Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ендігі сөз кезегі әділқазыларда
Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым Министірлігі
№5 Алға кәсіптік лицейі
«Келісілді»
«Бекітемін»
Директордың оқу-ісі орынбасары №5 Кәсіптік лицей
директоры
__________ Мулдагалиева Ш.Б. __________
Нұрғалиев Қ.М.
Қаралды:
Әдіскер:
_________ Сексенбаева Г.Т.
Әдістемелік жасалым
Тақырыбы: «Тапқыр топтар» (сайысы)
Курс;тобы: І-ІІ курс, 10-14 топ оқушылары
2010-2011 оқу жылдары
Өткізген
Оқытушылар:
Тлеумуратова К.С.
Курашев Ж.Ж.
Жоламанова Г.Т.
Тапқыр топтар.
Мақсаты: 1. Оқушылардың бойындағы дарындық қабілеттерін ашу;
2. Таланттарын насихаттау.
3. Тіл байлықтарын, сана-сезімдерін дамыту.
4. Ойын нақты жеткізуге.
5. Тапқыр сөйлеуге, ақылды, салмақты ой айтуға үйрету.
Сайыстың түрі: Дәстүрлі емес ( сабақтан тыс).
Көрнекті құралдар: 1. Компьютер.
2. Проектор.
3. Интерактивті тақта.
4. Microsoft Power Point бағдарламасы.
Пән аралық байланыс: 1. Ағылшын тілі.
2. Орыс тілі.
3. Информатика.
Жүргізуші: - Армысыздар, құрметті ұстаздар мен оқушылар және ойынға
қатысушы сайыскерлер! «Халықтың кемеліне келіп, өркендеп өсуі үшін, ең
алдымен азаматтық пен білім қажет» - деп Шоқан Уәлиханов, «Ғылым майданының
қатардағы жауынгері тек үнемі оқу, іздену, талпыну, тану, өмір мектебінен
өту арқылы ғана ірі қайраткер дәрежесіне дейін көтеріледі», - деп Қаныш
Сәтбаев айтып кеткендей, еліміздің болашағы тек қана білімді жастар екені
даусыз.
Осы мақсатпен бірінші және екінші курс оқушыларының арасынан суырылып
шыққан «Тапқыр топтар» сайысына қош келдіңіздер! Алдымен, қатысушы
оқушыларды таныстырамыз. 10-топ «Тапқырлар» мен 14-топ «Алғырлар»
командалары.
Келесі кезекте сайыстың төрелігін айту үшін қазылар алқасын
тағайындаймыз:
1. Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары: Мулдагалиева Ш.Б.
2. Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары: Баядилова Г.Ш.
3. Лицейіміздің әдіскері:
Сексенбаева Г.Т.
Сайыс 6 бөлімнен тұрады:
Сәлемдесу: Әр команда өздерін таныстырып өтеді.
I-бөлім: Сөз тапқанға қолқа жоқ.
II-бөлім: Ойлан тап.
III-бөлім: Сен білесің бе?
IV-бөлім: Аудармашы.
V-бөлім: Жорға.
VI-бөлім: Полиглот.
Жүргізуші: Сонымен, сайыскерлер, іске сәт! Жұлдыздарыңыз жансын!
Сәлемдесу.
Екі команда өздерін таныстырып өтеді.
10 топ: «Тапқырлар»
1) Осындай алғыр достар кездескенде,
Жетсін тек жарыстарда жеңістерге
Қарсылас болғанменен құрбысыңдар
Тілейміз біз сендерге ізгі тілек.
2) Мен қазақпын деп бүгін мақтанамын,
Тілім мен ділім бар деп шаттанамын
Туылып өскен жерім Алға ауданы
Лицейге операторлыққа тапсырғанмын
3) Бірінші курс әлі көпті білмесем де
Үйренемін мен сіздерден әпшелерім
Сайыста ұтамын деп айта алмаймын
Ұтпаймын деп артқа қадам тастамаймын.
Біздің ұранымыз:
«Жарыс десе жанамыз, жеңісті тапқырлықпен аламыз».
14 топ: «Алғырлар»
1) Шақырып жарыстарға сан салалы
Алғырлар топ жарғалы жар салады
Ту етіп достық пенен татулықты,
Тапқырлар командасын қарсы алады.
2) Бастары компьютердей
Бойлары бәрі бірдей
Жастықты бірге өткізген
Құрбыларға өрімдей бір сәлем.
3) Келешекте үмітіміз талапты
Атақ-даңққа бөленеміз қарап тұр
Сегіз қырлы ойыншы боп туғандар
Оза шауып, бәйге атындай жарап тұр.
Біздің ұранымыз:
«Қандай сынақ болса-дағы беріспе, әрқашанда үміткерміз жеңіске».
Бірінші бөлім: Сөз тапқанға қолқа жоқ.
Бірінші бөлімнің шартымен таныстырайық: 20 әріп жазылған қағаздан әр
команда мүшесі бір-бірден алады да берілген сұраққа әрбір оқушы сол әріптен
басталатын сөзбен жауап қайтарады. Әр топқа 10 сұрақтан беріледі. Олар ізбе-
іздікпен тез жауап беруі тиіс.
10 топқа арналған сұрақтар:
1. Қай тілде сөйлегенді ұнатасың?
2. Орыстың қай жазушыларын білесің?
3. Ағылшын сабағы саған ұнай ма?
4. Интернет желісі арқылы не үйреніп жатсың?
5. Қай жаққа барып қыдырғың келеді?
6. Әдеби кітаптар оқисың ба?
7. Компьютерде көп отыру денсаулыққа зиянды ма?
8. Қысқы мезгілді ұнатасың ба?
9. Қысқы демалысың қалай өтті?
10. Қарсыласыңа айтар тілегің?
14 топқа арналған сұрақтар:
1. Спорттың қай түрін ұнатасың?
2. Азиядаға қатысқың келе ме?
3. Бірінші байлық дегеніміз не?
4. Қай сабақ сізге ұнайды?
5. Лицейімізде қандай мамандықтар болғанын қалайсыз?
6. Оқушы қандай болуы керек?
7. Досыңның туғн күні, оғын не сыйлар едің?
8. Биыл қандай жыл?
9. Ата-анаң сені қалай еркелетеді?
10. Қарсыласыңа айтар ілегің?
Ендігі сөз кезегі әділқазыларда. Командаларды қалай бағалайсыз?
«Тапқырлар» тобы - ...
«Алғырлар» тобы - ...
Екінші бөлім: Ойлан, тап!
Екі команда капитандары ортаға шақырылып, слайд арқылы сурет бейнеленеді,
оның атын айтпай өз команда мүшелеріне түсіндіруі қажет, ал команда
мүшелері 1минутта оның атын айтады.
10 сурет тақтада бейнеленеді
Үшінші бөлім: Сен білесің бе?
Бұл бөлімде ұяшықтарда 3 пәннен сұрақтар жасырылады. Сайыскерлер өзі
қалаған ұяшықты таңдап, сұраққа жауап береді. Егер жауап бере алмаса
қарсылас команда өз жауаптарын ұсынуына құқылы. Қарсылас командадан жауап
берген оқушы келесі ұяшықты ашу мүмкіндігіне ие болады. Әр сұраққа ойлануға
1 минут уақыт берііледі.
Бірінші ұяшық – Литературное табло деп аталады.
10 Годы жизни А.С.Пушкина?
(1799-1837)
20 Что это за стихотворение, кому посвятил его автор?
М.Ю. Лермонтов “Смерть поэта”
30 Кому принадлежат эти слова?
«Изучай культуру и искусство русских. Это ключ к жизни, если ты получишь
его, жизнь твоя станет легче».
Абай
Екінші ұяшық – English деп аталады.
10 Cold, snow. What season is it?
Winter
20 What of us goes up and never comes down?
Our age
30 What is always coming, but never arrives?
Tomorrow
Үшінші ұяшық – Информатика деп аталады.
10 Компьютерді электр қуатының төмендеуінен, электрлік желідегі
өзгерістерден қандай құрылғы сақтайды.
үздіксіз қоректендіру жүйесі UPS
20 F1 – F12 пернелері қандай пернелер деп аталады?
қызметтік
30 Көрермен сұрағы
Төртінші бөлім: Аудармашы.
Бұл бөлімде әр команда өз біліктілігін көрсетуі қажет. Әр команда бір
конверттен алады. Бұл конвертте қазақша-орысша сөздер бар. Сондағы қазақша
сөздердің өзіне сәйкес орысша жұбын табу керек. Әрбір дұрыс табылған жұп
сөзге 1 балл беріледі.
1.Елтаңба – герб 1.Ұлт – нация
2.Азамат – гражданин 2.Заң – закон
3.Әнұран – гимн 3.Үкімет -
правительство
4.Ту – флаг 4.Мәжіліс –
заседание
5.Достық – дружба 5.Егемен – суверенный
6.Мәдениет – культура 6.Еркіндік – свобода
7.Рәміздер – символы 7.Болашақ – будущее
8.Ел – страна 8.Сайлау - выборы
9.Тәуелсіздік – независимость 9.Дәстүр – традиция
10.Мемлекет – государство 10.Нышан – символ
Бесінші бөлім : Жорға.
1 (бір) минут ішінде қойылған сұрақ -тарға жауап берген команда, жауап
берген сұрағына қарай сонша балл алады.
10 топ «Тапқырлар»
1.Қазақстан Республикасының мемелекеттік тілі? (Қазақ тілі)
2.Жаңа Әнұран қай кезде шырқалды? (11 қаңтар 2006)
3.«Евгений Онегин» романының авторы кім? (Пушкин)
4.Сәулелі жұлдыз іздеген адам? (Ы. Алтынсарин)
5.Басты байлық? (денсаулық)
6.12 ай (жыл)
7.Күйді орындаушы адам (күйші)
8.Ұя салмайтын құс (көкек)
9.Жреге ең жақын жұлдыз (Күн)
10.Орман дәрігері (тоқылдақ)
11.Аяғы жоқ, қолы жоқ, бірден үйге кіреді (жылу мен суық)
12.Жеті қазынаның бірі (ит)
13.16 желтоқсан қандай күн? (Тәуелсіздік күні)
14.Көкке қараған, жұлдыз санаған (телескоп)
14 топ «Алғырлар»
1.Қазақстанның мемелекеттік рәміздерін ата?
2.Жаңа әнұранның сөзін кім жазған?
3. «Ғылым таппай мақтанба» өлеңінің авторы?
4. «Көру мүшесі» (көз)
5.100 жыл (ғасыр)
6.Екі ақынның өлең жарысы (айтыс)
7.Күндіз көрмейтін құс
8.Өткен жыл қай жыл
9.Жердің серігі (Ай)
10.Қазақстанның жер көлемі (2 млн. 724 мың шақырым)
11.9 мамыр қандай күн? (Жеңіс күні)
12.Үш биді ата (Қазбек би, Әйтеке би, Төле би)
13.Ақпаратты енгізу құрылғысы (пернетақта)
14.Дайындауға болады, бірақ жеуге болмайды
Алтыншы бөлім – Полиглот
Бұл бөлімде жұмбақ шешіліп, жауабы үш тілде айтылады.
1.Қабат-қабат қаттама,
Ақылың болса аттама.
(кітап; книга; book)
2.Бар ма, жоқ па, оны анық білмейсің,
Ол жоқ жерде өмір сүріп жүрмейсің.
(ауа; воздух; air)
3.Білімді мыңды жығады,
Білекті ... жығады.
(бір; один; one)
4.Өзі сөйлей білмейді,
Салған ізі сөйлейді.
(қалам; ручка; pen)
5.Айдағаны неше ешкі,
Ысқырғаны жер жарады.
(бес; пять; five)
6.Жоқ өзінде бас та, қас та, мойын да,
Ұзындығы жазулы тұр бойында.
(сызғыш; линейка; ruler)
Қорытынды
(Сайысты қорытындылап жеңімпаз топты аңықтау) Сөз кезегі әділ қазылар
алқасына береміз. Ұпай санын көп жинаған топқа сыйлықтар беріледі.
Құрметті ұстаздар мен оқушылар! Осымен «тапқыр достар» сайысымызды
аяқтаймыз. Назар қойып тыңдағандарыңызға рахмет!
№5 Алға кәсіптік лицейі
«Келісілді»
«Бекітемін»
Директордың оқу-ісі орынбасары №5 Кәсіптік лицей
директоры
__________ Мулдагалиева Ш.Б. __________
Нұрғалиев Қ.М.
Қаралды:
Әдіскер:
_________ Сексенбаева Г.Т.
Әдістемелік жасалым
Тақырыбы: «Тапқыр топтар» (сайысы)
Курс;тобы: І-ІІ курс, 10-14 топ оқушылары
2010-2011 оқу жылдары
Өткізген
Оқытушылар:
Тлеумуратова К.С.
Курашев Ж.Ж.
Жоламанова Г.Т.
Тапқыр топтар.
Мақсаты: 1. Оқушылардың бойындағы дарындық қабілеттерін ашу;
2. Таланттарын насихаттау.
3. Тіл байлықтарын, сана-сезімдерін дамыту.
4. Ойын нақты жеткізуге.
5. Тапқыр сөйлеуге, ақылды, салмақты ой айтуға үйрету.
Сайыстың түрі: Дәстүрлі емес ( сабақтан тыс).
Көрнекті құралдар: 1. Компьютер.
2. Проектор.
3. Интерактивті тақта.
4. Microsoft Power Point бағдарламасы.
Пән аралық байланыс: 1. Ағылшын тілі.
2. Орыс тілі.
3. Информатика.
Жүргізуші: - Армысыздар, құрметті ұстаздар мен оқушылар және ойынға
қатысушы сайыскерлер! «Халықтың кемеліне келіп, өркендеп өсуі үшін, ең
алдымен азаматтық пен білім қажет» - деп Шоқан Уәлиханов, «Ғылым майданының
қатардағы жауынгері тек үнемі оқу, іздену, талпыну, тану, өмір мектебінен
өту арқылы ғана ірі қайраткер дәрежесіне дейін көтеріледі», - деп Қаныш
Сәтбаев айтып кеткендей, еліміздің болашағы тек қана білімді жастар екені
даусыз.
Осы мақсатпен бірінші және екінші курс оқушыларының арасынан суырылып
шыққан «Тапқыр топтар» сайысына қош келдіңіздер! Алдымен, қатысушы
оқушыларды таныстырамыз. 10-топ «Тапқырлар» мен 14-топ «Алғырлар»
командалары.
Келесі кезекте сайыстың төрелігін айту үшін қазылар алқасын
тағайындаймыз:
1. Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары: Мулдагалиева Ш.Б.
2. Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары: Баядилова Г.Ш.
3. Лицейіміздің әдіскері:
Сексенбаева Г.Т.
Сайыс 6 бөлімнен тұрады:
Сәлемдесу: Әр команда өздерін таныстырып өтеді.
I-бөлім: Сөз тапқанға қолқа жоқ.
II-бөлім: Ойлан тап.
III-бөлім: Сен білесің бе?
IV-бөлім: Аудармашы.
V-бөлім: Жорға.
VI-бөлім: Полиглот.
Жүргізуші: Сонымен, сайыскерлер, іске сәт! Жұлдыздарыңыз жансын!
Сәлемдесу.
Екі команда өздерін таныстырып өтеді.
10 топ: «Тапқырлар»
1) Осындай алғыр достар кездескенде,
Жетсін тек жарыстарда жеңістерге
Қарсылас болғанменен құрбысыңдар
Тілейміз біз сендерге ізгі тілек.
2) Мен қазақпын деп бүгін мақтанамын,
Тілім мен ділім бар деп шаттанамын
Туылып өскен жерім Алға ауданы
Лицейге операторлыққа тапсырғанмын
3) Бірінші курс әлі көпті білмесем де
Үйренемін мен сіздерден әпшелерім
Сайыста ұтамын деп айта алмаймын
Ұтпаймын деп артқа қадам тастамаймын.
Біздің ұранымыз:
«Жарыс десе жанамыз, жеңісті тапқырлықпен аламыз».
14 топ: «Алғырлар»
1) Шақырып жарыстарға сан салалы
Алғырлар топ жарғалы жар салады
Ту етіп достық пенен татулықты,
Тапқырлар командасын қарсы алады.
2) Бастары компьютердей
Бойлары бәрі бірдей
Жастықты бірге өткізген
Құрбыларға өрімдей бір сәлем.
3) Келешекте үмітіміз талапты
Атақ-даңққа бөленеміз қарап тұр
Сегіз қырлы ойыншы боп туғандар
Оза шауып, бәйге атындай жарап тұр.
Біздің ұранымыз:
«Қандай сынақ болса-дағы беріспе, әрқашанда үміткерміз жеңіске».
Бірінші бөлім: Сөз тапқанға қолқа жоқ.
Бірінші бөлімнің шартымен таныстырайық: 20 әріп жазылған қағаздан әр
команда мүшесі бір-бірден алады да берілген сұраққа әрбір оқушы сол әріптен
басталатын сөзбен жауап қайтарады. Әр топқа 10 сұрақтан беріледі. Олар ізбе-
іздікпен тез жауап беруі тиіс.
10 топқа арналған сұрақтар:
1. Қай тілде сөйлегенді ұнатасың?
2. Орыстың қай жазушыларын білесің?
3. Ағылшын сабағы саған ұнай ма?
4. Интернет желісі арқылы не үйреніп жатсың?
5. Қай жаққа барып қыдырғың келеді?
6. Әдеби кітаптар оқисың ба?
7. Компьютерде көп отыру денсаулыққа зиянды ма?
8. Қысқы мезгілді ұнатасың ба?
9. Қысқы демалысың қалай өтті?
10. Қарсыласыңа айтар тілегің?
14 топқа арналған сұрақтар:
1. Спорттың қай түрін ұнатасың?
2. Азиядаға қатысқың келе ме?
3. Бірінші байлық дегеніміз не?
4. Қай сабақ сізге ұнайды?
5. Лицейімізде қандай мамандықтар болғанын қалайсыз?
6. Оқушы қандай болуы керек?
7. Досыңның туғн күні, оғын не сыйлар едің?
8. Биыл қандай жыл?
9. Ата-анаң сені қалай еркелетеді?
10. Қарсыласыңа айтар ілегің?
Ендігі сөз кезегі әділқазыларда. Командаларды қалай бағалайсыз?
«Тапқырлар» тобы - ...
«Алғырлар» тобы - ...
Екінші бөлім: Ойлан, тап!
Екі команда капитандары ортаға шақырылып, слайд арқылы сурет бейнеленеді,
оның атын айтпай өз команда мүшелеріне түсіндіруі қажет, ал команда
мүшелері 1минутта оның атын айтады.
10 сурет тақтада бейнеленеді
Үшінші бөлім: Сен білесің бе?
Бұл бөлімде ұяшықтарда 3 пәннен сұрақтар жасырылады. Сайыскерлер өзі
қалаған ұяшықты таңдап, сұраққа жауап береді. Егер жауап бере алмаса
қарсылас команда өз жауаптарын ұсынуына құқылы. Қарсылас командадан жауап
берген оқушы келесі ұяшықты ашу мүмкіндігіне ие болады. Әр сұраққа ойлануға
1 минут уақыт берііледі.
Бірінші ұяшық – Литературное табло деп аталады.
10 Годы жизни А.С.Пушкина?
(1799-1837)
20 Что это за стихотворение, кому посвятил его автор?
М.Ю. Лермонтов “Смерть поэта”
30 Кому принадлежат эти слова?
«Изучай культуру и искусство русских. Это ключ к жизни, если ты получишь
его, жизнь твоя станет легче».
Абай
Екінші ұяшық – English деп аталады.
10 Cold, snow. What season is it?
Winter
20 What of us goes up and never comes down?
Our age
30 What is always coming, but never arrives?
Tomorrow
Үшінші ұяшық – Информатика деп аталады.
10 Компьютерді электр қуатының төмендеуінен, электрлік желідегі
өзгерістерден қандай құрылғы сақтайды.
үздіксіз қоректендіру жүйесі UPS
20 F1 – F12 пернелері қандай пернелер деп аталады?
қызметтік
30 Көрермен сұрағы
Төртінші бөлім: Аудармашы.
Бұл бөлімде әр команда өз біліктілігін көрсетуі қажет. Әр команда бір
конверттен алады. Бұл конвертте қазақша-орысша сөздер бар. Сондағы қазақша
сөздердің өзіне сәйкес орысша жұбын табу керек. Әрбір дұрыс табылған жұп
сөзге 1 балл беріледі.
1.Елтаңба – герб 1.Ұлт – нация
2.Азамат – гражданин 2.Заң – закон
3.Әнұран – гимн 3.Үкімет -
правительство
4.Ту – флаг 4.Мәжіліс –
заседание
5.Достық – дружба 5.Егемен – суверенный
6.Мәдениет – культура 6.Еркіндік – свобода
7.Рәміздер – символы 7.Болашақ – будущее
8.Ел – страна 8.Сайлау - выборы
9.Тәуелсіздік – независимость 9.Дәстүр – традиция
10.Мемлекет – государство 10.Нышан – символ
Бесінші бөлім : Жорға.
1 (бір) минут ішінде қойылған сұрақ -тарға жауап берген команда, жауап
берген сұрағына қарай сонша балл алады.
10 топ «Тапқырлар»
1.Қазақстан Республикасының мемелекеттік тілі? (Қазақ тілі)
2.Жаңа Әнұран қай кезде шырқалды? (11 қаңтар 2006)
3.«Евгений Онегин» романының авторы кім? (Пушкин)
4.Сәулелі жұлдыз іздеген адам? (Ы. Алтынсарин)
5.Басты байлық? (денсаулық)
6.12 ай (жыл)
7.Күйді орындаушы адам (күйші)
8.Ұя салмайтын құс (көкек)
9.Жреге ең жақын жұлдыз (Күн)
10.Орман дәрігері (тоқылдақ)
11.Аяғы жоқ, қолы жоқ, бірден үйге кіреді (жылу мен суық)
12.Жеті қазынаның бірі (ит)
13.16 желтоқсан қандай күн? (Тәуелсіздік күні)
14.Көкке қараған, жұлдыз санаған (телескоп)
14 топ «Алғырлар»
1.Қазақстанның мемелекеттік рәміздерін ата?
2.Жаңа әнұранның сөзін кім жазған?
3. «Ғылым таппай мақтанба» өлеңінің авторы?
4. «Көру мүшесі» (көз)
5.100 жыл (ғасыр)
6.Екі ақынның өлең жарысы (айтыс)
7.Күндіз көрмейтін құс
8.Өткен жыл қай жыл
9.Жердің серігі (Ай)
10.Қазақстанның жер көлемі (2 млн. 724 мың шақырым)
11.9 мамыр қандай күн? (Жеңіс күні)
12.Үш биді ата (Қазбек би, Әйтеке би, Төле би)
13.Ақпаратты енгізу құрылғысы (пернетақта)
14.Дайындауға болады, бірақ жеуге болмайды
Алтыншы бөлім – Полиглот
Бұл бөлімде жұмбақ шешіліп, жауабы үш тілде айтылады.
1.Қабат-қабат қаттама,
Ақылың болса аттама.
(кітап; книга; book)
2.Бар ма, жоқ па, оны анық білмейсің,
Ол жоқ жерде өмір сүріп жүрмейсің.
(ауа; воздух; air)
3.Білімді мыңды жығады,
Білекті ... жығады.
(бір; один; one)
4.Өзі сөйлей білмейді,
Салған ізі сөйлейді.
(қалам; ручка; pen)
5.Айдағаны неше ешкі,
Ысқырғаны жер жарады.
(бес; пять; five)
6.Жоқ өзінде бас та, қас та, мойын да,
Ұзындығы жазулы тұр бойында.
(сызғыш; линейка; ruler)
Қорытынды
(Сайысты қорытындылап жеңімпаз топты аңықтау) Сөз кезегі әділ қазылар
алқасына береміз. Ұпай санын көп жинаған топқа сыйлықтар беріледі.
Құрметті ұстаздар мен оқушылар! Осымен «тапқыр достар» сайысымызды
аяқтаймыз. Назар қойып тыңдағандарыңызға рахмет!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz