Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Суретті бояту
Пәні: Бейнелеу өнері
Класы: 3 «А»
Тақырыбы: Спорттық бұйымдарды бейнелеу
Мақсаты:
Оқушылардың бейнелеу сабағында да «Дамыта оқыту
технологиясы»
арқылы сурет салатындығын көрсету.
Білімділік: Бейнелеу сабағы арқылы оқушылардың дене шынықтыру
сабағына
деген белсенділіктерін арттыра отырып, сол
сабақта қолданылатын
құралдарға тоқталып, олардың пайдасы мен
зиындылығы туралы
білімдерін кеңейту.
Дамытушылық: Эстетикалық талғамдарын арттырып, ой-өрісін кеңейтіп,
логикалық
ойлауларын дамыту.
Тәрбиелік: Тазалыққа, ұқыптылыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Пән аралық байланыс: Дүниетану, Әдебиеттік оқу, Дене шынықтыру, музыка.
Сабақтың әдісі: Сөздік әдіс (түсіндіру, сұрақ-жауап)
Практикалық әдіс (сарамандық жұмыс)
сурет салу
Көрнекілік әдіс (интерактивті тақта)
Сабақтың барысы:
I.Алғашқы ұйымдастыру
а) Оқушыларман амандасу, түгендеу;
ә) Сабақтың ерекшелігіне тоқталу;
ІІ. Ескіні жаңарту;
а) Портрет
ә) Пейзаж
б) Натюрморт
«Портрет» - кебет адамның бет пішінін бейнелеу
«Пейзаж» - табиғат көрнісін бейнелеу
«Натюрморт» - «мертвая натура» деп француз сөзінен аударған қозғалмайтын
жаратылысты немесе жансыз заттарды бейнелеуді
айтамыз.
ІІІ. Жаңа сабақты хабарлау
- 88 беттегі құралдардың суретін тақтадан көрсету;
- Бұлар да жансыз заттар, бірақ натюрморт емес;
- Бұл спорт құралдары;
Шынықсын деп денеміз.
Шаңғы, коньки тебеміз.
Допта ойнап, секіріп,
Денсаулықты күтеміз.
- Қай пән туралы сөз болып тұр?
- Онда, бүгінгі жаңа тақырыбымыз
Спорттық бұйымдарды бейнелеу
ІV. Кіріспе
Спортпен шұғылданып, жастарға қатысып, дәрежелі орындарға арнайы
сыйлықтар, спорт шебері белгісі беріледі. Осындай жарыстар үшін спорт
ойындары ұйымдастырылады. Оларға спорттық бұйымдар қажет. Спорт ойындары
адам өміріне пайдалы. Қарпайым доп ойнаудан бастап жүгіруге дейінгі спорт
түрлері 1 сыныптан таныс. Әрбір спорт түрімен жаттығуда әрқайсысына лайық
киім, құрал-юабдықтар пайдаланамыз.
Сондай құрал-жабдықтар, бұйымдардың суретін бейнелеу. Ненің суретін
бейнелейтінімізді табайық.
1 қатар: «Футбол» туралы мәнжазба; Суретін көрсетіп отыру.
«Манчестер», «Милан», «Челси», «Барселона», «Зинет», «Тобыл-
Ақтөбе»
- Жақында матч өтті. Ақтөбе кубок жеңіп алды.
- Ақтөбе ФК-нан 1-2 ойыншы атап бере аласыңдар ма?
- Хайруллин, Богомолов
2 қатар: «Ұлттық ойындар» суретін көрсетіп отырып
«Хан талапай», «Ақсүйек», «Теңне ілу», «Орамал тастау»
Керекті құралдар: асық, сүйек, теңге, орамал.
3 қата: Секіргіш, доп, штанга, гір, шаңғы, коньки, шашка, шахмат,
гантель,
тоғыз құмалақ, хоккей таяғы, шар, волан, целлуоид доп,
ракетка.
- Осы жерде Н.Ә.Назарбаевтың теннис ойнап жатырған суретін шығару.
- Кім?
- Қандай спорт түрі?
- Тениис, Бадминтон ракеткаменмен ойналады.
Үстел теннисі. Үлкен алаңда
ойналатын теннис
Теннис ойнайтын адам – карт деп аталады. Теннис ойнау ептілікті,
шапшаңдықты, көзбен мөлшерлеуін шыңдайды.
Ракетка
Доп немесе волан
(ағаш жеңіл металл) (резинажан жасалып,
версиялы матамен қапталады)
93-94 беттегі сурет бойынша түсіндіріледі.
- Ендеше ракетка мен добының суретін салайық
V. Сарамандық жұмыс.
А) Альбомды тігінен қолдану
Ә) Қағаз бетіне ұйымдастыруды ойлау
Қарындашпен жеңіл сызып.
VІ. Тақтаға салып көрсету.
VІІ. Қағаз бетіне салып көрсету.
VІІІ. Дайын сурет көрсету. Суретті бояту. Сурет кепкенше.
ІХ. Тірек сөздерді пайдаланып өлең құрастыру.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ баламыз,
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ барамыз.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ есейіп,
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ боламыз.
|Мақтан етемін |Өкінішті |
|Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың |Біздің мектепде спорттың бұл түрі |
|спорттың осы түрімен |өте жақсы дейгейде өтпейтіндігі. |
|шұғылданатындығын мақтан | |
|етемін. | |
Х.
ХІ. Үйге тапсырма.
- Балалар, менің бір-бір жаңа ертегі оқйып келеміз.
- Келесі сабақта ертегі кейіпкерлерінің суретін саламыз.
ХІІ. Бағалау.
- Балалар, менің суретімде барлығы анық салынған, бояулы, қанық, сурет
таза, өшірілген жер аз. Мен суретімді өте жақсы деп бағалаймын да
жоғарыға ілемін.
- Суреттеріңе жақсылап қарап алыңдар да қандай дәрежеге сәйкес сол тұсқа
іліп, өздеріңді бағалай қойыңдар.
Өте жақсылар іледі.
Класы: 3 «А»
Тақырыбы: Спорттық бұйымдарды бейнелеу
Мақсаты:
Оқушылардың бейнелеу сабағында да «Дамыта оқыту
технологиясы»
арқылы сурет салатындығын көрсету.
Білімділік: Бейнелеу сабағы арқылы оқушылардың дене шынықтыру
сабағына
деген белсенділіктерін арттыра отырып, сол
сабақта қолданылатын
құралдарға тоқталып, олардың пайдасы мен
зиындылығы туралы
білімдерін кеңейту.
Дамытушылық: Эстетикалық талғамдарын арттырып, ой-өрісін кеңейтіп,
логикалық
ойлауларын дамыту.
Тәрбиелік: Тазалыққа, ұқыптылыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Пән аралық байланыс: Дүниетану, Әдебиеттік оқу, Дене шынықтыру, музыка.
Сабақтың әдісі: Сөздік әдіс (түсіндіру, сұрақ-жауап)
Практикалық әдіс (сарамандық жұмыс)
сурет салу
Көрнекілік әдіс (интерактивті тақта)
Сабақтың барысы:
I.Алғашқы ұйымдастыру
а) Оқушыларман амандасу, түгендеу;
ә) Сабақтың ерекшелігіне тоқталу;
ІІ. Ескіні жаңарту;
а) Портрет
ә) Пейзаж
б) Натюрморт
«Портрет» - кебет адамның бет пішінін бейнелеу
«Пейзаж» - табиғат көрнісін бейнелеу
«Натюрморт» - «мертвая натура» деп француз сөзінен аударған қозғалмайтын
жаратылысты немесе жансыз заттарды бейнелеуді
айтамыз.
ІІІ. Жаңа сабақты хабарлау
- 88 беттегі құралдардың суретін тақтадан көрсету;
- Бұлар да жансыз заттар, бірақ натюрморт емес;
- Бұл спорт құралдары;
Шынықсын деп денеміз.
Шаңғы, коньки тебеміз.
Допта ойнап, секіріп,
Денсаулықты күтеміз.
- Қай пән туралы сөз болып тұр?
- Онда, бүгінгі жаңа тақырыбымыз
Спорттық бұйымдарды бейнелеу
ІV. Кіріспе
Спортпен шұғылданып, жастарға қатысып, дәрежелі орындарға арнайы
сыйлықтар, спорт шебері белгісі беріледі. Осындай жарыстар үшін спорт
ойындары ұйымдастырылады. Оларға спорттық бұйымдар қажет. Спорт ойындары
адам өміріне пайдалы. Қарпайым доп ойнаудан бастап жүгіруге дейінгі спорт
түрлері 1 сыныптан таныс. Әрбір спорт түрімен жаттығуда әрқайсысына лайық
киім, құрал-юабдықтар пайдаланамыз.
Сондай құрал-жабдықтар, бұйымдардың суретін бейнелеу. Ненің суретін
бейнелейтінімізді табайық.
1 қатар: «Футбол» туралы мәнжазба; Суретін көрсетіп отыру.
«Манчестер», «Милан», «Челси», «Барселона», «Зинет», «Тобыл-
Ақтөбе»
- Жақында матч өтті. Ақтөбе кубок жеңіп алды.
- Ақтөбе ФК-нан 1-2 ойыншы атап бере аласыңдар ма?
- Хайруллин, Богомолов
2 қатар: «Ұлттық ойындар» суретін көрсетіп отырып
«Хан талапай», «Ақсүйек», «Теңне ілу», «Орамал тастау»
Керекті құралдар: асық, сүйек, теңге, орамал.
3 қата: Секіргіш, доп, штанга, гір, шаңғы, коньки, шашка, шахмат,
гантель,
тоғыз құмалақ, хоккей таяғы, шар, волан, целлуоид доп,
ракетка.
- Осы жерде Н.Ә.Назарбаевтың теннис ойнап жатырған суретін шығару.
- Кім?
- Қандай спорт түрі?
- Тениис, Бадминтон ракеткаменмен ойналады.
Үстел теннисі. Үлкен алаңда
ойналатын теннис
Теннис ойнайтын адам – карт деп аталады. Теннис ойнау ептілікті,
шапшаңдықты, көзбен мөлшерлеуін шыңдайды.
Ракетка
Доп немесе волан
(ағаш жеңіл металл) (резинажан жасалып,
версиялы матамен қапталады)
93-94 беттегі сурет бойынша түсіндіріледі.
- Ендеше ракетка мен добының суретін салайық
V. Сарамандық жұмыс.
А) Альбомды тігінен қолдану
Ә) Қағаз бетіне ұйымдастыруды ойлау
Қарындашпен жеңіл сызып.
VІ. Тақтаға салып көрсету.
VІІ. Қағаз бетіне салып көрсету.
VІІІ. Дайын сурет көрсету. Суретті бояту. Сурет кепкенше.
ІХ. Тірек сөздерді пайдаланып өлең құрастыру.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ баламыз,
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ барамыз.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ есейіп,
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ боламыз.
|Мақтан етемін |Өкінішті |
|Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың |Біздің мектепде спорттың бұл түрі |
|спорттың осы түрімен |өте жақсы дейгейде өтпейтіндігі. |
|шұғылданатындығын мақтан | |
|етемін. | |
Х.
ХІ. Үйге тапсырма.
- Балалар, менің бір-бір жаңа ертегі оқйып келеміз.
- Келесі сабақта ертегі кейіпкерлерінің суретін саламыз.
ХІІ. Бағалау.
- Балалар, менің суретімде барлығы анық салынған, бояулы, қанық, сурет
таза, өшірілген жер аз. Мен суретімді өте жақсы деп бағалаймын да
жоғарыға ілемін.
- Суреттеріңе жақсылап қарап алыңдар да қандай дәрежеге сәйкес сол тұсқа
іліп, өздеріңді бағалай қойыңдар.
Өте жақсылар іледі.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz