Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Мәтінді пішімдеу. Сабақ жоспары

Сабақ жоспары

|Сабақтың тақырыбы: Мәтінді пішімдеу. Әріптер және абзац. Мәтіндік және |
|графикалық ақпаратты өңдеу. |
|Сабақтың мақсаты: Оқушыларға әріптің кескінін, өлшемін және де мәтінге суретті |
|әртүрлі жолмен қоюды үйрету. Ой-өрісін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. |
|Оқыту нәтижелері: Оқушылар тақырыпты өз беттерінше түсіне алады, топтық, ұжымдық |
|жұмыс арқылы ұйымшылдықпен жұмыс жасап, компьютерде тапсырмаларды орындай алады. |
|Технология: «БЛУМ» таксономиясы, Кембридж университеті мен Назарбаев зияткерлік |
|мектебі ұсынған «Құзырлы оқыту» технологиясы |
|Сабақтың көрнекілігі: Оқулық, постерлер, стикерлер |
|Қолданылатын модуль: Жеті модуль: СТО, АКТ, ДТО, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, |
|бағалау, басқару және көшбасшылық. |
|Сабақтың |Мұғалім әрекеті |Уақыты |Оқушы әрекеті |
|кезеңдері | | | |
|Ұйымдастыру |(оқушы мен мұғалім диалогі) |2мин | |
| |-Сәлеметсіздер ме?! | |-Сәлеметсіз |
| |-Көңіл-күйлерің қалай? | |бе?! |
| |-Сабаққа дайындық қалай? | |-Керемет! |
| |-Мен сендерге сәттілік тілеймін | |-Жақсы |
| |-Бір –бірімізге сабақтың жақсы және де | |-Рахмет |
| |қызықты өтуіне тілектер тілейік. | |барлықтарыңызға|
| |Отшашу | |5 деген баға |
| |Оқушыларды компьютердің құрылғылары арқылы | |тілеймін, |
| |топқа бөлу. (компьютердің құрылғылары тұрған |3мин |өмірде |
| |суреттерді теріс қаратып қоямын, оқушылар | |жеңілмеңіздер |
| |бір-бірден таңдап алған суретіне байланысты | | |
| |сол топқа отырады, отырған топтары туралы | | |
| |мәлімет айтады) | | |
| |1-топ «ЖҮЙЕЛІК БЛОК» |( парақ |Топқа бөлінеді.|
| |2-топ «МОНИТОР» |тарату) | |
| |3-топ «ПЕРНЕТАҚТА» | | |
| |Топ басшыларын сайлау, «бағалау парағын» | | |
| |тарату. | | |
|Білу (жаңа |Сұрақ-жауап |2мин | |
|сабаққа |Мәтінді көшіру комбинациясы? |ауызша |Ctrl C |
|дайындық) |Мәтінді қою комбинациясы? | |Ctrl V |
| |Мәтінді ерекшелеу комбинациясы? | |Ctrl A |
| |Мәтінді қиып алу комбинациясы? | |Ctrl X |
| |Мәтінді қалпына келтіру комбинациясы? | |Ctrl Z |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |Сөзжұмбақ |3мин | |
| | |Жазбаша | |
| |1 | | |
| |P | | |
| |A | | |
| |G | | |
| |E | | |
| |D | | |
| |O | | |
| |W | | |
| |N | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |2 | | |
| |C | | |
| |A | | |
| |P | | |
| |S | | |
| |L | | |
| |O | | |
| |C | | |
| |K | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |3 | | |
| |C | | |
| |T | | |
| |R | | |
| |L | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |4 | | |
| |D | | |
| |E | | |
| |L | | |
| |E | | |
| |T | | |
| |E | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |5 | | |
| |P | | |
| |A | | |
| |G | | |
| |E | | |
| |* | | |
| |U | | |
| |P | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |6 | | |
| |B | | |
| |A | | |
| |C | | |
| |K | | |
| |S | | |
| |P | | |
| |A | | |
| |C | | |
| |E | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |7 | | |
| |E | | |
| |N | | |
| |D | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |1. Курсорды құжаттың соңына апару пернесі? | | |
| |2. Бас әріптерді теру режиміне өту қандай | | |
| |пернені басу арқылы орындалады? | | |
| |3. Мәтінді көшіру қандай перненің | | |
| |қызметімен орындалады? | | |
| |4. Курсордың оң жағындағы символдарды жою | | |
| |пернесі? | | |
| |5. Курсорды құжаттың басына апару пернесі? | | |
| |6. Курсордың сол жағында орналасқан символды| | |
| |жою пернесі? | | |
| |7. Курсорды мәтіннің соңына апару пернесі? | | |
|Түсіну (жаңа|Ендеше бүгінгі өтетін тақырыбымыз Мәтінді |5мин | |
|тақырыпты |пішімдеу. Әріптер және абзац. Мәтіндік және |түсіндіру | |
|меңгерту) |графикалық ақпаратты өңдеу. | | |
| | Әріптің кескіні | | |
| | әріптің өлшемі | | |
| | әріптерді жуандатады | | |
| | әріптерді қисайтады | | |
| | мәтіннің астын сызады | | |
| | мәтін жолдық басында, сол жақта | | |
| |орналасады | | |
| | мәтін ортаға теріледі, тақырыпты осылай| | |
| |тереді | | |
| | мәтін жолдың соңынан, оң жақтан | | |
| |теріледі. | | |
| | кескін буммасының ішінен дайын суретті| | |
| |орналастыру | | |
| | батырманы басқанда PAINT терезесі | | |
| |ашылады. Суретті салып болып PAINT –ты | | |
| |жапқанда –сурет мәтіннің ішінде болады. | | |
|Қолдану |1 –тапсырма |5мин | |
|(білімдерін |Ұқыпсыз теруші мақалдар мен мәтелдерді тере|Компьютерм|1.Тіліңмен |
|пысықтау) |бастап, бәрін шатастырып алыпты. Терушіге |ен жұмыс |жүгірме, |
| |қателерін түзетуге көмектесіңдер. |(жеке |біліміңмен |
| |Жүгңрмеее Тіліңмен, біліміңмен жүгір |жұмыс) |жүгір |
| |Білгенің бірд тоғыз | |2.Білгенің бір |
| |Білмбегенің тоқсан тоғыз | |тоғыз |
| |Түйені –көрмес де көрмес | |Білмегенің |
| |2- тапсырма | |тоқсан тоғыз |
| |1.Мақалдың кескінін Times New Romanға, | |3.Көрмес |
| |өлшемін 14 –ке, жуандатыңдар, сол жақтан | |–түйені де |
| |орналастырыңдар? | |көрмес |
| | | | |
| |2.Мақалдың кескінін Arialға , өлшемін 16 |7мин |1. Мақалдың |
| |–ға, қисатыңдар, мақалды ортаға | |кескінін Times |
| |орналастырыңдар? | |New Romanға, |
| | | |өлшемін 14 |
| |3. Мақалдың кескінін Courierға, 18 –ге, | |–ке, жуандатты,|
| |астын сызыңдар, оң жақтан орналастырыңдар? | |сол жақтан |
| |«Мақал –мәтел» деп сақтаймыз. | |орналастырды |
| | | | |
| |3 тапсырма |5мин | |
| |Paint –ты іске қосыңдар |Компьютерм|2.Мақалдың |
| |Жұлдызшаның суретін салыңдар |ен жұмыс |кескінін |
| |Файлды «Жұлдызша» деп сақтаңдар | |Arialға , |
| |WordPad –ты іске қосыңдар | |өлшемін 16 –ға,|
| |Аты –жөнімізді және сыныбымызды жазамыз деп | |қисатты, |
| |мәтін теріңдер | |мақалды ортаға |
| |Кескін батырмасын шертіңдер | |орналастырды? |
| |Жұлдызша файлын таңдап, ашу батырмасын | | |
| |шертіңдер. | |3. Мақалдың |
| |Сергіту сәті: | |кескінін |
| |10 айырмашылығын табу | |Courierға, 18 |
| | | |–ге, астын |
| | | |сызды, оң |
| | |2мин |жақтан |
| | |ауызша |орналастырды |
| | | |«Мақал –мәтел» |
| |3 тапсырма. Топтарға «Семантикалық карта» | |деп сақтады |
| |-Әріптің кескіні | | |
| |-әріптің өлшемі | | |
| |-әріптерді жуандатады | | |
| |-әріптерді қисайтады | | |
| |-мәтіннің астын сызады | | |
| |-мәтін жолдық басында, сол жақта орналасады | | |
| |-мәтін ортаға теріледі, тақырыпты осылай | | |
| |тереді |2мин | |
| |-мәтін жолдың соңынан, оң жақтан теріледі. |Топтық | |
| |дайын суретті орналастыру |жазбаша | |
| |-батырманы басқанда PAINT терезесі ашылады. | | |
| |Суретті салып болып PAINT –ты жапқанда –сурет| | |
| |мәтіннің ішінде болады. | | |
| | | | |
| |4 тапсырма | | |
| |Венн диаграммасы | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |3мин | |
| | |жазбаша | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | |Paint –та сурет|
| | | |салуға, мәтін |
| | | |енгізугі, |
| | | |өшіруге, |
| | | |бояуға, сурет |
| | | |қоюға, WordPad |
| | | |–та мәтін |
| | | |жазуға, мәтінді|
| | | |өшіруге, |
| | | |Екеуіндеде |
| | | |мәтін жазуға, |
| | | |фигураларды |
| | | |салуға, |
|Бағалау |Топ басшыларын тыңдау. Бағалау. |3мин |Топ мүшелерін |
| | | |әділ бағалайды.|
|Үй |WordPad тақырыпты оқу. 173 бетте тест |1мин |Күнделіктеріне |
|тапсырмасын |тапсырмасы «Өзіңді тексер» | |жазады. |
|беру | | | |
|Қорытынды |Смайлик арқылы көңіл-күйді, сабақты | |Смайлик арқылы |
| |түсінгендіктерін немесе түсінбегендерін | |көңіл-күйді, |
| |жеткізеді. | |сабақты |
| | және |1мин |түсінгендіктері|
| |смайликтер таратамын. | |н немесе |
| | | |түсінбегендерін|
| | | |жеткізеді. |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | |Оқушылар |
| | | |сабақтан алған |
| | | |әсерлерін осы |
| | | |смайликтің |
| | | |біреуін көтеру |
| | | |арқылы айтады. |
| | | |Және оны өз |
| | | |қимылдарымен |
| | | |салады. |

Ұқсас жұмыстар
Мәтін абзацты пішімдеу
Блокнот және калькулятор бағдарламалары
Санды пішімдеу жолымен таныстыру
WordPad. мәтіндік редакторымен жұмыс
Сөзді ерекшелеу
Оқушыларға кестелерді қоршауды үйрету
Ms word мәтіндік редакторы
Жаңа сабақ
"Word мәтіндік редакторы"
Практикалық жұмыс.Деректерді енгізу, редакциялау және пішімдеу
Пәндер