Файл қосу

Бастауыш сынып мұғалімдері

Пән: Әртүрлі
Бурабай кенті Сәкен Сейфуллин атындағы орта мектебінің бастауыш сынып
бойынша мәліметтер.

Бурабай кенті Сәкен Сейфуллин атындағы орта мектебі
Бастауыш сынып әдіс бірлестігі жұмысының қорытындысы
Әдістемелік бірлестік – мектептегі әдістемелік қызметтің бір немесе
бірнеше пән бойынша оқу-тәрбие, әдістеме, тәжірибе-эксперимент және
сыныптан тыс жұмыстар жүргізетін құрылымдық бөлімшесі. Әдіс бірлестігі бір
немесе сыбайлас бірнеше пәннен, құрамында кемі бес мұғалім болған жағдайда,
сәйкесті орынбасарының ұсынысы бойынша, мектеп директорының бұйрығымен
құрылады және таратылады. Пәндік әдіс бірлестігі тікелей оқу-тәрбие (не
әдістемелік жұмыс) ісі меңгерушісіне бағынады.
1. Мектептегі әдістемелік бірлестік іс-әрекетін жоспарлау мен ұйымдастыру
Әдістемелік бірлестіктің негізгі бағыттар бойынша мақсат-міндеттері.
В 2008/2009 оқу жылығы біздің әдіс бірлестігінің міндеті: «Жаңа
технологиялармен оқытуды жетілдіру» болды.
. Әрбір мұғалімнің әдістемелік проблемасы мен атқарған жұмыстары:
Әрбір мұғалім өзіндік білім көтеру жоспары және өз проблемасы бойынша жұмыс
жасады.Әдіс бірлестігінің отырыстарында қарастырылған мәселелер:
♦ 2008 - 2009 оқу жылы әдіс бірлестігінің жоспарын талдап, бекітілді.
Қыркүйек айында 2-4 сыныптар арасында оқушылардың бастапқы білім
деңгейлері анықтау жұмыстары жүргізілді. Оған жауапты сынып
жетекшілері. Бақылау жұмыстарын жүргізді, оқу техникаларын тексерді,
дәптер, күнделіктерін тексерді. Әр сынып жетекшілері өздеріне
жүктелген жұмыстарды тексеріп, анализ жасап, қорытынды шығарды.
Қазан айында Абишева Г.Б. «Мұғалімнің кәсіптік біліктілігін арттыру
жолдары» атты баяндама оқып, талдау жасалды. Әр мұғалім өз ойымен бөлісіп,
пікірталас болды Мұғалімдер өзара сабаққа қатысты. Мақсаты өзара тәжірибе
алмасу.

Қараша айында Жалмұқанова Ш.К «Оқушылардың танымдық қызығушылығын арттыру
арқылы кәсіби біліктілігін жетілдіру» атты баяндама оқылды, талдау жасалды.

Қараша айында Жалмұқанова Ш.К «Көрнекілік- нәтижелі оқыту негізі» атты
баяндама оқып, дөңгелек үстел болды.

Желтоқсан айында «Сабақта дидактикалық ойындар пайдалану арқылы
оқушылардың танымдық қызығұшылығын арттыру» атты баяндама оқылды, талдау
жасалды.
Бастауыш сыныпта 2-4 сыныптар арасында мектепшілік олимпиада өтті.
І-турға барлық оқушылар қатысты.
ІІ-турға 39-40 ұпай жинаған оқушылар қатысты.
Қаңтар айында Имақанова Р.С «Дидактикалық ойындар арқылы оқушыларды ұлттық
тәрбиеге баулу» баяндама оқып, талдау жасалды.
1ж-ж бақылау жұмыстарының қорытындысы алынды. Тексеру қорытындысы:
А) оқушылардың күнделіктері
ә) оқу жылдамдығы
Бастауыш сынып мұғалімдерінің онкүндігі өтті. Аудандық семинар
өткізілді. Конкурстарға қатысып ІІ, ІІІ – орындарға ие болды.
Ақпан айында аудандық семинар өтті. аудандық семинарға барлық мұғалімдер
қатысты. Атап айтсақ:
1-сынып мұғалімі Нурушева Аягоз Неғметоллақызы «Ақпараттық технология-
бастауышта» баяндама оқыды. Мұғалімдерге кейбір компьютермен жұмыс түрлерін
көрсетіп. Ақпараттық технологияның тиімді жолдарын атап кетті.
3-сынып мұғалімі Жалмұқанова Шолпан Кинаятқызы
«Зат есімді қайталау» атты ашық сабағын өткізді. Сабақ жақсы өтті.
Мұғалім интерактивті тақтаны қолдана отырып, әртүрлі жаттығулар орындатты.
Көз жаттығу жасады. Балалар белсенді жұмыс істеді. Интерактивті тақтамен
жұмыс істей алатындығы байқалды. Алдына қойған мақсаттары мен міндеттеріне
жетті. Сабағы барлық қонақтарға ұнады. Интерактивті тақтамен жұмыс жасаудың
жолдарын көрсете алды.
2-сынып мұғалімі Имақанова Рабиға Сәрсенбекқызы «Туған жерім –
Атамекенім!» тәрбие сағатын өткізді. Оқушылар белсенді қатысты. Сабақта
интерактивті тақтамен Астана және Бурабайдың көріті жерлері туралы слайдтар
көрсетті. Оқушылар тақпақ, мақал-мәтелдер айтты. Өлең айтты, би биледі.
Тәрбие сағаты өте тартымды, әсерлі болды. Оқушылар қаншама тәрбиелік және
эстетикалық әсер алды. Тілдері дамыды. Өздерін кең сезініп, жақсы
жақтарынан көрсетті. Қазақтың ұлттық киімдерін киді. Патриотизмдік тәрбие
алды.
4-сыныпта Абишева Гүлнәз Балтабайқызы математика пәнінен
«Көп таңбалы сандарға бөлу және көбейту тақырыбын қайталау» атты ашық сабақ
өткізді. Математика сабағында планеталарға саяхатқа барып, планеталар
туралы қысқаша мағлұматтар алды. Әр планетаға бару үшін әртүрлі тапсырмалар
орындап отырды. Интерактивті тақтаны қолданды. Сабақ өте тартымды өтті.
Оқушылар белсенді қатысты. Көз жаттығу, ойындар өткізілді. Логикалық
тапсырмалар орындалды. Сабақ сонында планеталар санына байланысты сабақ
бағаланды.
Барлық мұғалімдердің өткізген жұмыстарын жинақтап, кітапша шығарылып
тапсырылды. Абишева Г.Б. «Бастауыш сынып оқушыларын ана тілі сабағында
адамгершілікке тәрбиелеу» атты дөңгелек үстел болды. 3 тоқсан бақылау
жұмыстарының қорытындысы алынды
Мұғалімдердің онкүндігі өтті. Әкімшілік тарапынан бақылау кесінділері
алынды. Оқу жылдамдықтары тексерілді. Мұғалімдер оқушылардың дәптерлерін
тексерді,күнделіктер тексеріліп анықтама жазып, қорытынды жасалды.
Әрбір мұғалім ашық және тәрбие сағаттарын өткізді.
14-наурыз МАБ өтті. 4-сынып оқушылары қазақ тілі пәнінен МАБ тапсырып,
жақсы нәтиже көрсетті.
Жылдық бақылау жұмыстары өткізліп, қорытынды жасалды.

|№ |Аты жөні |проблемасы |
|1. |Абишева Г.Б |Жаңа технологиялардың негізінде |
| | |оқушылардың шығармашылығын |
| | |арттыру. |
|2. |Нурушева А.Н |Ойын технологиясын қолдана отырып|
| | |оқушылардың тілдерін дамыту |
|3. |Жалмұқанова |Дамыта оқыту барысында |
| |Ш.К |оқушылардың тілдерін дамыту |
|4. |Имақанова Р.С |Оқушылардың ойлау қабілетін ойын |
| | |арқылы дамыту |
|5. |Абдрахманова |Ойын әрекеті арқылы оқушылардың |
| |А.Б |сабаққа деген қызығушылықтарын |
| | |арттыру |

Ашық сабақтар және тәрбие сағаттары.
|№ |Аты жөні |тақырыбы |мерзімі |
|1. |Абишева Г.Б |«Көп таңбалы сандарды |20. 02. 09 |
| | |көбейту және бөлу» | |
| | |математика (аудандық | |
| | |семинар) | |
|2. |Нурушева А.Н |«АКТ бастауышта» атты | |
| | |баяндама оқыды. | |
| | |(аудандық семинар) | |
|3. |Жалмұқанова Ш.К |«Зат есім» қазақ тілі |20. 02. 09 |
| | |(аудандық семинар) | |
|4. |Имақанова Р.С |«Туған жерім – |20. 02. 09 |
| | |Атамекен» ашық тәрбие | |
| | |сағаты(аудандық | |
| | |семинар) | |
|5. |Абдрахманова А.Б |«Бала тілі бал» тәрбие | |
| | |сағаты | |

2009 - 2010 оқу жылы бойынша бастауыш сынып мұғалімдерінің әдіс
бірлестігінің атқарған жұмыстарының қорытындысы.
2009-2010 оқу жылы Сәкен Сейфуллин атындағы орта мектебінде
5 бастауыш сынып мұғалімдері жұмыс істеді.
• Мектепке даярлық тобында- Абдрахманова Айгүл Болатқызы.
• 1 - сыныпта Абишева Гүлнәз Балтабайқызы.
• 2– сыныпта -Нурушева Аягоз Неғметоллақызы.
• 3 – сыныпта - Имақанова Рабиға Сәрсенбекқызы.
• 4 - сыныпта Жалмұқанова Шолпан Кинаятқызы.
Осы бес мұғалімдердің ішінде барлығы жоғары білімді мұғалімдер.
Әдіс бірлестігінің жетекшісі Абишева Г.Б.
Әдіс бірлестігі жұмысының негізгі бағыттары әдістері білім беру
мекемесінің мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес анықталған және әдістемелік
кеңеспен бекітілген.
Бастауыш сынып мұғалімдерінің әдіс бірлестігінің алдына қойған мақсаты:
«Жаңа технологиямен оқытуды жетілдіру»
Міндеттері:
♦ Жаңа технологиялардың элементтерін қолдана отырып, оқытудың
тиімділігін арттыру.
♦ Барлық оқушыны стандарт деңгейінде оқыту.
♦ Оқушылық ой жүйесін жетілдіру, бағдар бере отырып, ойын жетелеу,
шығармашылықпен ізденуге мүмкіндік беру.
2009 - 2010 оқу жылы әдіс бірлестігінің жоспарын талдап, бекітілді.
Қыркүйек айында 2-4 сыныптар арасында оқушылардың бастапқы білім
деңгейлері анықтау жұмыстары жүргізілді. Оған жауапты сынып
жетекшілері. Бақылау жұмыстарын жүргізді, оқу техникаларын тексерді,
дәптер, күнделіктерін тексерді. Әр сынып жетекшілері өздеріне
жүктелген жұмыстарды тексеріп, анализ жасап, қорытынды шығарылды.
Қазан айында Нурушева А.Н «Алтын күз» тақырыбына сыныптан  тыс іс - шара
 өткізді. Іс - шара  сайыс ретінде өтті. Әр түрлі қызықты тапсырмалар
балаларды қызықтырды.
Қазан айында Абишева Г.Б. «Оқушылардың мінез-құлық белгілерін қалыптастыру»
атты баяндама оқып, талдау жасалды. Әр мұғалім өз ойымен бөлісіп,
пікірталас болды. Мұғалімдер өзара сабаққа қатысты. Мақсаты өзара тәжірибе
алмасу.

Қараша айында Жалмұқанова Ш.К «Бастауыш білім беру мазмұнын жетілдіру»
атты баяндама оқылды, талдау жасалды.

І-жартыжылдық бақылау жұмыстары өткізілді. Талдау жасалынып, бастапқы
білім деңгейлерінің қорытындысымен салыстырылды. Қорытынды шығарылды:
• Нашар оқитын оқушылармен жеке жұмыс жүргізу;
• Оқу техникасын жақсарту жолдарын қарастыру, ата-аналармен жұмыс жасау,
• Күнделіктерін дұрыс толтырылуын қадағалау,
• Дәптерлерін уақытында тексеріп, жазуы мен грамматикалық қателеріне көңіл
бөлу, осыған байланысты жұмыс жүргізу.
• 4-сынып МАБ – ға дайындық жұмыстарын жүргізу, ата-аналар жиналысын
өткізу.
• Аттестациядан өтетін мұғалімдердің шығармашылық есебі тыңдалды.
Бастауыш сыныпта 2-4 сыныптар арасында мектепшілік олимпиада өтті.
І-турға барлық оқушылар қатысты. ІІ-турға 39-40 ұпай жинаған оқушылар
қатысты. І-орынға ие болған Шегенова Анель 4-сынып, ІІ-орынға ие болған
Кенжетаев Кенжебек 4-сынып.
Қаңтар айында Абишева Г.Б. «Бастауыш сынып оқушыларын бағалау нормалары»
атты баяндама оқып, талдау жасалды.
І-жартыжылдық бақылау жұмыстарының қорытындысы алынды. Тексеру
қорытындысы:
а) оқушылардың күнделіктері
ә) оқу жылдамдығы
б) бақылау жұмыстары алынып, анализ жасалды.
Наурыз айында бастауыш сынып мұғалімдерінің онкүндігі өтті.
Әкімшілік тарапынан бақылау кесінділері алынды. Оқу жылдамдықтары
тексерілді. Мұғалімдер оқушылардың дәптерлерін тексерді,күнделіктер
тексеріліп анықтама жазып, қорытынды жасалды.
Әрбір мұғалім ашық және тәрбие сағаттарын өткізді.
14-наурыз МАБ өтті. 4-сынып оқушылары қазақ тілі пәнінен МАБ тапсырып,
жақсы нәтиже көрсетті.
20-наурызда «Наурыз» мейрамы өтті. 1-4 сынып оқушылары қатысты. Барлық
сыныптар жақсы қатысып, грамоталармен марапатталды.
Аудандық семинар өткізілді. Ақпан айында аудандық семинар өтті. Аудандық
семинарда Абишева Г.Б қазақ тілі сабағының фрагментін көрсетті. Тақырыбы
«Қыс» 4-сынып, Жалмұқанова Ш.К қазақ тілінен сабақ фрагментін көрсетті.
Тақырыбы «Сан есім», Нурушева А.Н математика сабағынан «Қосу мен азайту»
тақырыбына арналған сабақ фрагментін ұсынды. Мақсаты ақпараттық
коммуникациялық технологияларды сабақта колдану жолдары.
Абишева Г.Б аудандық семинарда №9 орта мектебінде «Ақпараттық
технологиялардың тиімділігі» тақырыбына баяндама оқыды.
Наурыз айында бастауыш сынып мұғалімдерінің онкүндігі өтті.
4-сынып мұғалімі Жалмұқанова Шолпан Кинаятқызы
«Сан есімді қайталау» атты ашық сабағын өткізді. Сабақ жақсы өтті.
Мұғалім интерактивті тақтаны қолдана отырып, әртүрлі жаттығулар орындатты.
Көз жаттығу жасады. Балалар белсенді жұмыс істеді. Интерактивті тақтамен
жұмыс істей алатындығы байқалды. Алдына қойған мақсаттары мен міндеттеріне
жетті. Сабағы барлық мұғалімдерге ұнады. Интерактивті тақтамен жұмыс
жасаудың жолдарын көрсете алды.
2-сынып мұғалімі Нурушева А.Н «Ана» атты тәрбие сағатын өткізді. Оқушылар
белсенді қатысты. Сабақта интерактивті тақтамен Ана және әжелер туралы
слайдтар көрсетті. Оқушылар тақпақ, мақал-мәтелдер айтты. Өлең айтты, би
биледі. Тәрбие сағаты өте тартымды, әсерлі болды. Оқушылар қаншама
тәрбиелік және эстетикалық әсер алды. Тілдері дамыды. Өздерін кең сезініп,
жақсы жақтарынан көрсетті.
1-сыныпта Абишева Гүлнәз Балтабайқызы математика пәнінен
«Геометриялық фигуралар» атты ашық сабақ өткізді. Математика сабағында
интерактивтік тақтаны пайдалану арқылы геометриялык фигураларды көрсетіп,
сипаттама берілді. Оқушылар белсенді қатысты. Көз жаттығу, ойындар
өткізілді. Логикалық тапсырмалар орындалды. Сабақ сонында фигуралар санына
байланысты сабақ бағаланды.
ІІІ- тоқсан бақылау жұмыстарының қорытындысы алынды
Жылдық бақылау жұмыстары өткізліп, қорытынды жасалды.
Келесі әдістемелік отырыс өткізілді. Тақырыбы: «Ақпараттық коммуникациялық
технологиялардың тиімділігі» дөңгелек үстел. Абишева Г.Б баяндама оқыды.
Жалмұқанова Ш.К жылдам оқу техникасын жетілдеру бойынша көп жұмыс
істейді. Балалар әр түрлі жаттығулар орындайды.
4- сыныбында оқу жылдамдығы өте жоғары.
Соңғы әдістемелік отырысының тақырыбы «Тіл дамыту жұмыстарының түрлері»
Баяндама. Жалмұқанова Ш.К
«Мақал-мәтелдер айтысы»  атты тақырыппен ойын түрінде сыныптан тыс
тәрбие сағатын өткізді. Балалар мақал-мәтелдермен айтысты. Тілдері
жаттыққан, өте бай. Тәрбие сағаты өте тартымды, жақсы өтті.Мұғалім
балаларға жұлдызшалар беріп мадақтады.
«9-мамыр –Жеңіс күні» атты ашық тәрбие сабағы өткізілді. Жауапты
Нурушева А.Н және Жалмұқанова Ш.К. Тәрбие сағаты тартымды өтті. Қонақтарға
ұнады. Оқушыларға патриоттық тәрбие берді.
4-сынып «Бастауышпен қоштасу» кешін өткізді.
Жалмұқанова Ш.К
Жылдық бақылау жұмыстары өткізіліп, қорытынды жасалды.
Біздің мектептің педагогтары оқу тәрбие үрдісін ұйымдастыруда
нормативті-құқықтық актілерді жетекшілікке алады.
Әдіс бірлестігінің отырыстарында мұғалімдер төмендегідей нормативтік
құқықтық базамен танысты:
- ҚР Мемлекеттік білім беру бағдарламасы 2011 -2020 жж.
-Саниталық ережелерді сақтау. (ҚР Денсаулық Министрлігі Бұйрық № 834, 25
қазан 2010ж);
- Білім беру мекемелеріндегі ережелерді сақтау. (бұйрық № 224, 11 наурыз
2005ж ҚР үкімет қаулы)
Жалпы орта білім беру бағдарламасын жүзеге асыратын білім беру ұйымы
қызметінің типтік ережелері (ҚР үкіметінің 11 наурыз 2005 жылғы № 224
қаулысы)
- Жалпы орта, негізгі орта, бастауыш сынып оқушыларының оқу бағдарламасын
жүзеге асыратын білім беру ұйымына қабылдаудың типтік ережелері (ҚР БҒМ
25.12.2007 ж. Бұйрық N 651)
- Жалпы білім беру мектептерінде мектеп құжаттарын жүргізу нұсқауы. (ҚР
13.01.2003ж бұйрық № 651)
Жалпы білім беруші мектептерде мектеп құжаттарын жүргізу туралы нұсқаулық
(ҚР білім және ғылым министрлігінің 13.01.2003 ж №19 бұйрығы)
- Әдістемелік нұсқау хат 2011 ж;
- Оқу бағдарламалары 2010 ж.
Осы аталған құжаттар ЖМО отырыстарының хаттамасына және тіркеу журналына
еңгізілді. (қайда, қашан құжаттардың мазмұнымен танысқаны көрсетілді)

Мектепте бастауыш білім берудің оқу тәрбие үрдісін ұйымдастырылуын
көрсететін локалдық құжаттар бар:
Олар:
• Мектепте сынып комплектілерін жасау бойынша бұйрықтар
• Бастауыш сынып мұғалімдерінің сапалық тізімі
• Бастауыш сынып мұғалімдерінің сапалық тізімі (қосымша)
Бурабай С. Сейфуллин атындағы орта (қазақ) мектебінде 4 бастауыш сынып
мұғалімі және даярлық тобының тәрбиешісі жұмыс істейді.
Жоғарғы санатты – жоқ
Бірінші санатты - жоқ
Екінші санатты -3
Категориясыз -2
Биылғы оқу жылы (2011ж) 2 мұғалім жаңадан келді. 2-сынып мұғалімі-
Жакайбаева М.О –санаты жоқ, жас маман. Кожакова Ж.А-2-санатты, 4-сынып
мұғалімі.
Жас маман Жакайбаева М.О тәлімгері Абишева Г.Б
Оқу ісінің меңгерушісі мен тәлімгер Абишева Г.Б жас маманға көмек
көрсетуде: сабақтарына отырады, дәптер тексеруді, журнал толтыруды
үйретеді, әдістемелік көмек көрсетеді, кеңестер береді. Тәлімгер өзіндік
білім беру жоспарын құруға, портфолио жасауға үйретеді.
Бастауыш сынып мұғалімдері білім қызметкерлерінің біліктілігін арттыру және
қайта даярлау курсын 12 жылдық білім беру курсын және Абишева Г.Б.,
Нурушева А.Н бастауыш сыныптарда ғылыми жұмысты ұйымдастыру бойынша
қашықтықтан оқыту курсын өтті.
Абишева Г.Б., Нурушева А.Н өтті. Жалмұқанова Ш.К,. Абишева Г.Б., өзін өзі
тану курсын өтті.
Мектепте өзін өзі тану кабинеті бар. Кабинет қажет құралдармен,
материалдармен жабдықталған: видеомагнитофон, DVD, музыкалық центр,
видеоматериалдар, CD дисктер, музыкалық дисктер. Көрмеге материалдар
қойылған, оқушылардың портфолиосы, оқушылардың шығармашылық жұмыстары,
(кесте, мозайкалар, газеттер, қолдан жасаған заттар, тоқылған нәрселер).
Сара Назарбаева туралы стенд жасалған. Ойыншықтар бар. Мектептегі барлық
оқушылар өзін өзі тану пәнінен кітап дәптермен қамтамасыз етілген. Абишева
Г.Б өзін өзі тану пәнінен аудандық семинарда «Жылы сөз жанға қуат» атты
ашық сабақ өткізді. Сабақ жоғары деңгейде өтті.
Мектепте басқа пәндермен қатар, бастауыш сынып мұғалімдерінің әдіс
бірлестігінің жұмысы жүргізіледі. Жетекшісі: Абишева Г.Б

2010-2011 оқу жылы бастауыш сынып мұғалімдерінің жұмыстарының қорытындысы.
ӘБ отырыстарында келесі сұрақтар қаралды:
• 2010-11 оқу жылына арналған ӘБ жоспары бекітілді
• 2010-11 оқу жылының оқу жоспарлары бекітілді,
• Күнтізбелік тақырыптық жоспар бекітілді.
• 1-сынып оқушылары мен даярлық тобының психологиялық ерекшеліктері
анықталды.
• Күнделік, дәптер жүргізу, құжаттарды жүргізу бірыңғай орфографиялық
тәртіпке алынды.
• Өзіндік білім көтеру жоспарының тақырыбы бекітілді.
1. Даярлық тобы және бірінші сынып оқушыларының қабілеттерін анықтау.
2. Сабақтың құрлымы, мазмұны.
3. Бастапқы білім деңгейін анықтау және І тоқсан білімдерінің
мониторингі.
4. Математика пәнінен дәптер тексеру анықтамалары 0-4 сыныптар.
5. Әдістемелік әдебиеттерге шолу.
6. Пед консилиум. 4 сынып және 5 сыныптар арасындағы байланыс,
мұғалімдердің ой пікірі.
7. Әкімшілік тарапынан алынған бақылау жұмыстарының
қорытындысы,мониторинг.
8. Тексеру қорытындысы: а) оқушылардың күнделіктері
б) оқу техникасы
в) олимпиаданың қорытындысы
9. Қорытындылау

2011ж қыркүйектен қарашаға дейінгі атқарылған жұмыстар
1. Даярлық тобы және бірінші сынып оқушыларының қабілеттерін анықтау.
Ұсыныстар.
2. І тоқсанда бақылау жұмыстарын дайындау, өткізу.
3. Математика пәнінен дәптер тексеру анықтамалары 0-4 сыныптар.
4. Шығармашылық жұмыстарды жоспарлау.
5. Өзара сабаққа қатысу.
6. Оқу техникасын тексеру.
7. Бастапқы білім деңгейін анықтауға арналған бақылау жұмыстарын
жоспарлау, өткізу.
8. Жас мамандарға көмек беруді жоспарлау, өткізу

Тәлімгер Абишева Гүлнәз Балтабайқызының жас мамандар Абенова Наргүл
Балтабекқызы және
Маржан Орынбаевамен жүргізетін жұмыс жоспары

|№ |Атқарылатын жұмыс |Жұмыс түрі |Жауапты |Мерзімі |
|1 |Сабақ жоспарына қойылатын талаптарды талқылау:|Өзара тәжірибе алмасу |Тәлімгер: Абишева Г.Б |Қыркүйек |
| | | | | |
| |(Сабақ жоспарын жазуды үйрету, кеңес беру, | | | |
| |күнтізбелік тақырыптық жоспарын жазуды | | | |
| |көрсету, тексеру), тәрбие жоспарын құрастыруға| | | |
| |үйрету, сынып сағаттарын, тәрбие жұмыстарын | | | |
| |жүргізуді, ата аналармен жұмыс істеуге үйрету,| | | |
| |кеңес беру, қадағалау. | | | |
|2 |а) Өзара сабаққа қатысу. Жас маманның |Практикалық |Тәлімгер жас мамандар |Қыркүйек |
| |сабағына қатысу, кемшіліктері мен жақсы | | |қазан |
| |жақтарына талдау жасау. | | | |
| |Жас маманды сабаққа шақыру, сабақтың әдіс | | | |
| |тәсілдерін үйрету, көрсету, кеңес беру. Талдау| | | |
| |жасау. Оқушылардың дәптерлерін тексеруге, | | | |
| |бағалауға үйрету. | | | |
| |б) Өзіндік білім көтеру жоспарын жасау | | | |
| |жолдарын көрсету, талап ету. | | | |
|3 |Әдістемелік және дидактикалық көмек. | |Тәлімгер |қараша |
| |Әңгімелесу. Портфолио туралы айту, портфолионы| | | |
|4 |жүргізу жолдарын көрсетіп, талап ету. Сабақта| | | |
| |көрнекіліктерді қалай тиімді қолдану | | | |
| |керектігін түсіндіру. Әдістемелік көмек | | | |
| |көрсету, сұрақтарға жауап беру. | | | |
| 5|Мұғалімге қажетті негізгі құжаттарды жинақтау.|Тәлімгер жас мамандар | |желтоқсан |
| |Жинақ папкаларын талап ету, қандай папкалар | | | |
| |жасауға болатынын айту, портфолио және өзіндік| | | |
| |білім көтеру папкаларын толықтыру. | | | |
| 6|Әдістемелік кеңес отырысында есеп беру. |Баяндама, есеп |Тәлімгер жас маман |Қаңтар |
| |Жас маман және тәлімгер өздерінің атқарған | | | |
| |жұмыстары туралы есеп береді. | | | |
| 7|Өзара сабаққа қатысу. Басқа да мұғалімдердің |Практикалық |Тәлімгер |Ақпан |
| |сабақтарына қатысуды талап ету. Жас маманның | |Жас маман | |
| |сабақтарына қатысу. | | | |
| |Әдістемелік көмек көрсету | |Тәлімгер |Наурыз |
|8 |Әңгімелесу | | | |
|9 |Мектепішілік жас мамандар сайысына қатысу | |Жас маман |Сәуір |
|10 |Әдістемелік кеңес отырысында жылдық есеп беру.|Баяндама, есеп |Тәлімгер |Мамыр |
| | |(тәжірибе жинақтау | | |
| | |күнделігі) |Жас маман | |
| | |Теориялық бөлім | | |
| | |Практикалық бөлім | | |
| | |Нәтижелер | | |

2011 ж қарашадан желтоқсанға дейінгі атқарылған жұмыстар.
1. Мектепшілік олимпиада өткізу.
2. І жартыжылдық бақылау жұмыстарын дайындау, өткізу.
3. Оқушылардың күнделіктерін дұрыс жүргізу, тексеру.
4. Оқу техникасын тексеру.
5. Өзара сабаққа қатысу.
6. МАБ ға дайындық жүргізу.

2011 ж желтоқсаннан наурызға дейінгі атқарылған жұмыстар.
1. Оқушылардың тілдерін дамыту
2. Оқу мен тәрбие жұмыстарының жетістіктері.
3. Бастауыш сынып мұғалімдерінің онкүндігін жоспарлау, өткізу.
4. Қазақ тілі діптерлерін тексеру.
5. ІІІ тоқсан бақылау жұмыстарын өткізу, қорытындылау.
6. Өзара сабаққа қатысу.
7. МАБ
8. Жас мамандарға көмек беру

Бурабай кенті С.Сейфуллин атындағы орта мектебінің бастауыш сынып
мұғалімдерінің онкүндігінің жоспары.

|№ |Іс шаралар |мерзімі |жауапты |Кабинет, сабақ |
|1 |ӘБ отырысы |15.03.11 ж |Абишева Г.Б. |24 каб |
|2 |Әкімшілік тарапынан бақылау | |Күлшікенова З.Ж | |
| |кесінділері 1-4 сыныптар | | | |
| |а) математикадан оқушылардың | |Абишева Г.Б | |
| |білім деңгейін тексеру | |Күлшікенова З.Ж | |
| |ә) қазақ тілінен оқушылардың | | | |
| |білім деңгейін тексеру | | | |
|3 |Дәптерлер тексеру 1-4 сыныптар | |Күлшікенова З.Ж | |
| |А) қазақ тілінен бақылау | | | |
| |дәптерлерін тексеру | |Абишева Г.Б | |
| |ә) математикадан жұмыс | |Нурушева А.Н | |
| |дәптерлерін тексеру | |Абенова Н.Б | |
|4 |Оқу жылдамдықтарын тексеру | |1,2 сыныптар | |
| | | |Абишева Г.Б | |
| | | |3-4сыныптар | |
| | | | | |
| | | |Нурушева А.Н | |
|5 |Тәрбие сағаты «Отан оттан да | |Абишева Г.Б |27 КАБ |
| |ыстық» | | | |
| |4-сынып | | | |
|6 |Математика ашық сабақ «Өткенді | |Нурушева А.Н |33 КАБ |
| |пысықтау» 3-сынып | | | |
|7 |Тәрбие сағаты «Әдептілік, |15/04 |Абишева Г.Б |24 КАБ |
| |әдемілік» 1-сынып | | | |
|8 |Тәрбие сағаты «Білгіштер» сайыс |7/04 |Нурушева А.Н |27 КАБ |
| | | |Абишева Г.Б | |
|9 |«Әдепті бала арлы бала, әдепсіз |14/04 |Абенова Н.Б |34 КАБ |
| |бала сорлы бала» тәрбие сағаты | | | |
| |2-сынып | | | |
|10 |«Бала тілі бал» тәрбие сағаты |13/04 |Абдрахманова А.Б |14 КАБ |
| |даярлық тобы | | | |
|11 |«Көп таңбалы сандарды көбейту |8/04 |Абишева Г.Б |27 КАБ |
| |және бөлу» математикадан ашық | | | |
| |сабақ 4-сынып | | | |
|12 |«Он саусағынан бал тамған» Көрме|15/04 |Нурушева А.Н |27 КАБ |
| |ұйымдастыру | |Абишева Г.Б | |
| |1-4 сыныптар | |Абенова Н.Б | |
| | | |Абдрахманова А.Б | |

«Акбота» Марафонына қатысып 3 к сынып оқушысы Тасбулатов Ерболат І орын
алды.

Біздің бастауыш сынып оқушылары ғылыми жұмыстарға қатысып келесі
нәтижелерге жетті.
2009-
2011оқу жылы Бурабай кенті Сәкен Сейфуллин атындағы
орта мектебінің ғылыми жұмыстарының қорытындысы

|№ |Оқушының аты |сынып |Тақырыбы |Секциясы |
| |жөні | | | |
|2 |66 |75 |100 |100 |
|3 |73 |66 |100 |100 |
|4 |84 |66 |100 |100 |

Пән: математика
|сынып |% сапа. |% сапа |% улг. |% улг. |
| |2010-2011 |2011-2012 |2010-2011 |2011-2012 |
|2 |80 | |100 | 100|
|3 |66 | |100 |100 |
|4 |66 | |100 |100 |

Мектепте оқу бағдарламасын орындалуын тексеру жүйесі бар.
Бұл сұрақтар ӘБ отырыстарында, жиналыстарда қарастырылады.
2010–2011 оқу жылы 1-4 сыныптардында «Өзін өзі тану» курсы еңгізілді.
2010- 2011 оқу жылы бастауыш сыныпта 43 оқушы болды.
ӘБ бірінші отырысында күнтізбелік тақырыптық жоспарлар қаралды. Оқу
ісінің меңгерушісі Нурушева А.Н. тексеріп, мектеп директорына апарып,
бекітілді. Жыл бойы тақырыптық жоспармен күнделікті сабақ жоспарларының
сәйкестілігі тексерілді. Оқу бағдарламасының орындалуы тексеріледі.
Мектепте әртүрлі үйірмелер жұмыс істейді. Би үйірмесі, домбыра
үйірмесі, сурет салу т.б. Мектепте «Мирас» балалар ұйымы жұмыс істейді.
Мұнда біздің оқушылар әртүрлі сыныптан тыс шараларға қатысады. Атап айтсақ:
мерекелер «Наурыз», 8 наурыз, мұғалімдер мерекесі, «Алтын күз» т.б

Батауыш сынып мұғалімдері туралы мәліметтер:
Жалпы мектепте 8 бастауыш сынып мұғалімі жұмыс істейді.
ӘБ жетекшілері: Косова Г.Е., Абишева Г.Б.
|мектеп |Барлығы: |Жоғары білімді|% |Орта арнаулы |% |
| |Бастауыш | | | | |
| |сынып | | | | |
| |мұғалімдері | | | | |
|Бурабай |8 |6 |75 |2 |25 |
|кенті | | | | | |
|С.Сейфуллина| | | | | |
|атындағы | | | | | |
|орта мектебі| | | | | |

Санаты бар мұғалімдер::
|мектеп |
|мектеп |Жалпы |Жұмыс өтілі бойынша |жас |
| |мектеп| | |
| |тегі | | |
| |бастау| | |
| |ыш | | |
| |сынып | | |
| |мұғалі| | |
| |мдері | | |
| |
|Наименование |Мұғалімнің |Қазақ мектебі |Жұмыс |Мұғалімнің шығармашылығы|
|территории |аты- |Орыс мектебі |өтілі | |
| |жөні (толық) | | | |
|Бурабай кенті |Нурушева Аягоз |қазақ |11 |Участие в |
|С.Сейфуллина |Негметолақызы | | |научно-практических |
|атындағы орта | | | |конференциях, 4место |
|мектебі | | | |Тамыз айында |
| | | | |конференцияға қатысты. |
| | | | |Баяндама 2010г |
|Бурабай кенті |Абишева Гульназ |қазақ |15 |Аудандық конкурс «Менің |
|С.Сейфуллина |Болтабайқызы | | |педагогикалық |
|атындағы орта | | | |жетістігім» |
|мектебі | | | |Тамыз айындағы |
| | | | |конференцияда баяндама |
| | | | |оқыды, 2011 г |

Бастауыш сыныпта жаңа технологиялар:
|мектеп |Мұғалімнің |Қандай |Білім |Практикалық жұмыстар |
| |аты- |педтехнологияларды |сапасы | |
| |жөні (толық)  |қолданады |қалай артты| |
|Бурабай кенті |Абишева Гульназ |Ақпараттық |80% |Аудандық семинарға |
|С.Сейфуллина |Балтабайқызы |технологиялар | |қатысу, ustaz.kz |
|атындағы орта | | | |сайтына материалдар |
|мектебі | | | |жіберу |

3 жылғы мұғалімдердің жұмыстарын жариялау жоспары
|мектеп |Мұғалімнің |2008-2009 |2009-2010 |2010-2011 |2011-12 |2012-13 |
| |аты- жөні | | | | | |
|Бурабай |Абишева Г.Б|ustaz.kz |ustaz.kz |ustaz.kz |Шкурнова |Климова |
|кенті | |сайтына |сайтына |оқыған |Е.Г. |Е.Н. |
|С.Сейфуллина| |ашық |сыныптан |баяндамалары | | |
|атындағы | |сабақтар |тыс іс |мен | | |
|орта мектебі| |жіберді |шараларды |презентацияла| | |
| | | |жіберді |р жіберді | | |
|Бурабай |Шкурнова |Технология|Технология| |Косова |Абишева |
|кенті |Е.Г |модульного|модульного| |Г.Е. |Г.Б. |
|С.Сейфуллина| |обучения в|обучения в| | | |
|атындағы | |начальных |начальных | | | |
|орта мектебі| |классах. |классах. | | | |
| | |Брошюра |Брошюра | | | |
|Бурабай |Сатпаева | |Видео | |Сатпаева |Жакайбаева|
|кенті |Ж.Д | |–урок | |Ж.Д. |М.О. |
|С.Сейфуллина| | |К.Толстой | | | |
|атындағы | | |«Стальное | | | |
|орта мектебі| | |колечко» | | | |
| | | |4 кл | | | |

Марапатталған мұғалімдер:
|Мұғалімнің аты жөні |марапаттау |жылы |
|Сатпаева Жумагуль |Грамота |2010, Районный конкурс |
|Дауленовна | |видеоуроков |
|Нурушева Аягоз |грамота |2010, аудандық конкурс |
|Негметолловна | |«Интерактивтік мұғалім» |

Бурабай кенті Сәкен Сейфуллин атындағы орта мектебінің бастауыш сынып
оқушыларының (1-4 сыныптар) 2010-2011 оқу жылының қорытындысы бойынша білім
сапасы.
Пән: қазақ тілі (қазақ сыныптары)
| |қала |село |
|2010-2011 |Сыныптар |1 |
|Оқу жылы | | |
|2010-2011 |Сыныптар |1 |
|Оқу жылы | | |
|2010-2011 |Сыныптар |1 |
|Оқу жылы | | |
|2010|Сыныптар |1 |2 |
|-201| | | |
|1 | | | |
|Оқу | | | |
|жылы| | | |
|1 |Ата-анасымен әңгімелесу |05.10.11 |Мектеп психологы, |
| |«Мектепте оқуда үлгермеу | |сынып жетекшісі |
| |себебі», сауалнама жүргізу | | |
|2 |Оқушының үлгермеушілік |05.10.11 |Мектеп психологы, |
| |себебін анықтауға байланысты| |сынып жетекшісі |
| |сауалнама жүргізу | | |
|3 |«Маған оқуға не кедергі |13.10.11 |Мектеп психологы |
| |келтіреді?» оқушымен | | |
| |әңгімелесу | | |
|4 |Сабақтан кейін оқушымен |әр сейсенбі сайын|Сынып жетекшісі |
| |қосымша жұмыс жүргізу |4 сабақтан кейін | |
| |(жүйелі түрде) | | |
|5 |Қосымша сабақ жүргізу (бір |Жүйелі түрде |Сынып жетекшісі |
| |реттік) | | |
| |Ауызша дұрыс жауап беру | | |
| |жоспарын құру ережесі | | |
| |Қалай дұрыс оқу керек? | | |
|6 |Оқушының күнделікті сабаққа |Жүйелі түрде |Сынып жетекшісі |
| |қатысуын және мектептен тыс | |Директордың оқу ісі |
| |іс-шараларға қатысуын | |жөніндегі орынбасары |
| |қадағалап отыру | | |
|7 |Сабақ үстінде оқушының |Әр сабақ сайын |Сынып жетекшісі |
| |қызығушылығын арттыру, | | |
| |ауызша сұрақ- жауап алу | | |
| |немесе жеке үлестірмелі | | |
| |парақтар арқылы жазбаша | | |
| |жұмыс жүргізу, өзіндік жеке | | |
| |тапсырмаларды орындату | | |
|8 |Сабақта оқушымен |Әр сабақ сайын |Сынып жетекшісі |
| |жүргізілетін жұмыс: | | |
| |-бақылау кезінде, жағымды | | |
| |жағдай жасау, көп сұрақтар | | |
| |қоймау, жауаптың болжамды | | |
| |жоспарын ұсыну, көрнекі | | |
| |құралдарды пайдалануға | | |
| |рұқсат ету, бағамен және | | |
| |мадақтаумен сабаққа | | |
| |қызығушылығын арттыру | | |
| |-жаңа тақырыпты меңгертуде | | |
| |үлгермеушілерді қатыстырып, | | |
| |оларды көмекші ретінде | | |
| |пайдалану | | |
|9 |Сабақ үстінде өзіндік |Әр сабақ сайын |Сынып жетекшісі |
| |жұмыстарды ұйымдастыру: | | |
| |тапсырмаларды бөлімдеп беру,| | |
| |бұрын орындалған | | |
| |тапсырмаларға ұқсас | | |
| |тапсырмаларды беру, | | |
| |қателерін түзетіп отыру | | |
|10 |Үй жұмысын орындауын |Әр сабақ сайын |Сынып жетекшісі |
| |қадағалап отыру, | | |
| |орындалмаған кезде сабақтан | | |
| |кейін орындауын бақылап | | |
| |отыру | | |
|11 |Арнайы үй тапсырмаларын беру|Жүйелі түрде |Сынып жетекшісі |
| |жүйесін ұйымдастыру: жаднама| | |
| |дайындау, шығармашылық | | |
| |тапсырмалар, үй тапсырмасын | | |
| |блоктарға бөліп беру | | |
|12 |Әр тоқсан соңында оқушының |Әр тоқсан сайын |Сынып жетекшісі |
| |оқу үлгерімі жайында әдіс | |ӘБ жетекшісі |
| |бірлестігінің отырысында | | |
| |қарастыру | | |

Әкімшілік тарапынан сынып журналдары тексеріледі, кемшіліктері
айтылады, журналға жазылады. Бағалар тексеріледі, үй жұмысы, сабақ кестесі,
журналдарды мектеп директоры бекітеді
Бурабай кенті С.Сейфуллин атындағы орта мектебінің 1 қыркүйек 2011-2012 оқу
жылының сапалық тізімі.
Бастауыш сынып.
|№ |Мұғалі|Туған жылы |Білімі, |Қызметі, |
| |мнің | |бітірген |пән, жұмыс|
| |аты | |жылы, |орны |
| |жөні | |диплом | |
| |(толық| |бойынша | |
| |) | | | |
|Оқушылар саны | |13 |6 |12 |
|«5» | |6 |2 |5 |
|«4» | |5 |2 |4 |
|«3» | |2 |1 |3 |
|«2» | | |1 | |
|% үлгер | |100 |83.3 |100 |
|% сапа | |84.6 |66.7 |75 |

Бурабай кенті С.Сейфуллин атындағы орта мектебіннің
2011- 2012 оқу жылы математика пәнінен І тоқсан қорытындысы.

|Cынып |1 |2 |3 |4 |
|Оқушылар саны | |13 |6 |12 |
|«5» | |5 |2 |5 |
|«4» | |5 |2 |4 |
|«3» | |3 |1 |3 |
|«2» | | |1 | |
|% үлгер | |100 |83.3 |100 |
|% сапа | |76.9 |66.7 |75 |

Бурабай кенті С.Сейфуллин атындағы орта мектебіннің
2011- 2012 оқу жылы дүниетану пәнінен І тоқсан қорытындысы.

|Cынып |1 |2 |3 |4 |
|Оқушылар саны | |13 |6 |12 |
|«5» | |8 |4 |6 |
|«4» | |5 |1 |4 |
|«3» | | |0 |2 |
|«2» | | |1 | |
|% үлгер | |100 |83.3 |100 |
|% сапа | |100 |83.3 |83.3 |

Бурабай кенті С.Сейфуллин атындағы орта мектебіннің
2011- 2012 оқу жылы ана тілі пәнінен І тоқсан қорытындысы.

|Cынып |1 |2 |3 |4 |
|Оқушылар саны | |13 |6 |12 |
|«5» | |8 |3 |6 |
|«4» | |5 |2 |4 |
|«3» | | | |2 |
|«2» | | |1 | |
|% үлгер | |100 |83.3 |83.3 |
|% сапа | |100 |83.3 |100 |

Бурабай кенті С.Сейфуллин атындағы орта мектебіннің
2009- 2010 оқу жылы ана тілі пәнінен жылдық қорытындысы.

|Cынып |1 |2 |3 |4 |
|Оқушылар саны | |13 |6 |12 |
|«5» | |8 |3 |6 |
|«4» | |5 |2 |4 |
|«3» | | | |2 |
|«2» | | |1 | |
|% үлгер |83 |84 |70 |66 |
|% сапа | |100 |83.3 |83.3 |

Бурабай кенті С.Сейфуллин атындағы орта мектебіннің
2008- 2009 оқу жылы қазақ тілі пәнінен бастапқы білім деңгейін анықтау
қорытындысы

|Cынып |1 |2 |3 |4 |
|Оқушылар саны | |13 |15 |17 |
|«5» | |2 |4 |7 |
|«4» | |5 |8 |2 |
|«3» | |2 |1 |6 |
|«2» | |4 |2 |- |
|% үлгер | |53 |85 |60 |
|% сапа | |70 |90 |100 |

Бурабай кенті С.Сейфуллин атындағы орта мектебіннің
2008- 2009 оқу жылы математика пәнінен бастапқы білім деңгейін анықтау
қорытындысы

|Cынып |1 |2 |3 |4 |
|Оқушылар саны | |13 |15 |17 |
|«5» | |1 |2 |7 |
|«4» | |5 |6 |2 |
|«3» | |7 |7 |8 |
|«2» | |- |- |- |
|% үлгер | |46 |57 |73 |
| | | | | |
|% сапа | |100 |100 |100 |

24. 02. 2011ж 4-сынып МАБ тапсырды, сапасы -85%

Бурабай кенті Сәкен Сейфуллин атындағы орта мектебінің І-тоқсан бойынша
2,3,4-сынып оқушыларының білім көрсеткіштері.2010-2011 оқу жылы.

Қазақстан тәуелсіздігінің 20 жыл мерекесіне арналған жоспары.

|№ |Тақырыбы, өткізілетін іс|мерзімі |жауапты |сыныбы |
| |шара | | | |
|1 |Линейкаға қатысу «Құтты |5. 12. 11 ж |Абишева Г.Б. |1-сынып |
| |болсын, Тәуелсіздік | | | |
| |мейрамы» | | | |
|2 |Елтаңба туралы не |6. 12. 11 ж |Абишева Г.Б. |1-сынып |
| |білесің? | | | |
|3 |Желбірейді көк туым, |7. 12. 11 ж |Абишева Г.Б. |1-сынып |
| |төбемізде мәңгілік! | | | |
| |Тақпақ айтады. Конкурс. | | | |
|4 |Әнуран |8. 12. 11 ж |Абишева Г.Б. |1-сынып |
|5 |Ашық тәрбие сағаты |9. 12. 11 ж |Абишева Г.Б. |1-сынып |
| |«Қазақстан менің | | | |
| |мақтанышым» | | | |
|6 |Мектеп мұражайына бару |10. 12. 11 ж |Абишева Г.Б. |1-сынып |
|7 |Конкурс. Сурет салу |12. 12. 11 ж |Абишева Г.Б. |1-4сыныптар |
| |«Менің Отаным» | | | |
|8 |Сынып сағаты |13. 11. 11 ж |Абишева Г.Б. |1-сынып |
| |«Тәуелсіз Қазақстан» | | | |
|9 |Фестиваль «Бейбітшілік» |14. 11. 11 ж |Сынып |1-4 сыныптар |
| | | |жетекшілері | |
|10 |Концерт |15. 11. 11 ж |Жакайбаева М.О|1-4 сыныптар |
| | | |Абишева Г.Б. | |



Ұқсас жұмыстар
Бастауыш сынып апталығы
Мектепті дамыту жоспары жайлы ақпарат
Орыс мектебінде қазақ тілінен ұбт сынағына дайындау жолдары
<<махаббат пен шығармашылық педагогикасы>> онкүндік жоспары
Жылдық жұмыс
Инновациялық әдіс - тәсілдерді кеңінен пайдалану
Мектепті дамыту жоспары
Ашық есік күні - ынтымақтастықтың көрсеткіші
Жылдық жоспар
Математика пәнін оқытуда бастауыш және негізгі орта білім деңгейлері арасындағы сабақтастық
Пәндер