Оқушы әрекеті. Ауаның ластануы

Сабақтың тақырыбы: «Ондық бөлшектерді көбейту және бөлу» тарауы бойынша қорытындылау сабағы.

Сабақтың мақсаты:

  1. Білімділік: Оқушылардың «Ондық бөлшектерді көбейту және бөлу» тарауы бойынша алған білімдерін қайталау арқылы, терең меңгеруіне; ақпараттық және коммуникативтік құзіреттілік тұрғысынан жетілуіне ықпал ету;
  2. Дамытушылық: Ойын элементтері арқылы оқушылардың тарау бойынша жаттығуларды орындау шеберлігін, машығын, әдет, дағды, іскерлігін жетілдіру; ондық бөлшектерді көбейту және бөлу амалдары бойынша біліктіліктерін дамыту.
  3. Тәрбиелік: Оқушыларды қоршаған ортаны қорғай білуге, табиғатты сүюге, туған өлкенің табиғатына қамқорлықпен қарауға баулу; болашақ табиғат жанашыры болатын, рухани жан дүниесі бай ұрпақ тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: Саяхат сабағы

Сабақтың типі: Дәстүрлі емес сабақ

Оқытудың әдістері: Сұрақ-жауап, деңгейлеп дамыта оқыту, ойын технологиясы элементтері.

Оқытудың формасы: Бірлескен ұжымдық іс-әрекет

Пәнаралық байланыс: Экология және дүниетану, қазақ тілі, информатика, геометрия

Сабақтың көрнекілігі: 1. Слайд-презентация

2. Гүл, жапырақ қималары

3. Семантикалық карта

4. Жетондар «Жасыл ел»

Сабақтың барысы:

1. Ұйымдастыру кезеңі (3-мин) .

а) Сәлемдесу;

ә) Сабаққа келмеген оқушыларды анықтау;

б) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру;

в) Сынып бөлмесінің дайындығын тексеру;

г) Назар аудару: Балалар, біз бүгінгі сабақта табиғатқа серуен жасайық. Табиғатқа серуендеудің бір шарты бар. Ол- көңіл күйлеріннің жақсы болуы. Ол үшін біз психологиялық тренинг жүргіземіз.

д) Психологиялық «Көтеріңкі көңіл күй» атты тренинг. әр оқушы парталас жолдасына жапырақтарға, гүлге жақсы тілектер жазып, бір-біріне ұсынады.

Мақсаты
Мұғалімінің әрекеті
Оқушы әрекеті
Тапсырма түрі
Әдісі
Жүйесі
Тәрбиелік мәні
Көрнекілік

Ұпай

Уақыт

№: 1
Мақсаты: Білім
Мұғалімінің әрекеті:

Балалар, дәптерлеріңді ашып, бүгінгі күнді жазып қойыңдар.

Мен сендерге бір жұмбақ жасырайын:

Бүтін менен бөлшекті,

Үтірменен айырған.

Әп-әдемі жазылар,

Айтыңдаршы, қандай сан.

Оқушы әрекеті: Ондық бөлшектер
Тапсырма түрі: Ұжым
Әдісі: Сұрақ-жауап
Жүйесі: Оқушы-мұғалім
Тәрбиелік мәні:

Ұйымшылдық

Ұшқыр ойлай білуге, ойын еркін жеткізуге

Көрнекілік: Слайд №4-№6
Ұпай:
Уақыт: 2-мин
№:

Әрине, ондық бөлшектер. Ендеше біз «Ондық бөлшектерді көбейту және бөлу» тарауын қорытындылаймыз. Тарау бойынша үйренгенімізді ортаға салайық.

Олай болса, бүгінгі сабақтың міндет пен мақсатын өздерің анықтаңдар.

Мақсаты:
  • Ондық бөлшектерді көбейтуді жетілдіреміз;
  • Ондық бөлшектерді бөлу бойынша біліктіліктерімізді дамытамыз.
  • Сандарды дөңгелектейміз.
  • Арифметикалық ортаны табамыз.
№:

Сабақтың мақсаты:

  1. «Ондық бөлшектерді көбейту және бөлу» тарауы бойынша алған білімдерін қайталау арқылы, терең меңгеруге ықпал ету.
  2. Ойын элементтері арқылы оқушылардың тарау бойынша жаттығуларды орындау шеберлігін, машығын, әдет, дағды, іскерлігін жетілдіру; ондық бөлшектерді көбейту және бөлу амалдары бойынша біліктіліктерін дамыту.
  3. Оқушыларды қоршаған ортаны қорғай білуге, табиғатты сүюге, туған өлкенің табиғатына қамқорлықпен қарауға баулу; болашақ табиғат жанашыры болатын, рухани жан дүниесі бай ұрпақ тәрбиелеу.

Сабақтың міндеті: табиғатқа визуалды түрде серуен жасау арқылы, оқушының пәндік білімін жетілдіру.

Мақсаты:
Мақсаты
Мұғалімінің әрекеті
Оқушы әрекеті
Тапсырма түрі
Әдісі
Жүйесі
Тәрбиелік мәні
Көрнекілік

Ұпай

Уақыт

№: 1. Р е п р о д у к т и в т і к д е ң г е й
№:
Мақсаты:
Мұғалімінің әрекеті:

Балалар, табиғатқа серуен жасайық. Серуен мына бағытпен жүргізіледі:

Оқушы әрекеті:
Тапсырма түрі: Ұжым
Әдісі: Таныстыру
Жүйесі: Оқушы-Мұғалім
Тәрбиелік мәні: Ақпараттық құзіреттілік
Көрнекілік: Слайд №7
Ұпай:
Уақыт: 5 мин
№: Серуендеу кезінде экологиялық соқпақпен жүреміз. Соқпақ дегеніміз не?
Мақсаты: Жол, жалғыз аяқ жол
Мұғалімінің әрекеті: Ұжым
Оқушы әрекеті: Сұрақ-жауап
Тапсырма түрі: Оқушы-Мұғалім
Әдісі: Коммуникативтік құзіреттілік
Жүйесі:
Тәрбиелік мәні:
№: Иә, осы жол арқылы алдымен орманға барамыз. Орманның байлығы не?
Мақсаты: Орманның байлығы-ағаштар. Орман ұзақ уақыт өседі және көп еңбекті қамқорлықты қажет етеді.
Мұғалімінің әрекеті: Ұжым
Оқушы әрекеті: Сұрақ-жауап
Тапсырма түрі: Оқушы-Мұғалім
Әдісі: Коммуника-тивтік құзіреттілік
Жүйесі: Слайд №8
Тәрбиелік мәні:
№: Ормандағы мына бір ағаш қурап, көктемей тұр екен. Осы ағашты білім нәрімен суарайық.
Мақсаты: Оқушылар ондық бөлшекті натурал санға, ондық бөлшекке көбейту және бөлу ережелерін айтады.
Мұғалімінің әрекеті: Ұжым
Оқушы әрекеті: Сұрақ-жауап
Тапсырма түрі: Оқушы-Мұғалім
Әдісі: Шапшаңдық, ойды жүйелеу, жеткізу
Жүйесі: Слайд №9
Тәрбиелік мәні:
Мақсаты
Мұғалімінің әрекеті
Оқушы әрекеті
Тапсырма түрі
Әдісі
Жүйесі
Тәрбиелік мәні
Көрнекілік

Ұпай

Уақыт

№:
Мақсаты:
Мұғалімінің әрекеті:

Орманның ішінде қоқыстар, қалдықтар жатыр екен.

Табиғатты, орманды ластайтын кімдер?

Оқушы әрекеті: Адамдар.
Тапсырма түрі: Ұжым
Әдісі: Сұрақ-жауап
Жүйесі: Оқушы-Мұғалім
Тәрбиелік мәні: Қоршаған ортаны қорғау
Көрнекілік: Слайд №10
Ұпай:
Уақыт: 3 мин
№:
Мақсаты:
Мұғалімінің әрекеті: Дұрыс, осы қателікті түзеу үшін біз не істеуіміз керек?
Оқушы әрекеті: ормандағы қоқысты жинастырайық
Тапсырма түрі: Ұжым
Әдісі: Сұрақ-жауап
Жүйесі: Оқушы-Мұғалім
Тәрбиелік мәні: Табиғат жанашыры болу
Көрнекілік:
№:
Мақсаты:
Мұғалімінің әрекеті:

Дұрыс, ол үшін әрбір қоқысқа жазылған есептерді ауызша орындайық.

0, 6•7

0, 5*0, 8

1, 3•0, 3

4, 8:2

5, 6:8

2, 5:0, 5

Оқушы әрекеті:

4, 2

0, 4

0, 39

2, 4

0, 7

5

Тапсырма түрі: Ұжым
Әдісі: Практикалық
Жүйесі: Оқушы-көрнекілік
Тәрбиелік мәні: Ойлау қабілетін дамытады
Көрнекілік:
№: 2. А л г о р и т м д і к д е ң г е й
№: 2
Мақсаты: Түсіну
Мұғалімінің әрекеті: Келесі, баратын бағытымыз-Қорық. Қорық дегеніміз не?
Оқушы әрекеті: Қорық дегеніміз - табиғатты, өсімдіктер мен жануарларды қорғау үшін қамқорлыққа алынған аумақ.
Тапсырма түрі: Ұжым
Әдісі: Сұрақ-жауап
Жүйесі: Оқушы-Мұғалім
Тәрбиелік мәні: Өз ойын еркін жеткізу
Көрнекілік: Слайд №11
Ұпай:
Уақыт: 7 мин
№:

Міне, қорыққа да келіп жеттік. Бұл қорықтың аты қандай екен, соны табайық. Ол үшін мына семантикалық картадағы тапсырманы орындау қажет.

Мақсаты:

Семантикалық картаның жолдарындағы есепті шығару керек. Есептің шешуін баған аттарынан тауып, қиылысқан тұстағы әріпті белгілеу керек.

Жауабы: Үстірт

Мұғалімінің әрекеті: Жеке дара
Оқушы әрекеті: Практикалық
Тапсырма түрі: Оқушы-көрнекілік
Әдісі: Ойлау қабілетін дамытады
Жүйесі:

Слайд №12-№13

Семантикалық карта

Тәрбиелік мәні:
Мақсаты
Мұғалімінің әрекеті
Оқушы әрекеті
Тапсырма түрі
Әдісі
Жүйесі
Тәрбиелік мәні
Көрнекілік

Ұпай

Уақыт

№:
Мақсаты:
Мұғалімінің әрекеті:

Үстірт қорығы туралы мәліметпен танысайық.

Орналасқан жері - Маңғыстау облысы

Құрылған мерзімі- 1984 ж.

Жер көлемі: 223, 28 мың гектар.

Жер көлемін ондық үлеске дейін дөңгелектендер.

Оқушы әрекеті: 223, 3
Тапсырма түрі: Ұжым
Әдісі: Сұрақ-жауап
Жүйесі: Оқушы-Мұғалім
Тәрбиелік мәні: Ақпараттық құзіреттілік
Көрнекілік: Слайд №14
Ұпай:
Уақыт: 5
№:
Мақсаты:
Мұғалімінің әрекеті:

Үстірт қорығындағы жануарлардың қайсы жойылып кеткен түр санатына жатады және халықаралық деңгейде қорғауға алынған?

1. Қабылан

2. Қара құйрық

3. Қарақал

4. Үстірт арқары

Мына блок-схема бойынша есептеу жүргізіп, шыққан нәтижеге сәйкес дұрыс жауапты табуға болады.

Оқушы әрекеті:

жауабы: 1

Қабылан

Тапсырма түрі: Жеке дара
Әдісі: Практикалық
Жүйесі: Оқушы-көрнекілік
Тәрбиелік мәні: Ойлау қабілетін дамытады
Көрнекілік: Слайд №15
Ұпай:
№: 3. Э в р и с т и к а л ы қ д е ң г е й
№: 3
Мақсаты: Қолдану.
Мұғалімінің әрекеті:

Келесі баратын бағытымыз- «Жасыл ел» ұйымы. «Жасыл ел» ұйымы туралы не білесіндер? Естігендерін, теледидардан көргендерін бар ма?

Ондағы жастар немен айналысады-?

Оқушы әрекеті: 2005-2007 жылдары Елбасының бастамасымен «Жасыл ел» жастардан құралған еңбек жасақтары құрылды. Ұйымның жастары орман шаруашылығын дамытуға, елді мекендерді көгалдандыруға, ағаш отырғызу жұмыстарына үлестерін қосады.
Тапсырма түрі: Ұжым
Әдісі: Сұрақ-жауап
Жүйесі: Оқушы-Мұғалім
Тәрбиелік мәні: Өз ойын еркін жеткізу, дүниетанымын кеңейту
Көрнекілік: Слайд №16-№17
Ұпай:
Уақыт: 8

Ұқсас жұмыстар
Ауаның ластануы. ауаны қорғау
Ауаның ластануы
Тақырып Ауа. Ауаның қасиеті
Қоршаған ортаның қазіргі экологиялық жағдайлары
Ауа райы. Климат жайлы ақпарат
Табиғат тағдыры - адамзат тағдыры! 6-класс
Сабақтың тәрбиелік мақсаты
Ауа қабаты
"табиғат - адам - қоғам" (дебат). 8-9-кластар
Қоршаған ортаның ластануы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz