Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Алдым сонда нешеуін



І санатты Қарабатырова Қалимаш Атырау облысы

Қызылқоға ауданы Сағыз селосы

№9 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі.

Сабақтың тақырыбы: «7 санының құрамы»

Сабақтың мақсаты:

а) Оқушыларды 7 санының құрамын ажыратуға, әр

түрлі текшелермен жұмыс жасауға
дағдыландыру.

ә) Алған білімдерін саралау. Санды санға қосуға

саннан санды азайтуға үйрету. Белгісіз
санды

табуға төселдіру. Ойлау, есте сақтау
қабілеттерін

ауызша есептеу дағдыларын ойын арқылы

танымдық қабілеттерін логикалық ой-өрісін

дамыту.

б) Еңбекқорлыққа, достыққа, мейірімділікке

тәрбиелеу.

Көрнекілік: Әр түрлі фигулалар ешкі мен 7 лақ, кесінділер, сызғыш, әр түрлі

қарындаштар, сандар, теңдіктер, теңсіздіктер.

Сабақтың түрі: Ертегі сабақ

Әдісі: Сұрақ-жауап, түсіндіру, шығармашылық жұмыс

Сабақтың жүрісі:

Ертеде бір ешкі 7 лағымен суатқа су ішуге келсе алдынан ашыққан қасқыр
шығып тап беріп, қуа жөнеледі. Жан сауралап қашқан лақтардың ең кішісі
басқаларынан адасып қалыпты.

Бүгінгі сабақта адасқан лақтың өз тобына қосылуына көмектесуіміз керек.

Үй тапсырмасы: Қайталау

2 3 4 5 5

1 1 1 2 2 1 2 2 2 3 3 3

1 3 4 1 5 1

2 4

- Бүгін нешінші күн? - Бейсенбі

- Неше нан пісіреміз? - 7 нан

7 санының құрамы

Лақ келе жатып жолды көреді. Жолдың жағасында гүлдер өсіп тұр. Қорыққан,
ашыққан лақ гүлдерді жегісі келіп тұр

- Көмекке келейік

суретпен жұмыс

1 қатар 2 қатар 3 қатар

6+1=7 5+2=7 4+3=7

7-1=6 7-2=5 7-3=4

Сергіту сәті:

"Ойнайық та, ойлайық"

Қайсысы аптаның қай күні туған?

1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 | | | | | | | | | |
Бақыт Ғарифолла Бекзат т.б.с

Оқушылар өздерінің туған күндерін аптаның қай күні екенін айтып
төмендегідей есеп шығарады, яғни өзінің күнін жазып шығарады.

Сызғышпен жұмыс. 7 см > 6 см

6 см < 7 см

Менің орным қайда? ойыны Алма бағы жайнаған

Математикалық жұмбақ. Қызыл алма айналып

Жаңа ғана шалғында Алдым үзіп 5-еуін

7 бұзау жүр еді Тағы да алдым 2-еуін

Әлде шаршап қалды ма? Алдым сонда нешеуін

Жатып қапты біреуі (7)

Нешеуі енді жайылып

Жүргенін айт айырып

7-1=6

Қасқырдан құтылып әндетіп келе жатқанда алдынан түлкі кездеседі.

Шығармашылық жұмыс

Лақ түлкіден құтылып енді үйіне қарай келе жатса үлкен тауды көріп өте
алмай сендерден көмек сұрайды.

Математикалық диктант.

2+1=3

2+2=4

2+3=5

2+4=6

2+5=7

3-1=2

4-2=2

5-3=2

6-4=2

7-5=2

Үй жұмысы: 4 .48бет

І топ: 7 қазына

ІІ топ: 7 ата

ІІІ топ: 7 жоқ

7 ата

7 жоқ 7 қазына

7нан

7 керемет

7 күн 7
қарақшы

Лақ өз тобына қосылады.

Қорытынды:- Қандай тақырып өттік?

7 санның құрамын ажыраттық. Қандай сандардан тұрады? 7 киелі сан. Тақ сан.
Қасиетті сан.

Бағалау:

Ұқсас жұмыстар
1,2,3,4,5 цифрлары туралы өткенді пысықтау. ортаңғы топ
7 саны және цифры
7саны және цифры
Жасыл қала, таза қала-Талдықорған
1-ден 10- ға дейінгі сандарды қайталау
Төртбұрыштың бұрыштары нешеу
1 сынып математика сабақтары
7 саны мен цифры туралы
Бар білімнің бастауы әліппеден
Логикалық есептерді шешу
Пәндер