Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Шәкәрімнің өлеңдері



Сабақтың тақырыбы: Ш.Құдайбердіұлы. Жолама қулар маңайға. Адамдық борышың.

Сабақтың мақсаты:

1.Ш.Құдайбердіұлының өмірі мен шығармашылық жолын,
өлеңдерін оқыту.

2. оқушылардың ой-өрісін, дүниетанымын, ойлау және
есте сақтау қабілетін, сөздің қорын
дамыту, ой қорыта білуге дағдыландыру.

3. Шәкәрім шығармаларынан ғибрат алуға, адамдық
жеке қасиеттерге ұмытуға, ізгілікке, ұлтжандыққа,
білім мен өнерді сүюге тәрбиелеу.

ІІІ Жаңа сабақ .

1.Тақтадағы сұрақтарға жауап жазғызу:

1.Ш.Құдайбердіұлы кім?

2.Қайда, қашан дүниеге келген?

3.Қайда білім алды?

4.Шәкәрімнің өлеңдері?

5.Шәкәрімнің дастандары?

6.Шәкәрімнің аудармалары?

7.Шәкәрімнің дүниеден өтуі?

Шәкәрім Құдайбердіұлы

|өлеңдері |дастандары |аудармалары |
|Кел, жастар, біз |Қалқаман-Мамыр |И.Крыловтан |
|бір түрлі жол |Еңлік-Кебек. |«Ақылшы торғай» |
|табалық. |Ләйлі-Мәжнүн |«Қанышер мен бөдене» |
|Жастық туралы. | |«Қасқыр,түлкі,бөдене» |
|Кәрілік туралы. | |Л.Толстойдан |
|Өмір. | | |
|Сәнқойлар | | |
|Ызақорлар | | |
|Құмарлық | |А.С.Пушкиннен «Боран» |
|Жолама қулар | |«Дубровский» |
|маңайға. | | |
|Адамдық борышың | | |
|Насихат. | | |

2.Тірек сөздер:

1.қу 8. борыш

2.азап 9. ар

3.қарғау 10. мансап

4.көр 11. ғибрат

5.жемтік 12.қауым

6.дерт 13. нәпсі

7.жәдігөй 14. білім

4. Өлеңге талдау жасату.

3 2 3
Жолама қулар маңайға, а
1 3 3
Не қылмадың талайға? а
1 3 3
Кім жағады сендерге б
3 2 3
Тартқызған азап Абайға а

|Өлеңнің аты |тармағы |буын саны |бунақ |Ұйқасы |
|Жолама қулар |4 |7 - 8 |2 |қара өлең |
|маңайға | | | |а а б а |

ІҮ. Қорыту

Ү. Бекіту .

Венн диаграммасын толтыру

|Абай |Ортақ қасиет |Шәкәрім |
|Ұлы ақын, сазгер, |Ұлы ақын, аудармашы, |Ұлы ақын, прозашы, |
|философ, қазақ жазба |философ, бірнеше тілді |аудармашы, тарихшы, |
|әдебиетінің негізін |меңгерген адамдық |философ, ақылды, көп |
|қалаушы, ойшыл-ағартушы,|туралы, білімді, өнерлі |тілді меңгерген, қажы, |
|араб, парсы тілін |болуға шақырады. Абай |ән жазған, білімді, |
|меңгерген, аудармашы, |екеуің туған жері бір. |өнерлі арлы болуға |
|Шәкәрімнің ағасы | |шақырады. Абайдың інісі.|
| | | |
| | | |
| | | |

ҮІ. Оқушыларды бағалау

ҮІІ. Үйге: өлеңді мәнерлеп оқу.

-----------------------
Адамдық борыш

Ұқсас жұмыстар
Шәкәрімтану
Шәкәрім құдайбердіұлы өмірі мен шығармашылығы
Шәкәрім оқулары
Шәкәрім құдайбердіұлы
Шәкәрімнің Адамдық борышың өлеңі
«абай дәстүрі және шәкәрім»
Абай мен шәкәрімнің діни мұралары. 9-сынып
Шәкәрім лирикаларының идеясы
Шәкәрім Құдайбердіұлының Еңлік - Кебек поэмасы
Шәкәрімнің лирикалық шығармалары
Пәндер