Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Квадрат теңдеулерді формула бойынша шешу тақырыбын қайталау
Математика
8 сынып
Пән мұғалімі:Аханова Дәмегул
Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеулерді формула
бойынша шешу тақырыбын қайталау
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Өткен сабақты қайталау арқылы оқушылардың білімін
тиянақтау.
Формулаларды есте сақтауға,жаттауға және
қолдануға үйрету.
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту арқылы, танымдарын кеңейту.
Тәрбиелік: Оқушыларды тез ойлай білуге,ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Қайталау сабағы.
Сабақтың типі:Өткен сабақты пысықтау.
Сабақтың әдісі: Топтық, Сто бағдарламасы
Сабақтың көрнекілігі: Компьютер, интерактивті тақта,
Сабақтың өту барысы:
1.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылар 4 топқа бөлініп, әр топ
өздерін таныстырады.
«Ұшқырлар» тобы: «Алғырлар» тобы:
Кітапты алып қолына, Білімге толы санамыз,
Берілген ғылым жолына. Есепке жүйрік баламыз.
Есепті шешу түк емес, Қиналмай-ақ шешімін,
Ұшқырлардың тобына. Табатын алғыр баламыз.
«Тапқырлар» тобы: «Жүйріктер» тобы:
Тапқырлар биіктерге қалықтайды, Есептеу құпиясын ойға іліп,
Есеп десе ешқашан жалықпайды. Есептің шығарылар жолын біліп.
Жеңіс туын желбіретіп, биік ұстап, Бұл топта суырылып талай бала,
Теңдеудің түбірлерін анықтайды. Шығады мыңнан тұлпар, жүзден
жүйрік.
2.Үй тапсырмасын тексеру.
№184 Әр топқа сұрақ қою арқылы есеп жауаптары ауызша
тексеріледі I топ. 12) 3х²+32х+80=0 жауабы:-6;-4
II топ. 13)16х² +8х+1=0 жауабы: -
III топ. 14)2х²+7х-30=0 жауабы:
-6;2
IV топ. 15) 2х²+7х-4=0 жауабы:-4;
3.Мағынаны тану (жалғасын тап)
Оқушылар тақтаға формулалардың жалғасын
жазады
ах2 + bx + c = 0
а – b – c –
D = D = 0 D > 0
4. Есептер шығару
1. Квадрат теңдеудің коэффициенттерін анықтау (ауызша)
І топ 2х2 + 5х – 3 = 0
ІІ топ 3х2 – 12х + 2 = 0
ІІІ топ 11х2 – 3х + 1 = 0
ІV топ 8х2 – 5х + 10 = 0
2. Квадрат теңдеудің дискриминантын есептеп,
қанша түбірі болатынын анықтау.
І топ ІІ топ
х2 – 5х + 8 = 0 4х2 – 4х +
1 = 0
ІІІ топ ІV топ
2х2 – 3х + 1 = 0 5х2 – 6х + 5
= 0
3. Теңдеудің шешімін табыңдар
І топ 8х2 -14х +5 = 0
ІІ топ х2 -8х -84 = 0
ІІІ топ 3х2 – 8х + 5 = 0
ІV топ
36у2 – 12у + 1 = 0
5.Сабақты кубизм стратегиясы бойынша
әр топқа 6 жағына тапсырма жазылған кубик тастау арқылы қорытындылау
1 жағы (суреттеңіз) ах2 + bx + c = 0 (қандай теңдеу?)
2 жағы (салыстырыңыз) қандай теңдеуге ұқсас? ах2 = 0 ах2 + b
= 0
3 жағы (ойыңызбен байланыстырыңыз) D = D > 0 D = 0 D <
0
4 жағы (қалай жасалады?) а=2 b=-5 c=1 ах2 - bx + c = 0
теңдеуін құр
5 жағы (не істеуге болады?) Теңдеуді шешу алгоритмін сұрау
6 жағы (талқыласыңыз не қарсыласыңыз) 17х + 14 = 0 квадрат
теңдеу бола ма?
6. Үйге тапсырма: №192(1-6)
7. Бағалау.
8 сынып
Пән мұғалімі:Аханова Дәмегул
Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеулерді формула
бойынша шешу тақырыбын қайталау
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Өткен сабақты қайталау арқылы оқушылардың білімін
тиянақтау.
Формулаларды есте сақтауға,жаттауға және
қолдануға үйрету.
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту арқылы, танымдарын кеңейту.
Тәрбиелік: Оқушыларды тез ойлай білуге,ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Қайталау сабағы.
Сабақтың типі:Өткен сабақты пысықтау.
Сабақтың әдісі: Топтық, Сто бағдарламасы
Сабақтың көрнекілігі: Компьютер, интерактивті тақта,
Сабақтың өту барысы:
1.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылар 4 топқа бөлініп, әр топ
өздерін таныстырады.
«Ұшқырлар» тобы: «Алғырлар» тобы:
Кітапты алып қолына, Білімге толы санамыз,
Берілген ғылым жолына. Есепке жүйрік баламыз.
Есепті шешу түк емес, Қиналмай-ақ шешімін,
Ұшқырлардың тобына. Табатын алғыр баламыз.
«Тапқырлар» тобы: «Жүйріктер» тобы:
Тапқырлар биіктерге қалықтайды, Есептеу құпиясын ойға іліп,
Есеп десе ешқашан жалықпайды. Есептің шығарылар жолын біліп.
Жеңіс туын желбіретіп, биік ұстап, Бұл топта суырылып талай бала,
Теңдеудің түбірлерін анықтайды. Шығады мыңнан тұлпар, жүзден
жүйрік.
2.Үй тапсырмасын тексеру.
№184 Әр топқа сұрақ қою арқылы есеп жауаптары ауызша
тексеріледі I топ. 12) 3х²+32х+80=0 жауабы:-6;-4
II топ. 13)16х² +8х+1=0 жауабы: -
III топ. 14)2х²+7х-30=0 жауабы:
-6;2
IV топ. 15) 2х²+7х-4=0 жауабы:-4;
3.Мағынаны тану (жалғасын тап)
Оқушылар тақтаға формулалардың жалғасын
жазады
ах2 + bx + c = 0
а – b – c –
D = D = 0 D > 0
4. Есептер шығару
1. Квадрат теңдеудің коэффициенттерін анықтау (ауызша)
І топ 2х2 + 5х – 3 = 0
ІІ топ 3х2 – 12х + 2 = 0
ІІІ топ 11х2 – 3х + 1 = 0
ІV топ 8х2 – 5х + 10 = 0
2. Квадрат теңдеудің дискриминантын есептеп,
қанша түбірі болатынын анықтау.
І топ ІІ топ
х2 – 5х + 8 = 0 4х2 – 4х +
1 = 0
ІІІ топ ІV топ
2х2 – 3х + 1 = 0 5х2 – 6х + 5
= 0
3. Теңдеудің шешімін табыңдар
І топ 8х2 -14х +5 = 0
ІІ топ х2 -8х -84 = 0
ІІІ топ 3х2 – 8х + 5 = 0
ІV топ
36у2 – 12у + 1 = 0
5.Сабақты кубизм стратегиясы бойынша
әр топқа 6 жағына тапсырма жазылған кубик тастау арқылы қорытындылау
1 жағы (суреттеңіз) ах2 + bx + c = 0 (қандай теңдеу?)
2 жағы (салыстырыңыз) қандай теңдеуге ұқсас? ах2 = 0 ах2 + b
= 0
3 жағы (ойыңызбен байланыстырыңыз) D = D > 0 D = 0 D <
0
4 жағы (қалай жасалады?) а=2 b=-5 c=1 ах2 - bx + c = 0
теңдеуін құр
5 жағы (не істеуге болады?) Теңдеуді шешу алгоритмін сұрау
6 жағы (талқыласыңыз не қарсыласыңыз) 17х + 14 = 0 квадрат
теңдеу бола ма?
6. Үйге тапсырма: №192(1-6)
7. Бағалау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz