Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Қос теңсіздіктерді шешіңіздер

Сабақтың тақырыбы: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу.
Сабақтың мақсаты: Білімділік:Оқушылардың теңсіздіктерді шешіп,
теңсіздіктің шешімін таба білу,жауабын жаза білуін, білімдерін нақтылау,
жүйелеу, алған білімдерін тереңдету.
Тәрбиелілік: Оқушыларды ұжымшылдыққа, жолдастыққа , алғырлыққа,
белсенділікке, оқушының пәнге деген қызығушылығын арттыру, математикалық
мәдениетке тәрбиелеу.
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілеттерін, таным белсенділігін арттыру,
оқушыны ұқыпты тыңдауға , практикамен ұштастыруға, тез шешім қабылдай білу
мақсатында өз білімін нақты көрсете алуға дағдыландыру.
Сабақтың түрі: пысықтау сабағы
Сабақтың әдісі: СТО стратегиялары, деңгейлік тапсырмаларды орындау,
Сабақтың көрнекілігі: кестелер, ҰБТ, ОЖСБ тапсырмалары , семантикалық
карта , интерактивті тақта, бағалау парағы
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылармен амандасу, түгендеу.Сабаққа әзірлігін тексеру.
І. Қызығушылығын ояту
Білім деген биік шың,
Бақытқа сені жеткізер.
Білім деген ақылшың,
Қиындықтан өткізер-деп бүгінгі сабағымызда «Теңсіздіктер әлеміне» саяхатқа
шықалы отырмыз. Бәріңізге сәттілік тілеймін.алғашқы аттанатын еліміз
«Ережелер»еліне тоқталып, ережелерді еске түсірейік.
а) Үй жұмысын тексеру.
A № 1578 B № 1585
Келесі аялдамамыз «Ойшылдар елі» . Сіздерден әр тапсырмаларға ойланып,
дұрыс жауап бергендеріңді қалаймын.
ә). Өткен сабақты пысықтау.
1. Сәйкестік тестін орындаңыздар және координаталық түзуде кескіндеңдер
| | | |
|1. |1. | |
|2. | | |
| |2. | |
|3. | | |
| |3. | |
| 4. | | |
| |4. | |

Жауабы: 14 , 23, 32, 41
ІІ. Мағынаны тану.
а) Оқулықпен жұмыс №1581
б)Қатесін табыңыздар.

Жауабы: Жауабы:
Жауабы:
Дұрысы: Дұрысы:
Дұрысы
в) Семантикалық картаны толтырыңыздар
| | |[-2;7] |(-∞;-4) | |(6;8] |
|Жауабы | | | | | |
| | | | | | |
|Теңсіздіктер | | | | | |
| | |+ | | | |
| | | | | | |
| | | |+ | | |
| | | | | | |
| | | | | |+ |
| |+ | | | | |
| | | | | | |
| | | | |+ | |
| | | | | | |

г) Қос теңсіздіктерді шешіңіздер
А А
В B

С C

Жауабы: А 4<х<20 немесе (4;20) А -3<х<6 немесе (-3;6)
В -1≤х<2 немесе [-1;2) B -9 C -3≤x<0 немесе [-3;0) C -1 д) ҰБТ және ОЖСБ есептерін шығару
ҰБТ жинақтары 29-нұсқа №9, 2007 жыл

Жауабы: Е) (-∞;-4)
ОЖСБ дайындық 4-нұсқа №16 ,2013 жыл

Жауабы: В)
Сергіту сәті.
Білімділер еліне келдіп жеттік. Тапсырмаларымызды орындауда алдағы өткен
білімдеріміз қажет.
е) Теңсіздіктер жүйесінің шешімі болатын бүтін сандарды атаңыздар.
а) б) в)

Жауабы: а) -4,-3,-2,-1,0,1,2,3,4,5,6
б) 5
в) -9,-8,-7,-6,-5,-4,-3, -2
ІІІ. Ой толғау.
а)Тест тапсырмасы компьютермен тексеру
1 2 3 -2≤х≤4 4 5
Жауабы
1.В [-3;4)
2.С [2;7)
3. Д [–1;2]
4. А
5. А (6;+∞)
Үй жұмысы №1579 А 1584 В
Бағалау.Оқушылардың бағалау парағы бойынша.
Бүгінгі сабағымызда теңсіздіктер әлеміне саяхат жасап, мынадай қорытындыға
келдік естідім - ұмыттым,көрдім- есімде қалды,жасадым- үйреніп алдым .
Сабаққа белсенді қатысқандарыңызға рахмет.

-----------------------


Ұқсас жұмыстар
Тригонометриялық теңдеулерді шешу
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу
Квадрат теңсіздік
Теңдіктер мен теңсіздіктерді сәйкес суретін сызық арқылы қос
Санды теңсіздіктер тарауын қайталау . 6 сынып
Екінші санды табыңдар
Сан аралықтары жайлы
Сандық сөзжұмбақтарды шешу
Тапсырмаларды бағалау
Модуль таңбасы бар теңдеулерді шешу
Пәндер