Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сұрақ - жауап, түсіндіру

Түсінік хат

Қазақстан тарихы пәні қазіргі замандағы оқушыларға патриоттық тәрбие
берудегі елеулі роль атқаратын пәндердің ең негізгісі.Сонымен бірге,
Қазақстан тарихы ең күрделі, ең қызықты, оқушылардың өз Отаны үшін мақтаныш
сезімін тәрбиелеуге қызмет ететін, шығармашылығын дамытатын, зерттеу
жұмыстарына баулитын пән.
«Қазіргі заман Қазақстан тарихы» факультатив сағаттарында Қазақстан
тарихы сабақтарында қамтып өту мүмкін болмайтын тұстарын оқушыларға
тереңірек ұғындыра түсу үшін сабақты түрлендіріп, әр түрлі әдіс-тәсілдерді
пайдаланып, оқушылардың бойында қазіргі тарихтан нәр ала алатындай бала
жадында отан тарихына деген сөнбес қызығушылық сезімдерін оятады.
Факультатив сабағы оқушылардың Отан тарихының негізгі оқиғаларына
байланысты білімдерін тереңдетуге мүмкіндік береді.
Негізгі міндеті: Тарихи балама жолдың болу мүмкіндігін қарастыра отырып,
саясат, қоғам диалектикасына ой жүгірту; терең ойлау, іздену, зерттеу, өз
жұмысымен жұмыстану қабілетін дамыту.
Мақсаты: Отаншылдық, патриоттық, демократтық идеяларға баулу. Болашақ
Қазақстанды өркендететін өздері екендігін сезіндіру.

Факультативтік сабақты іске асырудағы күтілетін нәтижелер:

• Отандық тарих және Отандық деректемелерді оқу арқылы оқушылардың
қызығушылығы артады;
• Оқушыларда тарихтағы тұлғалардың қоғам, ғылым, әдебиетті, экономиканы,
мәдениетті дамытудағы еңбегі мен үлестері туралы жан-жақты, терең және
тиянақты түсінік қалыптасады;
• Қазіргі таңда болып өткен тарихи оқиғаларты салыстырып оларға баға
бере алады және өз білімдерін пікірталас, дискуссия, диспут кездерінде
қолдана алады;
• Жағымды және жағымсыз тарихи оқиғалардың тарихтағы рөлін айыра алады
және қолайлы моделін жасай біледі;
• Әртүрлі негіздеме бола алатын әдебиеттермен жұмыс жүргізе алады,
олардың материалдарын тақырыптар және даталар бойынша топтасытыра
біледі;
• Рефераттар, хабарламалар дайындай алады және ақтаңдақтар бойынша
материалдар іздестіру қажеттігін ұғынады;
• “Мәліметтер банкін” жаратады;
• Сайыс, байқау, тест кезінде өз білімдерін көрсете алады, яғни ұқсас
және ұқсас емес жағдайда білімдерін қолдана алады.

Оқушылардың білімі, біліктілігі және дағдыларына қойылатын талаптар

І. Оқушылар төмендегідей дағдыларды игеруі қажет:

• Тарихи материалдар: құжаттар, хаттар, ережелерді танысып зерттей
білуі;
• Кестелер, салыстырмалы кестелер, диаграммалармен жұмыс істей білуі;
• Оқиғалардың алдын немесе кейін болғанын айыра білуі;
• Карта, хронологиялық картадан қажетті мағлұматтарды ала білуі;
• Өз білімдерін ұқсас, ұқсас емес жағдайларда қолдана білуі;
• Пәнаралық байланысты таба білуі;
• Тарихи тұлғалардың тарихи жағдайлардағы іс-әрекетіне баға бере білуі;
• Белгілікті тұлғаның идеал образын жасай білуі;
• Тапсырмалар бойынша баяндама, реферат, хабарламалар дайындай білуі;
• Оқушылар конференциялары немесе семинар сабақтарда өз материалдарымен
қатысуы;
• Қоғамдық, саяси, әскери, мәдени, әлеуметтік, экономикалық
құбылыстардың себептері мен салдарына зерттеу жүргізе білу.

ІІ. Оқушылардың білімі мен біліктілікті игеруіне қойылатын талаптар:

• Тарихи оқиғалардың мекен-жайы, мерзімі, оның кейіпкерлерінің аты-жөнін
білуі;
• Әр тарихи тұлғаның тарихтағы орнын нақты білуі;
• Қоғам қайраткерлерінің, ел азаматтарының, қаһарман батырларының қай
салада, қай заманда еңбек еткендігін, олардың өмірлік мұратын, қоғамды
дамытудағы ерекшелігін айыра білуі;
• Тарихи тұлғалардың образына сипаттама бере білуі;
• Тарихи тұлға немесе құбылыстар туралы хабарламалар дайындап оны қорғай
білуі;
• Бағдарлама бойынша тиянақты білімі болуы қажет;
• Хронологиялық жағдайлар және тұлғалар туралы материалдарды көркем,
саяси, шығармашылық және деректемелік әдебиеттер бойынша таба білуі
қажет.

6 - сынып
№ |Тақырыбының атауы |Сағат саны |Өткізу түрі |Мерзімі | |1-2 |Қазақстан –
егеменді мемлекет |2 |Түсіндіру, сұрақ-жауап | | |3-4 |Еліміздің тәуел-
сіздік жолындағы күресінің тарихи жеңісі |2 |Деректі фильм қарау | | |5-6
|Егемендік  пен тәуелсіздік ұстанымдары |2 |Ізденіс сабақ | | |7-8 |Ата заң-
Тәуелсіз Қазақстанның негізгі Заңы |2 |ҚР конституциясына шолу, түсіндіру,
сұрақ-жауап | | |9-10 |Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері |2
|Сұрақ-жауап, түсіндіру | | |11-12 |Тәуелсіз Қазақстандағы мәдениет пен
өнердің дамуы |2 |Баяндау, әңгімелеу | | |13-14 |Мәдениет қайраткерлері |2
|Баяндау, әңгімелеу | | |15-16 |Ғылым мен білім |2 |Сұрақ-жауап, түсіндіру
| | |17-18 |Қазақстан Республикасының ұлттық қауіпсіздігі: мемлекеттік
шекараны белгілеу және әскери құрылыс |2 |ҚР саяси картасымен жұмыс жасау,
пікір айту, ой бөлісу | | |19-20 |Қазақстандағы ғарышты игеру ісі |2 |Сұрақ-
жауап Шығармашылық жұмыс жасау | | |21-22 |Қазақстанның ұлттық валютасы |2
|Ұлттық валютаны сипаттау, шығармашылық жұмыс жасау | | |23-24 |Ұлттық
экономиканың дамуы |2 |Сұрақ-жауап | | |25-26 |ҚР мемлекеттік егемендігі
туралы декларациясы |2 |Түсіндіру, сұрақ-жауап | | |27-28 |Астананың тарихи
маңызы мен елдік жолындағы рөлі |2 |Деректі фильм қарау, ой бөлісу,
шығармашылық жұмыс жазу | | |29-30 |Қазақстан болашақ жолында |2 |Баяндау,
әңгімелеу | | |31-32 |Н.Ә. Назарбаев – Қазақстан Республикасының тұңғыш
Президенті |2 |Сұрақ-жауап, шығармашылық жұмыс жасау | | |33-34 |Тәуелсіз
Қазақстанның белсенді сыртқы саясаты |2 |Сұрақ-жауап, түсіндіру | | |35-36
|Қазақстан және Тәуелсіз Мелекеттер Достастығы |2 |Түсіндіру, баяндау | |
|37-38 |Қазақстан және халықаралық ұйымдар |2 |Баяндау, әңгімелеу | | |39-
40 |Денсаулық сақтау саласының жағдайы мен дамуының негізгі қорытындылары
|2 |Сұрақ-жауап, түсіндіру | | |41-42 |Қазақстандағы қоғамдық-саяси
саладағы өзгерістер |2 |Пікір сабақ

| | |43-44 |Тәуелсіз Қазақстанның рухани дамуы |2 |Баяндау, әңгімелеу | |
|45-46 |Қазақстан Республикасының  мемлекеттік құрылысы |2 |Шығармашылық
жұмыс жасау | | |47-48 |Қазақстанның әлеуметтік жетістіктері |2 |Сұрақ-
жауап, түсіндіру | | |49-50 |Тәуелсіздік жылдарындағы әлеуметтік
қамсыздандыруы мен қорытындылар |2 |Түсіндіру, баяндау | | |51-52
|Қазақстанның экономиқалық дамуы |2 |Сұрақ-жауап | | |53-54 |Қоршаған
ортаның қазіргі экологиялық жай- күйі |2 |Сұрақ-жауап, шығармашылық жұмыс
жасау | | |55-56 |Қазақстан халқы Ассамблеясы |2 |Пікір сабақ | | |57-58
|Қазақстандағы ұлттық саясат және ұлтаралық қатынас |2 |Іздену сабағы | |
|59-60 |Қазақстан – Мәңгілік Ел |2 |Сұрақ-жауап, шығармашылық жұмыс жасау |
| |61-62 |Қазақстан экономикасы: сынақтар мен жетістіктер |2 |Деректі
фильм қарау, ой бөлісу | | |63-64 |Қазақстан Республикасы - қазіргі
заманғы, бәсекеге қабілетті мемлекет |2 |Түсіндіру, сұрақ-жауап | | |65-66
|Қазақстан Республикасының 1991-2016 жылдардағы тарихи даму қорытындылары
|2 |Сұрақ-жауап, шығармашылық жұмыс жасау | | |67-68 |Қорытынды |2
|Сараптама жасау | | |

8 - сынып

№ |Тақырыбының атауы |Сағат саны |Өткізу түрі |Мерзімі | |1-2 |Тәуелсіз
Қазақстан тарихнамасы мен деректемелер |2 |Түсіндіру, сұрақ-жауап | | |3-4
|Қазақстандағы әлеуметтік-экономикалық және саяси жағдай |2 |Деректі фильм
қарау | | |5-6 |Қазақстан Республикасы мемлекеттігінің қалыптасуы |2
|Ізденіс сабақ | | |7-8 |Тәуелсіз Қазақстанның белсенді сыртқы саясаты |2
|Түсіндіру, сұрақ-жауап | | |9-10 |Қазақстан және халықаралық ұйымдар |2
|Сұрақ-жауап, түсіндіру | | |11-12 |Қазақстан Республикасындағы
этнодемографиялық үдерістер |2 |Баяндау, әңгімелеу | | |13-14 |Ұлттық
саясат және ұлтаралық қатынас |2 |Баяндау, әңгімелеу | | |15-16
|Қазақстандағы қоғамдық-саяси саладағы өзгерістер |2 |Сұрақ-жауап,
түсіндіру | | |17-18 |Білім саласындағы реформалар |2 |Пікір айту, ой
бөлісу | | |19-20 |Тәуелсіздік қарсаңындағы саяси жағдай |2 |Сұрақ-жауап |
| |21-22 |Экономикалық реформалар және нарықтық қатынастарға өту |2
|Шығармашылық жұмыс жасау | | |23-24 |Ғылым саласындағы реформалар |2
|Сұрақ-жауап | | |25-26 |Қазақстан Республикасындағы әлеуметтік саясат |2
|Түсіндіру, сұрақ-жауап | | |27-28 |Еліміздің тәуелсіздік жолындағы
күресінің тарихи жеңісі |2 |Деректі фильм қарау, ой бөлісу, шығармашылық
жұмыс жазу | | |29-30 |Егемендік  пен тәуелсіздік ұстанымдары |2 |Баяндау,
әңгімелеу | | |31-32 |Қазақстан Республикасының ұлттық қауіпсіздігі:
мемлекеттік шекараны белгілеу және әскери құрылыс |2 |Түсіндіру, баяндау |
| |33-34 |Қазақстан және Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығы |2 |Сұрақ-жауап,
түсіндіру | | |35-36 |Н.Ә. Назарбаев – Қазақстан Республикасының тұңғыш
Президенті |2 |Сұрақ-жауап, шығармашылық жұмыс жасау | | |37-38 |Қазақстан
– Мәңгілік Ел |2 |Баяндау, әңгімелеу | | |39-40 |Денсаулық сақтау саласының
жағдайы мен дамуының негізгі қорытындылары |2 |Сұрақ-жауап, түсіндіру | |
|41-42 |Қазақстан болашақ жолында |2 |Пікір сабақ

| | |43-44 |Қазақстан халқы Ассамблеясы |2 |Баяндау, әңгімелеу | | |45-46
|Тәуелсіз Қазақстан мәдениетінің дамуы |2 |Шығармашылық жұмыс жасау | | |47-
48 |Қоршаған ортаның қазіргі экологиялық жай- күйі |2 |Сұрақ-жауап,
түсіндіру | | |49-50 |Қазақстан Республикасының мемлекеттік құрылысы |2
|Түсіндіру, баяндау | | |51-52 |Қазақстандағы аграрлық қатынастар |2 |Сұрақ-
жауап | | |53-54 |Қазақстандағы ғарышты игеру ісі |2 |Сұрақ-жауап,
шығармашылық жұмыс жасау | | |55-56 |Қазақстан экономикасы: сынақтар мен
жетістіктер |2 |Пікір сабақ | | |57-58 |Тәуелсіздік жылдарындағы
әлеуметтік қамсыздандыруы мен қорытындылар |2 |Іздену сабағы | | |59-60
|Қазақстанның әлеуметтік жетістіктері |2 |Сұрақ-жауап | | |61-62 |Астана -
алтын шаңырақ |2 |Деректі фильм қарау, ой бөлісу | | |63-64 |Қазақстан
Республикасы - қазіргі заманғы, бәсекеге қабілетті мемлекет |2 |Түсіндіру,
сұрақ-жауап | | |65-66 |Қазақстан Республикасының 1991-2016 жылдардағы
тарихи даму қорытындылары |2 |Сұрақ-жауап, шығармашылық жұмыс жасау | | |67-
68 |Қорытынды |2 |Сараптама жасау | | |

9 - сынып

№ |Тақырыбының атауы |Сағат саны |Өткізу түрі |Мерзімі | |1-2 |Тәуелсіз
Қазақстан тарихын кезеңдеу |2 |Түсіндіру, сұрақ-жауап | | |3-4 |Тәуелсіздік
қарсаңындағы Қазақстандағы әлеуметтік-экономикалық және саяси жағдай |2
|Сұрақ-жауап | | |5-6 |Тәуелсіздіктің жариялануы және Қазақстан
Республикасы мемлекеттігінің қалыптасуы |2 |Ізденіс сабақ | | |7-8
|Қазақстандағы экономикалық реформалар және нарықтық қатынастарға өту |2
|Түсіндіру, сұрақ-жауап | | |9-10 |Қазақстан экономикасы: сынақтар мен
жетістіктер |2 |Сұрақ-жауап, түсіндіру | | |11-12 |Жаһандану үдерісінің
ұлттық экономикаға ықпалы: әлемдік қаржы дағдарысы және «Жол картасы». |2
|Баяндау, әңгімелеу | | |13-14 |Қазақстан Республикасындағы әлеуметтік
саясат |2 |Баяндау, әңгімелеу | | |15-16 |Білім мен ғылым саласындағы
реформалар барысы және нәтижелері |2 |Сұрақ-жауап, түсіндіру | | |17-18
|Денсаулық сақтау саласының жағдайы мен дамуының негізгі қорытындылары |2
|Пікір айту, ой бөлісу | | |19-20 |Тәуелсіз Қазақстан мәдениетінің дамуы |2
|Сұрақ-жауап | | |21-22 |«Мәдени мұра» бағдарламасы |2 |Шығармашылық жұмыс
жасау | | |23-24 |Қазақстандағы қоғамдық-саяси саладағы өзгерістер:
қозғалыстар мен ұйымдар, партиялық жүйе, саяси институттардың орнығуы |2
|Сұрақ-жауап | | |25-26 |Қазақстандағы ұлттық саясат және ұлтаралық қатынас
|2 |Түсіндіру, сұрақ-жауап | | |27-28 |Қазақстан Республикасының саяси
картасы |2 |Шығармашылық жұмыс жазу | | |29-30 |Тәуелсіз Қазақстанның
белсенді сыртқы саясаты |2 |Баяндау, әңгімелеу | | |31-32 |Қазіргі заманғы
Қазақстан |2 |Түсіндіру, баяндау | | |33-34 |Демографиялық саясат |2 |Сұрақ-
жауап, түсіндіру | | |35-36 |Қазақстан және халықаралық ұйымдар |2 |Сұрақ-
жауап | | |37-38 |Қазақстан Республикасы - қазіргі заманғы, бәсекеге
қабілетті мемлекет |2 |Баяндау, әңгімелеу | | |39-40 |Қазықстанның ғарыштық
саланы дамытудағы мақсаты мен мүдделері |2 |Сұрақ-жауап, түсіндіру | | |41-
42 |Қазақстандағы ғылым мен білім жетістіктері |2 |Пікір сабақ | | |43-44
|Осы заманғы Қазақстандағы мәдениет пен өнер |2 |Баяндау, әңгімелеу | | |45-
46 |Тәуелсіз Қазақстанның төл мәдениетінің даму қарқыны мен ерекшеліктері
|2 |Шығармашылық жұмыс жасау | | |47-48 |Қазақстан Республикасының 1993
жылғы және 1995 жылғы Конституциялары. Өзгеру себептері. |2 |Сұрақ-жауап,
түсіндіру | | |49-50 |Астанадағы саяси, экономикалық, әлеуметтік өмірдің
бастаулары. |2 |Түсіндіру, баяндау | | |51-52 |Алаш тағылымы және қазіргі
Қазақстан руханияты |2 |Сұрақ-жауап | | |53-54 |Қазақстан болашақ жолында
|2 |Сұрақ-жауап, шығармашылық жұмыс жасау | | |55-56 |Қазақстан
Республикасының мемлекеттік құрылысы |2 |Пікір сабақ | | |57-58 |Қазақстан
Республикасының мемлекеттік рәміздері: тарихы және қазіргі кездегі
қоғамдағы алатын орны |2 |Іздену сабағы | | |59-60 |«Қазақстан – 2050»
стратегиясы |2 |Сұрақ-жауап | | |61-62 |Қазақстандағы аграрлық қатынастар
|2 |Деректі фильм қарау, ой бөлісу | | |63-64 |Тәуелсіз Қазақстан: дамуы,
қазіргі кезеңі және болашағы |2 |Түсіндіру, сұрақ-жауап | | |65-66
|Қазақстан Республикасының 1991-2016 жылдардағы тарихи даму қорытындылары
|2 |Сұрақ-жауап, шығармашылық жұмыс жасау | | |67-68 |Қорытынды |2
|Сараптама жасау | | |

10 – сынып

№ |Тақырыбының атауы |Сағат саны |Өткізу түрі |Мерзімі | |1-2 |Тәуелсіз
Қазақстан және ұлттық мәдениеттің қайта өрлеуі |2 |Түсіндіру, сұрақ-жауап |
| |3-4 |Қазақстан Республикасының қоғамдық-саяси дамуы |2 |Сұрақ-жауап | |
|5-6 |Қазақстандағы парламентаризмнің даму тарихы |2 |Ізденіс сабақ | | |7-
8 |Қазіргі кездегі саяси партиялар мен қозғалыстардың рөлі |2 |Түсіндіру,
сұрақ-жауап | | |9-10 |Қазақстан Республикасының сыртқы саясаты. |2 |Сұрақ-
жауап, түсіндіру | | |11-12 |Сыртқы саясаттың қазіргі кезеңдегі бағыттары
мен проблемалары |2 |Баяндау, әңгімелеу | | |13-14 |Қазіргі заманғы
Қазақстан |2 |Баяндау, әңгімелеу | | |15-16 |Демографиялық саясат |2
|Сұрақ-жауап, түсіндіру | | |17-18 |Қазақстан ұлтаралық қатынастар аясында
|2 |Сұрақ-жауап | | |19-20 |Қазақстандағы аграрлық қатынастар |2 |Пікір
айту, ой бөлісу | | |21-22 |Ауыл шаруашылығы саласының нарықтық
қатынастарға әсері |2 |Сұрақ-жауап | | |23-24 |Қазіргі замандағы
өркениеттің жаһандық мәселелері |2 |Шығармашылық жұмыс жасау | | |25-26
|Конституциялық құқық |2 |Сұрақ-жауап | | |27-28 |Қазақстандық патриот.
Алаш арыстары |2 |Түсіндіру, сұрақ-жауап | | |29-30 |Қазіргі заманғы
Қазақстанның әлеуметтік жағдайы |2 |Түсіндіру, баяндау | | |31-32 |Алаш
тағылымы және қазіргі Қазақстан руханияты |2 |Шығармашылық жұмыс жазу | |
|33-34 |Қазақстандағы қазіргі діни мәселелер мен жағдайлар |2 |Баяндау,
әңгімелеу | | |35-36 |Қоршаған ортаның қазіргі экологиялық жай- күйі |2
|Түсіндіру, баяндау | | |37-38 |Қазақстан Республикасының мемлекеттік
рәміздері: тарихы және қазіргі кездегі қоғамдағы алатын орны |2 |Сұрақ-
жауап, түсіндіру | | |39-40 |Тәуелсіздік және шетел қазақтары |2 |Сұрақ-
жауап | | |41-42 |Тәуелсіз Қазақстан: дамуы, қазіргі кезеңі және болашағы
|2 |Баяндау, әңгімелеу | | |43-44 |Ұлттық идея - Тәуелсіздік тұғыры

|2 |Сұрақ-жауап, түсіндіру | | |45-46 |Н.Ә. Назарбаев – ұлт көшбасшысы |2
|Пікір сабақ | | |47-48 |Қазақстан туралы археологиялық деректер |2
|Баяндау, әңгімелеу | | |49-50 |Қазақстан территорясындағы тарихи
ерекшеліктер |2 |Шығармашылық жұмыс жасау | | |51-52 |«Қазақстан – 2050»
стратегиясы |2 |Сұрақ-жауап, түсіндіру | | |53-54 |Қазақ мемлекеттілігі
және «Мәңгілік ел» идеясы |2 |Түсіндіру, баяндау | | |55-56 |Қазақстанның
көп ұлтты мемлекетке айналу тарихы |2 |Сұрақ-жауап | | |57-58 |Қазақстан
халық Ассамблеясының құрылуы, мақсаты, бағыты |2 |Сұрақ-жауап, шығармашылық
жұмыс жасау | | |59-60 |«Нұрлы жол» – болашаққа бастар жол |2 |Пікір сабақ
| | |61-62 |Тәуелсіздік және Түрік бірлігі |2 |Іздену сабағы | | |63-64
|Жаңа Қазақстандық патриотизм |2 |Сұрақ-жауап | | |65-66 |Мәңгілік елдің —
мәңгілік тілі |2 |Деректі фильм қарау, ой бөлісу | | |67-68 |Қорытынды |2
|Сараптама жасау | | |

11- сынып

№ |Тақырыбының атауы |Сағат саны |Өткізу түрі |Мерзімі | |1-2 |Ұлттық идея
- Тәуелсіздік тұғыры |2 |Түсіндіру, сұрақ-жауап | | |3 |Н.Ә. Назарбаев –
ұлт көшбасшысы |1 |Ізденіс сабақ | | |4-6 |Тәуелсіз Қазақстан: дамуы,
қазіргі кезеңі және болашағы |2 |Түсіндіру, сұрақ-жауап | | |7-8
|Қазақстанның қазіргі әлеуметтік жағдайы |2 |Баяндау, әңгімелеу | | |9-10
|Тәуелсіздік және шетел қазақтары |2 |Түсіндіру, сұрақ-жауап | | |11-12
|Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері: тарихы және қазіргі
кездегі қоғамдағы алатын орны |2 |Баяндау, әңгімелеу | | |13-14 |Тәуелсіз
Қазақстан және ұлттық мәдениеттің қайта өрлеуі |2 |Сұрақ-жауап, түсіндіру |
| |15-16 |Қазақстан Республикасының қоғамдық –саяси дамуы |2 |Пікір айту,
ой бөлісу | | |17-18 |Қазақстандағы парламентаризмнің даму тарихы |2 |Сұрақ-
жауап | | |19-20 |Қазіргі кездегі саяси партиялар мен қозғалыстардың рөлі
|2 |Шығармашылық жұмыс жасау | | |21-22 |Қазақстан Республикасының сыртқы
саясаты. Оның қазіргі кезеңдегі бағыттары мен проблемалары |2 |Сұрақ-жауап
| | |23-24 |Демографиялық саясат. Қазақстан ұлтаралық қатынастар аясында |2
|Баяндау, әңгімелеу | | |25-26 |Қазақстандағы аграрлық қатынастар және ауыл
шаруашылығы саласының нарықтық қатынастарға әсері |2 |Түсіндіру, баяндау |
| |27 |Қазіргі замандағы өркениеттің жаһандық мәселелері |1 |Сұрақ-жауап,
түсіндіру | | |28 |Конституциялық құқық |1 |Сұрақ-жауап | | |29
|Қазақстандық патриот. Алаш арыстары |1 |Баяндау, әңгімелеу | | |30 |Алаш
тағылымы және қазіргі Қазақстан руханияты |1 |Сұрақ-жауап, түсіндіру | |
|31 |Қазақ мемлекеттілігі және «Мәңгілік ел» идеясы |2 |Түсіндіру, баяндау
| | |32 |Қазақстандағы қазіргі діни мәселелер мен жағдайлар |1 |Пікір сабақ
| | |33 |Тәуелсіз Қазақстан: дамуы, қазіргі кезеңі және болашағы |1
|Түсіндіру, баяндау | | |34 |Қорытынды |1 |Сараптама жасау | | |

Ұқсас жұмыстар
Логикалық есептер
Кесте арқылы саяси қысым жағдайындағы Қазақстанды түсіндіру
Ондық бөлшекті натурал санға бөлу
Қазақ халқының мәдениеті
Дүниетану- 3сынып
Жай бөлшектерге есептер
Рационал бөлшектерді дәрежеге шығару
11 сынып геометриядан ұмж, қмж
Жер беті. 4-сынып
Қол сағат ортақ қалта сағат
Пәндер