Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Иллюстрациялар арқылы есту қабілетін арттыру дағдысы

Сынып: 7 «б»
Оқулық: English, 7. (авторлары: Т.Аяпова, З.Әбілдаева, Ж.Тұтбаева)
Тақырып: «Eating in Britain»
Оқу үрдісінің типі: білім мен дағдыны жүйелеу
Дидактикалық мақсат: өткен материалды жүйелеуге жағдай қалыптастыру,
шығармашылық жұмыстың тәжірбиесінде білім мен дағдыны жүйелі түрде қабылдау
дәрежесін анықтау.

Мақсат:
1. Өткенді еске түсіру, тағам атауларын қайталау.
2. Ауызша сөйлеу дағдысын дамыту: тағам туралы сөйлеуді, есту қабілеттері
арқылы сөздің мағынасын толық түсінуді үйрету.
3. Оқу дағдыларын дамыту: өздігінен мәтінді оқып отыра толық түсінуді
қалыптастыру. Басқа ел дәстүріне деген қызығушылықтарын арттыру
арқылы мәдениеттілікке тәрбиелеу.

Оқытудан күтілетін нәтижелер:
Жекелік. Ағылшын тілін ары қарай оқып үйренуге , әр түрлі өмірлік
жағдайлардақолдана алуға үйрете отырып, бұл тілдің практикадағы қолдану
қажеттілігін көрсету.
2. Практикалық.
• Белгілі жағдайға анализ жасай алу
• Таблица және жоспар түрінде берілген ақпаратпен жұмыс жасай алу
дағдысы
• Алып отырған ақпараттың дұрыс, бұрыстығын анықтай алу
• Ауызша орындауға берілген жұмыстармен жұмыс жасай алу дағдысы
• Тыңдағаны не оқығаны жайлы диалогқа қатыса алу дағдысы
3. Пәндік
• Берілген лексиканы сөйлесу процесінде тиімді пайдалана алу дағдысы
Иллюстрациялар арқылы есту қабілетін арттыру дағдысы
• Тағамдар жайында ағылшын тілінде қысқаша өз ойын айта алу
• Жоспар арқылы қысқа мәтін жаза алу

Сабақ түрі: тренинг

Қосымша материалдар: электронды оқулық, интерактивті тақта, слайдтар,
карточкалар, таблица.

Сабақ құрылымы:
1. ұйымдастыру кезеңі
2. мотивация
3. өткен лексиканы қайталау (электронды оқулық арқылы)
4. жүйелеу (тапсырмалар орындау барысында)
5. өткен және өтетін материалдарды қолдану (тапсырмалар орындау барысында)
6. тақырыпты қабылдау дәрежесін тексеру (тапсырмалар орындағанда, таблица
толтырғанда, тірек сызбаларымен жұмыс кезінде)
7. үйге тапсырма беру
8. рефлексия (қорытындылау)

Сабақ этаптары:
1. ұйымдастыру кезеңі (2мин)
2. өткен тақырыпты қайталау (10 мин)
3. Лексиканы жүйелеу (5 мин)
4. берілген мәтіндермен танысу, оқулықпен жұмыс (5 мин)
5. ойын, жекелей тапсырмалар, карточкамен жұмыс (10 мин)
6. пауза (1 мин)
7. тағам туралы ассасация толтыру (5 мин)
8. қорытынды жасау (5 мин)
9. үй тапсырмасын хабарлау (1 мин)
10. бағалау (1 мин)

| Сабақ |Сабақ барысында қолданылатын әдіс-тәсілдер |
|этаптары | |
| |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Ұйымдастыру |Балалармен ағылшын |Мұғаліммен ағылшын тілінде |
|кезеңі (2 мин)|тілінде амандасу. |амандасады. |
| |Жағымды көңіл-күй | |
| |тудыру. |Good morning, teacher! |
| |Good morning, children!| |
| |I’m very glad to see |I’m on duty today. |
| |you. |Today is the 9th of December |
| |Who is on duty today? |All are present. |
| |What’s the date today? |It’s cold outside. |
| |Who is absent? Why? | |
| |What’s the weather like| |
| |today? | |
| |Thank you very much, | |
| |sits down. | |
|Өткен |Алдын ала интерактивті |Сөздікті қайталайды ағылшын тілінде, |
|лексиканы |тақтаны қосып дайындау |жемістер мен көкеністер, оларды екі |
|қайталау (10м)|Электронды оқулық |топқа бөліп топтастырады. |
| |арқылы жеміс және |Саналатын және саналмайтын сөздерді |
| |көкеніс атауларын |ажыратады |
| |қайталау. |«Many» және «much» сөздерінің қай зат|
| |Грамматиканы еске |есімдермен айтылатынын табады. |
| |түсіру. |Интерактивті тақтадағы арнайы |
| |Vocabulary: fruits & |тапсырмаларды орындайды. |
| |vegetables | |
| |Grammar: countable & | |
| |uncountable nouns; | |
| |much, many, a lot of | |
| |- nouns which we can | |
| |count is countable | |
| |nouns, and the nouns | |
| |that we can’t count is | |
| |uncountable nouns | |
| |- ‘much’ we use with | |
| |uncountable nouns | |
| |- ‘many’ we use with | |
| |uncountable nouns | |
| |- ‘a lot of’ we use in | |
| |both form of nouns | |
|Лексиканы |Тақтамен жұмыс |Берілген тапсырманы орындау |
|жүйелеу (5мин)| |Сөздерді табу |
| | | |
| | |Krind leam ausagses |
| | |naboc gsge |
| |Look at the board |mtaoteso klim grusa |
| |please; you can see the|neyho mrlamdea |
| |names of different food|mja tae |
| |& drinks. Let’s |nabana werat |
| |pronounce them. Repeat |apre iecuj |
| |them. Repeat the words | |
| |after me. And now the | |
| |task for you is to |Countable |
| |write them into two |Uncountable |
| |columns: countable & |Bread, apple, water, cheese, sugar, |
| |uncountable nouns |egg, orange, carrot, meat, fish, |
| | |tomato, porridge, hamburger, sweet, |
| | |chocolate, milk, potato, sandwich, |
| | |coffee, lemon, butter. |
|Берілген |Берілген мәтіндермен |Оқушылар оқулықтағы мәтінмен |
|мәтіндермен |танысу. |танысады. Қойылған сұрақтарға жауап |
|танысу. (5мин)|Practice in speaking. |береді. |
| |You know that people | |
| |can’t live without | |
| |food. It’s very | |
| |important thing for us.| |
| |You know a lot of | |
| |interesting things |1. British food has a bad reputation |
| |about British food. & |in Europe. |
| |in our lesson we take |2. British Sunday lunch consists of |
| |some new information |roast-beef, roast potatoes & |
| |about British meal. |Yorkshire pudding. |
| |(‘Eating in Britain’) |3. Tea with milk. |
| |Comprehension check: |4. The midday meal is the chief one |
| |1. What kind of |of the day. |
| |reputation does British|5. An omelet, or sausages, sometimes |
| |food have in Europe? |bacon & eggs. |
| |2. What do they usually| |
| |eat on Sundays? | |
| |3. What kinds of drinks|The kind of our traditional food is |
| |do they like? |variety. We enjoy eating meat. Our |
| |4. Which meal is the |favorite drinks are tea with milk, |
| |chief meal of the day? |kimiz, katyk etc. |
| |5. What do they eat for| |
| |supper? | |
| | | |
| |What can you say about | |
| |our traditional food? | |
| |Well, now we read the | |
| |text ‘Traditional | |
| |foods’ | |
|Жекелей, |Таблица толтыру | |
|жұптық | |Trad.food |
|тапсырмалар |Карточкалармен жұмыс, |drinks |
|орындау.(5мин)|«Кім жылдам?» ойынын |breakfast |
| |өткізу. |5 o’clock tea |
| |Жұптық жұмыс. |supper |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |Тақтадағы тағам суреттерін |
| | |топтастыру(нашар оқитын оқушылар) |
| | |Нені ұнатады, нені ұнатпайды жауап |
| | |беру.(жұптық тапсырма) |
| | |I don’t like milk, but I like tea |
| | |with milk. Etc. |
| | | |
| | |Карточкалармен жұмыс (дарынды |
| | |оқушылар) |
|Пауза (1мин) |Ән айту «Merry | |
| |Christmas» |Yes, one of these days is the day of |
| |In December there are a|Independence of our republic. It is |
| |lot of holidays. Do you|in 16 of December. & in 25 of |
| |know them? |December British people celebrate |
| |If, yes say them. |Christmas day. In this holiday they |
| | |cook their traditional food pudding. |
| |Very well. Now sing our|Then many countries of the world |
| |sing ‘Marry Christmas’ |celebrate the New Year holiday. 16th |
| | |of December is our Independence day7|
| | |Sing ‘Merry Christmas’ |
|Association |Drinks, food, Eating in| |
| |Britain, eating in | |
| |Kazakhstan | |
| |тақырыптарына ассосация| |
| |құру | |
|Қорытындылау |Венн диаграммасын |Балалар Венн диаграммасын толтырады. |
| |толтыру. | |
| |Today you have learned |Eating in Britain |
| |a lot of information |Both countries like |
| |about eating in |Eating in Kazakhstan |
| |Britain. You see that | |
| |people in Kazakhstan & |Yorkshire pudding |
| |in Great Britain have |Tea with milk |
| |something in common. |Beshmarmak |
| |We’ve done a lot of | |
| |work today. I want to | |
| |say you ‘thank you’ to | |
| |all of you. Lesson is | |
| |over. Good bye. | |
|Үйге тапсырма |Vocabulary, to write | |
|беру |about Kazakh national | |
| |food. | |

-----------------------
Drinks

Mineral water

Tae

Coffee

Milk

Juice

Kumis

Food

Meat

Fish

Chicken

Cheese

Porridge

Hamburger

Bread

Eating in Kazakhstan

Baursak

Beshbarmak

Kazy

Zhal

Zhaya

Kuyrdak

Kumis

Eating in Britain

Sausages

Yorkshire pudding

Roast beef

Roast potatoes

Omelets

Bacon & eggs

Cornflakes

Toasts

Ұқсас жұмыстар
Қазақтың ұлттық музыкалық аспаптары жайлы ақпарат
Ана тілі. Сабақтың тақырыбы
Дамыта оқытуды іске асыруда оқушылардың өзін-өзі және өзара бақылай отырып жеке-дара жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру
Ғ дыбысы мен әрпі.
Сезім мүшелері. 8-сынып
Жануарлар әлемі ЕББҚ тапсырмасы
Жемістер жайлы ақпарат
Заттық суреттер
Есту гигиенасы
HTML веб сайттарын әзірлеу әдістері
Пәндер