Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Дүниежүзілік ақша

Сыныптан тыс жұмыс 9-сынып

Тақырыбы: «Экономика КӨШБАСШЫСЫ» (Интеллектуалды шоу)
Мейрамкүл Ахметова,
физика,экономика пәні мұғалімі,
№4 С.Сейфуллин атындағы орта мектебі,
Қызылорда қаласы

Сайыстың өткізілу барысы :

1- кезең Ойға шабуыл ( Әр
сұрақ 1 ұпай)
2- кезең Тіл - өнер сайысы. ( әр сұрақ
5,3,2, 1 ұпай )
3- кезең Экономика тілінде сөйлесейік ( әр сұрақ 1
ұпай )
4- кезең Білімпаз
І кезең. Ойға шабуыл
1. Сауда маркасы дегеніміз не? Жауабы: (Осы фирманың барлық тауарларын
белгілеу үшін қолданылатын фирмалық белгі, рәміз )
2. Өзіндік құн дегеніміз не? Жауабы: (Өнімді өндірумен өткізуге
жұмсалатын жиынтық шығындардың ақшалай көрінісі)
3. ҚР – ның ұлттық валютасының туған күні? Жауабы: (1993 жылы 15 қараша )

4.Ақшаның атқаратын қызметі? Жауабы: (Ақша 5 түрлі қызмет атқарады 1.Құн
өлшемі.2.Айналыс құралы.3.Төлем құралы.4.Қор жинау және қазына жинау
құралы.5.Дүниежүзілік ақша.)
5.Кәсіпкер дегеніміз кім? Жауабы: ( Коммерциялық фирманы ұйымдастырып және
оның жұмысын пайда алу үмітімен басқаратын адам )
6.Бизнесті ұйымдастыру түрлерін атаңыз?
Жауабы: ( Дербес
иелік,Серіктестік.Акционерлік қоғам )
7.Аукцион деп нені айтамыз?
.
Жауабы: (Өнімді басқаларына қарағанда жоғары бағаға сатып алатын
көпшілікке арналған сату )
8. Жекешелендіру деп нені айтамыз?
Жауабы: (
Мемлекет меншігін жеке меншікке түрлендіру процесі )

9.Дәстүрлі экономика дегеніміз не?
Жауабы:
(Ұрпақтан ұрпаққа беріп отыратын дәстүрлерге негізделген.)
10. Шығындар нені айтамыз?
Жауабы: (Өндірілген
тауарлармен қызмет көрсетулерді, дайындаумен сатуға арналған барлық ақша
қаражаттары.
11. Өндіруші кім? Жауабы: (Өнім өндіріп қызмет көрсететін
адам )
12. Менеджер деген кім? Жауабы: ( Басқа қызметкерлерге басшылық жасайтын
адам )
ІІ кезең. Тіл өнер сайысы.
1. Егер мен кәсіпкер болсам?
2. Банк «Дидар» мейрамханасы сұраған несие беруден бас тартты.Себебін
түсіндір?
3. «Швейный мир» ательесі киімдердің қазіргі модельдерін таптырысқа
тігеді.Ателье менеджеріне өзіне компьютер сатып алуға өтініш
берді.Қазір ателье шотында шикізат пен материалды сатып алу үшін ақша
жоқ. Швейный мир» ательсінде не жагдай болды?
4. ІІІ кезең. Экономика тілігнде сөйлейік.
Қай тілде,сөз мағынасын ашу
➢ Экономика сөзі гректің « эйкос- ».... «намос» - .... (
шаруашылық,заң)
➢ Қытайдың ұлттық валютасы «...» (юань)
➢ Экспорт латынша «Exporto»- ... ( шығарамын)
➢ Импорт латынша «Importo» - ... (енгіземін)
➢ Инфляция латынша «Influtio»- ... (қампию)
➢ Субституттар - ..... ( алмастырғыш тауарлар )
➢ Комплементтер - .... ( толықтырушы тауарла )
ІҮ кезең: Білімпаз. Сөзжұмбақ шешу.
«Несие»Көлденеңінен:
1.Тұтынушыларға тауарлар мен қызмет көрсетулер жайлы хабарлама (ақпарат)
беру... (жарнама)
2.Мемлекет меншігін жеке меншікке түрлендіру... (жекешелендіру)
3.Еңбек етуге қабілетті жұмыс істегісі келетін , бірақ жұмыс таба алмай
жүрген адамдар тобы (жұмыссыздық)
4.Банк иесі немесе банкінің ірі акционері (банкир)
5.Ең жақсы нәтиже көрсету үшін нарықтағы экономикалық жарыс (бәсеке)

| | | |н | | |
| | | |е | | |

V. Шығармашылық кезең. Логикалық тапсырмалармен жұмыс:
Есеп 1. Банк 4,5 жылға несиеге жылдық 28%- бен 670 мың теңге береді.
Банкке қайтарылатын соманы есептеңіз.
Шешуі:
Қайтарылатын ақша қаражаттарының толық сомасы (несие + пайыздық төлемдер)
= (670 мың теңге Х 28 Х 54) / (12 Х 100) + 670 мың теңге = 1514.2 мың
теңге
Мұнда 4,5жыл*12 ай =54 ай – ол 4.5 жыл
Жауабы: 1514.2 мың теңге.
Қорытындылау
Ең жоғарғы ұпай алған оқушы «Экономика КӨШБАСШЫСЫ» атағын беру .
Кризис есік қаққанда,
Бизнес келді көмекке.
Банк берген несиелер,
Жаулап алды жанымызды.
Бизнесте құстай ұшып самғаймыз,
Елу елдің арасында жалғаймыз.
Миллиондар ұшып жатыр күнбе-күн,
Біз білімді ұрпақ осы лектен қалмаймыз.
Қиындықтардан бүгілмейміз,
Үмітімізді сенім баптасын,
Ашамыз сонда түбінде,
Экономика қақпасын.

Ұқсас жұмыстар
Ақша теориясы
Ақша қызметтері
Қытайдың Шандунь аралы
Ақша қызметтері және түрлері
Ақша уақыт тынысы 7 сынып
Мемлекеттік бюджет
Темір монеталары айналымға енді
Ғасыр індетінен сақтанайық
Жеңіп көр білімділер сайысы
Теңгенің тарихы
Пәндер