Барлық оқушылар квадраттық функция ұғымы туралы мәлімет

Сынып
8
Сынып: Пәні
8: Алгебра
Сынып: Пән мұғалімі
8: Сапакова Улмекен
Сынып: Тақырыбы:
8: Квадраттық функцияның анықтамасы. және функциялары
Сынып: Негізгі түйінді идея
8: «Квадраттық функция» ұғымымен танысып, квадраттық функцияның графигін салуды білетін болады.
Сынып: Оқу мақсаттары
8:

Барлық оқушылар: Оқушылардың барлығы Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады «квадраттық функция» ұғымы туралы мәлімет алады үшбұрышТікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады .

Оқушылардың басым көпшілігі: оқушылардың 60 пайызы 20 минуттың ішінде «квадраттық функция» ұғымымен, оның дербес түрлерімен танысады.

Жекелеген оқушылар : 40 пайыз оқушы 20 минут уақыт ішінде белгілі графиктердің көмегімен квадраттық функцияның графигін салуды үйренеді.

Сынып: Тілдік мақсат
8:

Барлық оқушылар «квадраттық функция» ұғымы туралы мәлімет алады үшбұрышТікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады .

Негізгі сөздер мен тіркестер: квадраттық функция, квадраттық функцияның графигі.

Берілген тірек сөздерді квадраттық функция, квадраттық функцияның графигін есептер шығаруда қолданады.

Сынып: Табыс критерийлері
Сынып: Барлық оқушылар
8: Көпшілік оқушылар
Жекелеген оқушылар
Сынып: «квадраттық функция» ұғы-мы туралы мәлімет алады үшбұрышТікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады .
8: «квадраттық функция» ұғымымен, оның дербес түрлерімен танысады.
белгілі графиктердің көмегімен квадраттық функцияның графигін салуды үйренеді.
Кезеңдер
Уақыт
Мұғалім не істейді?
Оқушылар не істейді?
Бағалау
Ресурстар
Кезеңдер: Кіріспе
Уақыт: 3 мин
Мұғалім не істейді?:

1. Оқушылар арасында жағым-ды ахуал орнату мақсатында «Дракон» тренингін өткізу.

2. Топтастыру (функциялар арқылы)

Оқушылар не істейді?:

Оқушылар сергіту сәтін жасайды.

3 топқа бөлінеді:

1-топ. Парабола

2-топ. Гипербола

3-топ. Кубтық парабола

Бағалау:
Ресурстар: Үлестірме қағаз, стикер
Кезеңдер:
Уақыт: 5 мин
Мұғалім не істейді?:

«Серпілген сауал» әдісі арқылы өткен сабаққа шолу.

Сұрақтар: 1. Квадрат үшмүше дегеніміз не? 2. Квадрат үшмүшенің құрамы туралы айтып беріңіз. 3. Квадрат үшмүшенің түбірі дегеніміз не? 4. D>0, D=0, D<0 жағдайында көбейткіштерге жіктеу формуласы?

Үй тапсырмасын тексеру: №242

Оқушылар не істейді?:

Әр топ допты бір-біріне лақтыра отырып интербелсенді тақтада берілген сұрақтарға кезек-кезек жауап береді. Жауап бере алмаған оқушы өз тобынан көмек сұрай алады. Жауап беріп болған соң допты келесі топқа лақтырады. 1. түріндегі көпмүше квадрат үшмүше деп аталады. 2. а-квадрат үшмүшенің бірінші коэффициенті, b-екінші коэффициенті, с-бос мүше. 3. Квадрат үшмүшені 0-ге айналдыратын х айнымалысының мәндерін к. ү. түбірі деп аталады. 4. D>0, D=0, D<0 көбейткіштерге жіктелмейді.

Үй тапсырмасы жұптасып тексеріледі.

Әр топ допты бір-біріне лақтыра отырып интерактивті тақтадан кезек-кезек көрінетін, өтілген тақырыпқа байланысты сұрақтарға жауап береді. Жауап бере алмаған оқушы өз тобынан «Серпілген сауал» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау. Әр топ допты бір-біріне лақтыра отырып интерактивті тақтадан кезек-кезек көрінетін, өтілген тақырыпқа байланысты сұрақтарға жауап береді. Жауап бере алмаған оқушы өз тобынан көмек сұрай алады. Сұрақтар «Серпілген сауал» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау. Әр топ допты бір-біріне лақтыра отырып интерактивті тақтадан кезек-кезек көрінетін, өтілген тақырыпқа байланысты сұрақтарға жауап береді. Жауап бере алмаған оқушы өз тобынан көмек сұрай алады. Сұрақт «Серпілген сауал» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау. Әр топ допты бір-біріне лақтыра отырып интерактивті тақтадан кезек-кезек көрінетін, өтілген тақырыпқа байланысты сұрақтарға жауап береді. Жауап бере алмаған оқушы өз тобынан көмек сұрай алады. Сұрақтар:

Бағалау:

Үш шапалақ

Өзара бағалау

Ресурстар: Интербелсенді тақта
Кезеңдер: Ой қозғау
Уақыт: 5 мин
Мұғалім не істейді?: Интербелсенді тақтада көрсетілген сурет бойынша функцияларды графигімен сәйкестендіру.
Оқушылар не істейді?: Оқушылар графиктерді түсі бойынша сәйкестендіреді.
Бағалау: Үш шапалақ
Ресурстар:
Кезеңдер: Іс-әрекет
Уақыт: 30мин
Мұғалім не істейді?:

Жаңа сабақ

Квадраттық функцияның анықтамасы. және функциялары.

Жаңа сабақ түсіндіріледі.

Оқушылар не істейді?: А: -айнымалы) түріндегі функция квадраттық функция деп аталады. Оу осі бойымен бірлікке жоғары, бірлікке төмен жылжиды. Ох осі бойымен бірлікке оңға қарай, бірлікке солға қарай жылжиды.
Бағалау: Өзін-өзі бағалау
Ресурстар:

Оқулық,

стикер


Ұқсас жұмыстар
Квадраттық функцияның анықтамасы
Квадраттық функция
Функция графигі парабола
Функцияның қасиеттерін пайдаланып теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу. 11 сынып
Функцияның мәндерінің жиыны
Оқушы білімін бағалау
Рационал өрнектерді тепе- тең түрлендіру
Квадраттық функцияны салу
Алгебралық өрнектерді түрлендіру
Функциялар және графиктер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz