Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Үшбұрыштың қандай түрін білесің
№9 орта мектеп
Тақырыбы: «Тапқыр достар»
Дайындаған: Некесова Б.
( 7 сыныптар аралығы )
2010 – 2011 оқу жылы
“Тапқыр достар” зияткерлік ойыны
Мақсаты: Математика пәніне деген қызығушылығын арттыру.
Дамытушылық: оқушылардың шығармашылық ізденісін, тапқырлығын, зеректігін,
ойлауға икемділігін дамытуға ықпал ету.
Тәрбиелік: оқушыларды алғырлыққа, шапшаңдыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.
Түрі: Математикалық сайыс
Әдісі: Топ бойынша жұмыс
Ойынға 3 адамнан 2топ қатысады. «Үшбұрыш», «Ромб»
Жоспары: І Таныстыру
ІІ Сөз тапқанға қолқа жоқ
ІІІ Ойлан тап
ІV Сен білесің бе ?
Ү Өнерпаз болсаң
ҮІ Көрермендер ойыны
Көрнекілігі: компьютер, интерактивті тақта, әр түрлі кестелер
ІІ – Сөз тапқанға қолқа жоқ
Ойынның шартымен оқушыларға 10 сұрақ қойылады.
1) Қарама – қарсы сандардың қосындысы неге тең ?
• 2) Бүгін неше сабақ болады?
• 3) Үшбұрыштың қандай түрін білесің ?
• 4) Теріс санның модулі
• 5) Қандай ұлы математиктерді білесің ?
• 6) Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісі қандай сан ?
• 7) Бестен екі алғанда неше шығады ?
• 8) Математикалық термин сөзді айт
• 9) 5-ке қарама – қарсы сан... (-5)
• 10) Қазақша өлшем бірліктерді ата
1) Ең ұзын көл
• 2) Бүгін сабаққа кіммен келдің ?
• 3) Төртбұрыштың қандай түрлерін білесің ?
• 4) Оң санның модулі
• 5) Қандай ұлы математиктерді білесің ?
• 6) Таңбалары әр түрлі екі санның қосындысы қандай сан ?
• 7) Бестен үш алғанда неше шығады ?
• 8) Математикалық термин сөзді айт
• 9) 7-ке қарама – қарсы сан
• 10) Қазақша өлшем бірліктерді ата
ІІІ Ойлан тап
5?5?5
• . 5 ?------------- = 8 2 ? 2 ? 2 ? 2 ? 2 = 28
5
ІҮ Сен білесің бе ?
. Әрбір топ таңдаған ұяшығы бойынша тапсырманы орындайды.
• 10.1. Суретте неше үшбұрыш бар ?
• 10.2. 5 адам кездесіп қалып, бір – бірімен амандасты.Барлық қол алысу
саны қанша ?
• 10.3. ( а+в)3 = формуланы жалғастыр
• 20.1. Ақыл – ойды тәртіпке келтіретін Кімнің сөзі? Ломоносов
• 20.2. Түйе бота маң басқан, Шұнақ құлақ бес ешкі,
• Төрт аяғын тең басқан. Қос лақты , қос ешкі
• 20.3 Дүкеннен мен сабын алдым, Тіс ысқышты тағы алдым.
• Оның және қабын алдым, Есептеші сонда бәрі
• Екі дәптер, бір қарындаш Қанша болды сонда бәрі.
• 30.1 Қандай санның жазылуында қанша әріп болса, сонша цифр бар ?
• 30.2 5- ке кері сан 1/5
• 30.3 Алтын адам табылған жер ? Есік қорғаны
•
• Ү Өнерпаз болсаң ( өнер көрсетеді)
•
• ҮІ Көрермендерге сұрақ
• Шырпымен ойналатын ойындар
•
• ҮІІ Қорытындылау. Марапаттау.
•
Тақырыбы: «Тапқыр достар»
Дайындаған: Некесова Б.
( 7 сыныптар аралығы )
2010 – 2011 оқу жылы
“Тапқыр достар” зияткерлік ойыны
Мақсаты: Математика пәніне деген қызығушылығын арттыру.
Дамытушылық: оқушылардың шығармашылық ізденісін, тапқырлығын, зеректігін,
ойлауға икемділігін дамытуға ықпал ету.
Тәрбиелік: оқушыларды алғырлыққа, шапшаңдыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.
Түрі: Математикалық сайыс
Әдісі: Топ бойынша жұмыс
Ойынға 3 адамнан 2топ қатысады. «Үшбұрыш», «Ромб»
Жоспары: І Таныстыру
ІІ Сөз тапқанға қолқа жоқ
ІІІ Ойлан тап
ІV Сен білесің бе ?
Ү Өнерпаз болсаң
ҮІ Көрермендер ойыны
Көрнекілігі: компьютер, интерактивті тақта, әр түрлі кестелер
ІІ – Сөз тапқанға қолқа жоқ
Ойынның шартымен оқушыларға 10 сұрақ қойылады.
1) Қарама – қарсы сандардың қосындысы неге тең ?
• 2) Бүгін неше сабақ болады?
• 3) Үшбұрыштың қандай түрін білесің ?
• 4) Теріс санның модулі
• 5) Қандай ұлы математиктерді білесің ?
• 6) Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісі қандай сан ?
• 7) Бестен екі алғанда неше шығады ?
• 8) Математикалық термин сөзді айт
• 9) 5-ке қарама – қарсы сан... (-5)
• 10) Қазақша өлшем бірліктерді ата
1) Ең ұзын көл
• 2) Бүгін сабаққа кіммен келдің ?
• 3) Төртбұрыштың қандай түрлерін білесің ?
• 4) Оң санның модулі
• 5) Қандай ұлы математиктерді білесің ?
• 6) Таңбалары әр түрлі екі санның қосындысы қандай сан ?
• 7) Бестен үш алғанда неше шығады ?
• 8) Математикалық термин сөзді айт
• 9) 7-ке қарама – қарсы сан
• 10) Қазақша өлшем бірліктерді ата
ІІІ Ойлан тап
5?5?5
• . 5 ?------------- = 8 2 ? 2 ? 2 ? 2 ? 2 = 28
5
ІҮ Сен білесің бе ?
. Әрбір топ таңдаған ұяшығы бойынша тапсырманы орындайды.
• 10.1. Суретте неше үшбұрыш бар ?
• 10.2. 5 адам кездесіп қалып, бір – бірімен амандасты.Барлық қол алысу
саны қанша ?
• 10.3. ( а+в)3 = формуланы жалғастыр
• 20.1. Ақыл – ойды тәртіпке келтіретін Кімнің сөзі? Ломоносов
• 20.2. Түйе бота маң басқан, Шұнақ құлақ бес ешкі,
• Төрт аяғын тең басқан. Қос лақты , қос ешкі
• 20.3 Дүкеннен мен сабын алдым, Тіс ысқышты тағы алдым.
• Оның және қабын алдым, Есептеші сонда бәрі
• Екі дәптер, бір қарындаш Қанша болды сонда бәрі.
• 30.1 Қандай санның жазылуында қанша әріп болса, сонша цифр бар ?
• 30.2 5- ке кері сан 1/5
• 30.3 Алтын адам табылған жер ? Есік қорғаны
•
• Ү Өнерпаз болсаң ( өнер көрсетеді)
•
• ҮІ Көрермендерге сұрақ
• Шырпымен ойналатын ойындар
•
• ҮІІ Қорытындылау. Марапаттау.
•
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz