Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Мәтінді пішімдеу. Сабақ жоспары
Сабақ жоспары
|Сабақтың тақырыбы: Мәтінді пішімдеу. Әріптер және абзац. Мәтіндік және |
|графикалық ақпаратты өңдеу. |
|Сабақтың мақсаты: Оқушыларға әріптің кескінін, өлшемін және де мәтінге суретті |
|әртүрлі жолмен қоюды үйрету. Ой-өрісін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. |
|Оқыту нәтижелері: Оқушылар тақырыпты өз беттерінше түсіне алады, топтық, ұжымдық |
|жұмыс арқылы ұйымшылдықпен жұмыс жасап, компьютерде тапсырмаларды орындай алады. |
|Технология: «БЛУМ» таксономиясы, Кембридж университеті мен Назарбаев зияткерлік |
|мектебі ұсынған «Құзырлы оқыту» технологиясы |
|Сабақтың көрнекілігі: Оқулық, постерлер, стикерлер |
|Қолданылатын модуль: Жеті модуль: СТО, АКТ, ДТО, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, |
|бағалау, басқару және көшбасшылық. |
|Сабақтың |Мұғалім әрекеті |Уақыты |Оқушы әрекеті |
|кезеңдері | | | |
|Ұйымдастыру |(оқушы мен мұғалім диалогі) |2мин | |
| |-Сәлеметсіздер ме?! | |-Сәлеметсіз |
| |-Көңіл-күйлерің қалай? | |бе?! |
| |-Сабаққа дайындық қалай? | |-Керемет! |
| |-Мен сендерге сәттілік тілеймін | |-Жақсы |
| |-Бір –бірімізге сабақтың жақсы және де | |-Рахмет |
| |қызықты өтуіне тілектер тілейік. | |барлықтарыңызға|
| |Отшашу | |5 деген баға |
| |Оқушыларды компьютердің құрылғылары арқылы | |тілеймін, |
| |топқа бөлу. (компьютердің құрылғылары тұрған |3мин |өмірде |
| |суреттерді теріс қаратып қоямын, оқушылар | |жеңілмеңіздер |
| |бір-бірден таңдап алған суретіне байланысты | | |
| |сол топқа отырады, отырған топтары туралы | | |
| |мәлімет айтады) | | |
| |1-топ «ЖҮЙЕЛІК БЛОК» |( парақ |Топқа бөлінеді.|
| |2-топ «МОНИТОР» |тарату) | |
| |3-топ «ПЕРНЕТАҚТА» | | |
| |Топ басшыларын сайлау, «бағалау парағын» | | |
| |тарату. | | |
|Білу (жаңа |Сұрақ-жауап |2мин | |
|сабаққа |Мәтінді көшіру комбинациясы? |ауызша |Ctrl C |
|дайындық) |Мәтінді қою комбинациясы? | |Ctrl V |
| |Мәтінді ерекшелеу комбинациясы? | |Ctrl A |
| |Мәтінді қиып алу комбинациясы? | |Ctrl X |
| |Мәтінді қалпына келтіру комбинациясы? | |Ctrl Z |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |Сөзжұмбақ |3мин | |
| | |Жазбаша | |
| |1 | | |
| |P | | |
| |A | | |
| |G | | |
| |E | | |
| |D | | |
| |O | | |
| |W | | |
| |N | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |2 | | |
| |C | | |
| |A | | |
| |P | | |
| |S | | |
| |L | | |
| |O | | |
| |C | | |
| |K | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |3 | | |
| |C | | |
| |T | | |
| |R | | |
| |L | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |4 | | |
| |D | | |
| |E | | |
| |L | | |
| |E | | |
| |T | | |
| |E | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |5 | | |
| |P | | |
| |A | | |
| |G | | |
| |E | | |
| |* | | |
| |U | | |
| |P | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |6 | | |
| |B | | |
| |A | | |
| |C | | |
| |K | | |
| |S | | |
| |P | | |
| |A | | |
| |C | | |
| |E | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |7 | | |
| |E | | |
| |N | | |
| |D | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |1. Курсорды құжаттың соңына апару пернесі? | | |
| |2. Бас әріптерді теру режиміне өту қандай | | |
| |пернені басу арқылы орындалады? | | |
| |3. Мәтінді көшіру қандай перненің | | |
| |қызметімен орындалады? | | |
| |4. Курсордың оң жағындағы символдарды жою | | |
| |пернесі? | | |
| |5. Курсорды құжаттың басына апару пернесі? | | |
| |6. Курсордың сол жағында орналасқан символды| | |
| |жою пернесі? | | |
| |7. Курсорды мәтіннің соңына апару пернесі? | | |
|Түсіну (жаңа|Ендеше бүгінгі өтетін тақырыбымыз Мәтінді |5мин | |
|тақырыпты |пішімдеу. Әріптер және абзац. Мәтіндік және |түсіндіру | |
|меңгерту) |графикалық ақпаратты өңдеу. | | |
| | Әріптің кескіні | | |
| | әріптің өлшемі | | |
| | әріптерді жуандатады | | |
| | әріптерді қисайтады | | |
| | мәтіннің астын сызады | | |
| | мәтін жолдық басында, сол жақта | | |
| |орналасады | | |
| | мәтін ортаға теріледі, тақырыпты осылай| | |
| |тереді | | |
| | мәтін жолдың соңынан, оң жақтан | | |
| |теріледі. | | |
| | кескін буммасының ішінен дайын суретті| | |
| |орналастыру | | |
| | батырманы басқанда PAINT терезесі | | |
| |ашылады. Суретті салып болып PAINT –ты | | |
| |жапқанда –сурет мәтіннің ішінде болады. | | |
|Қолдану |1 –тапсырма |5мин | |
|(білімдерін |Ұқыпсыз теруші мақалдар мен мәтелдерді тере|Компьютерм|1.Тіліңмен |
|пысықтау) |бастап, бәрін шатастырып алыпты. Терушіге |ен жұмыс |жүгірме, |
| |қателерін түзетуге көмектесіңдер. |(жеке |біліміңмен |
| |Жүгңрмеее Тіліңмен, біліміңмен жүгір |жұмыс) |жүгір |
| |Білгенің бірд тоғыз | |2.Білгенің бір |
| |Білмбегенің тоқсан тоғыз | |тоғыз |
| |Түйені –көрмес де көрмес | |Білмегенің |
| |2- тапсырма | |тоқсан тоғыз |
| |1.Мақалдың кескінін Times New Romanға, | |3.Көрмес |
| |өлшемін 14 –ке, жуандатыңдар, сол жақтан | |–түйені де |
| |орналастырыңдар? | |көрмес |
| | | | |
| |2.Мақалдың кескінін Arialға , өлшемін 16 |7мин |1. Мақалдың |
| |–ға, қисатыңдар, мақалды ортаға | |кескінін Times |
| |орналастырыңдар? | |New Romanға, |
| | | |өлшемін 14 |
| |3. Мақалдың кескінін Courierға, 18 –ге, | |–ке, жуандатты,|
| |астын сызыңдар, оң жақтан орналастырыңдар? | |сол жақтан |
| |«Мақал –мәтел» деп сақтаймыз. | |орналастырды |
| | | | |
| |3 тапсырма |5мин | |
| |Paint –ты іске қосыңдар |Компьютерм|2.Мақалдың |
| |Жұлдызшаның суретін салыңдар |ен жұмыс |кескінін |
| |Файлды «Жұлдызша» деп сақтаңдар | |Arialға , |
| |WordPad –ты іске қосыңдар | |өлшемін 16 –ға,|
| |Аты –жөнімізді және сыныбымызды жазамыз деп | |қисатты, |
| |мәтін теріңдер | |мақалды ортаға |
| |Кескін батырмасын шертіңдер | |орналастырды? |
| |Жұлдызша файлын таңдап, ашу батырмасын | | |
| |шертіңдер. | |3. Мақалдың |
| |Сергіту сәті: | |кескінін |
| |10 айырмашылығын табу | |Courierға, 18 |
| | | |–ге, астын |
| | | |сызды, оң |
| | |2мин |жақтан |
| | |ауызша |орналастырды |
| | | |«Мақал –мәтел» |
| |3 тапсырма. Топтарға «Семантикалық карта» | |деп сақтады |
| |-Әріптің кескіні | | |
| |-әріптің өлшемі | | |
| |-әріптерді жуандатады | | |
| |-әріптерді қисайтады | | |
| |-мәтіннің астын сызады | | |
| |-мәтін жолдық басында, сол жақта орналасады | | |
| |-мәтін ортаға теріледі, тақырыпты осылай | | |
| |тереді |2мин | |
| |-мәтін жолдың соңынан, оң жақтан теріледі. |Топтық | |
| |дайын суретті орналастыру |жазбаша | |
| |-батырманы басқанда PAINT терезесі ашылады. | | |
| |Суретті салып болып PAINT –ты жапқанда –сурет| | |
| |мәтіннің ішінде болады. | | |
| | | | |
| |4 тапсырма | | |
| |Венн диаграммасы | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |3мин | |
| | |жазбаша | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | |Paint –та сурет|
| | | |салуға, мәтін |
| | | |енгізугі, |
| | | |өшіруге, |
| | | |бояуға, сурет |
| | | |қоюға, WordPad |
| | | |–та мәтін |
| | | |жазуға, мәтінді|
| | | |өшіруге, |
| | | |Екеуіндеде |
| | | |мәтін жазуға, |
| | | |фигураларды |
| | | |салуға, |
|Бағалау |Топ басшыларын тыңдау. Бағалау. |3мин |Топ мүшелерін |
| | | |әділ бағалайды.|
|Үй |WordPad тақырыпты оқу. 173 бетте тест |1мин |Күнделіктеріне |
|тапсырмасын |тапсырмасы «Өзіңді тексер» | |жазады. |
|беру | | | |
|Қорытынды |Смайлик арқылы көңіл-күйді, сабақты | |Смайлик арқылы |
| |түсінгендіктерін немесе түсінбегендерін | |көңіл-күйді, |
| |жеткізеді. | |сабақты |
| | және |1мин |түсінгендіктері|
| |смайликтер таратамын. | |н немесе |
| | | |түсінбегендерін|
| | | |жеткізеді. |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | |Оқушылар |
| | | |сабақтан алған |
| | | |әсерлерін осы |
| | | |смайликтің |
| | | |біреуін көтеру |
| | | |арқылы айтады. |
| | | |Және оны өз |
| | | |қимылдарымен |
| | | |салады. |
|Сабақтың тақырыбы: Мәтінді пішімдеу. Әріптер және абзац. Мәтіндік және |
|графикалық ақпаратты өңдеу. |
|Сабақтың мақсаты: Оқушыларға әріптің кескінін, өлшемін және де мәтінге суретті |
|әртүрлі жолмен қоюды үйрету. Ой-өрісін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. |
|Оқыту нәтижелері: Оқушылар тақырыпты өз беттерінше түсіне алады, топтық, ұжымдық |
|жұмыс арқылы ұйымшылдықпен жұмыс жасап, компьютерде тапсырмаларды орындай алады. |
|Технология: «БЛУМ» таксономиясы, Кембридж университеті мен Назарбаев зияткерлік |
|мектебі ұсынған «Құзырлы оқыту» технологиясы |
|Сабақтың көрнекілігі: Оқулық, постерлер, стикерлер |
|Қолданылатын модуль: Жеті модуль: СТО, АКТ, ДТО, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, |
|бағалау, басқару және көшбасшылық. |
|Сабақтың |Мұғалім әрекеті |Уақыты |Оқушы әрекеті |
|кезеңдері | | | |
|Ұйымдастыру |(оқушы мен мұғалім диалогі) |2мин | |
| |-Сәлеметсіздер ме?! | |-Сәлеметсіз |
| |-Көңіл-күйлерің қалай? | |бе?! |
| |-Сабаққа дайындық қалай? | |-Керемет! |
| |-Мен сендерге сәттілік тілеймін | |-Жақсы |
| |-Бір –бірімізге сабақтың жақсы және де | |-Рахмет |
| |қызықты өтуіне тілектер тілейік. | |барлықтарыңызға|
| |Отшашу | |5 деген баға |
| |Оқушыларды компьютердің құрылғылары арқылы | |тілеймін, |
| |топқа бөлу. (компьютердің құрылғылары тұрған |3мин |өмірде |
| |суреттерді теріс қаратып қоямын, оқушылар | |жеңілмеңіздер |
| |бір-бірден таңдап алған суретіне байланысты | | |
| |сол топқа отырады, отырған топтары туралы | | |
| |мәлімет айтады) | | |
| |1-топ «ЖҮЙЕЛІК БЛОК» |( парақ |Топқа бөлінеді.|
| |2-топ «МОНИТОР» |тарату) | |
| |3-топ «ПЕРНЕТАҚТА» | | |
| |Топ басшыларын сайлау, «бағалау парағын» | | |
| |тарату. | | |
|Білу (жаңа |Сұрақ-жауап |2мин | |
|сабаққа |Мәтінді көшіру комбинациясы? |ауызша |Ctrl C |
|дайындық) |Мәтінді қою комбинациясы? | |Ctrl V |
| |Мәтінді ерекшелеу комбинациясы? | |Ctrl A |
| |Мәтінді қиып алу комбинациясы? | |Ctrl X |
| |Мәтінді қалпына келтіру комбинациясы? | |Ctrl Z |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |Сөзжұмбақ |3мин | |
| | |Жазбаша | |
| |1 | | |
| |P | | |
| |A | | |
| |G | | |
| |E | | |
| |D | | |
| |O | | |
| |W | | |
| |N | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |2 | | |
| |C | | |
| |A | | |
| |P | | |
| |S | | |
| |L | | |
| |O | | |
| |C | | |
| |K | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |3 | | |
| |C | | |
| |T | | |
| |R | | |
| |L | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |4 | | |
| |D | | |
| |E | | |
| |L | | |
| |E | | |
| |T | | |
| |E | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |5 | | |
| |P | | |
| |A | | |
| |G | | |
| |E | | |
| |* | | |
| |U | | |
| |P | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |6 | | |
| |B | | |
| |A | | |
| |C | | |
| |K | | |
| |S | | |
| |P | | |
| |A | | |
| |C | | |
| |E | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |7 | | |
| |E | | |
| |N | | |
| |D | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |1. Курсорды құжаттың соңына апару пернесі? | | |
| |2. Бас әріптерді теру режиміне өту қандай | | |
| |пернені басу арқылы орындалады? | | |
| |3. Мәтінді көшіру қандай перненің | | |
| |қызметімен орындалады? | | |
| |4. Курсордың оң жағындағы символдарды жою | | |
| |пернесі? | | |
| |5. Курсорды құжаттың басына апару пернесі? | | |
| |6. Курсордың сол жағында орналасқан символды| | |
| |жою пернесі? | | |
| |7. Курсорды мәтіннің соңына апару пернесі? | | |
|Түсіну (жаңа|Ендеше бүгінгі өтетін тақырыбымыз Мәтінді |5мин | |
|тақырыпты |пішімдеу. Әріптер және абзац. Мәтіндік және |түсіндіру | |
|меңгерту) |графикалық ақпаратты өңдеу. | | |
| | Әріптің кескіні | | |
| | әріптің өлшемі | | |
| | әріптерді жуандатады | | |
| | әріптерді қисайтады | | |
| | мәтіннің астын сызады | | |
| | мәтін жолдық басында, сол жақта | | |
| |орналасады | | |
| | мәтін ортаға теріледі, тақырыпты осылай| | |
| |тереді | | |
| | мәтін жолдың соңынан, оң жақтан | | |
| |теріледі. | | |
| | кескін буммасының ішінен дайын суретті| | |
| |орналастыру | | |
| | батырманы басқанда PAINT терезесі | | |
| |ашылады. Суретті салып болып PAINT –ты | | |
| |жапқанда –сурет мәтіннің ішінде болады. | | |
|Қолдану |1 –тапсырма |5мин | |
|(білімдерін |Ұқыпсыз теруші мақалдар мен мәтелдерді тере|Компьютерм|1.Тіліңмен |
|пысықтау) |бастап, бәрін шатастырып алыпты. Терушіге |ен жұмыс |жүгірме, |
| |қателерін түзетуге көмектесіңдер. |(жеке |біліміңмен |
| |Жүгңрмеее Тіліңмен, біліміңмен жүгір |жұмыс) |жүгір |
| |Білгенің бірд тоғыз | |2.Білгенің бір |
| |Білмбегенің тоқсан тоғыз | |тоғыз |
| |Түйені –көрмес де көрмес | |Білмегенің |
| |2- тапсырма | |тоқсан тоғыз |
| |1.Мақалдың кескінін Times New Romanға, | |3.Көрмес |
| |өлшемін 14 –ке, жуандатыңдар, сол жақтан | |–түйені де |
| |орналастырыңдар? | |көрмес |
| | | | |
| |2.Мақалдың кескінін Arialға , өлшемін 16 |7мин |1. Мақалдың |
| |–ға, қисатыңдар, мақалды ортаға | |кескінін Times |
| |орналастырыңдар? | |New Romanға, |
| | | |өлшемін 14 |
| |3. Мақалдың кескінін Courierға, 18 –ге, | |–ке, жуандатты,|
| |астын сызыңдар, оң жақтан орналастырыңдар? | |сол жақтан |
| |«Мақал –мәтел» деп сақтаймыз. | |орналастырды |
| | | | |
| |3 тапсырма |5мин | |
| |Paint –ты іске қосыңдар |Компьютерм|2.Мақалдың |
| |Жұлдызшаның суретін салыңдар |ен жұмыс |кескінін |
| |Файлды «Жұлдызша» деп сақтаңдар | |Arialға , |
| |WordPad –ты іске қосыңдар | |өлшемін 16 –ға,|
| |Аты –жөнімізді және сыныбымызды жазамыз деп | |қисатты, |
| |мәтін теріңдер | |мақалды ортаға |
| |Кескін батырмасын шертіңдер | |орналастырды? |
| |Жұлдызша файлын таңдап, ашу батырмасын | | |
| |шертіңдер. | |3. Мақалдың |
| |Сергіту сәті: | |кескінін |
| |10 айырмашылығын табу | |Courierға, 18 |
| | | |–ге, астын |
| | | |сызды, оң |
| | |2мин |жақтан |
| | |ауызша |орналастырды |
| | | |«Мақал –мәтел» |
| |3 тапсырма. Топтарға «Семантикалық карта» | |деп сақтады |
| |-Әріптің кескіні | | |
| |-әріптің өлшемі | | |
| |-әріптерді жуандатады | | |
| |-әріптерді қисайтады | | |
| |-мәтіннің астын сызады | | |
| |-мәтін жолдық басында, сол жақта орналасады | | |
| |-мәтін ортаға теріледі, тақырыпты осылай | | |
| |тереді |2мин | |
| |-мәтін жолдың соңынан, оң жақтан теріледі. |Топтық | |
| |дайын суретті орналастыру |жазбаша | |
| |-батырманы басқанда PAINT терезесі ашылады. | | |
| |Суретті салып болып PAINT –ты жапқанда –сурет| | |
| |мәтіннің ішінде болады. | | |
| | | | |
| |4 тапсырма | | |
| |Венн диаграммасы | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |3мин | |
| | |жазбаша | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | |Paint –та сурет|
| | | |салуға, мәтін |
| | | |енгізугі, |
| | | |өшіруге, |
| | | |бояуға, сурет |
| | | |қоюға, WordPad |
| | | |–та мәтін |
| | | |жазуға, мәтінді|
| | | |өшіруге, |
| | | |Екеуіндеде |
| | | |мәтін жазуға, |
| | | |фигураларды |
| | | |салуға, |
|Бағалау |Топ басшыларын тыңдау. Бағалау. |3мин |Топ мүшелерін |
| | | |әділ бағалайды.|
|Үй |WordPad тақырыпты оқу. 173 бетте тест |1мин |Күнделіктеріне |
|тапсырмасын |тапсырмасы «Өзіңді тексер» | |жазады. |
|беру | | | |
|Қорытынды |Смайлик арқылы көңіл-күйді, сабақты | |Смайлик арқылы |
| |түсінгендіктерін немесе түсінбегендерін | |көңіл-күйді, |
| |жеткізеді. | |сабақты |
| | және |1мин |түсінгендіктері|
| |смайликтер таратамын. | |н немесе |
| | | |түсінбегендерін|
| | | |жеткізеді. |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | |Оқушылар |
| | | |сабақтан алған |
| | | |әсерлерін осы |
| | | |смайликтің |
| | | |біреуін көтеру |
| | | |арқылы айтады. |
| | | |Және оны өз |
| | | |қимылдарымен |
| | | |салады. |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz