Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ұйымдастыру кезеңі - Оқушыларды сабаққа дайындап, зейіндерін аудару
Сабақтың тақырыбы: Санды 5-ке көбейту және бөлуді
пысықтау.
Сабақтың мақсаты:
а) санды 5-ке көбейту және бөлу жағдайларын пысықтау. Есеп шығаруға
машықтандыру;
ә) оқушылардың нақты және жүйелі ойлау қабілетін, өзін-өзі бағалауын және
сабаққа деген ынтасын дамыту;
б) оқушылардың мақсатқа жету барысында жауапкершіліктерін жетілдіру, күшіне
деген сенімін арттырып үлкен жетістіктерге жетуге баулу.
Сабақтың түрі: пысықтау сабағы
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап; ойын түрлері; саралап-деңгейлеп оқыту
технологиясы.
Көрнекіліктер: кесте, ойындар.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі
-Оқушыларды сабаққа дайындап, зейіндерін аудару.
2. Үй тапсырмасын тексеру.
- (Көбейту кестесін жатқа айту)
- Ойын «Орамал тастамақ».
4x4, 3x5, 2x8, 5x2, 4x5,
3x8, 4x9, 2x6, 5x8 т.с.с;
3. Жаңа сабақ.
- Желтоқсан айында қандай мерекелер бар?
- 16 желтоқсан тәуелсіздік күні.
-Жаңа жыл мейрамы.
Ендеше осы мерекелерді біз қандай табыстармен қарсы алады екенбіз!
Бүгінгі сабақта белсенді қатысып, жақсы баға алса, сол оқушы бұл
мерекелерді табыспен қарсы алады деп есептейміз. Әрі ата-аналарыңа арналған
сыйлық деп есептеңдер. Қазір сабақта 5-ке көбейту, бөлу тәсілдерін
пысықтап, есеп шығарып, әр-түрлі тапсырмалар орындаймыз.
1 тапсырма. Бәрімізге бір амал.
Есеп шығару (оқулықтың 69-беті: есеп №1).
Алынды-10 –ойыншыдан 5 қалам және 25 ойыншық.
Барлығы?
1. Есеп неше амалмен орындалады?
2. Неліктен?
3. 1-амалда не белгісіз?
Шешуі: (10х5)+25=75(0)
Ж/ы: барлығы 25 ойыншық сатып алды
2 тапсырма. Кім жылдам?
5 10 15 20 25 30 35 40 45 -5 –ке кеміт
-5 есе кеміт
3 тапсырма. Формула сыры.
- Ережені еске түсірейік
-Алған затқа төленген ақшаны, яғни құнын қалай табамыз?
Қ=БхС
-Бағасы белгісіз болса ше? Б=Қ:С
-Саны белгісіз болса ше? С=Қ:Б
Ендеше мына кестеге қарап есеп құрастырып шығара қойыңдар.
Баға Саны Құны
5 теңге 7 ?
5 теңге ? 35 теңге
? 7 35 теңге
Бұл есептер бір-біріне кері есеп бола алады ма? Неге?
Сергіту сәті.
Орнымыздан тұрайық
Алақанды ұрайық
Біз отырып, бір тұрып,
Біз демалып алайық.
4 тапсырма.
«Ойлан тап»
6 1 (2қ)
7 1
(1қ)
8 1
(3қ)
9 1
)4қ)
5 тапсырма
Әріптерді алмастыр
45:а=5 х:3=4 х*2=4
(оқулықтың 69 беті. №7 теңдеу, қалғанын үйде орындау)
6 тапсырма. Мәре.
( деңгейлі тапсырмалар)
Бұл соңғы тапсырма. Әрқайсыңның білім дәрежелерің осы тапсырмалардан
анықталады. Өз еңбектеріңнің нәтижесін көріп, алдағы мерекелерді қандай
табыспен қарсы алғандарыңды байқайсыңдар.
1 нұсқа
2 нұсқа
1-деңгей
1-деңгей
5*7 35:7 50*5 35:5
7*5 60*5
5*6 30:5 90*5 30:6
6*5 80*5
2-деңгей
2-деңгей
(375+425)-219= 452+(700-
289)=
3-деңгей
3-деңгей
Айжан-6 гүл Әйгерім
-10 сурет
Асылжан-? 2 есе көп Айғаным-? 2
есе аз
4-деңгей
Екі балада 10 алма бар. Егер екінші бала біріншісіне 3 алма берсе, онда
екіншісінде біріншісіне қарағанда 4 есе кем алма қалады. Әр балада қанша
алма бар?
4. Қорытынды.
5. Таблодағы оқушылар алған бағаны күнделіктеріне қою.
Қарағанды облысы
Шет ауданы
Тұмсық ауылы
Тұмсық бастауыш мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі
Адамбаева Сайран
Құсайынқызы
-----------------------
:5
пысықтау.
Сабақтың мақсаты:
а) санды 5-ке көбейту және бөлу жағдайларын пысықтау. Есеп шығаруға
машықтандыру;
ә) оқушылардың нақты және жүйелі ойлау қабілетін, өзін-өзі бағалауын және
сабаққа деген ынтасын дамыту;
б) оқушылардың мақсатқа жету барысында жауапкершіліктерін жетілдіру, күшіне
деген сенімін арттырып үлкен жетістіктерге жетуге баулу.
Сабақтың түрі: пысықтау сабағы
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап; ойын түрлері; саралап-деңгейлеп оқыту
технологиясы.
Көрнекіліктер: кесте, ойындар.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі
-Оқушыларды сабаққа дайындап, зейіндерін аудару.
2. Үй тапсырмасын тексеру.
- (Көбейту кестесін жатқа айту)
- Ойын «Орамал тастамақ».
4x4, 3x5, 2x8, 5x2, 4x5,
3x8, 4x9, 2x6, 5x8 т.с.с;
3. Жаңа сабақ.
- Желтоқсан айында қандай мерекелер бар?
- 16 желтоқсан тәуелсіздік күні.
-Жаңа жыл мейрамы.
Ендеше осы мерекелерді біз қандай табыстармен қарсы алады екенбіз!
Бүгінгі сабақта белсенді қатысып, жақсы баға алса, сол оқушы бұл
мерекелерді табыспен қарсы алады деп есептейміз. Әрі ата-аналарыңа арналған
сыйлық деп есептеңдер. Қазір сабақта 5-ке көбейту, бөлу тәсілдерін
пысықтап, есеп шығарып, әр-түрлі тапсырмалар орындаймыз.
1 тапсырма. Бәрімізге бір амал.
Есеп шығару (оқулықтың 69-беті: есеп №1).
Алынды-10 –ойыншыдан 5 қалам және 25 ойыншық.
Барлығы?
1. Есеп неше амалмен орындалады?
2. Неліктен?
3. 1-амалда не белгісіз?
Шешуі: (10х5)+25=75(0)
Ж/ы: барлығы 25 ойыншық сатып алды
2 тапсырма. Кім жылдам?
5 10 15 20 25 30 35 40 45 -5 –ке кеміт
-5 есе кеміт
3 тапсырма. Формула сыры.
- Ережені еске түсірейік
-Алған затқа төленген ақшаны, яғни құнын қалай табамыз?
Қ=БхС
-Бағасы белгісіз болса ше? Б=Қ:С
-Саны белгісіз болса ше? С=Қ:Б
Ендеше мына кестеге қарап есеп құрастырып шығара қойыңдар.
Баға Саны Құны
5 теңге 7 ?
5 теңге ? 35 теңге
? 7 35 теңге
Бұл есептер бір-біріне кері есеп бола алады ма? Неге?
Сергіту сәті.
Орнымыздан тұрайық
Алақанды ұрайық
Біз отырып, бір тұрып,
Біз демалып алайық.
4 тапсырма.
«Ойлан тап»
6 1 (2қ)
7 1
(1қ)
8 1
(3қ)
9 1
)4қ)
5 тапсырма
Әріптерді алмастыр
45:а=5 х:3=4 х*2=4
(оқулықтың 69 беті. №7 теңдеу, қалғанын үйде орындау)
6 тапсырма. Мәре.
( деңгейлі тапсырмалар)
Бұл соңғы тапсырма. Әрқайсыңның білім дәрежелерің осы тапсырмалардан
анықталады. Өз еңбектеріңнің нәтижесін көріп, алдағы мерекелерді қандай
табыспен қарсы алғандарыңды байқайсыңдар.
1 нұсқа
2 нұсқа
1-деңгей
1-деңгей
5*7 35:7 50*5 35:5
7*5 60*5
5*6 30:5 90*5 30:6
6*5 80*5
2-деңгей
2-деңгей
(375+425)-219= 452+(700-
289)=
3-деңгей
3-деңгей
Айжан-6 гүл Әйгерім
-10 сурет
Асылжан-? 2 есе көп Айғаным-? 2
есе аз
4-деңгей
Екі балада 10 алма бар. Егер екінші бала біріншісіне 3 алма берсе, онда
екіншісінде біріншісіне қарағанда 4 есе кем алма қалады. Әр балада қанша
алма бар?
4. Қорытынды.
5. Таблодағы оқушылар алған бағаны күнделіктеріне қою.
Қарағанды облысы
Шет ауданы
Тұмсық ауылы
Тұмсық бастауыш мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі
Адамбаева Сайран
Құсайынқызы
-----------------------
:5
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz