Оқушы әрекеті. Ауаның ластануы

Сабақтың тақырыбы: «Ондық бөлшектерді көбейту және бөлу» тарауы бойынша қорытындылау сабағы.
Сабақтың мақсаты:
- Білімділік: Оқушылардың «Ондық бөлшектерді көбейту және бөлу» тарауы бойынша алған білімдерін қайталау арқылы, терең меңгеруіне; ақпараттық және коммуникативтік құзіреттілік тұрғысынан жетілуіне ықпал ету;
- Дамытушылық: Ойын элементтері арқылы оқушылардың тарау бойынша жаттығуларды орындау шеберлігін, машығын, әдет, дағды, іскерлігін жетілдіру; ондық бөлшектерді көбейту және бөлу амалдары бойынша біліктіліктерін дамыту.
- Тәрбиелік: Оқушыларды қоршаған ортаны қорғай білуге, табиғатты сүюге, туған өлкенің табиғатына қамқорлықпен қарауға баулу; болашақ табиғат жанашыры болатын, рухани жан дүниесі бай ұрпақ тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Саяхат сабағы
Сабақтың типі: Дәстүрлі емес сабақ
Оқытудың әдістері: Сұрақ-жауап, деңгейлеп дамыта оқыту, ойын технологиясы элементтері.
Оқытудың формасы: Бірлескен ұжымдық іс-әрекет
Пәнаралық байланыс: Экология және дүниетану, қазақ тілі, информатика, геометрия
Сабақтың көрнекілігі: 1. Слайд-презентация
2. Гүл, жапырақ қималары
3. Семантикалық карта
4. Жетондар «Жасыл ел»
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі (3-мин) .
а) Сәлемдесу;
ә) Сабаққа келмеген оқушыларды анықтау;
б) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру;
в) Сынып бөлмесінің дайындығын тексеру;
г) Назар аудару: Балалар, біз бүгінгі сабақта табиғатқа серуен жасайық. Табиғатқа серуендеудің бір шарты бар. Ол- көңіл күйлеріннің жақсы болуы. Ол үшін біз психологиялық тренинг жүргіземіз.
д) Психологиялық «Көтеріңкі көңіл күй» атты тренинг. әр оқушы парталас жолдасына жапырақтарға, гүлге жақсы тілектер жазып, бір-біріне ұсынады.
Ұпай
Уақыт
Балалар, дәптерлеріңді ашып, бүгінгі күнді жазып қойыңдар.
Мен сендерге бір жұмбақ жасырайын:
Бүтін менен бөлшекті,
Үтірменен айырған.
Әп-әдемі жазылар,
Айтыңдаршы, қандай сан.
Ұйымшылдық
Ұшқыр ойлай білуге, ойын еркін жеткізуге
Әрине, ондық бөлшектер. Ендеше біз «Ондық бөлшектерді көбейту және бөлу» тарауын қорытындылаймыз. Тарау бойынша үйренгенімізді ортаға салайық.
Олай болса, бүгінгі сабақтың міндет пен мақсатын өздерің анықтаңдар.
- Ондық бөлшектерді көбейтуді жетілдіреміз;
- Ондық бөлшектерді бөлу бойынша біліктіліктерімізді дамытамыз.
- Сандарды дөңгелектейміз.
- Арифметикалық ортаны табамыз.
Сабақтың мақсаты:
- «Ондық бөлшектерді көбейту және бөлу» тарауы бойынша алған білімдерін қайталау арқылы, терең меңгеруге ықпал ету.
- Ойын элементтері арқылы оқушылардың тарау бойынша жаттығуларды орындау шеберлігін, машығын, әдет, дағды, іскерлігін жетілдіру; ондық бөлшектерді көбейту және бөлу амалдары бойынша біліктіліктерін дамыту.
- Оқушыларды қоршаған ортаны қорғай білуге, табиғатты сүюге, туған өлкенің табиғатына қамқорлықпен қарауға баулу; болашақ табиғат жанашыры болатын, рухани жан дүниесі бай ұрпақ тәрбиелеу.
Сабақтың міндеті: табиғатқа визуалды түрде серуен жасау арқылы, оқушының пәндік білімін жетілдіру.
Ұпай
Уақыт
Балалар, табиғатқа серуен жасайық. Серуен мына бағытпен жүргізіледі:

Ұпай
Уақыт
Орманның ішінде қоқыстар, қалдықтар жатыр екен.
Табиғатты, орманды ластайтын кімдер?
Дұрыс, ол үшін әрбір қоқысқа жазылған есептерді ауызша орындайық.
0, 6•7
0, 5*0, 8
1, 3•0, 3
4, 8:2
5, 6:8
2, 5:0, 5
4, 2
0, 4
0, 39
2, 4
0, 7
5
Міне, қорыққа да келіп жеттік. Бұл қорықтың аты қандай екен, соны табайық. Ол үшін мына семантикалық картадағы тапсырманы орындау қажет.
Семантикалық картаның жолдарындағы есепті шығару керек. Есептің шешуін баған аттарынан тауып, қиылысқан тұстағы әріпті белгілеу керек.
Жауабы: Үстірт
Слайд №12-№13
Семантикалық карта
Ұпай
Уақыт
Үстірт қорығы туралы мәліметпен танысайық.
Орналасқан жері - Маңғыстау облысы
Құрылған мерзімі- 1984 ж.
Жер көлемі: 223, 28 мың гектар.
Жер көлемін ондық үлеске дейін дөңгелектендер.
Үстірт қорығындағы жануарлардың қайсы жойылып кеткен түр санатына жатады және халықаралық деңгейде қорғауға алынған?
1. Қабылан
2. Қара құйрық
3. Қарақал
4. Үстірт арқары
Мына блок-схема бойынша есептеу жүргізіп, шыққан нәтижеге сәйкес дұрыс жауапты табуға болады.
жауабы: 1
Қабылан
Келесі баратын бағытымыз- «Жасыл ел» ұйымы. «Жасыл ел» ұйымы туралы не білесіндер? Естігендерін, теледидардан көргендерін бар ма?
Ондағы жастар немен айналысады-?
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz