Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жылқы малы
Сауат ашу 1 класс
Сабақтың тақырыбы: Жылқы
Сабақтың мақсаты: Жылқы мәтінінің мазмұнын меңгерту.
Жылқы туралы
ұғымдарын кеңейту
.
Сабақтың міндеттері: 1 Білімділік:
Мәтінді түсініп
оқу, мәтіндегі негізгі ойды ұғындыру.
2 Дамытушылық:
Оқушылардың сын
тұрғысынан ойлауын дамыту,
дәлдеп сөйлеуге ,
сауатты таза жазуға дағдылану.
3 Тәрбиелік:
Жануарды қорғап
қамқорлыққа алу. Білгендерін үстеме
ізденімпаздыққа,
шығармашылық ойларын дамытуға
тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: Жылқы суреті, мақал – мәтелдер, жұмбақтар
жинағы.
Сабақтың типі: Жаңа сабақты түсіндіру.
Сабақтың әдісі: Дөңгелек үстел, дискуссия,
топтастыру,ой қозғау
стратегиясы
Сабақтың барысы: І Қызығушылығын ояту.
1. Атша желіп көрейік,
Ауыздығын тежейік
Көкпар шабайық,
Атпен ырғиық
Ой қозғау.
- Жылқы малы: Мінсең – көлік,
Ішсең – сусын,
Жесең қорек
Пайдалансаң –өнім деген.
-Қорек деп неге атаймыз?
-Оқушылар жауабы,
-Жылқы сүтінен не жасаймыз?
-Оқушылар жауабы.
-Етінен жасалатын тағамдарды ата ( шұжық, қазы, қарта, қуырдақ )
ІІ Мағынаны тану.
- Мәтінді оқымас бұрын , жылқы туралы білетінімізді жазайық ; ( сезімтал,
жүйрік, көлік, талғампаз, күйіс қайырмайды, тақ тұяқты, өті жоқ)
-Оқулықпен жұмыс.
Мәтінді оқушыларға мәнерлеп оұып беру. Суретін көрсету.
Сұрақ – жауап арқылы мәтінді талдау.
-Оқушылар мәтінмен іштей өз бетінше танысады. Одан кейін топпен, жеке
оқылады.
ІІІ Сергіту сәті ( қимылмен )
Көкке шаншып құйрығын
Шауып келеді жүйрігім
Ол не жібек тұлымды
Білеміз ғой құлынды.
Топпен жұмыс.
1 Жылқының пірі – Қамбар ата қоржын жіберіпті. Онда көптеген сұрақтар мен
тапсырмалар бар.
І - топ. Мен және менің ұрпағым жайлы не білесіңдер?
ІІ – топ. Адасқан сөзді өз орнына қой ( Схемамен жұмыс )
Ерттеп мініп қымызды
Шөлдеп іштім құрықты
Іліп алып жүйрікті
Тоқтатып міндім жорғаны.
ІІІ – топ Жылқы малына байланысты ұлттық ойын түрлерін жаз. ( Қыз қуу,
көкпар бәйге, аударыспақ, теңге алу. т.б )
Дискуссия. Шығармашылық ізденіс. Жазбаша орындау. ( оқушы жұмысы )
1. Жылқы – ер қанаты. Суыққа төзімді. Жылқы талғампаз.
2. Жылқы сулу. Ол жүйрік. Жылқының бойында күш көп.
IV. Ой толғаныс.
- Жылқы малы туралы не білдік? ( Топтау )
V. Бағалау.
VI. Үйге тапсырма: Мәтінді түсініп оқу. Суреттін салу.
-----------------------
Жылқы
Сусын
Жүк
Сұлу
Жүйрік
Көлік
Тамақ
Сабақтың тақырыбы: Жылқы
Сабақтың мақсаты: Жылқы мәтінінің мазмұнын меңгерту.
Жылқы туралы
ұғымдарын кеңейту
.
Сабақтың міндеттері: 1 Білімділік:
Мәтінді түсініп
оқу, мәтіндегі негізгі ойды ұғындыру.
2 Дамытушылық:
Оқушылардың сын
тұрғысынан ойлауын дамыту,
дәлдеп сөйлеуге ,
сауатты таза жазуға дағдылану.
3 Тәрбиелік:
Жануарды қорғап
қамқорлыққа алу. Білгендерін үстеме
ізденімпаздыққа,
шығармашылық ойларын дамытуға
тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: Жылқы суреті, мақал – мәтелдер, жұмбақтар
жинағы.
Сабақтың типі: Жаңа сабақты түсіндіру.
Сабақтың әдісі: Дөңгелек үстел, дискуссия,
топтастыру,ой қозғау
стратегиясы
Сабақтың барысы: І Қызығушылығын ояту.
1. Атша желіп көрейік,
Ауыздығын тежейік
Көкпар шабайық,
Атпен ырғиық
Ой қозғау.
- Жылқы малы: Мінсең – көлік,
Ішсең – сусын,
Жесең қорек
Пайдалансаң –өнім деген.
-Қорек деп неге атаймыз?
-Оқушылар жауабы,
-Жылқы сүтінен не жасаймыз?
-Оқушылар жауабы.
-Етінен жасалатын тағамдарды ата ( шұжық, қазы, қарта, қуырдақ )
ІІ Мағынаны тану.
- Мәтінді оқымас бұрын , жылқы туралы білетінімізді жазайық ; ( сезімтал,
жүйрік, көлік, талғампаз, күйіс қайырмайды, тақ тұяқты, өті жоқ)
-Оқулықпен жұмыс.
Мәтінді оқушыларға мәнерлеп оұып беру. Суретін көрсету.
Сұрақ – жауап арқылы мәтінді талдау.
-Оқушылар мәтінмен іштей өз бетінше танысады. Одан кейін топпен, жеке
оқылады.
ІІІ Сергіту сәті ( қимылмен )
Көкке шаншып құйрығын
Шауып келеді жүйрігім
Ол не жібек тұлымды
Білеміз ғой құлынды.
Топпен жұмыс.
1 Жылқының пірі – Қамбар ата қоржын жіберіпті. Онда көптеген сұрақтар мен
тапсырмалар бар.
І - топ. Мен және менің ұрпағым жайлы не білесіңдер?
ІІ – топ. Адасқан сөзді өз орнына қой ( Схемамен жұмыс )
Ерттеп мініп қымызды
Шөлдеп іштім құрықты
Іліп алып жүйрікті
Тоқтатып міндім жорғаны.
ІІІ – топ Жылқы малына байланысты ұлттық ойын түрлерін жаз. ( Қыз қуу,
көкпар бәйге, аударыспақ, теңге алу. т.б )
Дискуссия. Шығармашылық ізденіс. Жазбаша орындау. ( оқушы жұмысы )
1. Жылқы – ер қанаты. Суыққа төзімді. Жылқы талғампаз.
2. Жылқы сулу. Ол жүйрік. Жылқының бойында күш көп.
IV. Ой толғаныс.
- Жылқы малы туралы не білдік? ( Топтау )
V. Бағалау.
VI. Үйге тапсырма: Мәтінді түсініп оқу. Суреттін салу.
-----------------------
Жылқы
Сусын
Жүк
Сұлу
Жүйрік
Көлік
Тамақ
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz