Шаншатайдың ауылға келуі, ауыл балаларымен танысуы

Күні: 26. 01. 2016 жыл
Мұғалімнің есімі: Акназарова Сауле
Күні:26. 01. 2016 жыл: Сынып: 6 «Ә»
Мұғалімнің есімі:Акназарова Сауле: Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Күні:26. 01. 2016 жыл: Сабақтың тақырыбы : Сансызбай Сарғасқаев. «Тәмпіш қара» повесінен үзінді
Күні:26. 01. 2016 жыл: Сабақ негізделген оқу мақсаты: (мақсаттары)
Мұғалімнің есімі:Акназарова Сауле:

С. Сарғасқаевтің кім екенін, «Тәмпіш қара» әңгімесінің желісін білу. Шығарманың мазмұнын түсіну.

Шығармадағы достықты, әділдікті, еңбексүгіштікті өз бойында қолдану.
Шығарманы негізгі бөліктерге жітей білу, басқа шығармамен салыстыра білу. Оқушылардың бойындағы бүкіл қасиеттерін жинақтауды үйрену.
Шығарма желісінің маңыздылығын бағалау.

Күні:26. 01. 2016 жыл: Сабақ мақсаттары:
Мұғалімнің есімі:Акназарова Сауле: Барлық оқушылар:
Күні:26. 01. 2016 жыл: А. Құрылымдық жоспардың орналасу тәртібін біледі
Күні:26. 01. 2016 жыл: Оқушылардың басым бөлігі:
Күні:26. 01. 2016 жыл: В. Шығарма мазмұнына сай жоспар негізінде құрылымдық жоспар жасайды
Күні:26. 01. 2016 жыл: Кейбір оқушылар:
Күні:26. 01. 2016 жыл: С. Шығарма желісін өмірмен байланыстырып өлең жолдарын құрастырады
Күні:26. 01. 2016 жыл: Тілдік мақсат
Мұғалімнің есімі:Акназарова Сауле:

Оқушылар:

Шығарманы көркемдеп айтып үйренеді, мазмұнын өз сөзімен жеткізе біледі

Күні:26. 01. 2016 жыл: Негізгі сөздер мен тіркестер:
Күні:26. 01. 2016 жыл: Сөздікпен жұмыс
Күні:26. 01. 2016 жыл: Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Күні:26. 01. 2016 жыл: Талқылауға арналған тармақтар (тыңдалым)
Күні:26. 01. 2016 жыл: Кейіпкер Ертайдың өмірі жайындағы ішкі толғанысы жеткіншек ұрпақты тәрбиелеуде маңызды роль атқарады деп есептеймін, өйткені . . .
Күні:26. 01. 2016 жыл: Сіз неліктен . . . екенін аласыз ба?(айтылым)
Күні:26. 01. 2016 жыл: «Досы барды жау алмайды» деген пікірді шығармадағы . . . оқиғамен дәлелдеуге болады
Күні:26. 01. 2016 жыл: Жазылым бойынша ұсыныстар:
Күні:26. 01. 2016 жыл:

Берілген ұйқаспен өлең құрастыру

Үш тілде сөздер жазу

Дос - друг - friend, кітап - книга - book . . .

Күні:26. 01. 2016 жыл: Алдыңғы оқу
Мұғалімнің есімі:Акназарова Сауле: Б. Момышұлы. «Жауынгердің тұлғасы» әңгімесі
Күні:26. 01. 2016 жыл: Жоспар
Күні:26. 01. 2016 жыл: Жоспарланған уақыт
Мұғалімнің есімі:Акназарова Сауле: Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз )
Формативті бағалау (ОҮБ)
Ресурстар
Күні:26. 01. 2016 жыл: Басталуы
Мұғалімнің есімі:Акназарова Сауле:

Кіріспе. Таныстырылым

(1-2 минут)

Ұйымдастыру. Топқа бөлу

Үй тапсырмасын тексеру

Серпілген сауал

1. Біз өткен сабақта қандай шығармамен таныстық?

2. Әңгімеде қай жерде болған ұрыс жөнінде айтылған?

3. Бауыржан Момышұлы қай жерде және қай жылы дүниеге келген?

4. Бауыржан Момышұлы қай жерде оқыған?

5. И. В Панфилов дивизиясы қайда жасақталған?

6. Бауыржан неше жасында полк командирі болды?

7. «Волоколамск» тас жолы кітабының авторы кім және ол кітапта кім туралы жазылған?

8. Қандай шығармалардың авторы?

9. Бауыржан Момышұлына қай жылы халық хаһарманы атағы берілді?

1, 2, 3 сандары жазылған стикер

Б. Момышұлы суреттері,

бүктеме, рефераттар

Күні:26. 01. 2016 жыл: Ортасы
Мұғалімнің есімі:Акназарова Сауле:

Негізгі бөлім

С. Сарғасқаев туралы не білеміз?
Түрткі сұрақтар :
Ол қандай адам болған?
Шығарма кімдер жайында?
Шығармада қай кезең суреттеледі?

Эпикалық жанр түрі-повесть.
Шығарманың негізгі ойы - жас жеткіншектерді адамгершілікке, шыншылдыққа, қайырымдылыққа тәрбиелейді.
Шығарманың композициялық құрылысына тоқталсақ:
Басталуы. Шаншатайдың ауылға келуі, ауыл балаларымен танысуы. .
Байланысуы. Шаншатай Ертайдың суретші екенін білуі, екеуінің айырылмастай дос болуы.
Шиеленісуі. Мектеп оқушыларының қырман даласына көмекке баруы, түрлі ойын-сауық ұйымдастырулары, Шаншатай ауыл балаларының газетке деген қызығушылықтарын оятуы.
Шарықтау шегі. Оқушылардың өз мақалаларын оқу үшін Теке қарттың үйіне іздеп баруы, Шаншатай мен Иманбектің төбелесуі, Иманбектің одан кешірім сұрауы.
Шығарманың шешімі. Ертайдың салған суретінің «Октябрь балалары» газетіне шығуы.

Топтық жұмыс

І топқа - Шығармадағы негізігі кейіпкерлерге мінездеме беру.

ІІ топқа - Шаншатай мен Қожабергенді салыстыру. Венн диаграммасы

ІІІ топқа - «Бес жол өлең» стратегиясымен - дос, суретші, еңбек, кітап, білім сөздерін талдау.

Мысалы: «Дос»

Зат есім Дос

Сын есім Адал, ақпейіл

Етістік Тәрбиелейді,

көңілдендіреді, қамқорлайды

Мағыналы сөз Досы көпті жау

алмайды

Зат есімге синоним Жолдас

Критерий арқылы

Фишкалар арқылы

Ақынның суреті

Оқулық

Кесте

Венн диаграммасы

«Бес жол өлең» стратегиясы

Күні:26. 01. 2016 жыл: Аяқталуы
Мұғалімнің есімі:Акназарова Сауле:

Бекіту (табыс критерийіне қайта оралды)

Оқушылар тақырыпты талқылып, жұмыстарын кеңейтеді.
І топ. Сансызбай Сарғасқаевтың “Тәмпіш қара” повесінде отызыншы жылдардағы ауыл өмірі суреттелген. Повесть 9 бөлімнен тұрады.
ІІ топ:
Повестегі кейіпкерлер:ауыл балалары суретші Ертай, Иманбек, Ниғмет, Күлдәрі, Оңалбек. Бала тәрбиелеуде ұстаздың еңбегін көрсете отырып, балалардың мектептен алған білімін еңбекпен тәрбиелі іспен тұрмыспен байланыстыра суреттелуі шебер бейнеленген. Кейіпкер Ертайдың өмірі жайындағы ішкі толғанысы жеткіншек ұрпақты тәрбиелеуде маңызды роль атқарады деп есептеймін. Шаншатай-қаладан келген көзі ашық бала, ол «Октябрь балалары» деп аталатын газеттің бар екендігін ауыл балаларына таныстырып, Ертайдың суретшілік дарындылығын бағалай отырып, осы газетке ең жақсы суретіңді жіберейік деп үлкен үміт артып Ертайдың қабілетін шыңдай түседі. Әншейінде көзге ілінбей жүретін газет тасушы Теке қартты ауыл балаларына сыйлай білуді ұғындырады.
ІІІ топ:
Тәрбиелік мәні. Шаншатайға тән әдептілік, ұқыптылық, еңбек сүйгіштік қасиеттер көрінсе, Ертай бойындағы өнерге құштарлық, дүниені бала көзімен қабылдау қасиеттері танылады.

Бағалау

Үйге тапсырма


Ұқсас жұмыстар
Қ.Ысқақов. Қоңыр күз еді повесінен үзінді
«көксерек» әңгімесі
Дарынды дамыту - ұстаз парызы
Ауыл мектебі
Әдебиет сабағында сатылай кешенді талдау
Мақал-мәтелдер
Ана тілі сөзін топтастыру
Туған ауылым
Б. соқпақбаев. қамқорлық
Менің ауылым. қазақ тілі, 4-сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz