Бастауыш сыныпқа арналған сын есімдер: түрлері, құрамы және негізгі мен туынды формалар - интенсивті-кешенді сабақ жоспары

Қ. И. Сәтбаев атындағы №7 мектеп-лицейінің бастауыш сынып мұғалімі Құсайнова Күлжахан Қабланқызы

Санаты: жоғары

Сабақтың тақырыбы:

Сын есім

Сабақтың мақсаты:

  1. Жаттығулар мен тапсырмалар орындау арқылы оқушылардың сын есім туралы алған білімдерін кеңейту. Негізгі және туынды сын есімдерді ажырату.
  2. Оқушылардың сауатты жазу дағдыларын қалыптастыру.
  3. Оқушылардың білімге деген құштарлығын арттыру.

Көрнекіліктер: Электрондық оқулық, тірек-сызба, интерактивті тақта, кесте

Түрі: интенсивті-кешенді сабақ

Пәнаралық байланыс: ана тілі, дүниетану

С А Б А Қ Т Ы Ң Б А Р Ы С Ы

І. Ұйымдастыру кезеңі:

Психологиялық дайындық

Қабат, қабат қапталған,

Ақыл сөзбен апталған.

Парағы бар сөйлейтін,

Ол қазына өлмейтін.

(Кітап)

Кітаптарың дайын ба?

Ұшымен қазық,

Тор көзді жазық.

Үстіне өттім,

Асыл сөз жазып.

(Дәптер)

Дәптерлерің дайын ба?

Денесі бар шыбықтан,

Темір тұмсық құдықтан.

Сусын алып ішеді,

Ойы із боп түседі.

(Қалам)

Қаламдарың дайын ба?

Білім мен тәлім,

Парақтап ашқанда

Беттерінен мәлім.

(Күнделік)

ІІ. Өткен сабақтарды қайталау. (Интерактивтік тақтада арқылы сызба толтыру)

Етістік шақтары

Өткен шақ Осы шақ Келер шақ

сұрақтары

мысалдар

келтіру

ІІІ. Жаңа сабақ: Сын есім түрлерін электрондық оқулықта берілген сызба, тапсырмалар үлгісімен түсіндіру

Сын есім

Мағынасына қарай Тұлғасына қарай Құрамына қарай

Оқулықтағы 130-жаттығуды ауызша орындау.

  1. Өлеңді мәнерлеп оқу.
  2. Өлеңнен сын есімдерді табу, сұрақ қою
  3. Алғашқы шумақтағы сын есімдердің қай сөзбен байланысып тұрғанын сызба арқылы көрсету

Дәптермен жұмыс

431-жаттығуды жазу. Сын есімдердің астын сызу, негізгі және туынды сын есімдерді ажырату

ІV. Танымдық сұрақтар (Мәтін мазмұнына байланысты)

А) Геолог дегеніміз кім?

Ә) Қаныш туралы не білеміз?

Б) «Қаныш аға - 110 жаста» өздері шығарған өлең шумақтарын айту

(Қ. И. Сәтбаевтың өмір жолы туралы интерактивті тақтадан фотомонтаж көрсетіледі)

V. Өздік жұмыс

1. Тапсырма: Төмендегі сөздер қай сөз табына жататынын анықтап, туынды сын есімдер жасау, сөйлем құрау.

І нұсқа: Ақыл, ой, білім, өнер

ІІ нұсқа: Біл, жүз, тап, тер

Жұмбақ шешу:

Сырты жасыл қап-қатты,

Іші қызыл, тәп-тәтті.

(Қарбыз)

2. Сындық ерекшеліктеріне кесте толтыру

Не?
Түсі
Көлемі
Дәмі
Иісі
Сапасы
Не?: қарбыз
Түсі:
Көлемі:
Дәмі:
Иісі:
Сапасы:
Не?: жуа
Түсі:
Көлемі:
Дәмі:
Иісі:
Сапасы:
Не?: құрт
Түсі:
Көлемі:
Дәмі:
Иісі:
Сапасы:

VІ. Танымдық тапсырма:

Төмендегі сын есімдерді жылдың төрт мезгіліне қатыстырып жаз:

Суық, ыстық, ызғар, боранды, батпақты, жаңбырлы, дымқыл, салқын, шуақты, жылы.

Қыс Көктем Жаз Күз

. . .

VІІ. Шығармашылық жұмыс: «Менің досым» тақырыбына туынды сын есімдерді қатыстырып әңгіме жазу.

VІІІ. Бағалау: Төмендегі кесте бойынша бағаланады.

Оқушының аты-жөні
Өткенді қайталау
Танымдық сұрақ
Өздік жұмыс
Танымдық тапсырма
Шығармашылық жұмыс
Қорытынды баға
№:
Оқушының аты-жөні:
Өткенді қайталау:
Танымдық сұрақ:
Өздік жұмыс:
Танымдық тапсырма:
Шығармашылық жұмыс:
Қорытынды баға:

ІХ. Қорытындылау:

  1. Сабақ ұнады ма?
  2. Несімен ұнады?
  3. Сабақтан не білдің?

Х. Үйге тапсырма: 435-жаттығу

Сабақтың тақырыбы:

Сын есім

Сабақтың мақсаты:

  1. Жаттығулар мен тапсырмалар орындау арқылы оқушылардың сын есім туралы алған білімдерін кеңейту. Негізгі және туынды сын есімдерді ажырату.
  2. Оқушылардың сауатты жазу дағдыларын қалыптастыру.
  3. Оқушылардың білімге деген құштарлығын арттыру.

Көрнекіліктер: Электрондық оқулық, тірек-сызба, интерактивті тақта, кесте

Түрі: интенсивті-кешенді сабақ

Пәнаралық байланыс: ана тілі, дүниетану

С А Б А Қ Т Ы Ң Б А Р Ы С Ы

І. Ұйымдастыру кезеңі:

Психологиялық дайындық

Қабат, қабат қапталған,

Ақыл сөзбен апталған.

Парағы бар сөйлейтін,

Ол қазына өлмейтін.

(Кітап)

Кітаптарың дайын ба?

Ұшымен қазық,

Тор көзді жазық.

Үстіне өттім,

Асыл сөз жазып.

(Дәптер)

Дәптерлерің дайын ба?

Денесі бар шыбықтан,

Темір тұмсық құдықтан.

Сусын алып ішеді,

Ойы із боп түседі.

(Қалам)

Қаламдарың дайын ба?

Білім мен тәлім,

Парақтап ашқанда

Беттерінен мәлім.

(Күнделік)

ІІ. Өткен сабақтарды қайталау. (Интерактивтік тақтада арқылы сызба толтыру)

Етістік шақтары

Өткен шақ Осы шақ Келер шақ

сұрақтары

мысалдар

келтіру

ІІІ. Жаңа сабақ: Сын есім түрлерін электрондық оқулықта берілген сызба, тапсырмалар үлгісімен түсіндіру

Сын есім

Мағынасына қарай Тұлғасына қарай Құрамына қарай

Оқулықтағы 130-жаттығуды ауызша орындау.

  1. Өлеңді мәнерлеп оқу.
  2. Өлеңнен сын есімдерді табу, сұрақ қою
  3. Алғашқы шумақтағы сын есімдердің қай сөзбен байланысып тұрғанын сызба арқылы көрсету

Дәптермен жұмыс

431-жаттығуды жазу. Сын есімдердің астын сызу, негізгі және туынды сын есімдерді ажырату

ІV. Танымдық сұрақтар (Мәтін мазмұнына байланысты)

А) Геолог дегеніміз кім?

Ә) Қаныш туралы не білеміз?

Б) «Қаныш аға - 110 жаста» өздері шығарған өлең шумақтарын айту


Ұқсас жұмыстар
Негізгі және туынды сын есімдерге арналған сабақ жоспары
Дара және күрделі сын есімдер: бастауыш сыныпқа арналған сабақ жоспары
Сабақ жоспары: Негізгі және туынды сын есім
Бастауыш сыныпқа арналған сабақ жоспары: Негізгі және туынды зат есім
3-сыныпқа арналған қазақ тілі сабағы: Негізгі және туынды сын есім
Сабақ жоспары №30 - 6 А сынып: Сын есімнің мағыналық түрлері (сапалық және қатыстық сын есімдер)
3-сынып қазақ тілі пәні: Негізгі және туынды зат есімдер - сабақ жоспары
Негізгі және туынды зат есімдер: анықтама, талдау және практикалық жаттығулар
Сын есім: түсінігі, туынды түрлері және практикалық жаттығулар
Сын есімнің мағыналық түрлері: сапалық және қатыстық сын есімдер (6-сынып)
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz