Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Рационал теңдеулер
Математика пәні мұғалімі Искакова Д.Р 11-класс
Сабақтың тақырыбы: Теңдеулер шешу әдістері
Сабақтың типі: Жаңа білім беру
Сабақтың мақсаты: - Теңдеулер шешудің негізгі тәсілдерін жалпылау. «Салдар
- теңдеу» ұғымымен таныстыру, теңдеулерді салдар-теңдеуге
келтіру үшін оларды түрлендіруді үйрету.
- Оқушылардың білім,білік дағдысын жетілдіру, ойлау
қабілетін дамыту
- Ізденуге,тапқырлыққа баулу.
Сабақтың әдісі: Топтау. Сын тұрғысынан ойлау.
Көрнекілігі: Плакат-таблица , тест тапсырмалары
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру
2. Жалпы білім тексеру(Ой қозғау,
ассоциация құру)
3.Жаңа сабақ түсіндіру ЖИКСО
(қызығушылығын ояту)
4.Бекіту (мағынасын ашу)
5. Үйге тапсырма беру
6.Қорытындылау.
2. Ассоцация құру:
| Теңдеулер |
|Алгебралық теңдеулер|
| Трансценденттік |
|теңдеулер |
|Рационал |
|теңдеулер |
|Ирроционал|
|теңдеулер |
|Бүтін |
|теңдеулер |
|Бөлшек-рационал |
|теңдеулер |
|Сызықтық |
|теңдеулер |
|Квадрат |
|теңдеулер |
|Жоғарғы |
|дәрежелі |
|теңдеулер |
|Тригонометриялық |
|теңдеулер |
|Көрсеткіштік теңдеулер |
|Логарифмдік теңдеулер |
Кейбір теңдеулер шешу жолдарын атап кету.
3. Көптеген теңдеулерді түрлендіру «салдар-теңдеу» ұғымымен байланысты.
Анықтама: Егер ƒ (x) = g (x) теңдеуінің әрбір түбірі p(x)=φ(x) теңдеуінің
түбірі болып табылса, онда соңғы теңдеу алдыңғы теңдеуге қатысты
салдар-теңдеу деп аталады.
Салдар теңдеуге келтіретін кейбір түрлендіруді қарастыру үшін ЖИКСО
әдісін қолдану.
Топтарға тапсырма беру.
I. Теңдеуді натурал дәрежеге келтіру
II. Теңдеуді логарифмдеу және потенциалдау
III. Формулаларды қолдану
Берілген тапсырмалардлы оқу, талдау түсіндіру, мысалдар қарастыру.
Бірнеше түрлендіруді қолдану әдісін қарастырумен жаңа білімді қорытындылау.
Мысалы: √х+1+√х+6=√2х+9 тендеуін шешу.
4.Мағынаны ашу(есептер шығару)
№328,329,330 (1)
Тест алу:
Тест тапсырмалары
1. √x-3=1+√x-4
2. log5 (4x-3)=1
3. 9ª-6=3ª
4. logx-14=2
5. log3(2x-5)=2
6. √x+2-√x-6=2
7. log3(2.5x+3)=1
8. 32ª-16
2x+3 2x
9. 3 -5*3 =66
10. log3(5x-3)=3
Тест жауаптарының шешімі дұрыс болса Астана, Алматы, Азиада сөздері шығады.
Тест шешімі:
|4 |2 |3 |4 |0,8|4 |
| | | | | | |
|4 |0,5|5 |4 |3 |0 |
| | | | | | |
|4 |1 |7 |4 |6 |4 |
| | | | | | |
Бұл біздің биылғы Тәуелсіздігіміздің 20 жылдығы үстінде өткізілген үлкен іс-
шара. Еліміздің мақтанышы мен жетістігі дей келе Қазақстан Тәуелсіздігінің
20 жылдығын атап кету.
Бағалау:
5.Үйге тапсырма беру: №331-333
6.Қорытындылау: сөйлемді аяқтау: Бүгін мен.......
Сабақтың тақырыбы: Теңдеулер шешу әдістері
Сабақтың типі: Жаңа білім беру
Сабақтың мақсаты: - Теңдеулер шешудің негізгі тәсілдерін жалпылау. «Салдар
- теңдеу» ұғымымен таныстыру, теңдеулерді салдар-теңдеуге
келтіру үшін оларды түрлендіруді үйрету.
- Оқушылардың білім,білік дағдысын жетілдіру, ойлау
қабілетін дамыту
- Ізденуге,тапқырлыққа баулу.
Сабақтың әдісі: Топтау. Сын тұрғысынан ойлау.
Көрнекілігі: Плакат-таблица , тест тапсырмалары
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру
2. Жалпы білім тексеру(Ой қозғау,
ассоциация құру)
3.Жаңа сабақ түсіндіру ЖИКСО
(қызығушылығын ояту)
4.Бекіту (мағынасын ашу)
5. Үйге тапсырма беру
6.Қорытындылау.
2. Ассоцация құру:
| Теңдеулер |
|Алгебралық теңдеулер|
| Трансценденттік |
|теңдеулер |
|Рационал |
|теңдеулер |
|Ирроционал|
|теңдеулер |
|Бүтін |
|теңдеулер |
|Бөлшек-рационал |
|теңдеулер |
|Сызықтық |
|теңдеулер |
|Квадрат |
|теңдеулер |
|Жоғарғы |
|дәрежелі |
|теңдеулер |
|Тригонометриялық |
|теңдеулер |
|Көрсеткіштік теңдеулер |
|Логарифмдік теңдеулер |
Кейбір теңдеулер шешу жолдарын атап кету.
3. Көптеген теңдеулерді түрлендіру «салдар-теңдеу» ұғымымен байланысты.
Анықтама: Егер ƒ (x) = g (x) теңдеуінің әрбір түбірі p(x)=φ(x) теңдеуінің
түбірі болып табылса, онда соңғы теңдеу алдыңғы теңдеуге қатысты
салдар-теңдеу деп аталады.
Салдар теңдеуге келтіретін кейбір түрлендіруді қарастыру үшін ЖИКСО
әдісін қолдану.
Топтарға тапсырма беру.
I. Теңдеуді натурал дәрежеге келтіру
II. Теңдеуді логарифмдеу және потенциалдау
III. Формулаларды қолдану
Берілген тапсырмалардлы оқу, талдау түсіндіру, мысалдар қарастыру.
Бірнеше түрлендіруді қолдану әдісін қарастырумен жаңа білімді қорытындылау.
Мысалы: √х+1+√х+6=√2х+9 тендеуін шешу.
4.Мағынаны ашу(есептер шығару)
№328,329,330 (1)
Тест алу:
Тест тапсырмалары
1. √x-3=1+√x-4
2. log5 (4x-3)=1
3. 9ª-6=3ª
4. logx-14=2
5. log3(2x-5)=2
6. √x+2-√x-6=2
7. log3(2.5x+3)=1
8. 32ª-16
2x+3 2x
9. 3 -5*3 =66
10. log3(5x-3)=3
Тест жауаптарының шешімі дұрыс болса Астана, Алматы, Азиада сөздері шығады.
Тест шешімі:
|4 |2 |3 |4 |0,8|4 |
| | | | | | |
|4 |0,5|5 |4 |3 |0 |
| | | | | | |
|4 |1 |7 |4 |6 |4 |
| | | | | | |
Бұл біздің биылғы Тәуелсіздігіміздің 20 жылдығы үстінде өткізілген үлкен іс-
шара. Еліміздің мақтанышы мен жетістігі дей келе Қазақстан Тәуелсіздігінің
20 жылдығын атап кету.
Бағалау:
5.Үйге тапсырма беру: №331-333
6.Қорытындылау: сөйлемді аяқтау: Бүгін мен.......
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz