Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Балалар дид
Ашық оқу іс әрекеті
Сурет салу (Шығармашылық)
Тақырыбы: Түрлі-түсті қолшатыр
Дайындаған : Тәрбиеші Галиева А.А
Ашық түрде ұйымдастырылған оқу іс-әрекеттің технологиялық картасы
Уақыты:
Білім беру саласы: Шығармашылық.
Ұымдастырылған оқу іс-әрекеттің түрі: Сурет салу.
Тақырыбы: Түрлі - түсті қолшатыр.
Мақсаты: балаларға түрлі - түсті ажырату арқылы қолшатыр суретін саусақ
маторикасы әдісі арқылы балалардың сурет салу оқу іс - әрекетіне деген
қызығушылығын дамыту.
Балалар қызыл, жасыл, сары, көк түстерін пысықтап үйрету.
Балаларды тазалыққа,ұқыптылыққа, уақыт мезгілін айыра білуге тәрбиелеу
мақсаты көзделеді.
|Іс - әрекет |Тәрбиешінің іс - әрекеті |Балалардың іс - әрекеті |
|кезеңдері | | |
| |1. Тәрбиеші балалармен |1. Армысың алтын күн! |
|Мотивациялық-қоз|амандасады: |Армысың жер ана! |
|ғаушылық |Сәлеметпе достарым! |Армысыздар қонақтар! |
| |Балалар бүгін біздің тобымызға | |
| |көптеген қонақтар келіп |Балалар суретке назар аударады. |
| |отыр,қане амандасайық. |Қолшатыр , – деп жауап береді. |
| |2. Балалар енді бәріміз мына | |
| |суретке қарайықшы бұл не? | |
| |Қандай сурет? | |
| |3.Балалар дидактикалық ойын |Балалар дид.ойын ойнап дұрыс жауап|
|Ұйымдастыру-ізде|ойнайды: «Түстерді ажырата |берді - қызыл, жасыл, сары, көк . |
|стіру |біл». | |
| |4. Балалар қане тынышталайық | |
| |біреу есік қағып тұрған сияқты.| |
| |Бізге хат әкеліп тастапты | |
| |кімнен болды екен оқып көрейік.| |
| | | |
| |5.Амансыңдарма «Қуырмаш» | |
| |тобының балалары мен сендерге | |
| |тапсырма жазып қойдым,қане | |
| |балалар дұрыс орындауға | |
| |тырысыңдар! Сендердің достарың.| |
| |Саусақ маторикасы әдісін |Иә. |
| |қолданып түрлі-түсті қолшатырды| |
| |бояңдар. |Түстерді ажыратып, түрлі – түсті |
| |6. балалар тапсырманы орындайық|қолшатырды саусақ маторикасы әдісі|
| |жақсы ма? |арқылы әдемілеп бояуға тырысты. |
| |Қолшатырдың түстерін тауып, | |
| |бояу керек. | |
|Рефлексивті-түзе|Қимылды ойын: «Күн мен жаңбыр» |Балалар қимылды ойын ойнайды. |
|тушілік |Күн деген кезде балалар ойынға | |
| |шығады, ал балалар жаңбыр жауды| |
| |деген кезде балалар қолшатырдың| |
| |астына тығылады. | |
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: Балалар түрлі - түсті ажырата білді.
Қандай түсініктерді игерді: Түсіне қарай дид.материалды орналастыру
түсініктерін игерді.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Саусақ маторикасы әдісін қолдану
дағдыларын меңгерді.
Сурет салу (Шығармашылық)
Тақырыбы: Түрлі-түсті қолшатыр
Дайындаған : Тәрбиеші Галиева А.А
Ашық түрде ұйымдастырылған оқу іс-әрекеттің технологиялық картасы
Уақыты:
Білім беру саласы: Шығармашылық.
Ұымдастырылған оқу іс-әрекеттің түрі: Сурет салу.
Тақырыбы: Түрлі - түсті қолшатыр.
Мақсаты: балаларға түрлі - түсті ажырату арқылы қолшатыр суретін саусақ
маторикасы әдісі арқылы балалардың сурет салу оқу іс - әрекетіне деген
қызығушылығын дамыту.
Балалар қызыл, жасыл, сары, көк түстерін пысықтап үйрету.
Балаларды тазалыққа,ұқыптылыққа, уақыт мезгілін айыра білуге тәрбиелеу
мақсаты көзделеді.
|Іс - әрекет |Тәрбиешінің іс - әрекеті |Балалардың іс - әрекеті |
|кезеңдері | | |
| |1. Тәрбиеші балалармен |1. Армысың алтын күн! |
|Мотивациялық-қоз|амандасады: |Армысың жер ана! |
|ғаушылық |Сәлеметпе достарым! |Армысыздар қонақтар! |
| |Балалар бүгін біздің тобымызға | |
| |көптеген қонақтар келіп |Балалар суретке назар аударады. |
| |отыр,қане амандасайық. |Қолшатыр , – деп жауап береді. |
| |2. Балалар енді бәріміз мына | |
| |суретке қарайықшы бұл не? | |
| |Қандай сурет? | |
| |3.Балалар дидактикалық ойын |Балалар дид.ойын ойнап дұрыс жауап|
|Ұйымдастыру-ізде|ойнайды: «Түстерді ажырата |берді - қызыл, жасыл, сары, көк . |
|стіру |біл». | |
| |4. Балалар қане тынышталайық | |
| |біреу есік қағып тұрған сияқты.| |
| |Бізге хат әкеліп тастапты | |
| |кімнен болды екен оқып көрейік.| |
| | | |
| |5.Амансыңдарма «Қуырмаш» | |
| |тобының балалары мен сендерге | |
| |тапсырма жазып қойдым,қане | |
| |балалар дұрыс орындауға | |
| |тырысыңдар! Сендердің достарың.| |
| |Саусақ маторикасы әдісін |Иә. |
| |қолданып түрлі-түсті қолшатырды| |
| |бояңдар. |Түстерді ажыратып, түрлі – түсті |
| |6. балалар тапсырманы орындайық|қолшатырды саусақ маторикасы әдісі|
| |жақсы ма? |арқылы әдемілеп бояуға тырысты. |
| |Қолшатырдың түстерін тауып, | |
| |бояу керек. | |
|Рефлексивті-түзе|Қимылды ойын: «Күн мен жаңбыр» |Балалар қимылды ойын ойнайды. |
|тушілік |Күн деген кезде балалар ойынға | |
| |шығады, ал балалар жаңбыр жауды| |
| |деген кезде балалар қолшатырдың| |
| |астына тығылады. | |
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: Балалар түрлі - түсті ажырата білді.
Қандай түсініктерді игерді: Түсіне қарай дид.материалды орналастыру
түсініктерін игерді.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Саусақ маторикасы әдісін қолдану
дағдыларын меңгерді.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz