Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабаққа кіріспе
Сабақтың тақырыбы: Бөрік
Сабақтың мақсаты: М.Дулатовтың «Бөрік» әңгімесімен таныстыра отырып,
әңгімедегі негізгі ойды ұғындыру;
Сабақтың міндеттері:
Білімділік: Әңгіменің мазмұнын ұғындыра отырып, негізгі ойды
анықтауға,түсінгенін баяндай білуге үйрету;
Дамытушылық: Оқушының түсініп оқу дағдысын қалыптастыру;
Тәрбиелік: Ұлттық салт-дәстүрді қадірлеуге, қолдануға тәрбиелеу;
Сабақтың түрі: дәстүрлі
Сабақтың типі: жаңа материалды игерту;
Сабақтың әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру;
Сабақтың көрнекілігі: заттық суреттер
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру.
Оқушылар назарын сабаққа аудару.
II. Сабаққа кіріспе. Сәйкестендіру.
Ассалаумағалейкум
Сәлем
Сәлеметсіз бе?
Сәлем бердік
-Ассалаумағалейкум!-«Алланың нұры жаусын!»
-Уағалейкуммассалам!- «Өзіңізге де соны тілеймін!»
-Сіздерге, келген қонақтарға осы тілекті тілей отырып, бүгінгі сабағымызға
сәттілік тілеймін.
1). Есік қағылып, ішке басында бөрігі бар бір бала кіреді.
- Міне, қызық, балалар, бізге кім келді?
- ......
- Айтыңдаршы балалар,
Кім болды бізге келген?
Елтірі ,әлде тері ме?
Басына баса кигені.
- Бөрік.
2) « Бөрік» туралы түсінік.
Бөрік- қазақтың ежелден келе жатқан ұлттық бас киімі.Бөрік қыстық және
жаздық болып екіге бөлінеді.Елтірі немесе аң терісімен түрмеленіп, қымбат,
қалыңдау матамен тысталады.Әшекейлермен безендіріледі.Бөрікті ер адамдар
да, қыздар да киеді. Бөрікті сал-серілер де киген. Ертеде бөрік үлгісінің
әр руға тән өзгешеліктері болған.
- сонымен, бізге келген, басына бөрік киген бала Шынтас болды.
III. Жаңа тақырып.
- Біз бүгін М.Дулатовтың «Бөрік» әңгімесімен танысамыз.
1. М.Дулатов туралы түсінік беру.
2. Әңгімені іштей оқу.
3. Әңгімені дауыстап оқу.
IV. Әңгімені талдау кестесін толтыру.
|№ |Кім? Не? |Не істеді? |
| | | |
| | | |
- Нұрмаш әкесінің бөркін не үшін кигісі келді?
- Бекбай ата неліктен бөрікке тіл қатты?
V. Дәптермен жұмыс.
1. Сөздерді жазу.
Тақия, тымақ, құлақшын, бөрік, малақай, мәсі, сәукеле, орамал, кимешек.
2. Артық сөзді табу.
3. Сөздерге талдау жасау.
VI.
1. Нұрмашты сипаттау.
2. Өзіңнің үлкендерге ұқсағың келе ме? Неліктен?
VII. Үйге тапсырма
Мәтінді оқу, мазмұнын әңгімелеу. 62- жаттығу.
VIII. Бағалау.
-----------------------
құрбы –құрдасқа
үлкендерге
аталарға
мұғалімдерге
Сабақтың мақсаты: М.Дулатовтың «Бөрік» әңгімесімен таныстыра отырып,
әңгімедегі негізгі ойды ұғындыру;
Сабақтың міндеттері:
Білімділік: Әңгіменің мазмұнын ұғындыра отырып, негізгі ойды
анықтауға,түсінгенін баяндай білуге үйрету;
Дамытушылық: Оқушының түсініп оқу дағдысын қалыптастыру;
Тәрбиелік: Ұлттық салт-дәстүрді қадірлеуге, қолдануға тәрбиелеу;
Сабақтың түрі: дәстүрлі
Сабақтың типі: жаңа материалды игерту;
Сабақтың әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру;
Сабақтың көрнекілігі: заттық суреттер
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру.
Оқушылар назарын сабаққа аудару.
II. Сабаққа кіріспе. Сәйкестендіру.
Ассалаумағалейкум
Сәлем
Сәлеметсіз бе?
Сәлем бердік
-Ассалаумағалейкум!-«Алланың нұры жаусын!»
-Уағалейкуммассалам!- «Өзіңізге де соны тілеймін!»
-Сіздерге, келген қонақтарға осы тілекті тілей отырып, бүгінгі сабағымызға
сәттілік тілеймін.
1). Есік қағылып, ішке басында бөрігі бар бір бала кіреді.
- Міне, қызық, балалар, бізге кім келді?
- ......
- Айтыңдаршы балалар,
Кім болды бізге келген?
Елтірі ,әлде тері ме?
Басына баса кигені.
- Бөрік.
2) « Бөрік» туралы түсінік.
Бөрік- қазақтың ежелден келе жатқан ұлттық бас киімі.Бөрік қыстық және
жаздық болып екіге бөлінеді.Елтірі немесе аң терісімен түрмеленіп, қымбат,
қалыңдау матамен тысталады.Әшекейлермен безендіріледі.Бөрікті ер адамдар
да, қыздар да киеді. Бөрікті сал-серілер де киген. Ертеде бөрік үлгісінің
әр руға тән өзгешеліктері болған.
- сонымен, бізге келген, басына бөрік киген бала Шынтас болды.
III. Жаңа тақырып.
- Біз бүгін М.Дулатовтың «Бөрік» әңгімесімен танысамыз.
1. М.Дулатов туралы түсінік беру.
2. Әңгімені іштей оқу.
3. Әңгімені дауыстап оқу.
IV. Әңгімені талдау кестесін толтыру.
|№ |Кім? Не? |Не істеді? |
| | | |
| | | |
- Нұрмаш әкесінің бөркін не үшін кигісі келді?
- Бекбай ата неліктен бөрікке тіл қатты?
V. Дәптермен жұмыс.
1. Сөздерді жазу.
Тақия, тымақ, құлақшын, бөрік, малақай, мәсі, сәукеле, орамал, кимешек.
2. Артық сөзді табу.
3. Сөздерге талдау жасау.
VI.
1. Нұрмашты сипаттау.
2. Өзіңнің үлкендерге ұқсағың келе ме? Неліктен?
VII. Үйге тапсырма
Мәтінді оқу, мазмұнын әңгімелеу. 62- жаттығу.
VIII. Бағалау.
-----------------------
құрбы –құрдасқа
үлкендерге
аталарға
мұғалімдерге
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz