Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушы әрекеті. Ауаның ластануы
Сабақтың тақырыбы: «Ондық бөлшектерді көбейту және бөлу» тарауы бойынша
қорытындылау сабағы.
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Оқушылардың «Ондық бөлшектерді көбейту және бөлу»
тарауы бойынша алған білімдерін қайталау арқылы, терең меңгеруіне;
ақпараттық және коммуникативтік құзіреттілік тұрғысынан жетілуіне
ықпал ету;
2. Дамытушылық: Ойын элементтері арқылы оқушылардың тарау бойынша
жаттығуларды орындау шеберлігін, машығын, әдет, дағды, іскерлігін
жетілдіру; ондық бөлшектерді көбейту және бөлу амалдары бойынша
біліктіліктерін дамыту.
3. Тәрбиелік: Оқушыларды қоршаған ортаны қорғай білуге, табиғатты
сүюге, туған өлкенің табиғатына қамқорлықпен қарауға баулу; болашақ
табиғат жанашыры болатын, рухани жан дүниесі бай ұрпақ тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Саяхат сабағы
Сабақтың типі: Дәстүрлі емес сабақ
Оқытудың әдістері: Сұрақ-жауап, деңгейлеп дамыта оқыту, ойын технологиясы
элементтері.
Оқытудың формасы: Бірлескен ұжымдық іс-әрекет
Пәнаралық байланыс: Экология және дүниетану, қазақ тілі, информатика,
геометрия
Сабақтың көрнекілігі:1. Слайд-презентация
2. Гүл, жапырақ қималары
3. Семантикалық карта
4. Жетондар «Жасыл ел»
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі (3-мин).
а) Сәлемдесу;
ә) Сабаққа келмеген оқушыларды анықтау;
б) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру;
в) Сынып бөлмесінің дайындығын тексеру;
г) Назар аудару: Балалар, біз бүгінгі сабақта табиғатқа серуен
жасайық. Табиғатқа серуендеудің бір шарты бар. Ол- көңіл
күйлеріннің жақсы болуы. Ол үшін біз психологиялық тренинг
жүргіземіз.
д) Психологиялық «Көтеріңкі көңіл күй» атты тренинг. әр оқушы
парталас жолдасына жапырақтарға, гүлге жақсы тілектер жазып, бір-
біріне ұсынады.
|№ |
| |
|2 |
|3 |Қолдану. |Келесі баратын бағытымыз– «Жасыл ел» ұйымы. «Жасыл ел» ұйымы туралы не білесіндер? Естігендерін, теледидардан|
| | |көргендерін бар ма? |
| | |Ондағы жастар немен айналысады-? |
| |Келесі нысанамыз –«Жерұйық» экологиялық орталығы болып табылады.
Ол қандай орталық, қайда орналасқанын білесіңдер ме?
|Экологиялық орталық —ауданның экологиясын, жекелеген табиғат объектілерін
жан-жақты зерттейді, өсімдіктер, құстар және жануарларын өсірумен
айналысады. |Ұжым |Сұрақ-жауап |Оқушы-Мұғалім |Өз ойын еркін жеткізу
|Слайд №20-№21 | |7 мин | | | |Экологиялық орталықта мынандай
мәліметтер бар екен:
Көптеген аурулардың себепкері: жайсыз экологиялық жағдайлар болып табылады:
ауаның, судың, топырақтың ластануы.
Ауаның ластануы
Зауыт үстінде
0,86
Қаланың үстінде
0,129
Ауылдың үстінде
0,01
Өзен,көлдердің үстінде
0,001
Орманның үстінде
0,0003
1. Қай жердің экологиялық жағдайы жағымды екенін анықта.
2. Ауа ластануының арифметикалық ортасын тап. |1. Орманның үстінде
2. 0,2 |Жеке дара
|Практикалық |Оқушы-көрнекілік |Ойлау қабілетін дамытады |Слайд №22-№23 |
| | |
№ |Мақсаты |Мұғалімінің әрекеті |Оқушы әрекеті |Тапсырма түрі |Әдісі
|Жүйесі |Тәрбиелік мәні |Көрнекілік |Ұпай |Уақыт | | | |Үйге тапсырма.
1. Тиін шамамен 6 жыл жасайды. Бұл қоянның жасауға тиісті жасының 0,6-на
тең. Қоян неше жыл жасайды?
2.
- Қазақстандағы қорықтар туралы мәліметтер жина;
- Жинақтаған мәліметтер бойынша мына төмендегі кестені толтыр.
- Жер көлемін бүтінге дейін жуықтап, есепте.
Қорықтың аты
Жер көлемі
Жуық мәні
| |Ұжым |Шығармашылық |Оқушы |Оқушы ізденеді, зерттеулер жүргізеді. |Слайд
№24 | |2 мин | |6 |Бағалау |Бағалау оқушылардың жинаған жетондары арқылы
жүргізіледі. |«3» бағасы – 2-3 жетон жинау
«4» бағасы – 4-6 жетон жинау
«5» бағасы – 7 –ден көп жетонға қойылады. |Ұжым |Салыстыру |Мұғалім |Өз
мүмкіндіктерін бағалайды |Жетон
Слайд №25 | |2 мин | | |Қорытындылау |Бүгінгі сабақтан не түйдіңдер!
«Табиғатты, аялайық достар» деген сөзбен сабағымызды қорытындылаймыз.
Сабақ яқталды. Сау болыңдар! |Табиғатты қорғау керек;
Ағаш отырғызу керек;
Көктемде өз ауылымызды көркейту керек, тазалау керек;
Табиғатты ластамау керек. |Ұжым |Сұрақ-жауап |Оқушы-Мұғалім |Өз ойын еркін
жеткізу, қорытынды жасау |Слайд №26-№27 | |1 мин | |
қорытындылау сабағы.
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Оқушылардың «Ондық бөлшектерді көбейту және бөлу»
тарауы бойынша алған білімдерін қайталау арқылы, терең меңгеруіне;
ақпараттық және коммуникативтік құзіреттілік тұрғысынан жетілуіне
ықпал ету;
2. Дамытушылық: Ойын элементтері арқылы оқушылардың тарау бойынша
жаттығуларды орындау шеберлігін, машығын, әдет, дағды, іскерлігін
жетілдіру; ондық бөлшектерді көбейту және бөлу амалдары бойынша
біліктіліктерін дамыту.
3. Тәрбиелік: Оқушыларды қоршаған ортаны қорғай білуге, табиғатты
сүюге, туған өлкенің табиғатына қамқорлықпен қарауға баулу; болашақ
табиғат жанашыры болатын, рухани жан дүниесі бай ұрпақ тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Саяхат сабағы
Сабақтың типі: Дәстүрлі емес сабақ
Оқытудың әдістері: Сұрақ-жауап, деңгейлеп дамыта оқыту, ойын технологиясы
элементтері.
Оқытудың формасы: Бірлескен ұжымдық іс-әрекет
Пәнаралық байланыс: Экология және дүниетану, қазақ тілі, информатика,
геометрия
Сабақтың көрнекілігі:1. Слайд-презентация
2. Гүл, жапырақ қималары
3. Семантикалық карта
4. Жетондар «Жасыл ел»
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі (3-мин).
а) Сәлемдесу;
ә) Сабаққа келмеген оқушыларды анықтау;
б) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру;
в) Сынып бөлмесінің дайындығын тексеру;
г) Назар аудару: Балалар, біз бүгінгі сабақта табиғатқа серуен
жасайық. Табиғатқа серуендеудің бір шарты бар. Ол- көңіл
күйлеріннің жақсы болуы. Ол үшін біз психологиялық тренинг
жүргіземіз.
д) Психологиялық «Көтеріңкі көңіл күй» атты тренинг. әр оқушы
парталас жолдасына жапырақтарға, гүлге жақсы тілектер жазып, бір-
біріне ұсынады.
|№ |
| |
|2 |
|3 |Қолдану. |Келесі баратын бағытымыз– «Жасыл ел» ұйымы. «Жасыл ел» ұйымы туралы не білесіндер? Естігендерін, теледидардан|
| | |көргендерін бар ма? |
| | |Ондағы жастар немен айналысады-? |
| |Келесі нысанамыз –«Жерұйық» экологиялық орталығы болып табылады.
Ол қандай орталық, қайда орналасқанын білесіңдер ме?
|Экологиялық орталық —ауданның экологиясын, жекелеген табиғат объектілерін
жан-жақты зерттейді, өсімдіктер, құстар және жануарларын өсірумен
айналысады. |Ұжым |Сұрақ-жауап |Оқушы-Мұғалім |Өз ойын еркін жеткізу
|Слайд №20-№21 | |7 мин | | | |Экологиялық орталықта мынандай
мәліметтер бар екен:
Көптеген аурулардың себепкері: жайсыз экологиялық жағдайлар болып табылады:
ауаның, судың, топырақтың ластануы.
Ауаның ластануы
Зауыт үстінде
0,86
Қаланың үстінде
0,129
Ауылдың үстінде
0,01
Өзен,көлдердің үстінде
0,001
Орманның үстінде
0,0003
1. Қай жердің экологиялық жағдайы жағымды екенін анықта.
2. Ауа ластануының арифметикалық ортасын тап. |1. Орманның үстінде
2. 0,2 |Жеке дара
|Практикалық |Оқушы-көрнекілік |Ойлау қабілетін дамытады |Слайд №22-№23 |
| | |
№ |Мақсаты |Мұғалімінің әрекеті |Оқушы әрекеті |Тапсырма түрі |Әдісі
|Жүйесі |Тәрбиелік мәні |Көрнекілік |Ұпай |Уақыт | | | |Үйге тапсырма.
1. Тиін шамамен 6 жыл жасайды. Бұл қоянның жасауға тиісті жасының 0,6-на
тең. Қоян неше жыл жасайды?
2.
- Қазақстандағы қорықтар туралы мәліметтер жина;
- Жинақтаған мәліметтер бойынша мына төмендегі кестені толтыр.
- Жер көлемін бүтінге дейін жуықтап, есепте.
Қорықтың аты
Жер көлемі
Жуық мәні
| |Ұжым |Шығармашылық |Оқушы |Оқушы ізденеді, зерттеулер жүргізеді. |Слайд
№24 | |2 мин | |6 |Бағалау |Бағалау оқушылардың жинаған жетондары арқылы
жүргізіледі. |«3» бағасы – 2-3 жетон жинау
«4» бағасы – 4-6 жетон жинау
«5» бағасы – 7 –ден көп жетонға қойылады. |Ұжым |Салыстыру |Мұғалім |Өз
мүмкіндіктерін бағалайды |Жетон
Слайд №25 | |2 мин | | |Қорытындылау |Бүгінгі сабақтан не түйдіңдер!
«Табиғатты, аялайық достар» деген сөзбен сабағымызды қорытындылаймыз.
Сабақ яқталды. Сау болыңдар! |Табиғатты қорғау керек;
Ағаш отырғызу керек;
Көктемде өз ауылымызды көркейту керек, тазалау керек;
Табиғатты ластамау керек. |Ұжым |Сұрақ-жауап |Оқушы-Мұғалім |Өз ойын еркін
жеткізу, қорытынды жасау |Слайд №26-№27 | |1 мин | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz