Бос шалу

Сабақтың тақырыбы: Тоқыманың күрделі түрлерімен таныстыру. Негізгі шалуларды тоқу.

І кезең
:

«Көпір»

Тапсырмалары

І кезең:

Сұрақтарға жауап беріңіз

1. Біржақты қатпарлар қалай тігіледі?

Жауап: белгіленген деңгейге дейін сырып тігіп , тігімді мата бүкпесіне қарай бұрады.

2. Бүкпеге неше см қалдырып тігім түсіреді.

Жауап: ішкі бүктеме бойымен етектен қатпар тігіміне дейін бүктеме шетінен 2 см қалдырады.

3. кең шалбарды қалай үтіктейміз?

Жауап: кең шалбарды қыр салмай терістеме жағынан үтіктейді

:
І кезең:

ІІ кезең (топтық жұмыс)

Жаңа сабақты өз бетімен меңгерту тапсырмалары

:

Теориясы:

«Білу» (кім?, не?, қашан?, қайда?, не істеді?)

І кезең:

Сұрақтарға жауап беріңіз

1. Бірінші шалу қашан ойлап тапқан?

Жауап: бірінші шалуды кім және қашан ойлап тапқанын ешкім де білмейді.

2. Таңғажайып шалу қашан пайда болған?

Жауап: «таңғажайып шалу» біздің дәуірімізден әлдеқайда

бұрын пайда болған.

3. Тоқылған заттар ненің сапасына байланысты?

Жауап: тоқылған заттың сапасы иірімжіптің дұрыс таңдалуына да байланысты болады.

4. Тоқуға арналған ирімжіп түрлері қалай аталады?

( көп нүктенің орнына тиісті сөзді қой)

5. Қолмен тоқуда иірімжіптің кең тараған түрін ата?

Жауап: мақта иірімжібі

6. Ілмекбізбен іліп тоқу арқылы нелерді тұтас дайындауға болады?

Жауап: ілмекбізбен іліп тоқу арқылы киімді тұтас дайындауға, сондай ақ киімнің әрлеу элементтерін немесе әшекейлерді дайындауға болады.

7. Ілмекбізбен іліп тоқудың негізгі элементтерін ата?

Жауап:

:

Теориясы:

«Түсіну»

( неліктен? себебі? не үшін? неге?)

І кезең:
  1. . Бірінші босшалу неліктен өрнектер қатарына жатпайды?

Жауап: себебі алғашқы (негізгі ) қатар болып саналатындықтан.

  1. Бос шалу тізбегі не үшін қажет?

Жауап: Бос шалу тізбегі бұйымның төменгі шетін бастау үшін қажет.

  1. Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді жаз.

Бірінші шалуды кім және қашан ойлап тапқанын ешкімде білмейді. Бұл « таңғажайып шалу » біздің дәуірімізден әлдеқайда бұрын пайда болған. Египетте мазарлардың бірінен баланың тоқылған аяқкиімін тапқан. Архиологтар оған 4 мың жылдан астам уақыт болғанын анықтаған. Ал келесі бір мазардан тоқылған бір шұлық табылған. Оның үлкен бармағы бөлек тоқылған. Ол кездегі киетін аяқкиімге солай ыңғайлы болса керек.

Ең қызығы тоқу алғашында ер адамдардың кәсібі болған. Онымен балық шылар, аң шылар айналысқан. Олар тор лар мен тұз ақтар тоқыған. Тоқу кәсіпшілігінде ер адамдар әйелдер бәсекелестігімен күресті, арнайы келіс сөздер жасасты. 1612 жылы праждық шұлық шығарушылар « ақша жазасынан» қорқып, бір әйелді де жұмысқа алмаймыз деп жариялаған. Дегенімен уақыт өте келе, бұл әйелдердің кәсібіне айналды десекте болады.

Қазіргі кезде тоқыма адамның « хоббиын а» айналды. Адамның қиялына сыймайтындай құрылымы әртұрлі, алуан түсті иірім жіптер қазіргі кезде өте көп. Оларды дүкендерден сатып алуға болады. Қазіргі кезде қолмен тоқу қолөнерінің ең бір әдемі түрі: тоқыма сыммен , шаны шқымен , ілмек бізбен , тунистік ұзын ілмек пен т. б тоқу. Ең қымбат заттар - ол қолмен тоқылған заттар. Олардың тағы бір ерекшелігі бастапқы материал- иірімжіпті ешқандай шығынсыз бірнеше рет қолдануға болады

  1. Ілмек атауы мен кескіндемені сәйкестендір
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
р/ с
Кескіндеме
Шартты белгілері
1
Біріктіру бағаншасы
2
Үш шалмалы бағанша
3
Бекіту бағаншсы
4
Екі шалмалы бағанша
5.
Шалымсыз бағанша
6.
Бір шалмалы бағанша
7.
Бос шалу
:
І кезең:
:
І кезең:
:
І кезең:
:
І кезең:
:
І кезең:
:
І кезең:
:
І кезең:
:
І кезең:
:

Теориясы:

«Талдау »

(салыстыр, ерекшелігі неде?

т. б және ең бастысын бөліп шығар )

І кезең:

Матадан тіккен, жіппен тоқылған бұйымдарды салыстырып кестені толтыр:

:
:
:
:
:
Матадан тіккен бұйым
Жіптен тоқылған бұйым
Ұқсастығы
Киім немесе бұйым дайындауға болады
Айырмашылығы
Мат адан тігілген бұй ымды екінші қайтара сол өлшемде пай далана алмаймыз
Бас тапқы мат ериал - ирім жіпті ешқандай шы ғынсыз бірнеше рет қол дануға болады
:
І кезең:
:
І кезең:
:
І кезең:
:

Теориясы:

«Жинақтау»

(кесте, сызба, сөзжұмбақ, ребус т. б анықтама бер )

І кезең:

Бүгінгі сарамандық жұмысымызда пайдаланатын құралымыздың шешуі шығады:

Ребусты шеш:

  1. ,, ,, ,, 2. , ,, , 3. , ,, ,,

4. , ,, , 5. , , 6. , ,, ,, 7. , ,

Шешуі:

б
і
з
і
л
м
е
к
:
І кезең:
:

Практикасы:

«Қолдану» (қарапайым тапсырмалары)

І кезең:

1. Қауіпсіздік ережесін толықтырып жаз.

1. жұмысшы орны жақсы жарық тандырылған болу керек.

2. орындық ар қасына сүйеніп, тік отыру қажет

3. то қу кезінде арқасы бар орындықта басты сәл иіп отырады.

4. ілмек біздің ұшы қауіпсіз шектелген болу керек.

5. тоқып жатқан жайма бүлінбеу үшін және қолда иірімжіптің қиқымдары қалмас үшін тоқып бастағанда және аяқтағанда қолды жуу қажет.

6. жұмыс соңында барлық құрал - жабдықтарды жәшікке жинап салу керек.

7. ілмекбізді қора бында алып жүру керек.

.

  1. Бейне материалдармен таныстыру.
  2. Шалымдардың атауын жаз:

а) бос шалу, ә) екі бос шалу, б) тізбе шалмасыз бағанша

бір шалмалы бағанша

екі шалмалы бағанша

  1. тапсырма
:
І кезең:

ІІІ бағалау кезең (жеке жұмыс)

Деңгейлік тапсырмаларды орындап балл жинаңдар

І деңгей (5 балл)

:

Теориясы:

« Білу »

(кім?, не?, қашан?, қалай?, не істеді?)

І кезең:

Сұрақтарға жауап беріңіз

  1. Мақта ирімжібің құрамына қарай түрлерін ата?

Жауап: мақта ирімжібі құрамына қарай - ауыр (қатты) тығыз , созылмайтын болып бөлінеді.

  1. Мақта ирімжібі өңделгеннен кейінгі жіп қалай аталады?

Жауап: ирис ирімжібі

  1. Тізбекше шалуы қалай тоқылады?

Жауап: бірнеше бос шалудан тұратын тізбек (негізгі) қатар болып саналады.

  1. Шалма дегеніміз не?

Жауап: ілмекбізде ілмек бар кезде жіпті ілмекбізге орап шалып тартады. Әрбір оралған жіпті шалып тартқаннан кейін - ілмек (петля) пайда болады.

Жіптердің түрлері:

ирис жіп мулине жүннен иірілген мақта ирімжібі

жіп иірімжіп

:

Практикасы:

«Қолдану» ( ІІ кезеңдегі қолдану үлгісі бойынша )

І кезең:

5. Шалудың түрлерін тоқып бастау негізгі бос шалу, тізбек

түрлерін тоқу.

:
І кезең: ІІ деңгей (5 балл+ 4 балл) =9 балл
:

Теориясы:

«Түсіну» ( неліктен?, неге?)

І кезең:

Сұрақтарға жауап беріңіз

1. Бірінші қатарды тоқу барысында ілмекбізді неліктен

бостау ұстау қажет?

Жауап: бірінші тоқу барысында ілмекбіздің ұшы

оңай кіру үшін бостау алу қажет.

  1. Оңтүстіктегілер шляпа, қолшатыр, шәлі және

қолғапты неліктен тоқып киген?


Ұқсас жұмыстар
Ілмекке жіпті орап
Теріс шалу
Ілмекбізбен тоқу. шартты белгілер
Ілмек бізбен тоқу
Бисерге сипаттама бер
Имандылық - жарасады ұл-қызға 8 сынып
Құрбан шалудың пайдалары
Сабақтың тақырыбы. Оқушының әрекеті
Қолды еркін ұстау
А.құнанбаев «көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа » өлеңі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz