Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Бақылау жұмыстарының мақсаттары мен міндеттері
Математика пәнінен 3 – сыныпқа арналған бақылау жұмыстар жоспары
|№ |
|1 |
|2 |І- тоқсандық бақылау жұмысы |
|3 |
|4 |
| |
|5 |
|6 |ІІІ- тоқсандық бақылау жұмысы |
|7 |
|8 |
|1 |
|2 | Еселік салыстыруға берілген есептер |
|3 |
|4|Бағасы, саны, құны |
| |
| |
|5 |
| |
|6 |
| |
| |
|7 |
| | Қалдықпен бөлу және тексеру |115 |
| | | |
|8 | | |
| |І |ІІ |ІІІ |ІҮ |Жылдық |
|1 сынып |2 |2 |2 |2 | |
|2 сынып |2 |2 |2 |3 | |
|3 сынып |3 |3 |5 |4 | |
|4 сынып |4 |3 |5 |3 | |
Бастауыш сыныптар бойынш математика пәнінен өздік
жұмыстарының нормасы
|Өздік жұмыс |
|Сыныптар |І |ІІ |ІІІ |ІҮ |Жылдық |
|1 сынып |2 |1 |2 |1 | |
|2 сынып |3 |2 |3 |2 | |
|3 сынып |3 |4 |4 |4 | |
|4 сынып |2 |2 |2 |1 | |
Математика пәнінен бақылау жұмыстарын бағалау критерийлері
«5» -бағасы
барлық тапсырмаларды дұрыс орындаған жағдайда қойылады.
«4» - -бағасы
1 – 2 өрескел қателер немесе 3 өрескел емес қателер жіберілсе қойылады.
«3» - бағасы
5- ке дейін немесе 6 өрескел емес қателер жіберілсе бағаланады
«2» -бағасы
5- тен астам өрескел қателер немесе 7 - 8 өрескел емес қателер жіберілсе
қойылады.
Математика пәнінен өзіндік жұмыстарын бағалау критерийлері
«5» -бағасы
барлық тапсырмаларды дұрыс орындаған тек қана бір кемшілік бар
жағдайда қойылады.
«4» - -бағасы
Тапсырманың 1/5 бөлігі орындалмағанда.
«3» - бағасы
Тапсырманың 1/4бөлігі орындалмағанда.
«2» -бағасы
Тапсырманың 1/2 бөлігі орындалмағанда.
Өздік жұмыстарының мақсаттары мен міндеттері
Мақсаттары:
• Математиканың алғашқы курысының әртүрлі сұрақтарының арасындағы
өзара байланыстыөз бетінше жұмыс жасату;
• Оқушылардың орындайтын іс- әрекетінің санын арттыру
• Есептеу және ойлау дағдыларының машықтарын дамыту;
• Меңгерген математикалық білімін өмірде қолдануға жан-жақтылыққа
даярлау.
• Жалпылау және басқа да әдістерді пайдалану
Міндеттері
• Оқушының ақыл-ойын дамытуға, интеллектуалдық және ерік пен
сезімге қатысты белсенділігін қалыптастыруға мүмкіндік туғызу;
• математиканың өмірде болып жатқан нақты құбылыстарды жалпылауға
жөне қоршаған болмысты танып-білуге көмектесетін ғылым болып
табылатыны туралы түсініктердің қалыптасуына ықпал ету;
• оқушының өмір сүруіне және мектептің келесі деңгейінде оқуын
жалғастыруы үшін қажетті білім, білік және дағдыларды қалыптастыру.
• Өзіне деген сенімділік туғызу арқылы тапсырмаларды мұхият орындауға
жағдай жасау
• Өз білімін көрсете алуын байқату
Бақылау жұмыстарының мақсаттары мен міндеттері
Мақсаттары:
• Мемлекеттік білім стандарты деңгейде білім, білік және дағды,
машықтарын дамыту;
• «Математика» пәнінің мазмұны арқылы танымдық және коммуникативтік
іс-әрекетке, өздігінен білім алуға және еңбекке бейімделуін бақылау
• Оқушының ақыл-ойының математикалық стилін, интеллектуалдық және
ерік пен сезімге қатысты сапаларының даму барысын зерттеу;
• Меңгерген математикалық білімін өмірде қолдануға жан-жақты
дайыңдығын тексеру.
• Өтілген материалды есте сақтау, өмірде қолдана алуына ықпал
жасау
Міндеттері
• Оқушының ақыл-ойын дамытуға, интеллектуалдық және ерік пен сезімге
қатысты белсенділігін қалыптастыруға мүмкіндік туғызу;
• математиканың өмірде болып жатқан нақты қүбылыстарды жалпылауға
жөне қоршаған болмысты танып-білуге көмектесетін ғылым болып
табылатыны туралы түсініктердің қалыптасуына ықпал ету;
• оқушының өмір сүруіне және мектептің келесі деңгейінде оқуын
жалғастыруы үшін қажетті білім, білік және дағдыларды қалыптастыру.
• Өзіне деген сенімділік туғызу арқылы тапсырмаларды мұхият орындауға
жағдай жасау
• Өз білімін көрсете алуын байқату
|№ |
|1 |
|2 |І- тоқсандық бақылау жұмысы |
|3 |
|4 |
| |
|5 |
|6 |ІІІ- тоқсандық бақылау жұмысы |
|7 |
|8 |
|1 |
|2 | Еселік салыстыруға берілген есептер |
|3 |
|4|Бағасы, саны, құны |
| |
| |
|5 |
| |
|6 |
| |
| |
|7 |
| | Қалдықпен бөлу және тексеру |115 |
| | | |
|8 | | |
| |І |ІІ |ІІІ |ІҮ |Жылдық |
|1 сынып |2 |2 |2 |2 | |
|2 сынып |2 |2 |2 |3 | |
|3 сынып |3 |3 |5 |4 | |
|4 сынып |4 |3 |5 |3 | |
Бастауыш сыныптар бойынш математика пәнінен өздік
жұмыстарының нормасы
|Өздік жұмыс |
|Сыныптар |І |ІІ |ІІІ |ІҮ |Жылдық |
|1 сынып |2 |1 |2 |1 | |
|2 сынып |3 |2 |3 |2 | |
|3 сынып |3 |4 |4 |4 | |
|4 сынып |2 |2 |2 |1 | |
Математика пәнінен бақылау жұмыстарын бағалау критерийлері
«5» -бағасы
барлық тапсырмаларды дұрыс орындаған жағдайда қойылады.
«4» - -бағасы
1 – 2 өрескел қателер немесе 3 өрескел емес қателер жіберілсе қойылады.
«3» - бағасы
5- ке дейін немесе 6 өрескел емес қателер жіберілсе бағаланады
«2» -бағасы
5- тен астам өрескел қателер немесе 7 - 8 өрескел емес қателер жіберілсе
қойылады.
Математика пәнінен өзіндік жұмыстарын бағалау критерийлері
«5» -бағасы
барлық тапсырмаларды дұрыс орындаған тек қана бір кемшілік бар
жағдайда қойылады.
«4» - -бағасы
Тапсырманың 1/5 бөлігі орындалмағанда.
«3» - бағасы
Тапсырманың 1/4бөлігі орындалмағанда.
«2» -бағасы
Тапсырманың 1/2 бөлігі орындалмағанда.
Өздік жұмыстарының мақсаттары мен міндеттері
Мақсаттары:
• Математиканың алғашқы курысының әртүрлі сұрақтарының арасындағы
өзара байланыстыөз бетінше жұмыс жасату;
• Оқушылардың орындайтын іс- әрекетінің санын арттыру
• Есептеу және ойлау дағдыларының машықтарын дамыту;
• Меңгерген математикалық білімін өмірде қолдануға жан-жақтылыққа
даярлау.
• Жалпылау және басқа да әдістерді пайдалану
Міндеттері
• Оқушының ақыл-ойын дамытуға, интеллектуалдық және ерік пен
сезімге қатысты белсенділігін қалыптастыруға мүмкіндік туғызу;
• математиканың өмірде болып жатқан нақты құбылыстарды жалпылауға
жөне қоршаған болмысты танып-білуге көмектесетін ғылым болып
табылатыны туралы түсініктердің қалыптасуына ықпал ету;
• оқушының өмір сүруіне және мектептің келесі деңгейінде оқуын
жалғастыруы үшін қажетті білім, білік және дағдыларды қалыптастыру.
• Өзіне деген сенімділік туғызу арқылы тапсырмаларды мұхият орындауға
жағдай жасау
• Өз білімін көрсете алуын байқату
Бақылау жұмыстарының мақсаттары мен міндеттері
Мақсаттары:
• Мемлекеттік білім стандарты деңгейде білім, білік және дағды,
машықтарын дамыту;
• «Математика» пәнінің мазмұны арқылы танымдық және коммуникативтік
іс-әрекетке, өздігінен білім алуға және еңбекке бейімделуін бақылау
• Оқушының ақыл-ойының математикалық стилін, интеллектуалдық және
ерік пен сезімге қатысты сапаларының даму барысын зерттеу;
• Меңгерген математикалық білімін өмірде қолдануға жан-жақты
дайыңдығын тексеру.
• Өтілген материалды есте сақтау, өмірде қолдана алуына ықпал
жасау
Міндеттері
• Оқушының ақыл-ойын дамытуға, интеллектуалдық және ерік пен сезімге
қатысты белсенділігін қалыптастыруға мүмкіндік туғызу;
• математиканың өмірде болып жатқан нақты қүбылыстарды жалпылауға
жөне қоршаған болмысты танып-білуге көмектесетін ғылым болып
табылатыны туралы түсініктердің қалыптасуына ықпал ету;
• оқушының өмір сүруіне және мектептің келесі деңгейінде оқуын
жалғастыруы үшін қажетті білім, білік және дағдыларды қалыптастыру.
• Өзіне деген сенімділік туғызу арқылы тапсырмаларды мұхият орындауға
жағдай жасау
• Өз білімін көрсете алуын байқату
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz