наурыздағы ойын- сауық.
3-топ. Әншінің үйінде.
1. Әншімен алғаш танысу.
а/ Жетішатыр бейнесі.
ә/ Қымызхана
б/ Әмірқан келді.
в/ Жетішатыр қаласының тарихы.
2. Наурыздағы ойын- сауық
а/ Жастар бірігіп ойын дайындады.
ә/ Ортаға Әмірқан келді.
б/ Қайта шақырып, қайта ән салды.
в/ Жүсіпбек Аймауытов туралы.
3. Әмірқаннның үйінде.
а/ Үйіне қонаққа шақырды.
ә/ Үйінің көрінісі , қонақжайлығы
б/ Ақтамақ оқиғасы.
в/ Өмірін өнері құтқарды.
г/ Әміре Қашаубаев туралы ізденіс.
ІІІ.Жаңа сабақ.
Деңгейлік тапсырмамен немесе төрт сатыда жұмыс жасау.
1.саты. Оқушы деңгейі
а/ Әмірқан портретін үш топ.
ә/ Әміре бейнесімен салыстыру.
2.саты. Алгоритімдік деңгей.
а/ Әңгімедегі іс-әрекеті арқылы Әмірқанға мінездеме беру.
Кластер әдісі.
Ақ көңіл Еркін
Нәзік жанды Ашық
Өнер үшін Әмірқан адал
жаралған мырза
Ер мінезді Махаббатқа өнерге
адал адал
3.саты. Эвристикалық әдіс деңгей
Венн диаграммасымен жұмыс.
Әміре - Әмірқан. Әміре - Жүсіпбек.
4.саты. Шығармашылық деңгей «Балқадиша» әнін тыңдату.
Эссе « Мен және әнші Әміре!
« Менің сүйікті әншім»
ҚОРЫТЫНДЫ: Инсерт кестесі.
Не білдік? Не таңқалдырды? Не білгім келеді?
Бағалау. Жетон бойынша бағалау.
Үйге тапсырма:
1. Әміре салған әндерді іздеп келу.
2. Жүсіпбек Аймауытов тағы басқа шығармалары туралы.
бейнесі.
Сабақтың мақсаты: Әмірқан бейнесін жан-жақты ашу.
Сабақтың міндеттері:
Білімділік: Әмірқан бейнесін ашуда портрет , мінездеме,
прототип ұғымдарын меңгерту.
Тәрбиелік: Әмірқан бейнесі арқылы өнерді тануға,
бағалауға сүйе білуге, адалдыққа, азаматтыққа тәрбиелеу.
Дамытушылық: Өзіндік көзқарасын қалыптастыру ХХ ғ.қазақ
өнерінің даму тарихы туралы білімдерін кеңейту, Семей қаласының тарихын
тану.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Сабақтың типі: Дәстүрлі.
Сабақтың көрнекілігі: Жазушы шығармалары, портреттер, карта, кесте, т.б,
Интерактивтік тақта.
Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап, талдау, әңгімелеу, мінездеме, салыстыру,
Ой-түйін.
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру.
2. Үй жұмысын тексеру.
Үш бөлім бойынша үш топ әңгімелеу.
1-топ. Әншімен алғаш танысу.
2-топ. Наурыздағы ойын- сауық.
3-топ. Әншінің үйінде.
1. Әншімен алғаш танысу.
а/ Жетішатыр бейнесі.
ә/ Қымызхана
б/ Әмірқан келді.
в/ Жетішатыр қаласының тарихы.
2. Наурыздағы ойын- сауық
а/ Жастар бірігіп ойын дайындады.
ә/ Ортаға Әмірқан келді.
б/ Қайта шақырып, қайта ән салды.
в/ Жүсіпбек Аймауытов туралы.
3. Әмірқаннның үйінде.
а/ Үйіне қонаққа шақырды.
ә/ Үйінің көрінісі , қонақжайлығы
б/ Ақтамақ оқиғасы.
в/ Өмірін өнері құтқарды.
г/ Әміре Қашаубаев туралы ізденіс.
ІІІ.Жаңа сабақ.
Деңгейлік тапсырмамен немесе төрт сатыда жұмыс жасау.
1.саты. Оқушы деңгейі
а/ Әмірқан портретін үш топ.
ә/ Әміре бейнесімен салыстыру.
2.саты. Алгоритімдік деңгей.
а/ Әңгімедегі іс-әрекеті арқылы Әмірқанға мінездеме беру.
Кластер әдісі.
Ақ көңіл Еркін
Нәзік жанды Ашық
Өнер үшін Әмірқан адал
жаралған мырза
Ер мінезді Махаббатқа өнерге
адал адал
3.саты. Эвристикалық әдіс деңгей
Венн диаграммасымен жұмыс.
Әміре - Әмірқан. Әміре - Жүсіпбек.
4.саты. Шығармашылық деңгей «Балқадиша» әнін тыңдату.
Эссе « Мен және әнші Әміре!
« Менің сүйікті әншім»
ҚОРЫТЫНДЫ: Инсерт кестесі.
Не білдік? Не таңқалдырды? Не білгім келеді?
Бағалау. Жетон бойынша бағалау.
Үйге тапсырма:
1. Әміре салған әндерді іздеп келу.
2. Жүсіпбек Аймауытов тағы басқа шығармалары туралы.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz