Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Алтын сандық
Шығыс Қазақстан облысы
Семей қаласы
Шәкәрім атындағы облыстық
үш тілде оқытатын
дарынды балаларға арналған
мамандандырылған мектеп
Бастауыш сынып мұғалімі
Исабекова Ляззат
Сұлтанмұратқызы
Қазақ тілі
4-сынып
Сабақтың тақырыбы: Білімді тиянақтау
Сабақтың мақсаты: Қыстырма сөздердің сөйлемдегі жалпы ойға
қосатын әр түрлі
мағыналық реңктерін байқату.
Сабақтың міндеттері:
а) Білімділік: Қыстырма сөз тақырыбын қайталау арқылы оқушылардың
білімдерін жүйелеу, бекіту.
ә) Тәрбиелік: Бір-бірінің ойларын тыңдауға, топта бірлесе жұмыс істеуге
үйрету, үлкенді сыйлауды үйренеді.
б) Дамытушылық: Оқушылардың өткен тақырып бойынша алған білімдерін, ой-
өрістерін тапсырмалар орындату арқылы дамыту, шығармашылықпен жұмыс
істеуге, үлкенді сыйлауды үйренеді.
Сабақтың түрі: Қайталау сабағы.
Көрнекілігі: «Алтын қақпа» макеті қиықшалар,
тірек,
сызбалар.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру сәті:
а) оқушыларды түгендеу.
ә) кезекшімен сұхбат.
ІІ. Жаңа сабақ.
-Балалар, бүгін біз өткен материалдарды қорытындылау нәтижесінде
сабағымызды «Алтын қақпа» ойыны түрінде өткіземіз. «Алтын қақпа» ойынының
шарты: бұл қақпаның өзі бірнеше қақпадан, яғни «Тас қақпа», «Алтын қақпа»
және «Алтын қақпадағы сандықшадан» тұрады. Әрбір қақпаның тапсырмаларын
орындау арқылы өз білімдеріңді көрсетесіңдер.
Оқушыларды мозайка көмегімен 3 топқа бөлеміз.
І. Тас қақпа.
| | | | | |
| | | | | | |
| | | | | |
| | | | | | |
Қызығушылықтарын ояту ( Елес жетелеу стратегиясы)
-Мектепке жеткенше нені көріп, қандай оқиғаларға тап болдыңдар? Осы жайлы 3-
4 сөйлемнен тұратын ( ішінде қатыстырма сөздер бар) әңгіме құрастыру, топта
талқылайды, ішінен біреуін оқиды. Міне, балалар, «Тас қақпаны» аштық.
ІІ. Күміс қақпа тапсырмаларын орындайды.
| | | |
І топ: Сұрақтарға жауап береді.
ІІ топ: Берілген қыстырма сөз арқылы сөйлем құрайды.
ІІІ топ: «Қарға мен сауысқан» мәтіні соңындағы тапсырманы орындайды.
Венн диаграммасы
Қарға
Сауысқан
Құс тірі табиғат
Құс қара дала құсы Құс ала
қыстап қалады
ІІІ. Алтын қақпа. Мағынасын ашу.
| | | |
«Сөйлемді қалпына келтіру» ойыны.
а) 194- жаттығу. Тақтамен жұмыс. Әр топтан 2 оқушыдан шығып орындайды.
ә) 197- жаттығу. Ойлан, тап.
Әр топ тыныс белгісі қойылмаған қыстырма сөзі бар сөйлемдерді
көшіріп жазу.
ІҮ. Алтын сандық. Ой толғаныс.
Мәтін бойынша жұмыс. «Талаптың пайдасы».
І топ.
ІІ топ.
ІІІ топ.
Ү. Қорыту.
-Балалар, алтын сандықты ашу сәті келді. Ал сандықта сендерге арналған
бүгінгі сабақтағы еңбектеріңнің жемісі, яғни бағаларың жатыр.
(оқушыларды орындаған жұмыстарына қарай бағалау).
ҮІ. Үйге тапсырма. 196-жаттығу, реферат.
Семей қаласы
Шәкәрім атындағы облыстық
үш тілде оқытатын
дарынды балаларға арналған
мамандандырылған мектеп
Бастауыш сынып мұғалімі
Исабекова Ляззат
Сұлтанмұратқызы
Қазақ тілі
4-сынып
Сабақтың тақырыбы: Білімді тиянақтау
Сабақтың мақсаты: Қыстырма сөздердің сөйлемдегі жалпы ойға
қосатын әр түрлі
мағыналық реңктерін байқату.
Сабақтың міндеттері:
а) Білімділік: Қыстырма сөз тақырыбын қайталау арқылы оқушылардың
білімдерін жүйелеу, бекіту.
ә) Тәрбиелік: Бір-бірінің ойларын тыңдауға, топта бірлесе жұмыс істеуге
үйрету, үлкенді сыйлауды үйренеді.
б) Дамытушылық: Оқушылардың өткен тақырып бойынша алған білімдерін, ой-
өрістерін тапсырмалар орындату арқылы дамыту, шығармашылықпен жұмыс
істеуге, үлкенді сыйлауды үйренеді.
Сабақтың түрі: Қайталау сабағы.
Көрнекілігі: «Алтын қақпа» макеті қиықшалар,
тірек,
сызбалар.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру сәті:
а) оқушыларды түгендеу.
ә) кезекшімен сұхбат.
ІІ. Жаңа сабақ.
-Балалар, бүгін біз өткен материалдарды қорытындылау нәтижесінде
сабағымызды «Алтын қақпа» ойыны түрінде өткіземіз. «Алтын қақпа» ойынының
шарты: бұл қақпаның өзі бірнеше қақпадан, яғни «Тас қақпа», «Алтын қақпа»
және «Алтын қақпадағы сандықшадан» тұрады. Әрбір қақпаның тапсырмаларын
орындау арқылы өз білімдеріңді көрсетесіңдер.
Оқушыларды мозайка көмегімен 3 топқа бөлеміз.
І. Тас қақпа.
| | | | | |
| | | | | | |
| | | | | |
| | | | | | |
Қызығушылықтарын ояту ( Елес жетелеу стратегиясы)
-Мектепке жеткенше нені көріп, қандай оқиғаларға тап болдыңдар? Осы жайлы 3-
4 сөйлемнен тұратын ( ішінде қатыстырма сөздер бар) әңгіме құрастыру, топта
талқылайды, ішінен біреуін оқиды. Міне, балалар, «Тас қақпаны» аштық.
ІІ. Күміс қақпа тапсырмаларын орындайды.
| | | |
І топ: Сұрақтарға жауап береді.
ІІ топ: Берілген қыстырма сөз арқылы сөйлем құрайды.
ІІІ топ: «Қарға мен сауысқан» мәтіні соңындағы тапсырманы орындайды.
Венн диаграммасы
Қарға
Сауысқан
Құс тірі табиғат
Құс қара дала құсы Құс ала
қыстап қалады
ІІІ. Алтын қақпа. Мағынасын ашу.
| | | |
«Сөйлемді қалпына келтіру» ойыны.
а) 194- жаттығу. Тақтамен жұмыс. Әр топтан 2 оқушыдан шығып орындайды.
ә) 197- жаттығу. Ойлан, тап.
Әр топ тыныс белгісі қойылмаған қыстырма сөзі бар сөйлемдерді
көшіріп жазу.
ІҮ. Алтын сандық. Ой толғаныс.
Мәтін бойынша жұмыс. «Талаптың пайдасы».
І топ.
ІІ топ.
ІІІ топ.
Ү. Қорыту.
-Балалар, алтын сандықты ашу сәті келді. Ал сандықта сендерге арналған
бүгінгі сабақтағы еңбектеріңнің жемісі, яғни бағаларың жатыр.
(оқушыларды орындаған жұмыстарына қарай бағалау).
ҮІ. Үйге тапсырма. 196-жаттығу, реферат.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz