Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушыларға сұрақтарға жауап беру
|Ұзақ мерзімді жоспар |Мектеп: Ы.Алтынсарин атындағы жалы білім беретін|
|бөлімі |орта мектебі |
|7.1B бөлім: | |
|Геометрияның алғашқы | |
|мәліметтері | |
|Күні: 28.09.2017 |Мұғалімнің аты-жөні: Каримов Е.К. |
|Сынып: 7 А |Қатысқандар саны: 12 |Қатыспағандар |
| | |саны: 0 |
|Сабақ тақырыбы |Сыбайлас және вертикаль бұрыштар, олардың |
| |қасиеттері |
|Сабақтың типі |Жаңа білімді меңгеру және бекіту, жаңа |
| |материалды бекіту |
|Осы сабақта қол |7.3.1.9 сыбайлас және вертикаль бұрыштардың |
|жеткізілетін оқу |анықтамаларын білу |
|мақсаттары (оқу |7.3.1.10 сыбайлас және вертикаль бұрыштардың |
|бағдарламасына сілтеме)|қасиеттерін дәлелдеу және қолдану |
|Сабақ мақсаттары |оқушылар сыбайлас және вертикаль бұрыштардың |
| |анықтамаларын біледі, осы бұрыштардың түрлерін |
| |таниды және бейнелей алады |
| |оқу материалын меңгеру және бастапқы түсіну, |
| |меңгеру объектісі аясында байланыстар мен |
| |қатынастардың мәнін ұғынады |
|Бағалау критерийлері |негізгі геометриялық фигураларды біледі; |
| |сыбайлас және вертикаль бұрыштардың |
| |анықтамаларын біледі; |
| |сыбайлас және вертикаль бұрыштарды салады және |
| |белгілей алады; |
| |сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін |
| |біледі және стандартты жағдайларда қолданады. |
|Тілдік мақсаттар |Оқушылар: |
| |- бөлімнің ұғымдары мен терминдерін пайдаланады;|
| |- аксиомаларды және теоремаларды тұжырымдайды; |
| |- сызбаның салынуын түсіндіреді; |
| |- есептердің шешу жолын түсіндіреді. |
| |Пәнге тән лексика мен терминология: |
| |- нүкте, түзу, сәуле, кесінді, бұрыш; |
| |- аксиома, теорема; |
| |- бұрыштардың түрлері, сүйір бұрыш, доғал бұрыш,|
| |жазыңқы бұрыш, тік бұрыш; |
| |- вертикаль бұрыштар, сыбайлас бұрыштар; |
| |- бұрыштардың градустық өлшемі. |
| |Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен |
| |тіркестер: |
| |- кесінділер/бұрыштар тең; |
| |- түзу қандай болса да... ; |
| |- ... нүктесі ... түзуіне тиісті; |
| |- сыбайлас бұрыштардың қосындысы... тең. |
|Құндылықтарды дарыту |Жұптық жұмыс арқылы бірін-бірі құрметтеу, |
| |өзін-өзі бағалаудағы жауапкершілік, қауіпсіздік |
| |ережелерін сақтау, ұйымдастырушылық, тәртіптілік|
| |пен ұқыптылық тәрізді тұлғалық қасиеттерді |
| |қалыптастыру |
|Пәнаралық байланыстар |сызу |
|АКТ қолдану дағдылары |Activeboard |
|Бастапқы білім |Кесінділер мен бұрыштарды салуда және өлшеуде |
| |сызғыш пен транспортирді қолдана алу, |
| |фигуралардың теңдігі, геометрияның қарапайым |
| |фигуралары жайлы ұғымдарды білу |
|Сабақ барысы |
|Сабақтың жоспарланған|Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |Ресурстар |
|кезеңдері | | |
|Сабақтың басы |Ұйымдастыру кезеңі. | |
|2 минут |Психологиялық жұмылдыру. Сабақтың | |
| |тақырыбымен таныстыру, оның | |
| |мақсаттарының қойылымы. Бұл сабақта|Презентация |
| |оқушылар сыбайлас және вертикаль |№1-2 слайд |
| |бұрыштар тәрізді жаңа ұғымдармен |Презентация. |
| |танысады, сыбайлас және вертикаль |Сыбайлас және|
|5 минут |бұрыштардың қасиеттерін қарастырады.|вертикаль |
| | |бұрыштар. |
| |Оқушылардың жетекші білімдері мен | |
| |дағдыларын өзектендіру. |http://biliml|
| |(Өтілген мәліметтер бойынша білім |and.kz/kk |
| |мен іскерліктерін жүйелеу) | |
| |Өтілген мәліметтер бойынша | |
| |оқушылардың меңгерілген білімдерін | |
| |тексеру үшін, сондай-ақ | |
| |зеректіктікке, жылдам реакция мен | |
| |ойлауға негізделген теориялық | |
| |сұрақтар қою. Дербес тақталар | |
| |көмегімен жұмыс. | |
| |Әрбір оқушыға кішігірім дербес тақта| |
| |беріледі. | |
| |Мұғалім оқушыларға бірнеше сұрақтар | |
| |ұсынады, ал оқушылар өз жауаптарын | |
| |дербес тақталарға жазу арқылы жауап | |
| |береді және топ бойынша өздерінің | |
| |жауаптарын мұғалімге көрсетеді. | |
| |Ұсынылатын сұрақтар: | |
| |1. Оның басы бар, шегі жоқ? | |
| |(сәуле) | |
| |2. Тік бұрыштың градустық өлшемі? | |
| |(900) | |
| |3. 1 градуста қанша минут бар? | |
| |(600) | |
| |4. Бұрышты қақ бөлетін сәуле? | |
| |(биссектриса) | |
| |5. Жазыңқы бұрыштың градустық | |
| |өлшемі? (1800). | |
| |6. Градустық өлшемі 900 болатын | |
| |бұрыш қалай аталады? | |
| |7. Қай бұрыштың градустық өлшемі | |
| |үлкен, сүйір бұрыш па, әлде доғал | |
| |бұрыш па? (доғал) | |
| |Әрбір оқушының жауабын қадағалау | |
| |барысында мұғалім ұсынылған | |
| |сұрақтарға оқушылардың барлығы дұрыс| |
| |немесе бұрыс жауап берді ме, | |
| |игерілген мәліметтер есте қаншалықты| |
| |сақталды, сол бойынша қорытынды | |
| |жасайды. Міндетті түрде әрбір | |
| |жауаптан кейін оқушылардың біреуі, | |
| |басқа оқушылардың назарын есту | |
| |арқылы қабылдауға аудара отырып | |
| |дұрыс жауапты баяндайды. | |
|Сабақтың ортасы |Практикалық жұмыс № 1. |Қосымша |
|10 минут |Берілген жұмысты әрбір оқушы өз |Презентация. |
| |дәптерлерінде жеке орындайды. |Сыбайлас және|
| |Берілген тапсырманың алгоритмі |вертикаль |
| |төменде көрсетілген. |бұрыштар. |
| |1) ABС жазыңқы бұрышын салыңыз. | |
| |2) Жазыңқы бұрыштың қабырғалары |http://biliml|
| |арасында кез келген ВD сәулесін |and.kz/kk |
| |жүргізіңіз. | |
| |3) Осы бұрыштардың ортақ қабырғасын | |
| |жасыл түспен, ал бір-бірінің жалғасы| |
| |болып табылатын қабырғаларды көк | |
| |түспен ерекшелеңіз. | |
| |Осылайша, әрбір оқушының дәптерінде | |
| |сызба орындалды. Оқушылардың бұл | |
| |жұмысты орындау процесін мұғалім | |
| |қадағалап отырады және соңында | |
| |бірқатар сұрақтар қояды. | |
| |Сұрақтар: | |
| |- Қанша бұрыш пайда болды? | |
| |- Пайда болған бұрыштарды атап | |
| |шығыңыз. | |
| |- Бұрыштардың атаулары қандай? | |
| |- Сыбайлас бұрышқа кім анықтама | |
| |береді? | |
| |Оқушылардың бірнеше талпыныстарынан | |
| |кейін мұғалім сыбайлас бұрыштардың |№ 3 - 4слайд |
| |анықтамасын тұжырымдайды. | |
|10 минут |Анықтама. Егер екі бұрыштың бір | |
| |қабырғасы ортақ болып, ал қалған | |
| |қабырғалары толықтауыш жарты түзулер|Қосымша |
| |болса, онда мұндай бұрыштар сыбайлас| |
| |бұрыштар деп аталады. | |
| |Практикалық жұмыс № 2. | |
| |Оқушылар берілген жұмысты төменде | |
| |көрсетілген алгоритм бойынша | |
| |орындайды. | |
| |1) Екі қиылысушы түзу жүргізіңіз. | |
| |2) Берілген түзулерді белгілеңіз. | |
| |3) Түзулердің қиылысу нүктесін | |
| |белгілеңіз. | |
| |4) Алынған бұрыштарды транспортирмен| |
| |өлшеңіз. | |
| |5) Нәтижелерді дәптерге жазыңыз. | |
| |Топтық жұмыс. | |
| |Оқушыларды топқа бөлу жыл мезгілдері| |
| |бойынша жүзеге асады. Мысалы, жазда,| |
|10 минут |күзде, қыста және көктемде туылған | |
| |оқушылар жыз мезгілдері бойынша | |
| |бірігеді. Олардың мақсаты өздерінің | |
| |нәтижелерін топтың басқа мүшелерінің|№ 5 – 10 |
| |нәтижелерімен салыстыру және |слайд |
| |сыбайлас және вертикаль бұрыштардың | |
| |қасиеттері жайлы болжам жасау. | |
| |Анықтама. Егер бір бұрыштың | |
| |қабырғалары екінші бұрыш | |
| |қабырғаларының толықтауыш жарты | |
| |түзулері болып табылса, онда мұндай | |
| |екі бұрышты вертикаль бұрыштар деп | |
| |аталады. Осыдан кейін оқушылар | |
| |мұғаліммен бірге презентация | |
| |слайдтарын қарастыра отырып, | |
| |сыбайлас және вертикаль бұрыштар | |
| |жайлы теоремаларды дәлелдейді. | |
|Сабақтың соңы |Рефлексия. Қорытынды жасау. |Презентация. |
|8 минут |Оқушыларға сұрақтарға жауап беру |Сыбайлас және|
| |ұсынылады. Ол сұрақтар мұғалім |вертикаль |
| |оқушылардың өтілген мәліметті |бұрыштар. |
| |қаншалықты жақсы меңгергенін, келесі| |
| |сабақта неге көңіл бөлу керектігін |http://biliml|
| |анықтау мақсатында қойылады. |and.kz/kk |
| |1) Берілген тақырыпты өту барысында | |
| |сізге не ұнады? | |
| |2) Нені жақсы есте сақтадыңыз? | |
| |3) Берілген тақырыпты меңгеру | |
| |барысында сізде қандай қиындық | |
| |туындады? | |
| |4) Екі түзу қиылысқанда қанша бұрыш | |
| |пайда болады? | |
| |5) Сөйлемді аяқтаңыз "Сыбайлас | |
| |бұрыштардың қосындысы …". | |
| |6) Сөйлемді аяқтаңыз "Вертикаль | |
| |бұрыштар …". | |
| |Үй тапсырмасы. | |
| |Өтілген материалды оқу, түсіну, есте| |
| |сақтау. Сыбайлас және вертикаль | |
| |бұрыштар жайлы теоремалардың | |
| |дәлелдеулерін жаттау. | |
|Саралау – оқушыларға қалай |Бағалау – оқушылардың |Денсаулық |
|көбірек қолдау көрсетуді |материалды меңгеру |және |
|жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары |деңгейін қалай тексеруді|қауіпсіздік |
|оқушыларға қандай міндет қоюды |жоспарлайсыз? |техникасының |
|жоспарлап отырсыз? | |сақталуы |
|Кейбір жекелеген оқушылар үшін |Ауызша мадақтау, |Activeboard –|
|жетекші сұрақтар қою арқылы |мұғалімнің пікірі |ты санитарлық|
|қолдау көрсету. | |талаптарға |
|Қабілеті жоғары оқушылар үшін | |сай қолдану. |
|кеңестің болмауы. | | |
|Сабақ бойынша рефлексия |Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді|
|Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары |білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз|
|дұрыс қойылған ба? Оқушылардың |туралы сол жақ бағанда берілген |
|барлығы ОМ қол жеткізді ме? |сұрақтарға жауап беріңіз. |
|Жеткізбесе, неліктен? | |
|Сабақта саралау дұрыс жүргізілді | |
|ме? | |
|Сабақтың уақыттық кезеңдері | |
|сақталды ма? | |
|Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар| |
|болды, неліктен? | |
| | |
|Жалпы баға |
|Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да |
|ойланыңыз)? |
|1: |
|2: |
|Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да |
|ойланыңыз)? |
|1: |
|2: |
|Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың |
|жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл |
|бөлу қажет? |
|бөлімі |орта мектебі |
|7.1B бөлім: | |
|Геометрияның алғашқы | |
|мәліметтері | |
|Күні: 28.09.2017 |Мұғалімнің аты-жөні: Каримов Е.К. |
|Сынып: 7 А |Қатысқандар саны: 12 |Қатыспағандар |
| | |саны: 0 |
|Сабақ тақырыбы |Сыбайлас және вертикаль бұрыштар, олардың |
| |қасиеттері |
|Сабақтың типі |Жаңа білімді меңгеру және бекіту, жаңа |
| |материалды бекіту |
|Осы сабақта қол |7.3.1.9 сыбайлас және вертикаль бұрыштардың |
|жеткізілетін оқу |анықтамаларын білу |
|мақсаттары (оқу |7.3.1.10 сыбайлас және вертикаль бұрыштардың |
|бағдарламасына сілтеме)|қасиеттерін дәлелдеу және қолдану |
|Сабақ мақсаттары |оқушылар сыбайлас және вертикаль бұрыштардың |
| |анықтамаларын біледі, осы бұрыштардың түрлерін |
| |таниды және бейнелей алады |
| |оқу материалын меңгеру және бастапқы түсіну, |
| |меңгеру объектісі аясында байланыстар мен |
| |қатынастардың мәнін ұғынады |
|Бағалау критерийлері |негізгі геометриялық фигураларды біледі; |
| |сыбайлас және вертикаль бұрыштардың |
| |анықтамаларын біледі; |
| |сыбайлас және вертикаль бұрыштарды салады және |
| |белгілей алады; |
| |сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін |
| |біледі және стандартты жағдайларда қолданады. |
|Тілдік мақсаттар |Оқушылар: |
| |- бөлімнің ұғымдары мен терминдерін пайдаланады;|
| |- аксиомаларды және теоремаларды тұжырымдайды; |
| |- сызбаның салынуын түсіндіреді; |
| |- есептердің шешу жолын түсіндіреді. |
| |Пәнге тән лексика мен терминология: |
| |- нүкте, түзу, сәуле, кесінді, бұрыш; |
| |- аксиома, теорема; |
| |- бұрыштардың түрлері, сүйір бұрыш, доғал бұрыш,|
| |жазыңқы бұрыш, тік бұрыш; |
| |- вертикаль бұрыштар, сыбайлас бұрыштар; |
| |- бұрыштардың градустық өлшемі. |
| |Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен |
| |тіркестер: |
| |- кесінділер/бұрыштар тең; |
| |- түзу қандай болса да... ; |
| |- ... нүктесі ... түзуіне тиісті; |
| |- сыбайлас бұрыштардың қосындысы... тең. |
|Құндылықтарды дарыту |Жұптық жұмыс арқылы бірін-бірі құрметтеу, |
| |өзін-өзі бағалаудағы жауапкершілік, қауіпсіздік |
| |ережелерін сақтау, ұйымдастырушылық, тәртіптілік|
| |пен ұқыптылық тәрізді тұлғалық қасиеттерді |
| |қалыптастыру |
|Пәнаралық байланыстар |сызу |
|АКТ қолдану дағдылары |Activeboard |
|Бастапқы білім |Кесінділер мен бұрыштарды салуда және өлшеуде |
| |сызғыш пен транспортирді қолдана алу, |
| |фигуралардың теңдігі, геометрияның қарапайым |
| |фигуралары жайлы ұғымдарды білу |
|Сабақ барысы |
|Сабақтың жоспарланған|Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |Ресурстар |
|кезеңдері | | |
|Сабақтың басы |Ұйымдастыру кезеңі. | |
|2 минут |Психологиялық жұмылдыру. Сабақтың | |
| |тақырыбымен таныстыру, оның | |
| |мақсаттарының қойылымы. Бұл сабақта|Презентация |
| |оқушылар сыбайлас және вертикаль |№1-2 слайд |
| |бұрыштар тәрізді жаңа ұғымдармен |Презентация. |
| |танысады, сыбайлас және вертикаль |Сыбайлас және|
|5 минут |бұрыштардың қасиеттерін қарастырады.|вертикаль |
| | |бұрыштар. |
| |Оқушылардың жетекші білімдері мен | |
| |дағдыларын өзектендіру. |http://biliml|
| |(Өтілген мәліметтер бойынша білім |and.kz/kk |
| |мен іскерліктерін жүйелеу) | |
| |Өтілген мәліметтер бойынша | |
| |оқушылардың меңгерілген білімдерін | |
| |тексеру үшін, сондай-ақ | |
| |зеректіктікке, жылдам реакция мен | |
| |ойлауға негізделген теориялық | |
| |сұрақтар қою. Дербес тақталар | |
| |көмегімен жұмыс. | |
| |Әрбір оқушыға кішігірім дербес тақта| |
| |беріледі. | |
| |Мұғалім оқушыларға бірнеше сұрақтар | |
| |ұсынады, ал оқушылар өз жауаптарын | |
| |дербес тақталарға жазу арқылы жауап | |
| |береді және топ бойынша өздерінің | |
| |жауаптарын мұғалімге көрсетеді. | |
| |Ұсынылатын сұрақтар: | |
| |1. Оның басы бар, шегі жоқ? | |
| |(сәуле) | |
| |2. Тік бұрыштың градустық өлшемі? | |
| |(900) | |
| |3. 1 градуста қанша минут бар? | |
| |(600) | |
| |4. Бұрышты қақ бөлетін сәуле? | |
| |(биссектриса) | |
| |5. Жазыңқы бұрыштың градустық | |
| |өлшемі? (1800). | |
| |6. Градустық өлшемі 900 болатын | |
| |бұрыш қалай аталады? | |
| |7. Қай бұрыштың градустық өлшемі | |
| |үлкен, сүйір бұрыш па, әлде доғал | |
| |бұрыш па? (доғал) | |
| |Әрбір оқушының жауабын қадағалау | |
| |барысында мұғалім ұсынылған | |
| |сұрақтарға оқушылардың барлығы дұрыс| |
| |немесе бұрыс жауап берді ме, | |
| |игерілген мәліметтер есте қаншалықты| |
| |сақталды, сол бойынша қорытынды | |
| |жасайды. Міндетті түрде әрбір | |
| |жауаптан кейін оқушылардың біреуі, | |
| |басқа оқушылардың назарын есту | |
| |арқылы қабылдауға аудара отырып | |
| |дұрыс жауапты баяндайды. | |
|Сабақтың ортасы |Практикалық жұмыс № 1. |Қосымша |
|10 минут |Берілген жұмысты әрбір оқушы өз |Презентация. |
| |дәптерлерінде жеке орындайды. |Сыбайлас және|
| |Берілген тапсырманың алгоритмі |вертикаль |
| |төменде көрсетілген. |бұрыштар. |
| |1) ABС жазыңқы бұрышын салыңыз. | |
| |2) Жазыңқы бұрыштың қабырғалары |http://biliml|
| |арасында кез келген ВD сәулесін |and.kz/kk |
| |жүргізіңіз. | |
| |3) Осы бұрыштардың ортақ қабырғасын | |
| |жасыл түспен, ал бір-бірінің жалғасы| |
| |болып табылатын қабырғаларды көк | |
| |түспен ерекшелеңіз. | |
| |Осылайша, әрбір оқушының дәптерінде | |
| |сызба орындалды. Оқушылардың бұл | |
| |жұмысты орындау процесін мұғалім | |
| |қадағалап отырады және соңында | |
| |бірқатар сұрақтар қояды. | |
| |Сұрақтар: | |
| |- Қанша бұрыш пайда болды? | |
| |- Пайда болған бұрыштарды атап | |
| |шығыңыз. | |
| |- Бұрыштардың атаулары қандай? | |
| |- Сыбайлас бұрышқа кім анықтама | |
| |береді? | |
| |Оқушылардың бірнеше талпыныстарынан | |
| |кейін мұғалім сыбайлас бұрыштардың |№ 3 - 4слайд |
| |анықтамасын тұжырымдайды. | |
|10 минут |Анықтама. Егер екі бұрыштың бір | |
| |қабырғасы ортақ болып, ал қалған | |
| |қабырғалары толықтауыш жарты түзулер|Қосымша |
| |болса, онда мұндай бұрыштар сыбайлас| |
| |бұрыштар деп аталады. | |
| |Практикалық жұмыс № 2. | |
| |Оқушылар берілген жұмысты төменде | |
| |көрсетілген алгоритм бойынша | |
| |орындайды. | |
| |1) Екі қиылысушы түзу жүргізіңіз. | |
| |2) Берілген түзулерді белгілеңіз. | |
| |3) Түзулердің қиылысу нүктесін | |
| |белгілеңіз. | |
| |4) Алынған бұрыштарды транспортирмен| |
| |өлшеңіз. | |
| |5) Нәтижелерді дәптерге жазыңыз. | |
| |Топтық жұмыс. | |
| |Оқушыларды топқа бөлу жыл мезгілдері| |
| |бойынша жүзеге асады. Мысалы, жазда,| |
|10 минут |күзде, қыста және көктемде туылған | |
| |оқушылар жыз мезгілдері бойынша | |
| |бірігеді. Олардың мақсаты өздерінің | |
| |нәтижелерін топтың басқа мүшелерінің|№ 5 – 10 |
| |нәтижелерімен салыстыру және |слайд |
| |сыбайлас және вертикаль бұрыштардың | |
| |қасиеттері жайлы болжам жасау. | |
| |Анықтама. Егер бір бұрыштың | |
| |қабырғалары екінші бұрыш | |
| |қабырғаларының толықтауыш жарты | |
| |түзулері болып табылса, онда мұндай | |
| |екі бұрышты вертикаль бұрыштар деп | |
| |аталады. Осыдан кейін оқушылар | |
| |мұғаліммен бірге презентация | |
| |слайдтарын қарастыра отырып, | |
| |сыбайлас және вертикаль бұрыштар | |
| |жайлы теоремаларды дәлелдейді. | |
|Сабақтың соңы |Рефлексия. Қорытынды жасау. |Презентация. |
|8 минут |Оқушыларға сұрақтарға жауап беру |Сыбайлас және|
| |ұсынылады. Ол сұрақтар мұғалім |вертикаль |
| |оқушылардың өтілген мәліметті |бұрыштар. |
| |қаншалықты жақсы меңгергенін, келесі| |
| |сабақта неге көңіл бөлу керектігін |http://biliml|
| |анықтау мақсатында қойылады. |and.kz/kk |
| |1) Берілген тақырыпты өту барысында | |
| |сізге не ұнады? | |
| |2) Нені жақсы есте сақтадыңыз? | |
| |3) Берілген тақырыпты меңгеру | |
| |барысында сізде қандай қиындық | |
| |туындады? | |
| |4) Екі түзу қиылысқанда қанша бұрыш | |
| |пайда болады? | |
| |5) Сөйлемді аяқтаңыз "Сыбайлас | |
| |бұрыштардың қосындысы …". | |
| |6) Сөйлемді аяқтаңыз "Вертикаль | |
| |бұрыштар …". | |
| |Үй тапсырмасы. | |
| |Өтілген материалды оқу, түсіну, есте| |
| |сақтау. Сыбайлас және вертикаль | |
| |бұрыштар жайлы теоремалардың | |
| |дәлелдеулерін жаттау. | |
|Саралау – оқушыларға қалай |Бағалау – оқушылардың |Денсаулық |
|көбірек қолдау көрсетуді |материалды меңгеру |және |
|жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары |деңгейін қалай тексеруді|қауіпсіздік |
|оқушыларға қандай міндет қоюды |жоспарлайсыз? |техникасының |
|жоспарлап отырсыз? | |сақталуы |
|Кейбір жекелеген оқушылар үшін |Ауызша мадақтау, |Activeboard –|
|жетекші сұрақтар қою арқылы |мұғалімнің пікірі |ты санитарлық|
|қолдау көрсету. | |талаптарға |
|Қабілеті жоғары оқушылар үшін | |сай қолдану. |
|кеңестің болмауы. | | |
|Сабақ бойынша рефлексия |Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді|
|Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары |білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз|
|дұрыс қойылған ба? Оқушылардың |туралы сол жақ бағанда берілген |
|барлығы ОМ қол жеткізді ме? |сұрақтарға жауап беріңіз. |
|Жеткізбесе, неліктен? | |
|Сабақта саралау дұрыс жүргізілді | |
|ме? | |
|Сабақтың уақыттық кезеңдері | |
|сақталды ма? | |
|Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар| |
|болды, неліктен? | |
| | |
|Жалпы баға |
|Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да |
|ойланыңыз)? |
|1: |
|2: |
|Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да |
|ойланыңыз)? |
|1: |
|2: |
|Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың |
|жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл |
|бөлу қажет? |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz