Қос теңсіздіктерді шешіңіздер

Сабақтың тақырыбы: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу.

Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушылардың теңсіздіктерді шешіп, теңсіздіктің шешімін таба білу, жауабын жаза білуін, білімдерін нақтылау, жүйелеу, алған білімдерін тереңдету.

Тәрбиелілік: Оқушыларды ұжымшылдыққа, жолдастыққа, алғырлыққа, белсенділікке, оқушының пәнге деген қызығушылығын арттыру, математикалық мәдениетке тәрбиелеу.
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілеттерін, таным белсенділігін арттыру, оқушыны ұқыпты тыңдауға, практикамен ұштастыруға, тез шешім қабылдай білу мақсатында өз білімін нақты көрсете алуға дағдыландыру.

Сабақтың түрі: пысықтау сабағы
Сабақтың әдісі: СТО стратегиялары, деңгейлік тапсырмаларды орындау,
Сабақтың көрнекілігі: кестелер, ҰБТ, ОЖСБ тапсырмалары, семантикалық карта, интерактивті тақта, бағалау парағы
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сабаққа әзірлігін тексеру.

І. Қызығушылығын ояту
Білім деген биік шың,

Бақытқа сені жеткізер.

Білім деген ақылшың,

Қиындықтан өткізер-деп бүгінгі сабағымызда «Теңсіздіктер әлеміне» саяхатқа шықалы отырмыз. Бәріңізге сәттілік тілеймін. алғашқы аттанатын еліміз «Ережелер»еліне тоқталып, ережелерді еске түсірейік.

а) Үй жұмысын тексеру.

A № 1578 B № 1585

Келесі аялдамамыз «Ойшылдар елі» . Сіздерден әр тапсырмаларға ойланып, дұрыс жауап бергендеріңді қалаймын.
ә) . Өткен сабақты пысықтау.

1. Сәйкестік тестін орындаңыздар және координаталық түзуде кескіндеңдер

1.
1.
1.: 2.
1.: 2.
:
1.: 3.
1.: 3.
:
1.: 4.
1.: 4.
:

Жауабы: 14, 23, 32, 41

ІІ. Мағынаны тану.

а) Оқулықпен жұмыс №1581

б) Қатесін табыңыздар .

Жауабы: Жауабы: Жауабы:

Дұрысы: Дұрысы: Дұрысы

в) Семантикалық картаны толтырыңыздар

Жауабы

Теңсіздіктер

[-2; 7]
(-∞; -4)
(6; 8]
ЖауабыТеңсіздіктер:
:
[-2; 7]: +
(-∞; -4):
:
(6; 8]:
ЖауабыТеңсіздіктер:
:
[-2; 7]:
(-∞; -4): +
:
(6; 8]:
ЖауабыТеңсіздіктер:
:
[-2; 7]:
(-∞; -4):
:
(6; 8]: +
ЖауабыТеңсіздіктер:
: +
[-2; 7]:
(-∞; -4):
:
(6; 8]:
ЖауабыТеңсіздіктер:
:
[-2; 7]:
(-∞; -4):
: +
(6; 8]:

г) Қос теңсіздіктерді шешіңіздер

А А

В B

С C

Жауабы: А 4<х<20 немесе (4; 20) А -3<х<6 немесе (-3; 6)

В -1≤х<2 немесе [-1; 2) B -9<x≤-1 немесе (-9; -1]

C -3≤x<0 немесе [-3; 0) C -1<x<3 немесе (-1; 3)

д) ҰБТ және ОЖСБ есептерін шығару

ҰБТ жинақтары 29-нұсқа №9, 2007 жыл

Жауабы: Е) (-∞; -4)

ОЖСБ дайындық 4-нұсқа №16, 2013 жыл

Жауабы: В)

Сергіту сәті.

Білімділер еліне келдіп жеттік. Тапсырмаларымызды орындауда алдағы өткен білімдеріміз қажет.

е) Теңсіздіктер жүйесінің шешімі болатын бүтін сандарды атаңыздар.

а) б) в)

Жауабы: а) -4, -3, -2, -1, 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6

б) 5

в) -9, -8, -7, -6, -5, -4, -3, -2

ІІІ. Ой толғау.

а) Тест тапсырмасы компьютермен тексеру

1 2 3 -2≤х≤4 4 5

Жауабы

1. В [-3; 4)

2. С [2; 7)

3. Д [-1; 2]

4. А

5. А (6; +∞)

Үй жұмысы №1579 А 1584 В

Бағалау. Оқушылардың бағалау парағы бойынша.

Бүгінгі сабағымызда теңсіздіктер әлеміне саяхат жасап, мынадай қорытындыға келдік естідім - ұмыттым, көрдім- есімде қалды, жасадым- үйреніп алдым . Сабаққа белсенді қатысқандарыңызға рахмет.


Ұқсас жұмыстар
Тригонометриялық теңдеулерді шешу
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу
Квадрат теңсіздік
Теңдіктер мен теңсіздіктерді сәйкес суретін сызық арқылы қос
Санды теңсіздіктер тарауын қайталау . 6 сынып
Екінші санды табыңдар
Сан аралықтары жайлы
Сандық сөзжұмбақтарды шешу
Тапсырмаларды бағалау
Модуль таңбасы бар теңдеулерді шешу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz