Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Балалар дид

Ашық оқу іс әрекеті

Сурет салу (Шығармашылық)

Тақырыбы: Түрлі-түсті қолшатыр

Дайындаған : Тәрбиеші Галиева А.А

Ашық түрде ұйымдастырылған оқу іс-әрекеттің технологиялық картасы

Уақыты:
Білім беру саласы: Шығармашылық.
Ұымдастырылған оқу іс-әрекеттің түрі: Сурет салу.
Тақырыбы: Түрлі - түсті қолшатыр.
Мақсаты: балаларға түрлі - түсті ажырату арқылы қолшатыр суретін саусақ
маторикасы әдісі арқылы балалардың сурет салу оқу іс - әрекетіне деген
қызығушылығын дамыту.
Балалар қызыл, жасыл, сары, көк түстерін пысықтап үйрету.
Балаларды тазалыққа,ұқыптылыққа, уақыт мезгілін айыра білуге тәрбиелеу
мақсаты көзделеді.

|Іс - әрекет |Тәрбиешінің іс - әрекеті |Балалардың іс - әрекеті |
|кезеңдері | | |
| |1. Тәрбиеші балалармен |1. Армысың алтын күн! |
|Мотивациялық-қоз|амандасады: |Армысың жер ана! |
|ғаушылық |Сәлеметпе достарым! |Армысыздар қонақтар! |
| |Балалар бүгін біздің тобымызға | |
| |көптеген қонақтар келіп |Балалар суретке назар аударады. |
| |отыр,қане амандасайық. |Қолшатыр , – деп жауап береді. |
| |2. Балалар енді бәріміз мына | |
| |суретке қарайықшы бұл не? | |
| |Қандай сурет? | |
| |3.Балалар дидактикалық ойын |Балалар дид.ойын ойнап дұрыс жауап|
|Ұйымдастыру-ізде|ойнайды: «Түстерді ажырата |берді - қызыл, жасыл, сары, көк . |
|стіру |біл». | |
| |4. Балалар қане тынышталайық | |
| |біреу есік қағып тұрған сияқты.| |
| |Бізге хат әкеліп тастапты | |
| |кімнен болды екен оқып көрейік.| |
| | | |
| |5.Амансыңдарма «Қуырмаш» | |
| |тобының балалары мен сендерге | |
| |тапсырма жазып қойдым,қане | |
| |балалар дұрыс орындауға | |
| |тырысыңдар! Сендердің достарың.| |
| |Саусақ маторикасы әдісін |Иә. |
| |қолданып түрлі-түсті қолшатырды| |
| |бояңдар. |Түстерді ажыратып, түрлі – түсті |
| |6. балалар тапсырманы орындайық|қолшатырды саусақ маторикасы әдісі|
| |жақсы ма? |арқылы әдемілеп бояуға тырысты. |
| |Қолшатырдың түстерін тауып, | |
| |бояу керек. | |
|Рефлексивті-түзе|Қимылды ойын: «Күн мен жаңбыр» |Балалар қимылды ойын ойнайды. |
|тушілік |Күн деген кезде балалар ойынға | |
| |шығады, ал балалар жаңбыр жауды| |
| |деген кезде балалар қолшатырдың| |
| |астына тығылады. | |

Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: Балалар түрлі - түсті ажырата білді.
Қандай түсініктерді игерді: Түсіне қарай дид.материалды орналастыру
түсініктерін игерді.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Саусақ маторикасы әдісін қолдану
дағдыларын меңгерді.

Ұқсас жұмыстар
Сендерге Бір бүлдірген ертегісін айтып берейін
Жылдам және тиянақты жауап беруге тәрбиелеу
Жоғары санатты ағылшын тілі пәнінің мұғалімі 2014 - 2015 оқу жылы
Тірек сөздермен жұмыс
МАИ қызметкерлерімен амандасып, МАИ қызметкерлері
Оқушыларға етістік туралы толық мағлұмат беру
Топтардың жұмысын бағалау
Балаларды еңбексүйгіштікке тәрбиелеу
Күнтізбелік жоспар. 10 сынып жаратылыстану- математикалық бағыт
Test yourself
Пәндер