Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Тапсырмаларды тапсырмалар орындау
Бекітемін: Келісілді:
ӘБ отырысында
Мектеп директоры: Оқу ісінің меңгерушісі:
қаралды
_______________ ____________________
Хаттама
№_____
«___» ______200 ж «___» ______200 ж
«___» ______200 ж
9 сынып оқушыларын
бағдаралды даярлау
«Қызықты сызу»
қолданбалы курсының бағдарламасы.
М.Әуезов атындағы ОЖББ мектебінің сызу пәнінің мұғалімі А.Е.Меңдешеваның
іс-тәжірибесінен
2010
9 сынып оқушыларының бағдаралды дайындығын ұйымдастыру бағытында
құрылған «Қызықты сызу» қолданбалы курсының мазмұны
Курс мақсаты- оқушының бойында графикалық жұмысқа деген қызығушылығын ояту,
болашақта мамандық таңдау жолында дұрыс шешім қабылдауға ықпал ету. Курс
бағдарламасы 34 сағатқа арналып, оқу негізі ретінде шығармашылық жұмыс
алынған.
Ұсынылған курс оқушының даму барысында төмендегі шарттарға қол жеткізуіне
септігін тигізеді:
• Оқушының өз қабілеттерін оята білуге деген ынтасы және мақсат қойып,
табысқа жете білуі.
• Шығармашылық жобаны орындауы, шығармашылық қабілеттерінің дамуы.
• Өз бетімен білім ала білу және оны практикада қолдана білу іскерлігі.
Курс арқылы алынған білім негізінде төмендегідей білік пен дағды
қалыптасады:
• Безендіру жұмыстарын орындау
• Жобалау іскерлігі дамиды.
Сызбаларды орындау және жан-жақты талдау кезінде оқушы бойында техника мен
сәулет өнерін зерттеуге деген қызығушылығы пайда болады. Сызу пәнінің
өмірмен тығыз байланысты болуы, өндірістік еңбек, басқа да пәндермен
байланысы осы пәнге деген ынтасын еселейді.
Курс бағдарламасы 1990 жылғы баспаға шыққан И.А.Воротниковтың
«Занимательное черчение» атты мұғалімдерге арналған әдістемесін басшылыққа
алып құрылған. Сондықтан осы бағдарламаны пайдаланушыларға міндетті түрде
аталған оқулықты тауып, оқу процесінде қатар қолданып отыру керек.
Курс екі модульдан тұрады:
І Қызықты тапсырмалар- 18 сағат.
ІІ Жобалау элементтерін пайдалану арқылы орындайтын шығармашылық
тапсырмалар- 16 сағат.
Сызудың тек мектепте ғана емес, сонымен қатар ЖОО-да да жүретініне
байланысты курстан алған білімін оқушылар әрдайым жалғастыра алады.Ал
сызбалар- әр мамандықтың ажырамас серігі екені айтпаса да бәрімізге мәлім.
«Қызықты сызу»
курсының тақырыптық жоспары (34 сағат)
|р/с|Мазмұны |Сағ. |Уа- |Сабақтың |Бақылау түрі |
| | |саны |қыты |түрі | |
|1 |Кіріспе.Әр түрлі |1 | |Әңгіме, лекция|Материалды |
| |мамандық иелері сызу | | | |қабылдауы |
| |туралы. | | | | |
|Қызықты тапсырмалар (17 сағат) |
|2 |Шрифт түрлері |1 | |Лекция, |Өз қабілеттерін |
| | | | |практикалық |бағалау |
| | | | |тапсырмалар | |
|3 |Оптикалық алдау |1 | |Әңгіме,лекция |Жағдаяттарды |
| | | | | |шешу |
|4 |Конструктивтік ойлау |1 | |Практикалық |Тапсырмаларды |
| | | | |тапсырмалар |орындау |
|5 |Шынайы құрылғыдағы |1 | |Әңгіме, лекция|Жағдаяттарды |
| |нүктенің проекциясы | | | |шешу |
|6 |Түзу нүктеге айналғанда |1 | |Лекция және |Материалды |
| | | | |практика |қабылдауы |
|7 |Есікпен тәжірибе жүргізу|1 | |Практикалық |Тапсырмаларды |
| | | | |тапсырмалар |орындау |
|8 |Сымдар қиылыса ма? |1 | |Әңгіме,лекция |Материалды |
| | | | | |қабылдауы |
|9 |Эпюрдағы іздер |1 | |Лекция, |Тапсырмаларды |
| | | | |практика |орындау |
|10 |Геометриялық денелер |1 | |Практикалық |Тапсырмаларды |
| |және олардың бетіндегі | | |тапсырмалар |орындау |
| |нүктелер | | | | |
|11 |Жайма |2 | |Практикалық |Детальдердің |
| | | | |тапсырмалар |эскиздері |
|12 |Симметрия |1 | |Лекция, |Материалды |
| | | | |практика |қабылдауы |
|13 |Қарапайым денелердің |1 | |Практикалық |Тапсырмаларды |
| |жұмбақ проекциялары | | |тапсырмалар |орындау |
|14 |Сызба логикасы |2 | |Лекция, |Зерттеу жүргізу |
| | | | |практика | |
|15 |Тіліктер |1 | |Лекция, |Тапсырмаларды |
| | | | |практика |орындау |
|16 |І модульды қорытындылау |1 | |Практика |Тапсырмаларды |
| | | | | |орындау |
| | | | | | |
| Жобалау элементтері бар шығармашылық тапсырмалар(16 сағат) |
| |Графикалық тапсырмалар(3| | | | |
| |сағат) | | | | |
|17 |Нәрсенің көрнекі |1 | |Практикалық |Жұмыстар |
| |кескініне қарап,3 | | |тапсырмалар |көрмесі. |
| |проекциясын тұрғызу | | | | |
|18 |3 проекцияға қарап, |1 | |Практикалық |Жұмыстар |
| |нәрсенің көрнекі | | |тапсырмалар |көрмесі. |
| |кескінін салу | | | | |
|19 |Техникалық суретті |1 | |Практикалық |Жұмыстар |
| |орындау | | |тапсырмалар |көрмесі. |
|Шығармашылық тапсырмалар(13 сағат) |
|20 |Ұйымдастыру кезеңі |1 | |Әңгіме,лекция |Материалды |
| | | | | |қабылдау |
|21 |Технологиялық кезең. |1 | |Практикалық |Жұмыстар көрмесі|
| |Тұрғын үйдін алдыңғы қас| | |тапсырма | |
| |бетінің эскизін жасау | | | | |
|22 |Тұрғын үйдің жаймасын |1 | |Практикалық |Жұмыстар көрмесі|
| |орындау | | |тапсырма | |
|23 |Макетін дайындау |4 | |Практикалық |Жұмыстар көрмесі|
| | | | |тапсырма | |
|24 |Безендіру жұмыстары |4 | |Әңгіме, |Жұмыстар көрмесі|
| | | | |лекция, | |
| | | | |практика | |
|25 |Қорытынды кезең |1 | |Анкета жүргізу|Өз қабілеттерін |
| | | | | |бағалау |
|26 |Шығармашылық жобаны |1 | |әңгіме |Қорғау |
| |қорғау | | | | |
«Қызықты сызу» оқу курсының мазмұны.(34 сағат)
Кіріспе (1 сағат)
Арнаулы курстың жүйесі мен ерекшеліктері.Әр мамандық иелерінің сызу туралы
айтылған пікірлерімен танысу.Сызу пәнінің дамуына ғалымдардың қосқан үлесі.
Модуль І. Қызықты тапсырмалар (17 сағат)
Шрифт түрі (2 сағат)
Стандарт.Формат.Сызба шрифттері.Сызбадағы әріптер, белгілер,сандар туралы.
Оптикалық алдау(1 сағат)
Адамдардың белгілі бір суреттерді, сызықтарды психологиялық көңіл-күйіне
байланысты әр түрлі қабылдауының мысалдары.
Конструкторлық ойлау (1 сағат)
Оқушының бойында конструкторлық ойлауды дамытуға арналған тапсырмаларды
шешу.
Шынайы құрылғыдағы нүкте проекциясы (1 сағат)
Проекция.Проекция түрлері.берілген екі проекция сызбасына қарап үшіншісін,
оның бетінде орналасқан нүктенің проекциясын табуға арналған мысалдар.
Түзу нүктеге айналғанда (1 сағат)
Кесіндінің жазықтық бетіне проекциялануы(көлденең, тігінен,
көлбеу).Детальдың проекциясын өзгертуге арналған тапсырмалар.
Есіікпен тәжірибе жасау(1 сағат)
Айналу әдістері. Проекция жазықтықтарын алмастыру әдістері.
Сымдар қиылыса ма? (1 сағат)
Кеңістік ойлау мен байқағыштықты дамытуға арналған тапсырмалар.
Эпюрдағы іздер (1 сағат)
Кеңістіктегі жазықтықтың орналасуын іздер бойынша анықтау тәсілдері.
Іздердің қиылысу нүктелері, орналасу жазықтықтары- фронталь,
профиль,горизонталь.
Геометриялық денелер және олардың бетіндегі нүктелер.(1 сағат)
Геометриялық денелер және олардың проекциялары.Проекция сәулесі арқылы
нүктелерді проекциялау.
Жайма (1 сағат)
Жайма сызығы.геометриялық денелердің жаймаларын дайындау.
Симметрия (1 сағат)
Симметрия осі.Жазықтық симметриясы.Айна симметриясы және орталық симметрия
мысалдары.
Қарапайым денелердің жұмбақ проекциялары.(1 сағат)
Үшінші көріністі табуға арналған тапсырмалар. Аксонометриялық проекция.
Сызба логикасы.(2 сағат)
Әртүрлі логикалық тапсырмалар.
Тілік ( 1 сағат)
Тілік- нәрсені зерттеу әдісі.Тіліктің түрлері.
І модульды қорытындылау.(1 сағат)
Жалпы эскиздерді орындауға арналған жаттығулар, кезеңдерін сақтау.
Модуль ІІ.Жобалау элементтері бар шығармашылық
тапсырмалар.(16 сағат)
Графикалық жұмыс(3 сағат)
Нәрсенің көрнекі кескініне қарап, үшінші көріністі анықтау.Техникалық
суретті орындау.
Шығармашылық жоба « Болашақ мектеп» (13 сағат)
1. Ұйымдастыру кезеңі.(1 сағат)
2. Технологиялық кезең (10 сағат)
Мектептің жаймасын орындау (2 сағат)
Макетін дайындау (4 сағат)
Безендіру жұмыстары (4 сағат)
3. Қорытынды кезең (1 сағат)
4. Шығармашылық жобаны қорғау (1 сағат)
Шығармашылық жобаны бағалау
Оқушының аты-жөні_______________________________________________
Жобаны қорғау уақыты______________________________________________
Тақырыбы_________________________________________________________
Мақсаты___________________________________________________________
| | | |Қорғау |Жұмыс кезеңі (5 ұпай) |
| | | | | |
| |Жұмыстың | | | |
| |мақсатына |Безендірі| | |
| |жетуі |луі | | |
| |(5 ұпай) | | | |
| | |Таныстыру
(5 ұпай) |Сұрақтарға жауап беруі
(5 ұпай) |Шығармашылығы |Қосым.әдебиеттерді пайдалануы
|Бұйымның өмірде қолданыс табуы |Топта жұмыс жасау қабілеті | |Өзін-өзі
бағалауы | | | | | | | | | |Жетекші бағасы | | | | | | | | | |Оқушылардың
бағасы | | | | | | | | | |Барлығы
| | | | | | | | | |
Барлық ұпай саны__________________________
Бағасы___________________________________
Бағалау шкаласы:
100-125 ұпай «5»
85-100 ұпай «4»
65-85 ұпай «3»
65-тен төмен- әлі де жұмыстануды қажет етеді.
Пайдаланылған әдебиеттер:
1. Воротников И.А., Занимательное черчение: - М.: Просвещение,
1990 г. –223 с.
2. Гервер В.А., Творчество на уроках черчения: Книга для учителя. – М.:
Гуманит. изд. Центр Владос, 1998. – 144 с.
3.Ботвинников А.Д., Пути совершенствования методики обучения черчению:
Пособие для учителей. – М.: просвещение, 1983. -128 с.
ӘБ отырысында
Мектеп директоры: Оқу ісінің меңгерушісі:
қаралды
_______________ ____________________
Хаттама
№_____
«___» ______200 ж «___» ______200 ж
«___» ______200 ж
9 сынып оқушыларын
бағдаралды даярлау
«Қызықты сызу»
қолданбалы курсының бағдарламасы.
М.Әуезов атындағы ОЖББ мектебінің сызу пәнінің мұғалімі А.Е.Меңдешеваның
іс-тәжірибесінен
2010
9 сынып оқушыларының бағдаралды дайындығын ұйымдастыру бағытында
құрылған «Қызықты сызу» қолданбалы курсының мазмұны
Курс мақсаты- оқушының бойында графикалық жұмысқа деген қызығушылығын ояту,
болашақта мамандық таңдау жолында дұрыс шешім қабылдауға ықпал ету. Курс
бағдарламасы 34 сағатқа арналып, оқу негізі ретінде шығармашылық жұмыс
алынған.
Ұсынылған курс оқушының даму барысында төмендегі шарттарға қол жеткізуіне
септігін тигізеді:
• Оқушының өз қабілеттерін оята білуге деген ынтасы және мақсат қойып,
табысқа жете білуі.
• Шығармашылық жобаны орындауы, шығармашылық қабілеттерінің дамуы.
• Өз бетімен білім ала білу және оны практикада қолдана білу іскерлігі.
Курс арқылы алынған білім негізінде төмендегідей білік пен дағды
қалыптасады:
• Безендіру жұмыстарын орындау
• Жобалау іскерлігі дамиды.
Сызбаларды орындау және жан-жақты талдау кезінде оқушы бойында техника мен
сәулет өнерін зерттеуге деген қызығушылығы пайда болады. Сызу пәнінің
өмірмен тығыз байланысты болуы, өндірістік еңбек, басқа да пәндермен
байланысы осы пәнге деген ынтасын еселейді.
Курс бағдарламасы 1990 жылғы баспаға шыққан И.А.Воротниковтың
«Занимательное черчение» атты мұғалімдерге арналған әдістемесін басшылыққа
алып құрылған. Сондықтан осы бағдарламаны пайдаланушыларға міндетті түрде
аталған оқулықты тауып, оқу процесінде қатар қолданып отыру керек.
Курс екі модульдан тұрады:
І Қызықты тапсырмалар- 18 сағат.
ІІ Жобалау элементтерін пайдалану арқылы орындайтын шығармашылық
тапсырмалар- 16 сағат.
Сызудың тек мектепте ғана емес, сонымен қатар ЖОО-да да жүретініне
байланысты курстан алған білімін оқушылар әрдайым жалғастыра алады.Ал
сызбалар- әр мамандықтың ажырамас серігі екені айтпаса да бәрімізге мәлім.
«Қызықты сызу»
курсының тақырыптық жоспары (34 сағат)
|р/с|Мазмұны |Сағ. |Уа- |Сабақтың |Бақылау түрі |
| | |саны |қыты |түрі | |
|1 |Кіріспе.Әр түрлі |1 | |Әңгіме, лекция|Материалды |
| |мамандық иелері сызу | | | |қабылдауы |
| |туралы. | | | | |
|Қызықты тапсырмалар (17 сағат) |
|2 |Шрифт түрлері |1 | |Лекция, |Өз қабілеттерін |
| | | | |практикалық |бағалау |
| | | | |тапсырмалар | |
|3 |Оптикалық алдау |1 | |Әңгіме,лекция |Жағдаяттарды |
| | | | | |шешу |
|4 |Конструктивтік ойлау |1 | |Практикалық |Тапсырмаларды |
| | | | |тапсырмалар |орындау |
|5 |Шынайы құрылғыдағы |1 | |Әңгіме, лекция|Жағдаяттарды |
| |нүктенің проекциясы | | | |шешу |
|6 |Түзу нүктеге айналғанда |1 | |Лекция және |Материалды |
| | | | |практика |қабылдауы |
|7 |Есікпен тәжірибе жүргізу|1 | |Практикалық |Тапсырмаларды |
| | | | |тапсырмалар |орындау |
|8 |Сымдар қиылыса ма? |1 | |Әңгіме,лекция |Материалды |
| | | | | |қабылдауы |
|9 |Эпюрдағы іздер |1 | |Лекция, |Тапсырмаларды |
| | | | |практика |орындау |
|10 |Геометриялық денелер |1 | |Практикалық |Тапсырмаларды |
| |және олардың бетіндегі | | |тапсырмалар |орындау |
| |нүктелер | | | | |
|11 |Жайма |2 | |Практикалық |Детальдердің |
| | | | |тапсырмалар |эскиздері |
|12 |Симметрия |1 | |Лекция, |Материалды |
| | | | |практика |қабылдауы |
|13 |Қарапайым денелердің |1 | |Практикалық |Тапсырмаларды |
| |жұмбақ проекциялары | | |тапсырмалар |орындау |
|14 |Сызба логикасы |2 | |Лекция, |Зерттеу жүргізу |
| | | | |практика | |
|15 |Тіліктер |1 | |Лекция, |Тапсырмаларды |
| | | | |практика |орындау |
|16 |І модульды қорытындылау |1 | |Практика |Тапсырмаларды |
| | | | | |орындау |
| | | | | | |
| Жобалау элементтері бар шығармашылық тапсырмалар(16 сағат) |
| |Графикалық тапсырмалар(3| | | | |
| |сағат) | | | | |
|17 |Нәрсенің көрнекі |1 | |Практикалық |Жұмыстар |
| |кескініне қарап,3 | | |тапсырмалар |көрмесі. |
| |проекциясын тұрғызу | | | | |
|18 |3 проекцияға қарап, |1 | |Практикалық |Жұмыстар |
| |нәрсенің көрнекі | | |тапсырмалар |көрмесі. |
| |кескінін салу | | | | |
|19 |Техникалық суретті |1 | |Практикалық |Жұмыстар |
| |орындау | | |тапсырмалар |көрмесі. |
|Шығармашылық тапсырмалар(13 сағат) |
|20 |Ұйымдастыру кезеңі |1 | |Әңгіме,лекция |Материалды |
| | | | | |қабылдау |
|21 |Технологиялық кезең. |1 | |Практикалық |Жұмыстар көрмесі|
| |Тұрғын үйдін алдыңғы қас| | |тапсырма | |
| |бетінің эскизін жасау | | | | |
|22 |Тұрғын үйдің жаймасын |1 | |Практикалық |Жұмыстар көрмесі|
| |орындау | | |тапсырма | |
|23 |Макетін дайындау |4 | |Практикалық |Жұмыстар көрмесі|
| | | | |тапсырма | |
|24 |Безендіру жұмыстары |4 | |Әңгіме, |Жұмыстар көрмесі|
| | | | |лекция, | |
| | | | |практика | |
|25 |Қорытынды кезең |1 | |Анкета жүргізу|Өз қабілеттерін |
| | | | | |бағалау |
|26 |Шығармашылық жобаны |1 | |әңгіме |Қорғау |
| |қорғау | | | | |
«Қызықты сызу» оқу курсының мазмұны.(34 сағат)
Кіріспе (1 сағат)
Арнаулы курстың жүйесі мен ерекшеліктері.Әр мамандық иелерінің сызу туралы
айтылған пікірлерімен танысу.Сызу пәнінің дамуына ғалымдардың қосқан үлесі.
Модуль І. Қызықты тапсырмалар (17 сағат)
Шрифт түрі (2 сағат)
Стандарт.Формат.Сызба шрифттері.Сызбадағы әріптер, белгілер,сандар туралы.
Оптикалық алдау(1 сағат)
Адамдардың белгілі бір суреттерді, сызықтарды психологиялық көңіл-күйіне
байланысты әр түрлі қабылдауының мысалдары.
Конструкторлық ойлау (1 сағат)
Оқушының бойында конструкторлық ойлауды дамытуға арналған тапсырмаларды
шешу.
Шынайы құрылғыдағы нүкте проекциясы (1 сағат)
Проекция.Проекция түрлері.берілген екі проекция сызбасына қарап үшіншісін,
оның бетінде орналасқан нүктенің проекциясын табуға арналған мысалдар.
Түзу нүктеге айналғанда (1 сағат)
Кесіндінің жазықтық бетіне проекциялануы(көлденең, тігінен,
көлбеу).Детальдың проекциясын өзгертуге арналған тапсырмалар.
Есіікпен тәжірибе жасау(1 сағат)
Айналу әдістері. Проекция жазықтықтарын алмастыру әдістері.
Сымдар қиылыса ма? (1 сағат)
Кеңістік ойлау мен байқағыштықты дамытуға арналған тапсырмалар.
Эпюрдағы іздер (1 сағат)
Кеңістіктегі жазықтықтың орналасуын іздер бойынша анықтау тәсілдері.
Іздердің қиылысу нүктелері, орналасу жазықтықтары- фронталь,
профиль,горизонталь.
Геометриялық денелер және олардың бетіндегі нүктелер.(1 сағат)
Геометриялық денелер және олардың проекциялары.Проекция сәулесі арқылы
нүктелерді проекциялау.
Жайма (1 сағат)
Жайма сызығы.геометриялық денелердің жаймаларын дайындау.
Симметрия (1 сағат)
Симметрия осі.Жазықтық симметриясы.Айна симметриясы және орталық симметрия
мысалдары.
Қарапайым денелердің жұмбақ проекциялары.(1 сағат)
Үшінші көріністі табуға арналған тапсырмалар. Аксонометриялық проекция.
Сызба логикасы.(2 сағат)
Әртүрлі логикалық тапсырмалар.
Тілік ( 1 сағат)
Тілік- нәрсені зерттеу әдісі.Тіліктің түрлері.
І модульды қорытындылау.(1 сағат)
Жалпы эскиздерді орындауға арналған жаттығулар, кезеңдерін сақтау.
Модуль ІІ.Жобалау элементтері бар шығармашылық
тапсырмалар.(16 сағат)
Графикалық жұмыс(3 сағат)
Нәрсенің көрнекі кескініне қарап, үшінші көріністі анықтау.Техникалық
суретті орындау.
Шығармашылық жоба « Болашақ мектеп» (13 сағат)
1. Ұйымдастыру кезеңі.(1 сағат)
2. Технологиялық кезең (10 сағат)
Мектептің жаймасын орындау (2 сағат)
Макетін дайындау (4 сағат)
Безендіру жұмыстары (4 сағат)
3. Қорытынды кезең (1 сағат)
4. Шығармашылық жобаны қорғау (1 сағат)
Шығармашылық жобаны бағалау
Оқушының аты-жөні_______________________________________________
Жобаны қорғау уақыты______________________________________________
Тақырыбы_________________________________________________________
Мақсаты___________________________________________________________
| | | |Қорғау |Жұмыс кезеңі (5 ұпай) |
| | | | | |
| |Жұмыстың | | | |
| |мақсатына |Безендірі| | |
| |жетуі |луі | | |
| |(5 ұпай) | | | |
| | |Таныстыру
(5 ұпай) |Сұрақтарға жауап беруі
(5 ұпай) |Шығармашылығы |Қосым.әдебиеттерді пайдалануы
|Бұйымның өмірде қолданыс табуы |Топта жұмыс жасау қабілеті | |Өзін-өзі
бағалауы | | | | | | | | | |Жетекші бағасы | | | | | | | | | |Оқушылардың
бағасы | | | | | | | | | |Барлығы
| | | | | | | | | |
Барлық ұпай саны__________________________
Бағасы___________________________________
Бағалау шкаласы:
100-125 ұпай «5»
85-100 ұпай «4»
65-85 ұпай «3»
65-тен төмен- әлі де жұмыстануды қажет етеді.
Пайдаланылған әдебиеттер:
1. Воротников И.А., Занимательное черчение: - М.: Просвещение,
1990 г. –223 с.
2. Гервер В.А., Творчество на уроках черчения: Книга для учителя. – М.:
Гуманит. изд. Центр Владос, 1998. – 144 с.
3.Ботвинников А.Д., Пути совершенствования методики обучения черчению:
Пособие для учителей. – М.: просвещение, 1983. -128 с.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz