Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Төлдерді өріске айда
Дүниетану
Тақырыбы: Малды көктемде бағып күту.
Мақсаты:
а) жаңа сабаққа оқушыларды белсенді қатыстыру,мәтін мазмұны, 4 түлік
бойынша мағлұмат беру.
ә) әдет-ғұрып, салт дәстүрді бірге тәрбиелеу.
б) өлі –тірі табиғатқа қызығушылықтарын,қабілеттерін арттыру.
Көрнекілігі: бүктемелер, демострациялық материалдар,сурет «Мал өрісі»
шаблондар.
Әдісі: сұрақ-жауап,әңгімелеу жұптық жұмыстар
Түрі: ойын сабақ :
Барысы:
І Ұйымдыстыру: - Балалар, біздің бүгінгі сабағымыз мал өрісінде өтеді:Сабақ
кейіпкерлері – төлдер.
- Төлдің қандай түрлерін білесіңдер?
- бота, құлын, бұзау, қозы, лақ.
ІІ. (Есік қағылады, Алдаркөсе келеді)
- Ассалаумағалуйкум, Алдаркөсе
- Уағалейкумассалям, балалар?
- Алдаркөсе өзінің қоржынын ала келіпті, сыйлықтары бар екен. Оларды алу
үшін сабаққа қалай қатысуымыз керек.
Ойын: «Төлдерді өріске айда»
Мұғалім: - Мен сендерге төлдер суретін таратамын. Сыртында сұрақтар бар.
Дұрыс жауап берген бала тақтадағы өріске апарып қояды.
Сұрақтар:
1. «Бота» туралы тақпақ айт.
2. Қошақанды суреттеп бер.
3. Төлдерді сүйсініп не деп атайды.
4. Төлдердің қимылын білдіретін сөздерді ата.
а) Оқулықпен жұмыс: (мәтін оқылып, сұрақ-жауап алынады)
ә) – Малды қалай бағып күтеміз?
- Мал мен жабайы аңның айырмашылығы.
- Үйден мал тіршілігі туралы әңгіме.
Сергіту сәті: Ән: «Төлдер»
б) Дәптермен жұмыс: түйе – бота, сиыр – бұзау, жылқы – құлын, қой-қозы,
ешкі – лақ.
- Малға байланысты қандай тыйым сөздерді білесіңдер?
- Малды теппе,
- Малды басынан ұрма.
- Малға теріс мінбе.
в) «Төлдерді шақыру» ойыны
Мұғалім: - Балалар біз төлдерді өріске айдағанбыз. Енді оларды, қалай
шақырамыз. Бота – көс-көс, құлын – құру-құру, қозы – пұшайт-пұшайт, лақ-
шөре-шөре, Алдаркөсенің сыйлығын тапсыру.
IV. Үйге тапсырма: 91-бет, эссе «Төлдер»
V. Қорытынды: пысықтау, бағалау.
Тақырыбы: Малды көктемде бағып күту.
Мақсаты:
а) жаңа сабаққа оқушыларды белсенді қатыстыру,мәтін мазмұны, 4 түлік
бойынша мағлұмат беру.
ә) әдет-ғұрып, салт дәстүрді бірге тәрбиелеу.
б) өлі –тірі табиғатқа қызығушылықтарын,қабілеттерін арттыру.
Көрнекілігі: бүктемелер, демострациялық материалдар,сурет «Мал өрісі»
шаблондар.
Әдісі: сұрақ-жауап,әңгімелеу жұптық жұмыстар
Түрі: ойын сабақ :
Барысы:
І Ұйымдыстыру: - Балалар, біздің бүгінгі сабағымыз мал өрісінде өтеді:Сабақ
кейіпкерлері – төлдер.
- Төлдің қандай түрлерін білесіңдер?
- бота, құлын, бұзау, қозы, лақ.
ІІ. (Есік қағылады, Алдаркөсе келеді)
- Ассалаумағалуйкум, Алдаркөсе
- Уағалейкумассалям, балалар?
- Алдаркөсе өзінің қоржынын ала келіпті, сыйлықтары бар екен. Оларды алу
үшін сабаққа қалай қатысуымыз керек.
Ойын: «Төлдерді өріске айда»
Мұғалім: - Мен сендерге төлдер суретін таратамын. Сыртында сұрақтар бар.
Дұрыс жауап берген бала тақтадағы өріске апарып қояды.
Сұрақтар:
1. «Бота» туралы тақпақ айт.
2. Қошақанды суреттеп бер.
3. Төлдерді сүйсініп не деп атайды.
4. Төлдердің қимылын білдіретін сөздерді ата.
а) Оқулықпен жұмыс: (мәтін оқылып, сұрақ-жауап алынады)
ә) – Малды қалай бағып күтеміз?
- Мал мен жабайы аңның айырмашылығы.
- Үйден мал тіршілігі туралы әңгіме.
Сергіту сәті: Ән: «Төлдер»
б) Дәптермен жұмыс: түйе – бота, сиыр – бұзау, жылқы – құлын, қой-қозы,
ешкі – лақ.
- Малға байланысты қандай тыйым сөздерді білесіңдер?
- Малды теппе,
- Малды басынан ұрма.
- Малға теріс мінбе.
в) «Төлдерді шақыру» ойыны
Мұғалім: - Балалар біз төлдерді өріске айдағанбыз. Енді оларды, қалай
шақырамыз. Бота – көс-көс, құлын – құру-құру, қозы – пұшайт-пұшайт, лақ-
шөре-шөре, Алдаркөсенің сыйлығын тапсыру.
IV. Үйге тапсырма: 91-бет, эссе «Төлдер»
V. Қорытынды: пысықтау, бағалау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz