Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Креативті матрица Жеке жұмыс, топтық жұмыс
2-кесте
|Оқу мақсаттары ретіндегі күтілетін нәтижелерді тұжырымдау үшін |
|ұсынылатын баяндауыштар |
|Білу// |
|•Нақты мәліметтерді білу // анықтайды, таңдайды, белгілейді, (нақты |
|деректі, құбылысты және т.б.) айта алады, (деректі) тұжырымдай |
|алады; |
|• Нақты мәліметтермен әрекет ету құралдары мен тәсілдерін білу |
|//(символды)идентификациялайды, (процесс кезеңдерін) талдап көрсете |
|алады, (әдісті) сипаттайды, айта алады |
|• Жалпы ұғымдарды білу //(ережені), (принципті, заңды, теорияны) |
|айта алады, (теорияның атауын) еске түсіре алады, (құрылымды) қайта |
|жаңғырта алады |
|Мәтін ішінен оң және теріс сандарды теріп жазу |
|Әр топқа оқыту қорытындысын жеке,топтық жұмыс |
|Түсіну // |
|• Түрлендіру // өз сөзімен айта алады, мысалдар келтіреді, (кестені |
|графикке) айналдыра алады |
|• Интерпретациялау // (маңызды, маңызды еместі) ажырата алады, |
|(сұлбаларды, графиктерді, әдістерді пайдалануды түсіндіре алады) |
|түсіндіре алады, (деректерді) |
|қорытындылайды |
|• Экстраполяциялау // көрсетеді, салдарларды белгілеп алады ( |
|мәліметтер бойынша). |
|Көптеген оң және теріс сандар беремін мысалды өз ойынан шығарады. |
|Топтық жұмыс |
|Қолдану // |
|өзгертеді, есептейді, (әдісті дұрыс қолдан алатынын) көрсете алады, |
|байқайды, әрекет етеді, дайындайды, жүзеге асырады, шешеді, (ұғымдар|
|мен принциптерді жаңа жағдаяттарға) пайдаланады, (заңдар мен |
|теорияларды тәжірибе жағдаяттарына қатысты) қолданады. |
|Екі санды қосынды түрінде жазу, көбейту түрінде жазу, бөлу түрінде |
|жазу Топтық жұмыс |
|Анализ // |
|• Элементтерді // |
|ажыратады (логикалық қателерді, ұстанған бағытты және т.б.); |
|саралайды, (модельдің компоненттерін) бөліп көрсетеді; (ұқсастық пен|
|ерекшеліктерді) бөліп көрсетеді; (деректерді пікірден) ажыратады |
|• Байланыстарды // |
|(деректердің мен салдарлардың арасындағы) байланыстардың сұлбасын |
|жасайды; (әрекет пен өзара әрекетті) қайта құрады; (болжамды |
|берілген ақпаратпен) салыстырады; Ұйымдастыру принциптерін // |
|(модельдің жобасын) жасайды; (жұмыстың құрылымын) бөліп көрсетеді |
|Креативті матрица Жеке жұмыс, топтық жұмыс |
|Синтез // |
|(ақпаратты жіктеудің сұлбасын, модель) жасайды; (өлең, әңгіме, |
|эссе) жазады, жоспарлайды; (эксперименттің жоспарын) құрады, |
|(проблемаларды шешуді интеграциялайды, (жіктеу үшін сұлбалар) |
|жасайды; біріктіреді, (проблемаларды шешу үшін әр түрлі саладан |
|білімді) біріктіреді, (идеяларды, материалды, процесті жаңа |
|біртұтастыққа) модификациялайды; (абстракциялардан дедуктивті) |
|қорытындылар жасайды, нақты ақпараттан индуктивті қорытындылар |
|жасайды. |
|«Адамның бойындағы оң қасиеттер мен теріс қасиеттер» |
|Екі қатарға тізіп шығу |
|Жеке жұмыс,жұп болып ауысып оқу бір-бірінікін. |
|Кейбіреуіне мен оқытамын |
|Бағалау// |
|(жазбаша материалдағы логикалық жүйелілікті, қорытындының мәліметпен|
|сәйкестігін) бағалайды, (идеяларды) салыстырады, қорытынды жасайды,|
|сынайды, сипаттайды, ажыратады, (субъективизмді) байқайды, |
|түсіндіреді, дәлелдейді, (дәлелдеудің сенімділігін) тексереді |
|Бүгінгі жұмыстардан не алдық№ |
|Кері байланыс парақтары |
|Оқу мақсаттары ретіндегі күтілетін нәтижелерді тұжырымдау үшін |
|ұсынылатын баяндауыштар |
|Білу// |
|•Нақты мәліметтерді білу // анықтайды, таңдайды, белгілейді, (нақты |
|деректі, құбылысты және т.б.) айта алады, (деректі) тұжырымдай |
|алады; |
|• Нақты мәліметтермен әрекет ету құралдары мен тәсілдерін білу |
|//(символды)идентификациялайды, (процесс кезеңдерін) талдап көрсете |
|алады, (әдісті) сипаттайды, айта алады |
|• Жалпы ұғымдарды білу //(ережені), (принципті, заңды, теорияны) |
|айта алады, (теорияның атауын) еске түсіре алады, (құрылымды) қайта |
|жаңғырта алады |
|Мәтін ішінен оң және теріс сандарды теріп жазу |
|Әр топқа оқыту қорытындысын жеке,топтық жұмыс |
|Түсіну // |
|• Түрлендіру // өз сөзімен айта алады, мысалдар келтіреді, (кестені |
|графикке) айналдыра алады |
|• Интерпретациялау // (маңызды, маңызды еместі) ажырата алады, |
|(сұлбаларды, графиктерді, әдістерді пайдалануды түсіндіре алады) |
|түсіндіре алады, (деректерді) |
|қорытындылайды |
|• Экстраполяциялау // көрсетеді, салдарларды белгілеп алады ( |
|мәліметтер бойынша). |
|Көптеген оң және теріс сандар беремін мысалды өз ойынан шығарады. |
|Топтық жұмыс |
|Қолдану // |
|өзгертеді, есептейді, (әдісті дұрыс қолдан алатынын) көрсете алады, |
|байқайды, әрекет етеді, дайындайды, жүзеге асырады, шешеді, (ұғымдар|
|мен принциптерді жаңа жағдаяттарға) пайдаланады, (заңдар мен |
|теорияларды тәжірибе жағдаяттарына қатысты) қолданады. |
|Екі санды қосынды түрінде жазу, көбейту түрінде жазу, бөлу түрінде |
|жазу Топтық жұмыс |
|Анализ // |
|• Элементтерді // |
|ажыратады (логикалық қателерді, ұстанған бағытты және т.б.); |
|саралайды, (модельдің компоненттерін) бөліп көрсетеді; (ұқсастық пен|
|ерекшеліктерді) бөліп көрсетеді; (деректерді пікірден) ажыратады |
|• Байланыстарды // |
|(деректердің мен салдарлардың арасындағы) байланыстардың сұлбасын |
|жасайды; (әрекет пен өзара әрекетті) қайта құрады; (болжамды |
|берілген ақпаратпен) салыстырады; Ұйымдастыру принциптерін // |
|(модельдің жобасын) жасайды; (жұмыстың құрылымын) бөліп көрсетеді |
|Креативті матрица Жеке жұмыс, топтық жұмыс |
|Синтез // |
|(ақпаратты жіктеудің сұлбасын, модель) жасайды; (өлең, әңгіме, |
|эссе) жазады, жоспарлайды; (эксперименттің жоспарын) құрады, |
|(проблемаларды шешуді интеграциялайды, (жіктеу үшін сұлбалар) |
|жасайды; біріктіреді, (проблемаларды шешу үшін әр түрлі саладан |
|білімді) біріктіреді, (идеяларды, материалды, процесті жаңа |
|біртұтастыққа) модификациялайды; (абстракциялардан дедуктивті) |
|қорытындылар жасайды, нақты ақпараттан индуктивті қорытындылар |
|жасайды. |
|«Адамның бойындағы оң қасиеттер мен теріс қасиеттер» |
|Екі қатарға тізіп шығу |
|Жеке жұмыс,жұп болып ауысып оқу бір-бірінікін. |
|Кейбіреуіне мен оқытамын |
|Бағалау// |
|(жазбаша материалдағы логикалық жүйелілікті, қорытындының мәліметпен|
|сәйкестігін) бағалайды, (идеяларды) салыстырады, қорытынды жасайды,|
|сынайды, сипаттайды, ажыратады, (субъективизмді) байқайды, |
|түсіндіреді, дәлелдейді, (дәлелдеудің сенімділігін) тексереді |
|Бүгінгі жұмыстардан не алдық№ |
|Кері байланыс парақтары |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz