Балаларды тыныштандыру

Сабақтың тақырыбы :
«К к» дыбысы мен әріпі
Сабақтың мақсаты:
- Балаларға«К к»дыбысы мен әрпін таныту, баспа түрін жаздырып үйрету,«К к»дыбысына байланысты сөздер ойлату, сөйлем құрату.
- Тіл байлықтарын кеңейтіп, қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру, әдемі жазуға дағдыландыру.
- Өзара сыйластыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Мазмұнына байланысты міндеттер:
а/ «К к» дыбысы және әріпімен танысады;
ә/ «К к» дыбысынан басталатын сөздер бейнеленген суреттерді топтастырады;
б/ «К к» әрпін баспа түрін алдарындағы тақтада жазып үйренеді;
в/ Балапан дәптерінен «К к» әріпінің жазба түрін нүктелердің үстінен бастырып, элементтерін жазып үйренеді.
Топтық үрдісіне байланысты міндеті:
- Балалар бір-бірінен үйренеді, көреді.
- Топта ақылдасып, бір - біріне сөздерді оқуға көмектеседі.
- Тапсырмалар орындаған кезде топтастарына қарап үйренеді, қарым-қатынас жасайды.
Көрнекілігі:
«К к» әріпінен сөздер бейнеленген суреттер, кеспе әріптер, үлестірмелі суреттер, қызыл, көк үй, «К к» әрпі бейнеленген күн сызбасы.
Құрал- жабдығы:
Техникалық құралдар /музыка қоюға/, алдарына қоятын тақталар, қобдиша, балапан дәптер, оқулық, кәмпиттер.
Сабақтың типі:
Жаңа материалды меңгерту сабағы.
Сабақтың түрі:
Ойната отырып, дамыта оқыту сабағы.
Әдіс-тәсілдер:
Түсіндіру, көрсету, сұрақ-жауап, сөздік жұмысы, ойын ойнату.
Сабақ барысы:
Қолданылатын
стратегиялар
Балаларды тыныштандыру.
Бүгінгі сабағымыз күнделікті сабақтардан сәл өзгешелеу, өйткені бүгін сабағымызға көп қонақтар келіп отыр, сондықтан сендер өздеріңді дұрыс ұстап, тәртіпті болып, сабаққа белсене қатысып, ойларыңды ұялмай айтуға тырысыңдар, келген қонақтарға өздеріңді тек жақсы жағынан ғана көрсете біліңдер демекпін.
Балалар түзу тұрып: Қатар - қатар тізіліп,
Оқушыға ұқсайық.
Қолымызды түсіріп
Түп-түзу боп тұрайық
1-ші қатар- жәй отыр
2-ші қатар - тез отыр,
3-ші қатар-сендерде
отырыңдар.
Балалар мұғалімнің айтқанын мұқият тыңдайды.
Пішіндер тарату арқылы 4 топқа бөлу. Пішіндер: көбелек, күн, кітап, көйлек.
- Балалар таратылған пішіндер бойынша топ болып отырамыз және топ болып бірігіп сабаққа қатысамыз, тапсырмалар берілгеннен кейін болған топ шуылдамай, қолымыздан ұстап, жоғары көтереміз. Әр тапсырманы дұрыс орындап, сабаққа жақсы қатысқан топтарға кәмпиттер беріліп отырады, сабақтың соңында санап, қорытындысы шығарылады.
Әр оқушы пішіндерге байланысты бөлініп отырады.
- ші топ - көбелек
- ші топ - күн
- ші топ- кітап
- ші топ- көйлек
Топ басшысын сайлау
- Балалар, дыбыстар нешеге бөлінеді?
«Әріптер қай үйде тұрады?» ойыны . өткен әріптерді дауысты, дауыссызына қарай үйлерге әр топтан бір баладан келіп, алған дыбысты атап, салады. Әріптер үстел үстінде шашылып жатады.
-Балдалар, бүгін таңертең сыныпқа кірсем, менің үстелімде мынадай бір зат тұр.
Бұл не екен балалар? Бұл сиқырлы қобдишаны ашып, оның ішінде не бар екенін көрейік.
-Ішінде жұмбақ жасырылыпты, қазір мен оқып берейін, сендер шешуін таба қойыңдар.
Үлкен алтын табақтан,
әлемге нұр таратқан.
- Бұл не екен?
- Осы жұмбақтың шешуіндегі сөзге мән берейік. «Күн» сөзі қандай дыбыстан басталып тұр?
- Дұрыс айтсаңыдар «К» дыбысынан басталып тұр екен, бүгін біз «К» дыбысы және әріпімен танысамыз.
Жұмбақтың шешуіндегі сөз бейнеленген сызбаны тақтаға ілу /күннің сызбасы/ ортасында «К» әріпі бейнеленген.
«К» дыбысын хормен айтып көрейік, айтылуына мән берейік, не байқадық, қалай айтылады екен?
- Кедергілермен айтылса «К» дыбысы қандай дыбыс?
- «Сөз ойла, тез ойла»ойынын ойнаймыз, қай топ «К» дыбысынан басталатын көбірек сөз ойлап айтады екен?
Топтың атына тоқталу. Осы айтылған сөздердің ішінде сендерге таныс емес, түсініксіз сөздер бар ма, бар болса айтыңдар.
-Бұл қобдиша.
-Иә, қобдишаның ішінде не бар екенін көргіміз келеді.
Балалар мұғалімді мұқият тыңдайды.
Балалар хормен мұғаліммен біге «К» дыбысын айтады.
Айтылуына мән береді -кедергімен айтылады екен.
«К» дыбысы дауыссыз дыбыс, көк үйде тұрады.
Әр топтан «К» басталатын сөздер айтады: көлік, керік, кеме, кене, көл, кілт.
Топтың аталуына тоқталады.
Топтарға суреттер тарату, ішінен «К» дыбысынан басталатын сөздің суреті бейнеленгенін тақтаға күннің сызбасына іледі, топтастырады.
«К» әріпінің баспа, жазба түрін көрсету арқылы танысу.
-Неше таяқтан құралған? Балапан дәптерінде «К» әрпінің баспа түрін бастырады.
Топ ішінде суреттерді қарап
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz