Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Топтарға басқа топтың тақырыбына топ
Ашық сабақ (5 класс)
Өткізген: Иманғожина Н.Т. - «Т. Аманов атындағы №16 жалпы орта білім
беретін мектебі» ММ, тарих пәні мұғалімі, Семей қаласы
Сабақ тақырыбы : Қазақ билері
Мақсаты: Оқушылар қазақ халқының билері (Төле би, Әйтеке би, Қазбек
би) мен Тәуке ханның «Жеті Жарғы» заңы туралы түсінігін тереңдетеді.
|Сабақ міндеттері |Бағалау |
|Оқушылар қазақтың ХVІІ-ХV ғғ атақты|1. «Құрастырылған хат», «Бір-біріне |
|билерінің ел, жер, ынтымақ туралы |сұрақ қою», «Эссе жазу» әдістерін |
|даналық сөз үлгілерін талдау арқылы|пайдалану арқылы |
|ақпарат алуы жүреді. | |
| | |
|Оқушылардың өз ойын жеткізе |2. «Құрастырылған хат», «Бір-біріне |
|алу, мәнерлі сөйлей алу, ұсақтан |сұрақ қою», «Эссе жазу» әдістерін |
|тұтасты құрай алу сияқты |пайдалану арқылы |
|дағдыларының дамуына жағдай | |
|жасалады. | |
| | |
|Өз елінің тарихы мен |3. Жұмыс барысында |
|мәдениетін, сөз қадірін құрметтеуге| |
|үйрену жүреді. | |
Стратегиялар мен әдістер: Топ ішіндегі әңгіме, негізгі идеяны талдау
нәтижесінде эссе жазу, құрастырылған хат
Материалдар /көрнекілік/ : Билердің портреттері, ақ қағаз беттері,
маркерлер, конверттер, қиылған мәтін бөліктері, жапсырғыш
|Сабақ |Мұғалімнің қызметі |Оқушының қызметі |
|кезеңі | | |
| | | |
|І. |Оқушыларды 4 топқа бөлу, әр топтың |Топтарға бөлінеді. |
|Қызығушылық|ішінен топ жетекшісін белгілеу, |Топ ішінде берілген |
|ояту |№1 топқа Төле би , №2 топқа Қазбек би,|тапсырманы 2-3 мин |
| |№3 топқа Әйтеке би, №4 топқа «Жеті |ойланып, ақ қағазға |
| |Жарғы» заңы туралы конвертке салынған |мәтінді жапсырады. |
| |мәтін қиықтарын жапсыру арқылы мәтін |Жұп ішінде ақпарат |
| |қиықтарын құрастыруды , сөздің толық |алмасады. |
| |нұсқасын оқуды сұрайды ұсынылады. |Класс алдында |
| |Ойланып, ақ қағазға мәтінді жапсыру, |қорғайды. |
| |класс алдында қорғату | |
| |Айтылған тапсырманы қорытындылай келе |Алдын ала сұрақты |
|ІІ. |тақырып анықталады. |үйден әзірлеуге |
|Мағынаны |Әр топқа үш бидің өмірі мен қызметі |тапсырма беру. |
|ажырату |туралы бір -біріне сұрақ қою |Әрбір топ ішіндегі |
| |ұсынылады. |оқушылардың |
| |Әрбір топ 2 сұрақтан қояды, жауап бере|зеректігін, ой |
| |алмаған топтың орнына басқа топ жауап |жылдамдығын, |
| |беруге болады |білімпаздығын сынға |
| | |түсіру |
| | | |
|ІІІ.Ой-толғ|Топтарға басқа топтың тақырыбына топ |Топ ішінде ақылдасу |
|аныс |ішінде ақылдасып, игерген білімдерін |Қорытынды пікірлерін |
| |ақ қағазға маркермен эссе түрінде жазу|ақ қағазға жазу |
| |ұсынылады (5 мин). |Жұмысты қорғау |
| |Әр топтан өз эсселерін қорғау | |
| |сұралады. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
Бағалау : белсенділік көрсеткен оқушыларды бағалау
Үй тапсырмасын беру: § 30 оқу, мазмұндау
Жаңбыр жаумаса жер жетім,
Басшы болмаса ел жетім,
Ұқпасқа айтқан сөз жетім...
Көре алмаған көз жетім
Төле би
Үй жанында биік төбең болса,
Ол ерттеулі аттан кем емес,
Отбасыңда білгір қартың болса,
Ол жазылған хаттан кем емес
Біз, қазақтар керіспейік
Ренжісу бізге жөн емес.
Қазыбек би
Жердің сәні-қаптаған-жылқы мен қой
Қыздың сәні-жасаулап ұзатқан той
Мылтықтың аузынан шығады оқ,
Екі адам керіссе, оның арты шоқ
Біз, қазақтар керіспейік, келісейік,
Егер керіссек,
Бізге хандық түгілі, халық та жоқ.
Әйтеке би
«Қылмыскер құн төлеп өзінің жанын сақтап қала алады, яғни әр өлген еркек
үшін 1000 қой, ал әйел үшін 500 қой төлесе, зақымданған үлкен бас бармақ
үшін 100 қой, шынашақ үшін 20 қой төлеуі қажет, егер ол айыпты төлей алмаса
онда құн оның ауылдастарынан өндіріліп алынады»
«Жеті Жарғы»
Өткізген: Иманғожина Н.Т. - «Т. Аманов атындағы №16 жалпы орта білім
беретін мектебі» ММ, тарих пәні мұғалімі, Семей қаласы
Сабақ тақырыбы : Қазақ билері
Мақсаты: Оқушылар қазақ халқының билері (Төле би, Әйтеке би, Қазбек
би) мен Тәуке ханның «Жеті Жарғы» заңы туралы түсінігін тереңдетеді.
|Сабақ міндеттері |Бағалау |
|Оқушылар қазақтың ХVІІ-ХV ғғ атақты|1. «Құрастырылған хат», «Бір-біріне |
|билерінің ел, жер, ынтымақ туралы |сұрақ қою», «Эссе жазу» әдістерін |
|даналық сөз үлгілерін талдау арқылы|пайдалану арқылы |
|ақпарат алуы жүреді. | |
| | |
|Оқушылардың өз ойын жеткізе |2. «Құрастырылған хат», «Бір-біріне |
|алу, мәнерлі сөйлей алу, ұсақтан |сұрақ қою», «Эссе жазу» әдістерін |
|тұтасты құрай алу сияқты |пайдалану арқылы |
|дағдыларының дамуына жағдай | |
|жасалады. | |
| | |
|Өз елінің тарихы мен |3. Жұмыс барысында |
|мәдениетін, сөз қадірін құрметтеуге| |
|үйрену жүреді. | |
Стратегиялар мен әдістер: Топ ішіндегі әңгіме, негізгі идеяны талдау
нәтижесінде эссе жазу, құрастырылған хат
Материалдар /көрнекілік/ : Билердің портреттері, ақ қағаз беттері,
маркерлер, конверттер, қиылған мәтін бөліктері, жапсырғыш
|Сабақ |Мұғалімнің қызметі |Оқушының қызметі |
|кезеңі | | |
| | | |
|І. |Оқушыларды 4 топқа бөлу, әр топтың |Топтарға бөлінеді. |
|Қызығушылық|ішінен топ жетекшісін белгілеу, |Топ ішінде берілген |
|ояту |№1 топқа Төле би , №2 топқа Қазбек би,|тапсырманы 2-3 мин |
| |№3 топқа Әйтеке би, №4 топқа «Жеті |ойланып, ақ қағазға |
| |Жарғы» заңы туралы конвертке салынған |мәтінді жапсырады. |
| |мәтін қиықтарын жапсыру арқылы мәтін |Жұп ішінде ақпарат |
| |қиықтарын құрастыруды , сөздің толық |алмасады. |
| |нұсқасын оқуды сұрайды ұсынылады. |Класс алдында |
| |Ойланып, ақ қағазға мәтінді жапсыру, |қорғайды. |
| |класс алдында қорғату | |
| |Айтылған тапсырманы қорытындылай келе |Алдын ала сұрақты |
|ІІ. |тақырып анықталады. |үйден әзірлеуге |
|Мағынаны |Әр топқа үш бидің өмірі мен қызметі |тапсырма беру. |
|ажырату |туралы бір -біріне сұрақ қою |Әрбір топ ішіндегі |
| |ұсынылады. |оқушылардың |
| |Әрбір топ 2 сұрақтан қояды, жауап бере|зеректігін, ой |
| |алмаған топтың орнына басқа топ жауап |жылдамдығын, |
| |беруге болады |білімпаздығын сынға |
| | |түсіру |
| | | |
|ІІІ.Ой-толғ|Топтарға басқа топтың тақырыбына топ |Топ ішінде ақылдасу |
|аныс |ішінде ақылдасып, игерген білімдерін |Қорытынды пікірлерін |
| |ақ қағазға маркермен эссе түрінде жазу|ақ қағазға жазу |
| |ұсынылады (5 мин). |Жұмысты қорғау |
| |Әр топтан өз эсселерін қорғау | |
| |сұралады. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
Бағалау : белсенділік көрсеткен оқушыларды бағалау
Үй тапсырмасын беру: § 30 оқу, мазмұндау
Жаңбыр жаумаса жер жетім,
Басшы болмаса ел жетім,
Ұқпасқа айтқан сөз жетім...
Көре алмаған көз жетім
Төле би
Үй жанында биік төбең болса,
Ол ерттеулі аттан кем емес,
Отбасыңда білгір қартың болса,
Ол жазылған хаттан кем емес
Біз, қазақтар керіспейік
Ренжісу бізге жөн емес.
Қазыбек би
Жердің сәні-қаптаған-жылқы мен қой
Қыздың сәні-жасаулап ұзатқан той
Мылтықтың аузынан шығады оқ,
Екі адам керіссе, оның арты шоқ
Біз, қазақтар керіспейік, келісейік,
Егер керіссек,
Бізге хандық түгілі, халық та жоқ.
Әйтеке би
«Қылмыскер құн төлеп өзінің жанын сақтап қала алады, яғни әр өлген еркек
үшін 1000 қой, ал әйел үшін 500 қой төлесе, зақымданған үлкен бас бармақ
үшін 100 қой, шынашақ үшін 20 қой төлеуі қажет, егер ол айыпты төлей алмаса
онда құн оның ауылдастарынан өндіріліп алынады»
«Жеті Жарғы»
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz