Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Балаларды тыныштандыру

Сабақтың тақырыбы:
«К к» дыбысы мен әріпі
Сабақтың мақсаты:
1. Балаларға «К к» дыбысы мен әрпін таныту, баспа түрін жаздырып үйрету,
«К к» дыбысына байланысты сөздер ойлату, сөйлем құрату.
2. Тіл байлықтарын кеңейтіп, қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру,
әдемі жазуға дағдыландыру.
3. Өзара сыйластыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

Мазмұнына байланысты міндеттер:
а/ «К к» дыбысы және әріпімен танысады;
ә/ «К к» дыбысынан басталатын сөздер бейнеленген суреттерді топтастырады;
б/ «К к» әрпін баспа түрін алдарындағы тақтада жазып үйренеді;
в/ Балапан дәптерінен «К к» әріпінің жазба түрін нүктелердің үстінен
бастырып, элементтерін жазып үйренеді.

Топтық үрдісіне байланысты міндеті:
1. Балалар бір-бірінен үйренеді, көреді.
2. Топта ақылдасып, бір – біріне сөздерді оқуға көмектеседі.
3. Тапсырмалар орындаған кезде топтастарына қарап үйренеді, қарым-қатынас
жасайды.

Көрнекілігі:
«К к» әріпінен сөздер бейнеленген суреттер, кеспе әріптер, үлестірмелі
суреттер, қызыл, көк үй, «К к» әрпі бейнеленген күн сызбасы.

Құрал- жабдығы:
Техникалық құралдар /музыка қоюға/, алдарына қоятын тақталар, қобдиша,
балапан дәптер, оқулық, кәмпиттер.

Сабақтың типі:
Жаңа материалды меңгерту сабағы.

Сабақтың түрі:
Ойната отырып, дамыта оқыту сабағы.

Әдіс-тәсілдер:
Түсіндіру, көрсету, сұрақ-жауап, сөздік жұмысы, ойын ойнату.
Сабақ барысы:

|Кезеңдері |Қолданылатын |Мұғалімнің іс-әрекеті |Балалардың іс-әрекеті. |
| |стратегиялар | | |
| | | Балаларды тыныштандыру. |Балалар түзу тұрып: Қатар - қатар|
|І. Ұйымдастыру. | | |тізіліп, |
| | | |Оқушыға ұқсайық. |
| | | |Қолымызды түсіріп |
| | | |Түп-түзу боп тұрайық |
| | | |1-ші қатар- жәй отыр |
| | | |2-ші қатар – тез отыр, |
| | | |3-ші қатар-сендерде |
| | |Бүгінгі сабағымыз күнделікті |отырыңдар. |
| | |сабақтардан сәл өзгешелеу, өйткені|Балалар мұғалімнің айтқанын |
| | |бүгін сабағымызға көп қонақтар |мұқият тыңдайды. |
| | |келіп отыр, сондықтан сендер | |
| | |өздеріңді дұрыс ұстап, тәртіпті | |
| | |болып, сабаққа белсене қатысып, | |
| | |ойларыңды ұялмай айтуға | |
| | |тырысыңдар, келген қонақтарға | |
| | |өздеріңді тек жақсы жағынан ғана | |
| | |көрсете біліңдер демекпін. | |
| | |-Музыка ырғағымен, орындарында | |
| |Қызығушылықты ояту. |отырып қастарында отырған |Балалар қасында отырған баланың |
| | |достарының алақандарына |алақанына өз алақандарын түйістіріп,|
| | |алақандарыңды түйістіріп, |жылы лебіз, күлкі сыйлайды, |
| | |бір-бірлеріңе жылы лебіз, күлкі |еркелетіп айтады. |
| | |сыйлаңдар, бір-бірлеріңді | |
| | |еркелетіп айтуға да болады. | |
| | | | |
|ІІ. Дайындық кезеңі|Эмоцианалды |Пішіндер тарату арқылы 4 топқа |Әр оқушы пішіндерге байланысты |
| |тұрақтылықты тудыру. |бөлу. Пішіндер: көбелек, күн, |бөлініп отырады. |
| | |кітап, көйлек. |ші топ – көбелек |
| | |Балалар таратылған пішіндер |ші топ – күн |
| | |бойынша топ болып отырамыз және |ші топ- кітап |
| | |топ болып бірігіп сабаққа |ші топ- көйлек |
| | |қатысамыз, тапсырмалар |Топ басшысын сайлау |
| | |берілгеннен кейін болған топ | |
| | |шуылдамай, қолымыздан ұстап, | |
| | |жоғары көтереміз. Әр тапсырманы | |
| | |дұрыс орындап, сабаққа жақсы | |
| | |қатысқан топтарға кәмпиттер | |
| | |беріліп отырады, сабақтың соңында| |
| | |санап, қорытындысы шығарылады. | |
| | | | |
|ІІІ. Өткенді | |Балалар, дыбыстар нешеге бөлінеді?|- Дыбыстар екіге бөлінеді, дауысты, |
|қайталау | |«Әріптер қай үйде тұрады?» ойыны .|дауыссыз болып. Дауысты дыбыстарды |
| | |өткен әріптерді дауысты, |айтқанда еркін, кедергісіз, созылып |
| | |дауыссызына қарай үйлерге әр |айтамыз, ал дауыссыздарды айтқан |
| | |топтан бір баладан келіп, алған |кезде кедергілермен айтылады, соза|
| | |дыбысты атап, салады. Әріптер |алмаймыз. |
| | |үстел үстінде шашылып жатады. | |
| | | | |
|ІҮ Жаңа сабақ |Мағынаны тану |-Балдалар, бүгін таңертең сыныпқа| |
| | |кірсем, менің үстелімде мынадай | |
| | |бір зат тұр. |-Бұл қобдиша. |
| | |Бұл не екен балалар? Бұл сиқырлы |-Иә, қобдишаның ішінде не бар екенін|
| | |қобдишаны ашып, оның ішінде не бар|көргіміз келеді. |
| | |екенін көрейік. | |
| | |-Ішінде жұмбақ жасырылыпты, қазір| |
| | |мен оқып берейін, сендер шешуін | |
| | |таба қойыңдар. |Балалар мұғалімді мұқият тыңдайды. |
| | |Үлкен алтын табақтан, | |
| | |әлемге нұр таратқан. | |
| | |Бұл не екен? | |
| | |Осы жұмбақтың шешуіндегі сөзге мән| |
| | |берейік. «Күн» сөзі қандай | |
| | |дыбыстан басталып тұр? |Балалар хормен мұғаліммен біге «К» |
| | |Дұрыс айтсаңыдар «К» дыбысынан |дыбысын айтады. |
| | |басталып тұр екен, бүгін біз «К» | |
| | |дыбысы және әріпімен танысамыз. | |
| | |Жұмбақтың шешуіндегі сөз | |
| | |бейнеленген сызбаны тақтаға ілу | |
| | |/күннің сызбасы/ ортасында «К» | |
| | |әріпі бейнеленген. | |
| | |«К» дыбысын хормен айтып көрейік, | |
| | |айтылуына мән берейік, не |Айтылуына мән береді –кедергімен |
| | |байқадық, қалай айтылады екен? |айтылады екен. |
| | |Кедергілермен айтылса «К» дыбысы |«К» дыбысы дауыссыз дыбыс, көк үйде |
| | |қандай дыбыс? |тұрады. |
| | | | |
| | |«Сөз ойла, тез ойла» ойынын | |
| | |ойнаймыз, қай топ «К» дыбысынан |Әр топтан «К» басталатын сөздер |
| | |басталатын көбірек сөз ойлап |айтады: көлік, керік, кеме, кене, |
| | |айтады екен? |көл, кілт. |
| | |Топтың атына тоқталу. Осы айтылған| |
| | |сөздердің ішінде сендерге таныс | |
| | |емес, түсініксіз сөздер бар ма, |Топтың аталуына тоқталады. |
| | |бар болса айтыңдар. | |
| | | | |
| |Топтастыруу |Топтарға суреттер тарату, ішінен |Топ ішінде суреттерді қарап, әр |
| | |«К» дыбысынан басталатын сөздің |топтан бір бала келіп іледі. |
| | |суреті бейнеленгенін тақтаға | |
| | |күннің сызбасына іледі, | |
| | |топтастырады. |Ауада, алдарындағы тақтада жазып |
| | |«К» әріпінің баспа, жазба түрін |үйренеді. |
| | |көрсету арқылы танысу. | |
| | |-Неше таяқтан құралған? Балапан | |
| | |дәптерінде «К» әрпінің баспа түрін| |
| | |бастырады. | |
| | | | |
|Ү. Сергіту сәті | |Сылдырмақты алайық, | |
| | |Ақырындап қағайық. |Балалар орындарынан тұрып, жаттығуды|
| | |Жайлап билеп көрейік, |хормен айтып, қимылмен келтіреді. |
| | |Ырғағына ерейік: | |
| | |Шақ-шақ-шақ.(қолды шапалақтау | |
| | |3-рет) | |
| | |Сылдырмақты алайық, | |
| | |Қатты-қатты қағайық. | |
| | |Күш түсіріп табанға, | |
| | |Би билейік табанда: | |
| | |Тақ-тақ-тақ.(аяқпен тақылдату | |
| | |3-рет) | |
| | | | |
|ҮІ. Бекіту. | |Қобдиша ішінде тағы не бар екен, |Балалар топ ішінде оқиды, топ |
| | |көрелік! Ішінде жазылған сөздер |басшысы және қалған балар тексереді.|
| | |бар екен, қазір сендерге таратып | |
| | |беремін. Балалар берілген қысқа | |
| | |сөздерді топ ішінде оқиды, «К» | |
| | |әрпі сөздің қай жерінде тұрғанын| |
| | |айтады. | |
| | | | |
|ҮІІ. Бағалау. | |Әр топтың кәмпиттерін санау, жақсы| |
| | |қатысқан топтарды мадақтау. |Топ басшыларын тыңдау. |
| | | | |
|ҮІІІ. Қорытындылау | |-Балалар, не істедік, не үйрендік?|-«К» дыбысымен таныстық, әріп жазып |
| | | |үйрендік, ойын ойнадық, сөйлем |
| | |-Сабақ сендерге ұнады ма? |құрадық. |
| | |Топтарға әріптер жазылған суреттер| |
| | |тарату, «К» әрпі жазылған суретті | |
| | |ғана бояйды. | |

Ұқсас жұмыстар
Сырым датұлы бастаған қазақтардың ұлт азаттық көтерілісі. 8 сынып
Лагерьдегі қызықты күн
Ата-ана қарым-қатынасының бала тәрбиесіне әсері
АШЫҚ САБАҚ АБАЙДЫҢ ТАБИҒАТ ЛИРИКАСЫ
Сабақ тақырыбы. Сабақ барысы
Жадынама
Санды 2- ге көбейту кестесі
Рухани - адамгершілік білім беру бағдарламасындағы мұғалімнің рөлі
Қасиетті сөз
Анау тұрған есірткілерді темекіге қосып сатқан өзбек
Пәндер