Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқушылардың байланыстырып жүйелі сөйлеу қабілеттерін шығармашылық, танымдық қабілеттерін дамыту

Тақырыбы:

өткізген: Ахметова Қ.С.

Тақырыбы: Ағаштар неге ашуланады ?

Мақсаты: 1) Оқушыларды мәтінің мазмұнымен Б Соқпақбаевпен таныстыра отырып,
мәтіндегі негізгі ойды, идеяны ұғындыру. Ағаштар жайындағы білімдерін
кеңейту, мәтінді мәнерлеп оқу дағдыларын және белсенді ынталы оқуға үйрету.
2) Оқушылардың байланыстырып жүйелі сөйлеу қабілеттерін шығармашылық,
танымдық қабілеттерін дамыту.
3)Табиғатты аялауға, ұйымшылдыққа бірлікке жақсыны үйретуге, жаманнан
жиренуге баулу.

Сабақ түрі: аралас сабақ.
Сабақ әдісі: сұрау жауап түсіндіру.
Сабақ көрнекілігі: интерактивтік тақта, Б Соқпақбаевтың суреті, мақал-
мәтелдер.
Өтілу барысы:
I - Ұйымдастыру кезеңі
Сабақ мақсатын айту, тәуелсіздіктің 20 жылдығын айта кету.

II- Оқушылар сабақты бастамас бұрын бір-бірімізге шаттық нұрын тілейік.
Біз қандаймыз қандаймыз,
Шұғылалы таңдаймыз,
Күлімдеген күндейміз,
Еш уайымды білмейміз.

III- ал, балалар үй тапсырмасына не берілді?
Үй тапсырмасына шолу жасау.
1. Қанатқа әкесі сыйлаған компастың ерекшелігі не?
2. Балалар қандай болды?
3. Боданның компасқа қатты қызыққаның қалай байқауға болады?
4. Бодан компасты не істеді?

IV- Қызығушылықты ояту.
Ребусты шешейік:
' таға шана"

Міне бүгін біз Б. Соқпақбаевтың тағы бір әңгімесі « Ағаштар неге ашуланды?»
танысамыз.

Балалар , біз бүгін табиғаттың әсем бір бөлігі туралы әңгіме, табиғат
адамдарға ғажап сыйлық сыйлайды, оның- бірі ағаштар.

V- Ой ашар.
Біз әңгімемен таныспас бұрын мынандай тапсырмалар мен жұмыс жүргізейік.
1. Ағаштың қасиеті туралы не білеміз?
2. Ағаштың қандай пайдасы бар?
3. « Жасыл ел » бағдарламасы туралы не білеміз?
4. Б. Соқпақбаев өмірі туралы не білеміз?
5. Б. Соқпақбаевтың қандай шығармаларын білеміз?

VI. Б. Соқпақбаевтың суретің көрсету.
Ал, ендеше олай болса дәптерге бүгінгі күнді жазып қоямыз.
Желтоқсанның 14-і
Сынып жұмысы

VII. Оқулықпен жұмыс
1.3- оқушыға мәнерлеп оқыту
2. тізбектей оқыту

VIII. Ой қозғау.
- Алмабектің жіберген қателігі неде?
- Ағаштар Алмабекті қалай жазалады?
- Алмабек өзінің кемшілігін қалай түзеді?
- Егер Алмабек ағаштардан кешірім сұрамағанда не болар еді?
- Кәрі еменнің сөзің кім тауып оқиды?

IX. Дәптермен жұмыс.
Ендеше балалар ағаштар неге ашуланады екен соны білейік. Ол үшін
Алмабектің
кінәсін толтырайық.

Жас
ағашты уақытылы суармайды

Алмабектің айыбы Түбін қобсытпады

Табиғатқа қастандық жасады

Өзге
балалардан үйренгісі келмеді

X. Тақтаға мақалдарды жазып қою.
Оқушылар толықтырып жазады ( дәптерге жазып аламыз)
1................... еңбегімен озады
................... езулімен тозады.

2................... ертеңі бітпейді.

XI. Ал міне балалар мына бір суретке бір қарайық( ағаштарды сындырып
зиян
келтірмеу жайлы көрсету)
Ситуациялық сұрақ
Мұндай жағдайда өзін не істер едің?

XII. Ойын. « Сымсыз телефон» бір- біріне сыбырлап жеткізеді
1. Біздің сыныпта Алмабектегі оқушы жоқ.
2. Қ. Сәтбаев ескерткіш маңына көктемде ағаш отырғызайық.
3. Көктем шығысымен мектеп ауласындағы ағаштарды өз күтімімізге алайық.

XIII. Ой қорыту. Балалар міне бүгін ағаштардың пайдасы және қасиеті туралы
көп танысып білдік. Ендеше осы ағашқа байланысты қандай тыйым сөздер
білеміз?
- жалғыз ағашты кеспе
- жас бұтақты сындырма
- көк шөпті жұлма
XIV. Оқушыларды бағалау.

Ұқсас жұмыстар
Ағаштардың Алмабекке ашулануы
ОРЫС СЫНЫПТАРЫНДАҒЫ ОРЫС ТІЛІН ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕСІ
Сын есім туралы берілген білімді қайталау
Барлық баланы оқыту
Математика сабақтарында модульдік технологияны қолдану
Инновациялық технология
Ұлттық тағам. бас табақ тарту
Қазақ тілін оқыту технологиясы
Сыни ойлауды бағалау
Сабақ қадамдары
Пәндер