Тапсырмаларды тапсырмалар орындау

Бекітемін: Келісілді: ӘБ отырысында

Мектеп директоры: Оқу ісінің меңгерушісі: қаралды

Хаттама

«___» 200 ж «___» 200 ж «___» 200 ж

9 сынып оқушыларын

бағдаралды даярлау

«Қызықты сызу»

қолданбалы курсының бағдарламасы.

М. Әуезов атындағы ОЖББ мектебінің сызу пәнінің мұғалімі А. Е. Меңдешеваның іс-тәжірибесінен

2010

9 сынып оқушыларының бағдаралды дайындығын ұйымдастыру бағытында құрылған «Қызықты сызу» қолданбалы курсының мазмұны

Курс мақсаты- оқушының бойында графикалық жұмысқа деген қызығушылығын ояту, болашақта мамандық таңдау жолында дұрыс шешім қабылдауға ықпал ету. Курс бағдарламасы 34 сағатқа арналып, оқу негізі ретінде шығармашылық жұмыс алынған.

Ұсынылған курс оқушының даму барысында төмендегі шарттарға қол жеткізуіне септігін тигізеді:

  • Оқушының өз қабілеттерін оята білуге деген ынтасы және мақсат қойып, табысқа жете білуі.
  • Шығармашылық жобаны орындауы, шығармашылық қабілеттерінің дамуы.
  • Өз бетімен білім ала білу және оны практикада қолдана білу іскерлігі.

Курс арқылы алынған білім негізінде төмендегідей білік пен дағды қалыптасады:

  • Безендіру жұмыстарын орындау
  • Жобалау іскерлігі дамиды.

Сызбаларды орындау және жан-жақты талдау кезінде оқушы бойында техника мен сәулет өнерін зерттеуге деген қызығушылығы пайда болады. Сызу пәнінің өмірмен тығыз байланысты болуы, өндірістік еңбек, басқа да пәндермен байланысы осы пәнге деген ынтасын еселейді.

Курс бағдарламасы 1990 жылғы баспаға шыққан И. А. Воротниковтың «Занимательное черчение» атты мұғалімдерге арналған әдістемесін басшылыққа алып құрылған. Сондықтан осы бағдарламаны пайдаланушыларға міндетті түрде аталған оқулықты тауып, оқу процесінде қатар қолданып отыру керек.

Курс екі модульдан тұрады:

І Қызықты тапсырмалар- 18 сағат.

ІІ Жобалау элементтерін пайдалану арқылы орындайтын шығармашылық тапсырмалар- 16 сағат.

Сызудың тек мектепте ғана емес, сонымен қатар ЖОО-да да жүретініне байланысты курстан алған білімін оқушылар әрдайым жалғастыра алады. Ал сызбалар- әр мамандықтың ажырамас серігі екені айтпаса да бәрімізге мәлім.

«Қызықты сызу»

курсының тақырыптық жоспары (34 сағат)

р/с
Мазмұны

Сағ.

саны

Уа-

қыты

Сабақтың

түрі

Бақылау түрі
р/с: 1
Мазмұны: Кіріспе. Әр түрлі мамандық иелері сызу туралы.
Сағ.саны: 1
Уа-қыты:
Сабақтыңтүрі: Әңгіме, лекция
Бақылау түрі: Материалды қабылдауы
р/с: Қызықты тапсырмалар (17 сағат)
р/с: 2
Мазмұны: Шрифт түрлері
Сағ.саны: 1
Уа-қыты:
Сабақтыңтүрі: Лекция, практикалық тапсырмалар
Бақылау түрі: Өз қабілеттерін бағалау
р/с: 3
Мазмұны: Оптикалық алдау
Сағ.саны: 1
Уа-қыты:
Сабақтыңтүрі: Әңгіме, лекция
Бақылау түрі: Жағдаяттарды шешу
р/с: 4
Мазмұны: Конструктивтік ойлау
Сағ.саны: 1
Уа-қыты:
Сабақтыңтүрі: Практикалық тапсырмалар
Бақылау түрі: Тапсырмаларды орындау
р/с: 5
Мазмұны: Шынайы құрылғыдағы нүктенің проекциясы
Сағ.саны: 1
Уа-қыты:
Сабақтыңтүрі: Әңгіме, лекция
Бақылау түрі: Жағдаяттарды шешу
р/с: 6
Мазмұны: Түзу нүктеге айналғанда
Сағ.саны: 1
Уа-қыты:
Сабақтыңтүрі: Лекция және практика
Бақылау түрі: Материалды қабылдауы
р/с: 7
Мазмұны: Есікпен тәжірибе жүргізу
Сағ.саны: 1
Уа-қыты:
Сабақтыңтүрі: Практикалық тапсырмалар
Бақылау түрі: Тапсырмаларды орындау
р/с: 8
Мазмұны: Сымдар қиылыса ма?
Сағ.саны: 1
Уа-қыты:
Сабақтыңтүрі: Әңгіме, лекция
Бақылау түрі: Материалды қабылдауы
р/с: 9
Мазмұны: Эпюрдағы іздер
Сағ.саны: 1
Уа-қыты:
Сабақтыңтүрі: Лекция, практика
Бақылау түрі: Тапсырмаларды орындау
р/с: 10
Мазмұны: Геометриялық денелер және олардың бетіндегі нүктелер
Сағ.саны: 1
Уа-қыты:
Сабақтыңтүрі: Практикалық тапсырмалар
Бақылау түрі: Тапсырмаларды орындау
р/с: 11
Мазмұны: Жайма
Сағ.саны: 2
Уа-қыты:
Сабақтыңтүрі: Практикалық тапсырмалар
Бақылау түрі: Детальдердің эскиздері
р/с: 12
Мазмұны: Симметрия
Сағ.саны: 1
Уа-қыты:
Сабақтыңтүрі: Лекция, практика
Бақылау түрі: Материалды қабылдауы
р/с: 13
Мазмұны: Қарапайым денелердің жұмбақ проекциялары
Сағ.саны: 1
Уа-қыты:
Сабақтыңтүрі: Практикалық тапсырмалар
Бақылау түрі: Тапсырмаларды орындау
р/с: 14
Мазмұны: Сызба логикасы
Сағ.саны: 2
Уа-қыты:
Сабақтыңтүрі: Лекция, практика
Бақылау түрі: Зерттеу жүргізу
р/с: 15
Мазмұны: Тіліктер
Сағ.саны: 1
Уа-қыты:
Сабақтыңтүрі: Лекция, практика
Бақылау түрі: Тапсырмаларды орындау
р/с: 16
Мазмұны: І модульды қорытындылау
Сағ.саны: 1
Уа-қыты:
Сабақтыңтүрі: Практика
Бақылау түрі: Тапсырмаларды орындау
р/с: Жобалау элементтері бар шығармашылық тапсырмалар(16 сағат)
р/с:
Мазмұны: Графикалық тапсырмалар(3 сағат)
Сағ.саны:
Уа-қыты:
Сабақтыңтүрі:
Бақылау түрі:
р/с: 17
Мазмұны: Нәрсенің көрнекі кескініне қарап, 3 проекциясын тұрғызу
Сағ.саны: 1
Уа-қыты:
Сабақтыңтүрі: Практикалық тапсырмалар
Бақылау түрі: Жұмыстар көрмесі.
р/с: 18
Мазмұны: 3 проекцияға қарап, нәрсенің көрнекі кескінін салу
Сағ.саны: 1
Уа-қыты:
Сабақтыңтүрі: Практикалық тапсырмалар
Бақылау түрі: Жұмыстар көрмесі.
р/с: 19
Мазмұны: Техникалық суретті орындау
Сағ.саны: 1
Уа-қыты:
Сабақтыңтүрі: Практикалық тапсырмалар
Бақылау түрі: Жұмыстар көрмесі.
р/с: Шығармашылық тапсырмалар(13 сағат)
р/с: 20
Мазмұны: Ұйымдастыру кезеңі
Сағ.саны: 1
Уа-қыты:
Сабақтыңтүрі: Әңгіме, лекция
Бақылау түрі: Материалды қабылдау
р/с: 21
Мазмұны: Технологиялық кезең. Тұрғын үйдін алдыңғы қас бетінің эскизін жасау
Сағ.саны: 1
Уа-қыты:
Сабақтыңтүрі: Практикалық тапсырма
Бақылау түрі: Жұмыстар көрмесі
р/с: 22
Мазмұны: Тұрғын үйдің жаймасын орындау
Сағ.саны: 1
Уа-қыты:
Сабақтыңтүрі: Практикалық тапсырма
Бақылау түрі: Жұмыстар көрмесі
р/с: 23
Мазмұны: Макетін дайындау
Сағ.саны: 4
Уа-қыты:
Сабақтыңтүрі: Практикалық тапсырма
Бақылау түрі: Жұмыстар көрмесі
р/с: 24
Мазмұны: Безендіру жұмыстары
Сағ.саны: 4
Уа-қыты:
Сабақтыңтүрі: Әңгіме, лекция, практика
Бақылау түрі: Жұмыстар көрмесі
р/с: 25
Мазмұны: Қорытынды кезең
Сағ.саны: 1
Уа-қыты:
Сабақтыңтүрі: Анкета жүргізу
Бақылау түрі: Өз қабілеттерін бағалау
р/с: 26
Мазмұны: Шығармашылық жобаны қорғау
Сағ.саны: 1
Уа-қыты:
Сабақтыңтүрі: әңгіме
Бақылау түрі: Қорғау

«Қызықты сызу» оқу курсының мазмұны. (34 сағат)

Кіріспе (1 сағат)

Арнаулы курстың жүйесі мен ерекшеліктері. Әр мамандық иелерінің сызу туралы айтылған пікірлерімен танысу. Сызу пәнінің дамуына ғалымдардың қосқан үлесі.

Модуль І. Қызықты тапсырмалар (17 сағат)

Шрифт түрі (2 сағат)

Стандарт. Формат. Сызба шрифттері. Сызбадағы әріптер, белгілер, сандар туралы.

Оптикалық алдау(1 сағат)

Адамдардың белгілі бір суреттерді, сызықтарды психологиялық көңіл-күйіне байланысты әр түрлі қабылдауының мысалдары.

Конструкторлық ойлау (1 сағат)

Оқушының бойында конструкторлық ойлауды дамытуға арналған тапсырмаларды шешу.

Шынайы құрылғыдағы нүкте проекциясы (1 сағат)

Проекция. Проекция түрлері. берілген екі проекция сызбасына қарап үшіншісін, оның бетінде орналасқан нүктенің проекциясын табуға арналған мысалдар.

Түзу нүктеге айналғанда (1 сағат)

Кесіндінің жазықтық бетіне проекциялануы(көлденең, тігінен, көлбеу) . Детальдың проекциясын өзгертуге арналған тапсырмалар.

Есіікпен тәжірибе жасау(1 сағат)

Айналу әдістері. Проекция жазықтықтарын алмастыру әдістері.

Сымдар қиылыса ма? (1 сағат)

Кеңістік ойлау мен байқағыштықты дамытуға арналған тапсырмалар.

Эпюрдағы іздер (1 сағат)

Кеңістіктегі жазықтықтың орналасуын іздер бойынша анықтау тәсілдері.

Іздердің қиылысу нүктелері, орналасу жазықтықтары- фронталь, профиль, горизонталь.

Геометриялық денелер және олардың бетіндегі нүктелер. (1 сағат)

Геометриялық денелер және олардың проекциялары. Проекция сәулесі арқылы нүктелерді проекциялау.

Жайма (1 сағат)

Жайма сызығы. геометриялық денелердің жаймаларын дайындау.

Симметрия (1 сағат)


Ұқсас жұмыстар
Оқушының сабаққа
Өндірістік оқу сабақтарында деңгейлеп саралап оқыту технологиясын пайдалану
Топпен талқылату
7.1.Процент
Сабақ көрнектілігі
ХХ ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси үдерістер Тарих туралы бұрынғы
Информатика. Ақпарат Сілтеме
Жазбаша қосу және азайту 286 617 және 903-286
Құзырлық тапсырма-білім алушының дағдысын қалыптастырудың негізі
Word мәтіндік редактор
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz