Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Пирамида биіктігін тап
Сабақтың тақырыбы: Көпжақтар көлемдері тақырыптарын пысықтап
қайталау
Сабақтың мақсаты:
1) Көпжақтар көлемдерін табу тұжырымдамаларын пысықтап, көлемдер
формулаларын пайдаланып есептер шығару.
«Білім тарланын» анықтау.
2) Көпжақтар бүйір беті, толық беті, көлемі формулаларын жете білу,
білімін, білігін және дағдысын тереңдете түсу, дамыту.
3) Жауапкершілікті сезінуге тәрбиелеу
Сабақтың түрі: қайталау сабағы
Әдісі: сұрақ-жауап, деңгейлік тапсырма, тест тапсырма, сөзжұмбақтар
Көрнекілігі: интерактивті тақта,перфокарта, сөзжұмбақ
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру
ІІ. «Кім көп біледі, сол ұтады» (қайталау сұрақтары)
ІІІ. «Формуланы кім дұрыс табады?»
(формуладағы белгісізді табу)
ІV. «Біліміңді тексер» (деңгейлік тапсырмалар)
V. Математикалық сөздік.
(математикалық терминдердің қазақша баламасын
табу)
VІ. «Ойланайық, кім ойшыл» (шығармашылық тапсырма)
VІІ. Қорытындылау
VІІІ. Бағалау. «Білім тарланын анықтау»
ІІ. «Кім көп біледі, сол ұтады?» Қайталау сұрақтарына жауап беру.
(кім неше сұраққа жауап бергені есепке алынады)
1) Көпжақ деген не?
2) Призма (анықтамасы, табаны, бүйіржағы, қыры деген не?)
3) Призманың диагоналы, биіктігі деген не?
4) Призма түрлерін ата
5) Параллелипед деген не?
6) Тікбұрышты параллелипед, куб деген не?
7) Пирамида (анықтамасы, қыры, биіктігі, табаны)
8) Пирамиданың диагоналдық қимасы деген не?
9) Пирамиданың апофемасы деген не?
10)Дұрыс, қиық пирамида деген не?
ІІІ. Формуланы кім дұрыс табады?
1) Призманың бүйір беті, толық беті көлемі формулаларын жазыңдар
2) Пирамида, қиық пирамиданың бүйір беті, толық беті, көлемі формулаларын
жаз
3) Формуладағы белгісізді тап
а) V = SH б) V = aвс в) V = SH
ә) V = a3
Көп формула білген оқушылар есепке алынады.
ІV. «Біліміңді тексер»
1) (деңгейлік тапсырмалар)
|10 балл |А |Берілген үш өлшемі: 12 см; 20 см; 15 см бойынша тік |
| | |бұрышты параллелипедтің толық бетінің ауданын табыңдар|
|20 балл |В |Дұрыс төртбұрышты пирамида бүйір қыры 5 см, ал |
| | |биіктігі 4 см. Көлемін табыңдар |
|30 балл |С |Тікбұрышты параллелипедтің табанының қабырғалары 14 см|
| | |және 48 см-ге тең, биіктігі 8 см. Диагоналдың |
| | |қимасының ауданын тап. |
2) Тестік тапсырмалар
|№ |Тапсырмалар |А |В |С |Д |Е |
|1 |Үшбұрышты тік призманың табан | | | | | |
| |ауданы 4 см2, ал бүйір | | | | | |
| |жақтарының аудандары 9 см2; 10 |36 см2 |9см2 |12см2 |4см2 |16см2 |
| |см2; 17 см2. | | | | | |
| |Призма көлемін тап | | | | | |
|2 |Тік бұрышты параллелипед | | | | | |
| |өлшемдері: 15 м; 50 м; 30 м. |30см |25см |35см |45см |40см |
| |Оған тең шамалас кубтың қырын | | | | | |
| |тап | | | | | |
|3 |Көлемі 4 см3, ал табанының | | | | | |
| |қабырғасы 2 см-ге тең |14см |с| | см| |
| |төртбұрышты дұрыс пирамиданың | |м |см | |см |
| |бүйір қыры ұзындығын тап | | | | | |
3) Өз бетімен жұмыс. Пирамиданың табаны катеттері 6 см, 8 см болатын тік
бұрышты үшбұрыш табанындағы барлық екі жақты бұрыштары 600. Пирамида
биіктігін тап.
V. «Математикалық сөздік». Математикалық сөздіктер
оpore тілінде айтылады, қазақша баламасын табыңдар.
Куб – текше,
Квадрат – шаршы
Биссектриса – жарма
Вертикаль – тік
Аксиома – ақиқат
Конус –шошақ
Цилиндр – айналма
VІ. «Ойланайық – кім ойшыл»Шығармашылық тапсырма.
Оқушылар өздері құрастырған сөзжұмбақтар шешу:
1. Қиық пирамиданың бүйір жағы
2. а2+в2=с2кімнің теоремасы
3. Пирамиданың бүйір жағы
4. Ең алғашқы әйел математик кім?
5. Пирамиданың бүйір жағына түсірілген биіктік
6. Пирамиданың төбесінен табан жазықтығына түсірілген перпендикуляр
7. Табаны көпжақ, бүйір жақтары үшбұрыш болатын фигура
8. Пирамиданың n бұрыш болатын жағы
|т |р |а |п |е |ц |и |я |
| |п |и |ф |а |г |о |р | | | | |ү |ш |б |ұ |р |ы |ш | | | | | |К |о |в |а
|л |е |в |с |к |а |я | | |а |п |о |ф |е |м |а | | | | |б |и |і |к |т |і |к
| | |п |и |р |а |м |и |д |а | | | | |т |а |б |а |н |ы | | | |
VІІ. Қорытындылау
- «Білімді, білікті адамның шығар биіктігі әрқашан биік, сондықтан жақсы
оқып, салауатты өмір салтын ұстанған мәдениетті азамат қана «Білім
тарланы» бола алады» - деп, сабақта белсенділік көрсетіп көп бал
жинаған оқушы анықталады.
VІІІ. Бағалау
ІХ. Үйге тапсырма беру
-----------------------
H =
а =
S =
S =
в =
a =
с =
1
2
4
6
5
3
7
8
қайталау
Сабақтың мақсаты:
1) Көпжақтар көлемдерін табу тұжырымдамаларын пысықтап, көлемдер
формулаларын пайдаланып есептер шығару.
«Білім тарланын» анықтау.
2) Көпжақтар бүйір беті, толық беті, көлемі формулаларын жете білу,
білімін, білігін және дағдысын тереңдете түсу, дамыту.
3) Жауапкершілікті сезінуге тәрбиелеу
Сабақтың түрі: қайталау сабағы
Әдісі: сұрақ-жауап, деңгейлік тапсырма, тест тапсырма, сөзжұмбақтар
Көрнекілігі: интерактивті тақта,перфокарта, сөзжұмбақ
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру
ІІ. «Кім көп біледі, сол ұтады» (қайталау сұрақтары)
ІІІ. «Формуланы кім дұрыс табады?»
(формуладағы белгісізді табу)
ІV. «Біліміңді тексер» (деңгейлік тапсырмалар)
V. Математикалық сөздік.
(математикалық терминдердің қазақша баламасын
табу)
VІ. «Ойланайық, кім ойшыл» (шығармашылық тапсырма)
VІІ. Қорытындылау
VІІІ. Бағалау. «Білім тарланын анықтау»
ІІ. «Кім көп біледі, сол ұтады?» Қайталау сұрақтарына жауап беру.
(кім неше сұраққа жауап бергені есепке алынады)
1) Көпжақ деген не?
2) Призма (анықтамасы, табаны, бүйіржағы, қыры деген не?)
3) Призманың диагоналы, биіктігі деген не?
4) Призма түрлерін ата
5) Параллелипед деген не?
6) Тікбұрышты параллелипед, куб деген не?
7) Пирамида (анықтамасы, қыры, биіктігі, табаны)
8) Пирамиданың диагоналдық қимасы деген не?
9) Пирамиданың апофемасы деген не?
10)Дұрыс, қиық пирамида деген не?
ІІІ. Формуланы кім дұрыс табады?
1) Призманың бүйір беті, толық беті көлемі формулаларын жазыңдар
2) Пирамида, қиық пирамиданың бүйір беті, толық беті, көлемі формулаларын
жаз
3) Формуладағы белгісізді тап
а) V = SH б) V = aвс в) V = SH
ә) V = a3
Көп формула білген оқушылар есепке алынады.
ІV. «Біліміңді тексер»
1) (деңгейлік тапсырмалар)
|10 балл |А |Берілген үш өлшемі: 12 см; 20 см; 15 см бойынша тік |
| | |бұрышты параллелипедтің толық бетінің ауданын табыңдар|
|20 балл |В |Дұрыс төртбұрышты пирамида бүйір қыры 5 см, ал |
| | |биіктігі 4 см. Көлемін табыңдар |
|30 балл |С |Тікбұрышты параллелипедтің табанының қабырғалары 14 см|
| | |және 48 см-ге тең, биіктігі 8 см. Диагоналдың |
| | |қимасының ауданын тап. |
2) Тестік тапсырмалар
|№ |Тапсырмалар |А |В |С |Д |Е |
|1 |Үшбұрышты тік призманың табан | | | | | |
| |ауданы 4 см2, ал бүйір | | | | | |
| |жақтарының аудандары 9 см2; 10 |36 см2 |9см2 |12см2 |4см2 |16см2 |
| |см2; 17 см2. | | | | | |
| |Призма көлемін тап | | | | | |
|2 |Тік бұрышты параллелипед | | | | | |
| |өлшемдері: 15 м; 50 м; 30 м. |30см |25см |35см |45см |40см |
| |Оған тең шамалас кубтың қырын | | | | | |
| |тап | | | | | |
|3 |Көлемі 4 см3, ал табанының | | | | | |
| |қабырғасы 2 см-ге тең |14см |с| | см| |
| |төртбұрышты дұрыс пирамиданың | |м |см | |см |
| |бүйір қыры ұзындығын тап | | | | | |
3) Өз бетімен жұмыс. Пирамиданың табаны катеттері 6 см, 8 см болатын тік
бұрышты үшбұрыш табанындағы барлық екі жақты бұрыштары 600. Пирамида
биіктігін тап.
V. «Математикалық сөздік». Математикалық сөздіктер
оpore тілінде айтылады, қазақша баламасын табыңдар.
Куб – текше,
Квадрат – шаршы
Биссектриса – жарма
Вертикаль – тік
Аксиома – ақиқат
Конус –шошақ
Цилиндр – айналма
VІ. «Ойланайық – кім ойшыл»Шығармашылық тапсырма.
Оқушылар өздері құрастырған сөзжұмбақтар шешу:
1. Қиық пирамиданың бүйір жағы
2. а2+в2=с2кімнің теоремасы
3. Пирамиданың бүйір жағы
4. Ең алғашқы әйел математик кім?
5. Пирамиданың бүйір жағына түсірілген биіктік
6. Пирамиданың төбесінен табан жазықтығына түсірілген перпендикуляр
7. Табаны көпжақ, бүйір жақтары үшбұрыш болатын фигура
8. Пирамиданың n бұрыш болатын жағы
|т |р |а |п |е |ц |и |я |
| |п |и |ф |а |г |о |р | | | | |ү |ш |б |ұ |р |ы |ш | | | | | |К |о |в |а
|л |е |в |с |к |а |я | | |а |п |о |ф |е |м |а | | | | |б |и |і |к |т |і |к
| | |п |и |р |а |м |и |д |а | | | | |т |а |б |а |н |ы | | | |
VІІ. Қорытындылау
- «Білімді, білікті адамның шығар биіктігі әрқашан биік, сондықтан жақсы
оқып, салауатты өмір салтын ұстанған мәдениетті азамат қана «Білім
тарланы» бола алады» - деп, сабақта белсенділік көрсетіп көп бал
жинаған оқушы анықталады.
VІІІ. Бағалау
ІХ. Үйге тапсырма беру
-----------------------
H =
а =
S =
S =
в =
a =
с =
1
2
4
6
5
3
7
8
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz