Шәкәрім Құдайбердіұлының өмірі мен шығармашылығы: Жолама қулар маңайға және Адамдық борышың өлеңдерін талдау

Сабақтың тақырыбы : Ш. Құдайбердіұлы. Жолама қулар маңайға. Адамдық борышың.

Сабақтың мақсаты:

1. Ш. Құдайбердіұлының өмірі мен шығармашылық жолын, өлеңдерін оқыту.

2. оқушылардың ой-өрісін, дүниетанымын, ойлау және есте сақтау қабілетін, сөздің қорын дамыту, ой қорыта білуге дағдыландыру.

3. Шәкәрім шығармаларынан ғибрат алуға, адамдық жеке қасиеттерге ұмытуға, ізгілікке, ұлтжандыққа, білім мен өнерді сүюге тәрбиелеу.

ІІІ Жаңа сабақ .

1. Тақтадағы сұрақтарға жауап жазғызу:

1. Ш. Құдайбердіұлы кім?

2. Қайда, қашан дүниеге келген?

3. Қайда білім алды?

4. Шәкәрімнің өлеңдері?

5. Шәкәрімнің дастандары?

6. Шәкәрімнің аудармалары?

7. Шәкәрімнің дүниеден өтуі?

Шәкәрім Құдайбердіұлы

өлеңдері
дастандары
аудармалары
өлеңдері:

Кел, жастар, біз бір түрлі жол табалық.

Жастық туралы.

Кәрілік туралы.

Өмір.

Сәнқойлар

Ызақорлар

Құмарлық

Жолама қулар маңайға.

Адамдық борышың

Насихат.

дастандары:

Қалқаман-Мамыр

Еңлік-Кебек.

Ләйлі-Мәжнүн

аудармалары:

И. Крыловтан

«Ақылшы торғай»

«Қанышер мен бөдене»

«Қасқыр, түлкі, бөдене»

Л. Толстойдан

А. С. Пушкиннен «Боран»

«Дубровский»

2 . Тірек сөздер:

1. қу 8. борыш

2. азап 9. ар

3. қарғау 10. мансап

4. көр 11. ғибрат

5. жемтік 12. қауым

6. дерт 13. нәпсі

7. жәдігөй 14. білім

4. Өлеңге талдау жасату.

3 2 3

Жолама қулар маңайға, а

1 3 3

Не қылмадың талайға? а

1 3 3

Кім жағады сендерге б

3 2 3

Тартқызған азап Абайға а

Өлеңнің аты
тармағы
буын саны
бунақ
Ұйқасы
Өлеңнің аты: Жолама қулар маңайға
тармағы: 4
буын саны: 7 - 8
бунақ: 2
Ұйқасы:

қара өлең

а а б а

ІҮ. Қорыту

Ү. Бекіту .

Венн диаграммасын толтыру

Абай
Ортақ қасиет
Шәкәрім
Абай: Ұлы ақын, сазгер, философ, қазақ жазба әдебиетінің негізін қалаушы, ойшыл-ағартушы, араб, парсы тілін меңгерген, аудармашы, Шәкәрімнің ағасы
Ортақ қасиет: Ұлы ақын, аудармашы, философ, бірнеше тілді меңгерген адамдық туралы, білімді, өнерлі болуға шақырады. Абай екеуің туған жері бір.
Шәкәрім: Ұлы ақын, прозашы, аудармашы, тарихшы, философ, ақылды, көп тілді меңгерген, қажы, ән жазған, білімді, өнерлі арлы болуға шақырады. Абайдың інісі.

ҮІ. Оқушыларды бағалау

ҮІІ. Үйге: өлеңді мәнерлеп оқу.


Ұқсас жұмыстар
Шәкәрім Құдайбердіұлының Адамдық борышың өлеңі бойынша 6-сыныпқа арналған сабақ жоспары
Шәкәрім Құдайбердіұлының өмірі мен шығармашылығы: іздену-зерттеу сабағының жоспары
Шәкәрім Құдайбердіұлының өмірі мен шығармашылығы: қорытынды сабақ жоспары
Шәкәрім Құдайбердіұлының өмірі мен шығармашылығы: сабақ жоспары мен әдістемесі
Шәкәрімтану: Шәкәрім Құдайбердіұлының өмірі, шығармашылығы және тәрбиелік-танымдық сабақ жоспары
Шәкәрім оқулары: Шәкәрім Құдайбердіұлының өмірі, шығармашылығы және аудармашылық мұрасы (М. Мәметова атындағы Қызылорда педагогикалық жоғары колледжі, 18 қазан 2023)
8-сынып әдебиет пәні: Шәкәрім Құдайбердіұлының өмірі, шығармашылығы және Абай дәстүрімен үндес лирикасы
Шәкәрім Құдайбердиевтің өмірі мен шығармашылығы
Шәкәрім Құдайбердіұлының лирикасы: өмірі мен шығармашылық идеялары
Бес арыс: Ахмет Байтұрсынов, Жүсіпбек Аймауытов, Міржақып Дулатұлы, Мағжан Жұмабаев және Шәкәрім Құдайбердіұлының өмірі мен шығармашылығы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz