Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақты қорытындылау. Сабақтың құрылымы
Дүниетану
1-сынып
Тақырыбы: Көкөніс.
Мақсаты: Оқушыларды көкөністердің түрлерімен таныстырып, оларды тануға ,
пайдасын білуге үйрету; көкөністердің тұқымнан , жемістен
өсетіндіктерін ұғындыру; оқушыларды елін, жерін, табиғатты сүюге;
өсімдіктерді күтуге тәрбиелеу.
Сабақтың құрылымы: Аралас сабақ
Сабақты өткізу әдісі: Түсіндіру; сұрақ-жауап
Пән аралық байланыс: Әліппе пәні
Көрнекілік: Көкөністер, суреттер, әріптер, Қазақстан картасы
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру:
Амандасу, түгендеу , сыныптың тазалығын , оқушылардың дайындығын
бақылау, зейіндерін сабаққа аудару.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:
- «Тұқым» тақырыбы бойынша сұрақтар қойып, жауап алу;
- Оқушыға алма мен өріктің жемісін беріп салыстырту , тыңдау;
- Қорытындылау: осы жеміс пен тұқымнан біздің елімізде өсімдіктің
көптеген түрлері өседі. Жеріміз өсімдікке бай.
- Біздің еліміз қалай аталады?
- Президентіміз кім?
Біздің еліміз - тәуелсіз мемлекет. Еліміздің өз Елтаңбасы , Туы,
Әнұраны бар. Елбасы елдің экономикасын дамыту үшін ауыл
шаруашылығына көп көңіл бөлуде.
ІІІ. Сергіту сәті : Алты жастан астың ба?
Оқуға аяқ бастың ба?
Бүкіл қазақ тұрады,
Бір шаңырақ астында.
ІV. Жаңа сабақ:
- Осы үлкен шаңырақ астында бүкіл Қазақстан халқы тату –тәтті өмір
сүреді. Өсімдіктің түрлері жерімізде өте көп. Сол өсімдіктің
ішінде адам керегіне жарататын , пайдалы өсімдіктер де бар, ол
қалай аталатынын жұмбақты шешу арқылы табыңдар:
Қияр, қызанақ, қызылша
Оларсыз салат бола ма?
Жуасыз тамақ пісірмейміз
Бәрінің атын не дейміз?
1) Дұрыс, осы көкөністерді қазір сіздерге таратып беремін. Бұларды
адамдар күнде тағамға пайдаланады. Күнде көріп жүрсіңдер ,
танисыңдар. Қазір атын атап, түсі, пішіні, қатты-жұмсақтығын, тамаққа
қалай пайдаланатынын (пісіріп, шикілей) айтасыңдар.
(Оқушыларды тыңдау)
2) Оқулықпен жұмыс «Көкөніс» мәтінін оқып беру.
Суреттегі көкөністердің атын атату , қайсысының тұқымы көрініп
тұр?
Көкөністерді ( қарбыз, қауын , қызанақ, қияр) кесіп , жемісіндегі
тұқымдарды көрсету.
Сәбіз бен картопты кесіп көрсету , тұқымы неге көрінбейтінін
түсіндіру:
- Сәбіз, пиязшық – жеміс емес. Пиязшық-сабақтың жер асты өркенінің
қалыңдаған бөлігі.
Сәбіз (картоп, шалқан , қызылша )жемтамыры - тамырдың қалыңдаған етті
бөлігі.
- Қияр , қызанақ гүлден пайда болады. Тағы қандай көкөністер
гүлден пайда болады?
- Көкөністер қысы-жазы біздің дастарханымыздан кетпейді. Қыста
оларды қайда өсіреді?
Дұрыс , жылыжайда өсіреді. Сондықтан қалалық жерде қысы-жазы жас
көкөністер үзілмей базарда сатылып тұрады.
3) Қорытындылау:
V. Ойын «Әріптен сөз құрастыр»
- Осы көкөністің барлығы біздің Отанымызда , жерімізде шығады.
Сондықтан «Отан» деген сөзді тақтаға жазайықшы. Қай көкөністің
атында «о» әрпі бар?...
(тапқан оқушылар әріптерді тақтаға қойып шығады)
VI . Сабақты қорытындылау
Сұрақтар қою, толық жауап алу.
- Көкөністердің бізге беретін пайдасы көп және олардың емдік
қасиеті бар, бойында дәрумендер көп. Бау-бақшада көкөністі
өсіруге , жинауға үлкендерге көмектесу керек.
VII . Оқушыларды бағалау.
VIII. Үйге тапсырма :
«Көкөністер» мәтінін оқу, ұнаған көкөністің суретін салу.
Бастауыш сынып мұғалімі:
Бажикова Нұрсұлу
Маңғыстау облысы
Қарақия ауданы
Мұнайшы кенті
№7 орта мектеп
1-сынып
Тақырыбы: Көкөніс.
Мақсаты: Оқушыларды көкөністердің түрлерімен таныстырып, оларды тануға ,
пайдасын білуге үйрету; көкөністердің тұқымнан , жемістен
өсетіндіктерін ұғындыру; оқушыларды елін, жерін, табиғатты сүюге;
өсімдіктерді күтуге тәрбиелеу.
Сабақтың құрылымы: Аралас сабақ
Сабақты өткізу әдісі: Түсіндіру; сұрақ-жауап
Пән аралық байланыс: Әліппе пәні
Көрнекілік: Көкөністер, суреттер, әріптер, Қазақстан картасы
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру:
Амандасу, түгендеу , сыныптың тазалығын , оқушылардың дайындығын
бақылау, зейіндерін сабаққа аудару.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:
- «Тұқым» тақырыбы бойынша сұрақтар қойып, жауап алу;
- Оқушыға алма мен өріктің жемісін беріп салыстырту , тыңдау;
- Қорытындылау: осы жеміс пен тұқымнан біздің елімізде өсімдіктің
көптеген түрлері өседі. Жеріміз өсімдікке бай.
- Біздің еліміз қалай аталады?
- Президентіміз кім?
Біздің еліміз - тәуелсіз мемлекет. Еліміздің өз Елтаңбасы , Туы,
Әнұраны бар. Елбасы елдің экономикасын дамыту үшін ауыл
шаруашылығына көп көңіл бөлуде.
ІІІ. Сергіту сәті : Алты жастан астың ба?
Оқуға аяқ бастың ба?
Бүкіл қазақ тұрады,
Бір шаңырақ астында.
ІV. Жаңа сабақ:
- Осы үлкен шаңырақ астында бүкіл Қазақстан халқы тату –тәтті өмір
сүреді. Өсімдіктің түрлері жерімізде өте көп. Сол өсімдіктің
ішінде адам керегіне жарататын , пайдалы өсімдіктер де бар, ол
қалай аталатынын жұмбақты шешу арқылы табыңдар:
Қияр, қызанақ, қызылша
Оларсыз салат бола ма?
Жуасыз тамақ пісірмейміз
Бәрінің атын не дейміз?
1) Дұрыс, осы көкөністерді қазір сіздерге таратып беремін. Бұларды
адамдар күнде тағамға пайдаланады. Күнде көріп жүрсіңдер ,
танисыңдар. Қазір атын атап, түсі, пішіні, қатты-жұмсақтығын, тамаққа
қалай пайдаланатынын (пісіріп, шикілей) айтасыңдар.
(Оқушыларды тыңдау)
2) Оқулықпен жұмыс «Көкөніс» мәтінін оқып беру.
Суреттегі көкөністердің атын атату , қайсысының тұқымы көрініп
тұр?
Көкөністерді ( қарбыз, қауын , қызанақ, қияр) кесіп , жемісіндегі
тұқымдарды көрсету.
Сәбіз бен картопты кесіп көрсету , тұқымы неге көрінбейтінін
түсіндіру:
- Сәбіз, пиязшық – жеміс емес. Пиязшық-сабақтың жер асты өркенінің
қалыңдаған бөлігі.
Сәбіз (картоп, шалқан , қызылша )жемтамыры - тамырдың қалыңдаған етті
бөлігі.
- Қияр , қызанақ гүлден пайда болады. Тағы қандай көкөністер
гүлден пайда болады?
- Көкөністер қысы-жазы біздің дастарханымыздан кетпейді. Қыста
оларды қайда өсіреді?
Дұрыс , жылыжайда өсіреді. Сондықтан қалалық жерде қысы-жазы жас
көкөністер үзілмей базарда сатылып тұрады.
3) Қорытындылау:
V. Ойын «Әріптен сөз құрастыр»
- Осы көкөністің барлығы біздің Отанымызда , жерімізде шығады.
Сондықтан «Отан» деген сөзді тақтаға жазайықшы. Қай көкөністің
атында «о» әрпі бар?...
(тапқан оқушылар әріптерді тақтаға қойып шығады)
VI . Сабақты қорытындылау
Сұрақтар қою, толық жауап алу.
- Көкөністердің бізге беретін пайдасы көп және олардың емдік
қасиеті бар, бойында дәрумендер көп. Бау-бақшада көкөністі
өсіруге , жинауға үлкендерге көмектесу керек.
VII . Оқушыларды бағалау.
VIII. Үйге тапсырма :
«Көкөністер» мәтінін оқу, ұнаған көкөністің суретін салу.
Бастауыш сынып мұғалімі:
Бажикова Нұрсұлу
Маңғыстау облысы
Қарақия ауданы
Мұнайшы кенті
№7 орта мектеп
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz