Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Өсімдік - тірі ағза

« » қыркүйек 2010 – 2011 оқу жылы

Бекітілді:
Келісілді: Қаралды:

Мектеп директоры: Оқу ісінің
меңгерушісі: Пән бірлестік жетекшісі:
______________________
________________________ _______________________

К Ү Н Т І З Б Е Л І К
Ж О С П А Р
Математика 2 сынып Т.Қ.Оспанов, Ш.Х.Құрманалина,
Ж.Т.Қайыңбаев, К.Ә.Ерешева, М.В.Маркина

|Реті|Сабақтың тақырыбы |
| 1. |Ондықтармен,бірліктермен санау | 1 | |4-5 | | |
| | | | | |Ондықта| |
| | | | | |рмен, | |
| | | | | |бірлікт| |
| | | | | |ермен | |
| | | | | |санау,о| |
| | | | | |қу,жазу| |
| | | | | |және | |
| | | | | |салысты| |
| | | | | |ру. | |
| | | | | |Ұзындық| |
| | | | | |және | |
| | | | | |уақыт | |
| | | | | |аралығы| |
| | | | | |туралы | |
| | | | | |түсінік| |
| | | | | |. | |
| | | | | |Сыйымды| |
| | | | | |лық | |
| | | | | |және | |
| | | | | |оларды | |
| | | | | |өлшеу | |
| | | | | |тур. | |
| | | | | |Геометр| |
| | | | | |иялық | |
| | | | | |фигурал| |
| | | | | |ар | |
| | | | | |туралы | |
| | | | | |түсінік| |
| | | | | |. | |
| 14.|Қосу және азайту ( онд+ -1 ) |
|1 |
| |ІІІ. Неткен сұлу, неткен көркем, |12 | | | |суреті |д/тану |
| |Осы менің туған өлкем | | | |.Елін,жері| | |
| | | | | |н сүюге, | | |
| | | | | |қадірлеуге| | |
| | | | | |,Отанын | | |
| | | | | |қорғауға | | |
| | | | | |тәрбиелеу.| | |
| | | | | |Елжандылық| | |
| | | | | |қа, | | |
| | | | | |халқына | | |
| | | | | |деген | | |
| | | | | |мақтаныш | | |
| | | | | |сезімдерін| | |
| | | | | |ояту. | | |
| | | | | |Ана тілін | | |
| | | | | |құрметтеуг| | |
| | | | | |е, тіл | | |
| | | | | |мәртебесін| | |
| | | | | |көтеруге | | |
| | | | | |тәрбиелеу.| | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | |Батыр | | |
| | | | | |аға-апалар| | |
| | | | | |ының өмір | | |
| | | | | |жолын | | |
| | | | | |үлгі-өнеге| | |
| | | | | |ете отырып| | |
| | | | | |патриоттық| | |
| | | | | |тәрбие | | |
| | | | | |беру | | |
| | | | | | | | |
| | | | | |Көркем | | |
| | | | | |шғарманы | | |
| | | | | |түсініп, | | |
| | | | | |мәнерлеп | | |
| | | | | |оқуға | | |
| | | | | |дағдыланды| | |
| | | | | |ру. | | |
| | | | | |Қысқы | | |
| | | | | |табиғат, | | |
| | | | | |қысқы адам| | |
| | | | | |еңбегі, | | |
| | | | | |жан-жануар| | |
| | | | | |лар | | |
| | | | | |тіршілігі | | |
| | | | | |туралы | | |
| | | | | |мағлұмат | | |
| | | | | |беру, | | |
| | | | | |табиғатты | | |
| | | | | |бақылауға | | |
| | | | | |үйрету. | | |
|1 |Адам өміріне не қажет? |1 | |4-5 | |сурет | |
|9 |Көкжиек және көкжиек сызығы |1 | |26-28 |

1 |Өсімдік- тірі ағза |1 | |54-56 | | | | | | | |2 |Өсімдік мүшелері және
оның | | | | | | |Сар/ жұм |Мақал | | | |қызметі. Тамыр |1 | |57-58 | | | |
|Мәтел | | |3 |Сабақ Жапырақ |1 | |59-61 | | | | | | | |4 |Күзде жапырақ
неге сарғаяды? |1 | |62-64 | |сурет | |Бақылау |шығарма | | |5 |Тұқым және
жеміс |1 | |65-67 | | | | | | | |6 |Өсімдікке су қерек |1 | |68-69 | | | |
| |Тест | |7 |Өсімдікке топырақ керек |1 | |70- | | | |зерттеу |шығарма | |
|8 |Өсімдікке ауа,жылу,жарық керек |1 | |71-72 | | | |Сар/ жұм | | | |9
|Өсімдік қанша жыл тіршілік ет/ді |1 | |73-74 | | | | | | | |10
|Өсімдіктердің көбеюі |1 | |75-77 | | | | | | | |11 |Қайталау |2 | | | | |
| | |тест | |

Пән бірлестік жиналысында қаралды № хаттама қыркүйек 2010 жыл

Ұқсас жұмыстар
Өсімдіктерді қорғау жолдары
Өсімдіктің маңызы
Қызыл балдыр
Қына-ерекше тірі ағза
Өсімдік мүшелерін ата
Жанды және жансыз табиғат
Өсімдіктер- тірі ағзалар
Өсімдіктердің көптүрлілігі. 3-сынып
Өсімдік-тірі организм. дүниетану, 2-сынып
"Ағза және қоршаған орта"
Пәндер