Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Кітаптары - мыз
Ана тілі
Тақырыбы: Тасымал. Қазақстан – Республикам менің. 72-73 жаттығулар.
Мақсаты:
а) Еліміз, жеріміз туцралы мағлұмат беру, 5-6 буынды сөздердің тасымалдану
жолдарын ұғындыру. Буындық дыбыстық талдау жасау.
ә) Сауаттылыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу. Танымдық логикалық қабілеттерін
арттыру.
Көрнекілігі: авторлар портреті, бүктемелер, рәміздер, Астана суреті.
Әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, ойын әдісі.
Пәнаралық байланыс: тіл дамыту, бейнелеу, ән-музыка.
Түрі: жарыс сабақ.
І. Ұйымдастыру:
Үлкен де «Сіз»
Кішіге де «Сіз»
Сізге сәлем береміз.
Құрметпенен біз.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:
- Бүгін еліміз туралы қандай жаңалықтар білесіңдер?
- Бүгін, яғни 25-ақпан күні «жалпы ұлттық санақ басталды. Ол 10 күн
болып 25 ақпан мен 6 наурыз аралығында ел-елдер, жер-жерлерде
жүргізілді. Бұл санақ жалпы еліміздің әл-ауқатын, тұрмыс-тіршілігін
жақсартуға, денсаулығын нығайтуға көмегін тигізеді.
ІІІ. Жаңа сабақ. «Ойтолғау»
Мұғалім:
Арайлап таң атты,
Алтын сәуле таратты.
Жарқырайды күніміз,
Желбірейді туымыз.
Бұл қай ел – балалар!
Оқушылар: Қазақстан
Мұғалім: - Олай болса, біз бүгін ақын Д.Әбілов аталарыңның (1907 ж.
Павлодар облысы, Баянауыл ауданында дүниеге келген) «Қазақстан Республикам
менің» өлеңін өтеміз.
Қазақстан – біздің Отанымыз.
Қазақстан – кең байтақ ел. Бізде достығы жарасқан көптеген ұлт өкілдері
тұрады. Қазақ халқы- ержүрек, бауырмал, қонақжай халық. Қазақстан
елтаңбасымен еңселі, туымен тұғырлы, әнұранымен айбатты ел.
а) Оқулықпен жұмыс. 86-бет (мәнерлеп оқу, мазмұнын түсіндіру)
ә) Оқушылардың оқуы (парта бойынша, тізбектей оқу)
б) Дәптермен жұмыс: 72-жаттығу.
Теміржолшылар:
Те-мір-жол-шы-лар
Теміржол-шылар
Теміржолшы-лар
Те-міржолшылар
Кітаптарымыз
Кі-тап-та-ры-мыз
Кітап-тарымыз
Кітапта-рымыз
Кітаптары-мыз
в) Сергіту сәті: Хор: «Отан»
г) 73-жаттығу. «Ауызша» (дәптермен жұмыс)
жа-ңа-лық, те-ңіз-ші, қо-ңы-рау.
Пысықтау: - Қазақстан рәміздеріне нелер жатады?
(әнұран, елтаңба, ту)
- Қандай өлең-тақпақ білеміз?
1 – оқушы:
Тәуелсіздік жолында
Талай-талай тер тамған.
2 – оқушы:
Құт-береке, шаңырақ
Орын алған ол төрден.
3 – оқушы:
Айнымайды, аспаннан
Біздің тудың бояуы.
4 – оқушы:
Көк байрақтың бетінде
Бала өседі талапты.
IV. Үйге тапсырма:
Өлең
«Қазақстан – Республикам менің» (мәнерлеп оқу)
(эссе «Менің Отаным»)
V. Қорытынды:
Сабақ негізінде сабаққа белсенді қатысқан оқушылар мадақталып
бағаланады.
Тақырыбы: Тасымал. Қазақстан – Республикам менің. 72-73 жаттығулар.
Мақсаты:
а) Еліміз, жеріміз туцралы мағлұмат беру, 5-6 буынды сөздердің тасымалдану
жолдарын ұғындыру. Буындық дыбыстық талдау жасау.
ә) Сауаттылыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу. Танымдық логикалық қабілеттерін
арттыру.
Көрнекілігі: авторлар портреті, бүктемелер, рәміздер, Астана суреті.
Әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, ойын әдісі.
Пәнаралық байланыс: тіл дамыту, бейнелеу, ән-музыка.
Түрі: жарыс сабақ.
І. Ұйымдастыру:
Үлкен де «Сіз»
Кішіге де «Сіз»
Сізге сәлем береміз.
Құрметпенен біз.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:
- Бүгін еліміз туралы қандай жаңалықтар білесіңдер?
- Бүгін, яғни 25-ақпан күні «жалпы ұлттық санақ басталды. Ол 10 күн
болып 25 ақпан мен 6 наурыз аралығында ел-елдер, жер-жерлерде
жүргізілді. Бұл санақ жалпы еліміздің әл-ауқатын, тұрмыс-тіршілігін
жақсартуға, денсаулығын нығайтуға көмегін тигізеді.
ІІІ. Жаңа сабақ. «Ойтолғау»
Мұғалім:
Арайлап таң атты,
Алтын сәуле таратты.
Жарқырайды күніміз,
Желбірейді туымыз.
Бұл қай ел – балалар!
Оқушылар: Қазақстан
Мұғалім: - Олай болса, біз бүгін ақын Д.Әбілов аталарыңның (1907 ж.
Павлодар облысы, Баянауыл ауданында дүниеге келген) «Қазақстан Республикам
менің» өлеңін өтеміз.
Қазақстан – біздің Отанымыз.
Қазақстан – кең байтақ ел. Бізде достығы жарасқан көптеген ұлт өкілдері
тұрады. Қазақ халқы- ержүрек, бауырмал, қонақжай халық. Қазақстан
елтаңбасымен еңселі, туымен тұғырлы, әнұранымен айбатты ел.
а) Оқулықпен жұмыс. 86-бет (мәнерлеп оқу, мазмұнын түсіндіру)
ә) Оқушылардың оқуы (парта бойынша, тізбектей оқу)
б) Дәптермен жұмыс: 72-жаттығу.
Теміржолшылар:
Те-мір-жол-шы-лар
Теміржол-шылар
Теміржолшы-лар
Те-міржолшылар
Кітаптарымыз
Кі-тап-та-ры-мыз
Кітап-тарымыз
Кітапта-рымыз
Кітаптары-мыз
в) Сергіту сәті: Хор: «Отан»
г) 73-жаттығу. «Ауызша» (дәптермен жұмыс)
жа-ңа-лық, те-ңіз-ші, қо-ңы-рау.
Пысықтау: - Қазақстан рәміздеріне нелер жатады?
(әнұран, елтаңба, ту)
- Қандай өлең-тақпақ білеміз?
1 – оқушы:
Тәуелсіздік жолында
Талай-талай тер тамған.
2 – оқушы:
Құт-береке, шаңырақ
Орын алған ол төрден.
3 – оқушы:
Айнымайды, аспаннан
Біздің тудың бояуы.
4 – оқушы:
Көк байрақтың бетінде
Бала өседі талапты.
IV. Үйге тапсырма:
Өлең
«Қазақстан – Республикам менің» (мәнерлеп оқу)
(эссе «Менің Отаным»)
V. Қорытынды:
Сабақ негізінде сабаққа белсенді қатысқан оқушылар мадақталып
бағаланады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz