Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Деңгейлік тест тапсырмалары
Қостанай облысы, Әулиекөл ауданы, №2 Аманқарағай мектебінің математика
пәнінің мұғалімі Исиргепова Нұрбике Сейтқасымқызы.
Сабақтың тақырыбы: Логарифм және оның қасиеттері.
Сабақтың мақсаты:
1. Логарифм ұғымы және оның қасиеттерін қорытындылау, есептер шығаруда
логарифмнің анықтамасы мен қасиеттерін қолдана білу дағдыларын бекіту.
2. Есеп шығару барысында оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту, іскерлік
білімдерін, дағдыларын қалыптастыру;
3. Оқушыларды барақпаратты пайдаланып жұмыс істеуге, шапшандыққа, бір-
бірлерін тыңдауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Білім мен дағдыны қорытындылау.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, слайд, деңгейлік тест
тапсырмалары, ҰБТ материалдары.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі. (1 минут)
2. Үй жұмысын тексеру:(7 минут)
а) фронтальды сұрау.
1) Натурал логарифм дегеніміз не?
2) Неліктен теріс санның логарифмі анықталмайды?
3) Потенциалдау дегеніміз не?
4) Негізі е болатын санның логарифмі қалай анықталады?
5) Санның логарифмі деген не?
ә) ауызша есептер.
log4x = 2
logx 25= 2
3. Жарыс картасын құрайық.
Логарифмнің қасиеттеріне шолу жасау.(3 минут)
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушылардың іс-әрекеті |
|Бұл кезеңде логарифмнің |Дұрыс формула алу үшін оқушылар |
|қасиеттері бойынша алған |сәйкестікті тауып, стрелка қоюға |
|білімдері тексеріледі. Дұрыс |тиісті. |
|формула алу үшін өрнектердің | |
|арасына сәйкес стрелкалар қоюлары| |
|қажет. | |
Сәйкестікті тап:
logaxy p loga x
loga(x/y) loga x – loga y
loga xp logax
logax +logay.
4. Логарифмдер эстафетасы. (10 минут)
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушылардың іс-әрекеті |
|Өрнектің мәнін табыңдар. |Оқушылар тақтаға есептерді |
| |түсіндіріп шығарады және жауабын |
| |табады. |
|1 |lg8 + lg125 |lg(8∙125) = lg 1000 = 3 |
|2 |log 26 - log 2 (6/32) |log 2 (6 : (6/32)) = log 232 = 5 |
|3 |log 3 5 - log 3 135 |log 3 (5 : 135)= log 3 (1:27)= -3 |
|4 |2 log 27 - log 2 49 |log 272 - log 249 = log 2(49:49) = log 2 1|
| | |= 0 |
|5 |log 93+ log 9243 |log 9(3∙243) = log 9729=3 |
5. ҰБТ-ға дайындық. (8 минут) (оқушылар интерактивті тақтада бір-бірден
шығып орындайды.)
1. Амалдарды орындаңдар:
2. Өрнекті ықшамдаңыз:
3. Теңсіздікті шешіңдер:
4. Туындыны табыңдар:
5. Көбейткішке жіктеңдер:
.
6. Тест-бақылау.
Деңгейлік тест тапсырмалары. (7 минут)
(оқушыларға тест тапсырмалары жеке-жеке үлестірмелі карточка бойынша
беріледі.)
1-нұсқа.
1. Есептеңдер:
А) 9;
В) 18;
С) 3;
D) 0;
Е) 10.
2. Теңдеуді шешіңдер:
А) 4;
В) 1/2;
С) 0;
D) 1;
Е) 16.
3. Теңдеуді шешіңдер: log х-1 9 = 2
А) 4;
В) 2;
С) 3;
D) 1;
Е) 0.
4. Өрнектің мәнін тап: log2log2log4 16?
А) 2;
В) 4;
С) 1;
D) 8;
Е) 0.
5. Теңдеуді шешіңдер: log 4 (4х – 16) = 1
А) 5;
В) 3;
С) 4;
D) 6;
Е) 8.
2-нұсқа.
1. Есептеңдер:
А) 98;
В) 49;
С) 0;
D)24;
Е) 1.
2. Теңдеуді шешіңдер:
А) 5;
В) 6;
С) 0;
D) 1/2;
Е) 1.
3. Теңдеуді шешіңдер: log х-1 5 = 1
А) 4;
В) 6;
С) 0;
D) 1;
Е) 5.
4. Өрнектің мәнін тап: log2log2log3 81?
А) 9;
В) 5;
С) 1;
D) 3;
Е) 0.
5. Теңдеуді шешіңдер: log 3 (2х + 3) = 0
А) 2;
В) -1;
С) 0,5;
D) 3;
Е) 1
Тест жауабы:
|Нұсқа № |Тапсырмалар |
| |1 |2 |3 |4 |5 |
|Нұсқа 1 |В |В |А |Е |А |
|Нұсқа 2 |А |D |В |С |В |
Тест тапсырмаларын партадағы оқушылар бір-бірін тексеріп, мұғалімді
хабардар етеді.
7. Логарифмдік комедия. (қатесін тап) (5 минут)
дұрыс теңсіздігін алайық. Бұдан шығады . функциясы өспелі
болғандықтан, аламыз. Бұдан. lgқысқартқаннан кейін, 2>3
шығады.
Қай жерде қате бар?
Жауабы: lg< 0 болғандықтан,қысқартудан кейін теңсіздік таңбасы
өзгертілген жоқ, ол таңба өзгертілуі тиіс еді.
8. Үйге тапсырма беру: № 214, № 210 (6,8), №211 (4). (1 минут)
9. Рефлексия. (3 минут)
1. Оқушыларды бағалау.
2. Сабақты қорытыңдылау. Оқушылар кестені толтырады.
| |Логарифмнің |Логарифм |Логарифмді |Логарифмдік |
| |анықтамасы |қасиеттері |есептеу |теңдеуді шешу |
|Мен білемін | | | | |
|Менің қолымнан| | | | |
|келеді | | | | |
|Менің үйренгім| | | | |
|келеді | | | | |
пәнінің мұғалімі Исиргепова Нұрбике Сейтқасымқызы.
Сабақтың тақырыбы: Логарифм және оның қасиеттері.
Сабақтың мақсаты:
1. Логарифм ұғымы және оның қасиеттерін қорытындылау, есептер шығаруда
логарифмнің анықтамасы мен қасиеттерін қолдана білу дағдыларын бекіту.
2. Есеп шығару барысында оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту, іскерлік
білімдерін, дағдыларын қалыптастыру;
3. Оқушыларды барақпаратты пайдаланып жұмыс істеуге, шапшандыққа, бір-
бірлерін тыңдауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Білім мен дағдыны қорытындылау.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, слайд, деңгейлік тест
тапсырмалары, ҰБТ материалдары.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі. (1 минут)
2. Үй жұмысын тексеру:(7 минут)
а) фронтальды сұрау.
1) Натурал логарифм дегеніміз не?
2) Неліктен теріс санның логарифмі анықталмайды?
3) Потенциалдау дегеніміз не?
4) Негізі е болатын санның логарифмі қалай анықталады?
5) Санның логарифмі деген не?
ә) ауызша есептер.
log4x = 2
logx 25= 2
3. Жарыс картасын құрайық.
Логарифмнің қасиеттеріне шолу жасау.(3 минут)
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушылардың іс-әрекеті |
|Бұл кезеңде логарифмнің |Дұрыс формула алу үшін оқушылар |
|қасиеттері бойынша алған |сәйкестікті тауып, стрелка қоюға |
|білімдері тексеріледі. Дұрыс |тиісті. |
|формула алу үшін өрнектердің | |
|арасына сәйкес стрелкалар қоюлары| |
|қажет. | |
Сәйкестікті тап:
logaxy p loga x
loga(x/y) loga x – loga y
loga xp logax
logax +logay.
4. Логарифмдер эстафетасы. (10 минут)
|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушылардың іс-әрекеті |
|Өрнектің мәнін табыңдар. |Оқушылар тақтаға есептерді |
| |түсіндіріп шығарады және жауабын |
| |табады. |
|1 |lg8 + lg125 |lg(8∙125) = lg 1000 = 3 |
|2 |log 26 - log 2 (6/32) |log 2 (6 : (6/32)) = log 232 = 5 |
|3 |log 3 5 - log 3 135 |log 3 (5 : 135)= log 3 (1:27)= -3 |
|4 |2 log 27 - log 2 49 |log 272 - log 249 = log 2(49:49) = log 2 1|
| | |= 0 |
|5 |log 93+ log 9243 |log 9(3∙243) = log 9729=3 |
5. ҰБТ-ға дайындық. (8 минут) (оқушылар интерактивті тақтада бір-бірден
шығып орындайды.)
1. Амалдарды орындаңдар:
2. Өрнекті ықшамдаңыз:
3. Теңсіздікті шешіңдер:
4. Туындыны табыңдар:
5. Көбейткішке жіктеңдер:
.
6. Тест-бақылау.
Деңгейлік тест тапсырмалары. (7 минут)
(оқушыларға тест тапсырмалары жеке-жеке үлестірмелі карточка бойынша
беріледі.)
1-нұсқа.
1. Есептеңдер:
А) 9;
В) 18;
С) 3;
D) 0;
Е) 10.
2. Теңдеуді шешіңдер:
А) 4;
В) 1/2;
С) 0;
D) 1;
Е) 16.
3. Теңдеуді шешіңдер: log х-1 9 = 2
А) 4;
В) 2;
С) 3;
D) 1;
Е) 0.
4. Өрнектің мәнін тап: log2log2log4 16?
А) 2;
В) 4;
С) 1;
D) 8;
Е) 0.
5. Теңдеуді шешіңдер: log 4 (4х – 16) = 1
А) 5;
В) 3;
С) 4;
D) 6;
Е) 8.
2-нұсқа.
1. Есептеңдер:
А) 98;
В) 49;
С) 0;
D)24;
Е) 1.
2. Теңдеуді шешіңдер:
А) 5;
В) 6;
С) 0;
D) 1/2;
Е) 1.
3. Теңдеуді шешіңдер: log х-1 5 = 1
А) 4;
В) 6;
С) 0;
D) 1;
Е) 5.
4. Өрнектің мәнін тап: log2log2log3 81?
А) 9;
В) 5;
С) 1;
D) 3;
Е) 0.
5. Теңдеуді шешіңдер: log 3 (2х + 3) = 0
А) 2;
В) -1;
С) 0,5;
D) 3;
Е) 1
Тест жауабы:
|Нұсқа № |Тапсырмалар |
| |1 |2 |3 |4 |5 |
|Нұсқа 1 |В |В |А |Е |А |
|Нұсқа 2 |А |D |В |С |В |
Тест тапсырмаларын партадағы оқушылар бір-бірін тексеріп, мұғалімді
хабардар етеді.
7. Логарифмдік комедия. (қатесін тап) (5 минут)
дұрыс теңсіздігін алайық. Бұдан шығады . функциясы өспелі
болғандықтан, аламыз. Бұдан. lgқысқартқаннан кейін, 2>3
шығады.
Қай жерде қате бар?
Жауабы: lg< 0 болғандықтан,қысқартудан кейін теңсіздік таңбасы
өзгертілген жоқ, ол таңба өзгертілуі тиіс еді.
8. Үйге тапсырма беру: № 214, № 210 (6,8), №211 (4). (1 минут)
9. Рефлексия. (3 минут)
1. Оқушыларды бағалау.
2. Сабақты қорытыңдылау. Оқушылар кестені толтырады.
| |Логарифмнің |Логарифм |Логарифмді |Логарифмдік |
| |анықтамасы |қасиеттері |есептеу |теңдеуді шешу |
|Мен білемін | | | | |
|Менің қолымнан| | | | |
|келеді | | | | |
|Менің үйренгім| | | | |
|келеді | | | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz