Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Шаншатайдың ауылға келуі, ауыл балаларымен танысуы
|Күні: 26.01.2016 жыл |Мұғалімнің есімі: Акназарова Сауле |
|Сынып: 6 «Ә» |Қатысқандар саны: |Қатыспағандар саны: |
|Сабақтың тақырыбы : Сансызбай Сарғасқаев. «Тәмпіш қара» повесінен үзінді |
|Сабақ негізделген оқу|С. Сарғасқаевтің кім екенін, «Тәмпіш қара» әңгімесінің |
|мақсаты: (мақсаттары)|желісін білу. Шығарманың мазмұнын түсіну. |
| |Шығармадағы достықты, әділдікті, еңбексүгіштікті өз бойында|
| |қолдану. |
| |Шығарманы негізгі бөліктерге жітей білу, басқа шығармамен |
| |салыстыра білу.Оқушылардың бойындағы бүкіл қасиеттерін |
| |жинақтауды үйрену. |
| |Шығарма желісінің маңыздылығын бағалау. |
|Сабақ мақсаттары: |Барлық оқушылар: |
| |А. Құрылымдық жоспардың орналасу тәртібін біледі |
| |Оқушылардың басым бөлігі: |
| |В. Шығарма мазмұнына сай жоспар негізінде құрылымдық жоспар|
| |жасайды |
| |Кейбір оқушылар: |
| |С. Шығарма желісін өмірмен байланыстырып өлең жолдарын |
| |құрастырады |
|Тілдік мақсат |Оқушылар: |
| |Шығарманы көркемдеп айтып үйренеді, мазмұнын өз сөзімен |
| |жеткізе біледі |
| |Негізгі сөздер мен тіркестер: |
| |Сөздікпен жұмыс |
| |Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
| |Талқылауға арналған тармақтар (тыңдалым) |
| |Кейіпкер Ертайдың өмірі жайындағы ішкі толғанысы жеткіншек |
| |ұрпақты тәрбиелеуде маңызды роль атқарады деп есептеймін, |
| |өйткені... |
| |Сіз неліктен .... екенін аласыз ба?(айтылым) |
| |«Досы барды жау алмайды» деген пікірді шығармадағы ... |
| |оқиғамен дәлелдеуге болады |
| |Жазылым бойынша ұсыныстар: |
| |Берілген ұйқаспен өлең құрастыру |
| |Үш тілде сөздер жазу |
| |Дос - друг – friend, кітап – книга – book... |
|Алдыңғы оқу |Б.Момышұлы. «Жауынгердің тұлғасы» әңгімесі |
|Жоспар |
|Жоспарланған |Жоспарланған жаттығулар (төменде |Формативті |Ресурстар |
|уақыт |жоспарланған жаттығулармен қатар, |бағалау (ОҮБ)| |
| |ескертпелерді жазыңыз ) | | |
|Басталуы |Кіріспе. Таныстырылым | | |
| |(1-2 минут) | | |
| |Ұйымдастыру. Топқа бөлу | |1,2,3 сандары|
| |Үй тапсырмасын тексеру | |жазылған |
| |Серпілген сауал | |стикер |
| |1. Біз өткен сабақта қандай | | |
| |шығармамен таныстық? | |Б. Момышұлы |
| |2. Әңгімеде қай жерде болған ұрыс | |суреттері, |
| |жөнінде айтылған? | |бүктеме, |
| |3. Бауыржан Момышұлы қай жерде және | |рефераттар |
| |қай жылы дүниеге келген? | | |
| |4. Бауыржан Момышұлы қай жерде | | |
| |оқыған? | | |
| |5. И.В Панфилов дивизиясы қайда | | |
| |жасақталған? | | |
| |6. Бауыржан неше жасында полк | | |
| |командирі болды? | | |
| |7. «Волоколамск» тас жолы кітабының | | |
| |авторы кім және ол кітапта кім туралы| | |
| |жазылған? | | |
| |8. Қандай шығармалардың авторы? | | |
| |9. Бауыржан Момышұлына қай жылы | | |
| |халық хаһарманы атағы берілді? | | |
|Ортасы |Негізгі бөлім | | |
| |С.Сарғасқаев туралы не білеміз? | |Ақынның |
| |Түрткі сұрақтар : | |суреті |
| |Ол қандай адам болған? | |Оқулық |
| |Шығарма кімдер жайында? | | |
| |Шығармада қай кезең суреттеледі? | | |
| |Эпикалық жанр түрі-повесть. | | |
| |Шығарманың негізгі ойы — жас | | |
| |жеткіншектерді адамгершілікке, | | |
| |шыншылдыққа, қайырымдылыққа | | |
| |тәрбиелейді. | | |
| |Шығарманың композициялық құрылысына | | |
| |тоқталсақ: | | |
| |Басталуы. Шаншатайдың ауылға келуі, | | |
| |ауыл балаларымен танысуы.. | | |
| |Байланысуы.Шаншатай Ертайдың суретші | | |
| |екенін білуі,екеуінің айырылмастай | | |
| |дос болуы. | | |
| |Шиеленісуі.Мектеп оқушыларының қырман| | |
| |даласына көмекке баруы,түрлі | | |
| |ойын-сауық ұйымдастырулары, Шаншатай |Критерий | |
| |ауыл балаларының газетке деген |арқылы | |
| |қызығушылықтарын оятуы. | | |
| |Шарықтау шегі.Оқушылардың өз | | |
| |мақалаларын оқу үшін Теке қарттың | | |
| |үйіне іздеп баруы, Шаншатай мен | | |
| |Иманбектің төбелесуі, Иманбектің одан| | |
| |кешірім сұрауы. | | |
| |Шығарманың шешімі.Ертайдың салған | | |
| |суретінің «Октябрь балалары» газетіне| | |
| |шығуы. | | |
| |Топтық жұмыс | | |
| |І топқа – Шығармадағы негізігі | | |
| |кейіпкерлерге мінездеме беру. | | |
| |ІІ топқа – Шаншатай мен Қожабергенді | | |
| |салыстыру. Венн диаграммасы | |Кесте |
| |ІІІ топқа – «Бес жол өлең» | |Венн |
| |стратегиясымен – дос, суретші, еңбек,| |диаграммасы |
| |кітап, білім сөздерін талдау. | |«Бес жол |
| |Мысалы: «Дос» | |өлең» |
| |Зат есім Дос | |стратегиясы |
| |Сын есім Адал, ақпейіл| | |
| |Етістік | | |
| |Тәрбиелейді, | | |
| |көңілдендіреді, қамқорлайды |Фишкалар | |
| |Мағыналы сөз Досы көпті |арқылы | |
| |жау | | |
| |алмайды | | |
| |Зат есімге синоним Жолдас| | |
|Аяқталуы |Бекіту (табыс критерийіне қайта | | |
| |оралды) | | |
| |Оқушылар тақырыпты талқылып, |Фишкалар |Сұрақтар |
| |жұмыстарын кеңейтеді. |арқылы |жазылған |
| |І топ. Сансызбай Сарғасқаевтың | |парақшалар |
| |“Тәмпіш қара” повесінде отызыншы | | |
| |жылдардағы ауыл өмірі суреттелген. | | |
| |Повесть 9 бөлімнен тұрады. | | |
| |ІІ топ: | | |
| |Повестегі кейіпкерлер:ауыл балалары | | |
| |суретші Ертай, Иманбек, Ниғмет, | | |
| |Күлдәрі, Оңалбек. Бала тәрбиелеуде | | |
| |ұстаздың еңбегін көрсете отырып, | | |
| |балалардың мектептен алған білімін | | |
| |еңбекпен тәрбиелі іспен тұрмыспен | | |
| |байланыстыра суреттелуі шебер | | |
| |бейнеленген. Кейіпкер Ертайдың өмірі | | |
| |жайындағы ішкі толғанысы жеткіншек | | |
| |ұрпақты тәрбиелеуде маңызды роль | | |
| |атқарады деп есептеймін. | | |
| |Шаншатай-қаладан келген көзі ашық | | |
| |бала,ол «Октябрь балалары» деп | | |
| |аталатын газеттің бар екендігін ауыл | | |
| |балаларына таныстырып, Ертайдың | | |
| |суретшілік дарындылығын бағалай | | |
| |отырып, осы газетке ең жақсы | | |
| |суретіңді жіберейік деп үлкен үміт | | |
| |артып Ертайдың қабілетін шыңдай | | |
| |түседі.Әншейінде көзге ілінбей | | |
| |жүретін газет тасушы Теке қартты ауыл| | |
| |балаларына сыйлай білуді ұғындырады. | | |
| |ІІІ топ: | | |
| |Тәрбиелік мәні. Шаншатайға тән | | |
| |әдептілік, ұқыптылық, еңбек сүйгіштік| | |
| |қасиеттер көрінсе, Ертай бойындағы | | |
| |өнерге құштарлық, дүниені бала | |Фишкаларды |
| |көзімен қабылдау қасиеттері танылады.| |санау |
| |Бағалау | | |
| |Үйге тапсырма | | |
| |«Сыныпқа келген жаңа оқушы» эссе жазу| | |
| |Рефлексия (кері байланыс) | |«Менің |
| |«Менің көңіл-күйім» баспалдағы | |көңіл-күйім» |
| |Оқушылар стикерлерге өз есімдерін | |баспалдағы |
| |жазып, тақтада салынған | | |
| |баспалдақтардың біреуіне жабыстырады.| | |
| |Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме | | |
| |сенімдімін!», «Жақсы!», «Жаман емес»,| | |
| |«Маған көмек керек!», «Білмеймін», | | |
| |«Нашар» деп аталады. | | |
Тексерілді: 26.01.2016 жыл_____________
І топ – Кейіпкерлерге мінездеме
|№ |Кейіпкерлер |Мінездеме |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
ІІ топ – Салыстыру. «Венн» диаграммасы
Шаншатай
Қожаберген
ІІІ топ – «Бес жол өлең» стратегиясымен – дос, суретші, еңбек, кітап, білім
сөздерін талдау.
Мысалы: «Дос»
Зат есім Дос
Сын есім Адал, ақпейіл
Етістік Тәрбиелейді, көңілдендіреді,
қамқорлайды
Мағыналы сөз Досы көпті жау алмайды
Зат есімге синоним Жолдас
«Суретші»
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
______________________________________________
«Еңбек»
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
______________________________________________
«Кітап»
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
______________________________________________
«Білім»
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
______________________________________________
Бекіту сұрақтары
І топқа
1. «Тәмпіш қара» повестінің авторы кім?
2. Қай жылдардағы ауыл өмірін суреттейді?
3. Повесть неше бөлімнен тұрады?
______________________________________________________________________
ІІ топқа
1. Повестегі кейіпкерлерді ата.
2. Ұстаздың еңбегі повесттің қай тұсында айтылған?
3. Ертайдың суретін қай газетке жіберді?
______________________________________________________________________
ІІІ топқа
1. Шаншатай бойындағы қандай қасиеттер көрінді?
2. Ертай бойында ше?
3. Шығарманың тәрбиелік мәні неде?
______________________________________________________________________
|Сынып: 6 «Ә» |Қатысқандар саны: |Қатыспағандар саны: |
|Сабақтың тақырыбы : Сансызбай Сарғасқаев. «Тәмпіш қара» повесінен үзінді |
|Сабақ негізделген оқу|С. Сарғасқаевтің кім екенін, «Тәмпіш қара» әңгімесінің |
|мақсаты: (мақсаттары)|желісін білу. Шығарманың мазмұнын түсіну. |
| |Шығармадағы достықты, әділдікті, еңбексүгіштікті өз бойында|
| |қолдану. |
| |Шығарманы негізгі бөліктерге жітей білу, басқа шығармамен |
| |салыстыра білу.Оқушылардың бойындағы бүкіл қасиеттерін |
| |жинақтауды үйрену. |
| |Шығарма желісінің маңыздылығын бағалау. |
|Сабақ мақсаттары: |Барлық оқушылар: |
| |А. Құрылымдық жоспардың орналасу тәртібін біледі |
| |Оқушылардың басым бөлігі: |
| |В. Шығарма мазмұнына сай жоспар негізінде құрылымдық жоспар|
| |жасайды |
| |Кейбір оқушылар: |
| |С. Шығарма желісін өмірмен байланыстырып өлең жолдарын |
| |құрастырады |
|Тілдік мақсат |Оқушылар: |
| |Шығарманы көркемдеп айтып үйренеді, мазмұнын өз сөзімен |
| |жеткізе біледі |
| |Негізгі сөздер мен тіркестер: |
| |Сөздікпен жұмыс |
| |Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
| |Талқылауға арналған тармақтар (тыңдалым) |
| |Кейіпкер Ертайдың өмірі жайындағы ішкі толғанысы жеткіншек |
| |ұрпақты тәрбиелеуде маңызды роль атқарады деп есептеймін, |
| |өйткені... |
| |Сіз неліктен .... екенін аласыз ба?(айтылым) |
| |«Досы барды жау алмайды» деген пікірді шығармадағы ... |
| |оқиғамен дәлелдеуге болады |
| |Жазылым бойынша ұсыныстар: |
| |Берілген ұйқаспен өлең құрастыру |
| |Үш тілде сөздер жазу |
| |Дос - друг – friend, кітап – книга – book... |
|Алдыңғы оқу |Б.Момышұлы. «Жауынгердің тұлғасы» әңгімесі |
|Жоспар |
|Жоспарланған |Жоспарланған жаттығулар (төменде |Формативті |Ресурстар |
|уақыт |жоспарланған жаттығулармен қатар, |бағалау (ОҮБ)| |
| |ескертпелерді жазыңыз ) | | |
|Басталуы |Кіріспе. Таныстырылым | | |
| |(1-2 минут) | | |
| |Ұйымдастыру. Топқа бөлу | |1,2,3 сандары|
| |Үй тапсырмасын тексеру | |жазылған |
| |Серпілген сауал | |стикер |
| |1. Біз өткен сабақта қандай | | |
| |шығармамен таныстық? | |Б. Момышұлы |
| |2. Әңгімеде қай жерде болған ұрыс | |суреттері, |
| |жөнінде айтылған? | |бүктеме, |
| |3. Бауыржан Момышұлы қай жерде және | |рефераттар |
| |қай жылы дүниеге келген? | | |
| |4. Бауыржан Момышұлы қай жерде | | |
| |оқыған? | | |
| |5. И.В Панфилов дивизиясы қайда | | |
| |жасақталған? | | |
| |6. Бауыржан неше жасында полк | | |
| |командирі болды? | | |
| |7. «Волоколамск» тас жолы кітабының | | |
| |авторы кім және ол кітапта кім туралы| | |
| |жазылған? | | |
| |8. Қандай шығармалардың авторы? | | |
| |9. Бауыржан Момышұлына қай жылы | | |
| |халық хаһарманы атағы берілді? | | |
|Ортасы |Негізгі бөлім | | |
| |С.Сарғасқаев туралы не білеміз? | |Ақынның |
| |Түрткі сұрақтар : | |суреті |
| |Ол қандай адам болған? | |Оқулық |
| |Шығарма кімдер жайында? | | |
| |Шығармада қай кезең суреттеледі? | | |
| |Эпикалық жанр түрі-повесть. | | |
| |Шығарманың негізгі ойы — жас | | |
| |жеткіншектерді адамгершілікке, | | |
| |шыншылдыққа, қайырымдылыққа | | |
| |тәрбиелейді. | | |
| |Шығарманың композициялық құрылысына | | |
| |тоқталсақ: | | |
| |Басталуы. Шаншатайдың ауылға келуі, | | |
| |ауыл балаларымен танысуы.. | | |
| |Байланысуы.Шаншатай Ертайдың суретші | | |
| |екенін білуі,екеуінің айырылмастай | | |
| |дос болуы. | | |
| |Шиеленісуі.Мектеп оқушыларының қырман| | |
| |даласына көмекке баруы,түрлі | | |
| |ойын-сауық ұйымдастырулары, Шаншатай |Критерий | |
| |ауыл балаларының газетке деген |арқылы | |
| |қызығушылықтарын оятуы. | | |
| |Шарықтау шегі.Оқушылардың өз | | |
| |мақалаларын оқу үшін Теке қарттың | | |
| |үйіне іздеп баруы, Шаншатай мен | | |
| |Иманбектің төбелесуі, Иманбектің одан| | |
| |кешірім сұрауы. | | |
| |Шығарманың шешімі.Ертайдың салған | | |
| |суретінің «Октябрь балалары» газетіне| | |
| |шығуы. | | |
| |Топтық жұмыс | | |
| |І топқа – Шығармадағы негізігі | | |
| |кейіпкерлерге мінездеме беру. | | |
| |ІІ топқа – Шаншатай мен Қожабергенді | | |
| |салыстыру. Венн диаграммасы | |Кесте |
| |ІІІ топқа – «Бес жол өлең» | |Венн |
| |стратегиясымен – дос, суретші, еңбек,| |диаграммасы |
| |кітап, білім сөздерін талдау. | |«Бес жол |
| |Мысалы: «Дос» | |өлең» |
| |Зат есім Дос | |стратегиясы |
| |Сын есім Адал, ақпейіл| | |
| |Етістік | | |
| |Тәрбиелейді, | | |
| |көңілдендіреді, қамқорлайды |Фишкалар | |
| |Мағыналы сөз Досы көпті |арқылы | |
| |жау | | |
| |алмайды | | |
| |Зат есімге синоним Жолдас| | |
|Аяқталуы |Бекіту (табыс критерийіне қайта | | |
| |оралды) | | |
| |Оқушылар тақырыпты талқылып, |Фишкалар |Сұрақтар |
| |жұмыстарын кеңейтеді. |арқылы |жазылған |
| |І топ. Сансызбай Сарғасқаевтың | |парақшалар |
| |“Тәмпіш қара” повесінде отызыншы | | |
| |жылдардағы ауыл өмірі суреттелген. | | |
| |Повесть 9 бөлімнен тұрады. | | |
| |ІІ топ: | | |
| |Повестегі кейіпкерлер:ауыл балалары | | |
| |суретші Ертай, Иманбек, Ниғмет, | | |
| |Күлдәрі, Оңалбек. Бала тәрбиелеуде | | |
| |ұстаздың еңбегін көрсете отырып, | | |
| |балалардың мектептен алған білімін | | |
| |еңбекпен тәрбиелі іспен тұрмыспен | | |
| |байланыстыра суреттелуі шебер | | |
| |бейнеленген. Кейіпкер Ертайдың өмірі | | |
| |жайындағы ішкі толғанысы жеткіншек | | |
| |ұрпақты тәрбиелеуде маңызды роль | | |
| |атқарады деп есептеймін. | | |
| |Шаншатай-қаладан келген көзі ашық | | |
| |бала,ол «Октябрь балалары» деп | | |
| |аталатын газеттің бар екендігін ауыл | | |
| |балаларына таныстырып, Ертайдың | | |
| |суретшілік дарындылығын бағалай | | |
| |отырып, осы газетке ең жақсы | | |
| |суретіңді жіберейік деп үлкен үміт | | |
| |артып Ертайдың қабілетін шыңдай | | |
| |түседі.Әншейінде көзге ілінбей | | |
| |жүретін газет тасушы Теке қартты ауыл| | |
| |балаларына сыйлай білуді ұғындырады. | | |
| |ІІІ топ: | | |
| |Тәрбиелік мәні. Шаншатайға тән | | |
| |әдептілік, ұқыптылық, еңбек сүйгіштік| | |
| |қасиеттер көрінсе, Ертай бойындағы | | |
| |өнерге құштарлық, дүниені бала | |Фишкаларды |
| |көзімен қабылдау қасиеттері танылады.| |санау |
| |Бағалау | | |
| |Үйге тапсырма | | |
| |«Сыныпқа келген жаңа оқушы» эссе жазу| | |
| |Рефлексия (кері байланыс) | |«Менің |
| |«Менің көңіл-күйім» баспалдағы | |көңіл-күйім» |
| |Оқушылар стикерлерге өз есімдерін | |баспалдағы |
| |жазып, тақтада салынған | | |
| |баспалдақтардың біреуіне жабыстырады.| | |
| |Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме | | |
| |сенімдімін!», «Жақсы!», «Жаман емес»,| | |
| |«Маған көмек керек!», «Білмеймін», | | |
| |«Нашар» деп аталады. | | |
Тексерілді: 26.01.2016 жыл_____________
І топ – Кейіпкерлерге мінездеме
|№ |Кейіпкерлер |Мінездеме |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
ІІ топ – Салыстыру. «Венн» диаграммасы
Шаншатай
Қожаберген
ІІІ топ – «Бес жол өлең» стратегиясымен – дос, суретші, еңбек, кітап, білім
сөздерін талдау.
Мысалы: «Дос»
Зат есім Дос
Сын есім Адал, ақпейіл
Етістік Тәрбиелейді, көңілдендіреді,
қамқорлайды
Мағыналы сөз Досы көпті жау алмайды
Зат есімге синоним Жолдас
«Суретші»
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
______________________________________________
«Еңбек»
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
______________________________________________
«Кітап»
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
______________________________________________
«Білім»
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
______________________________________________
Бекіту сұрақтары
І топқа
1. «Тәмпіш қара» повестінің авторы кім?
2. Қай жылдардағы ауыл өмірін суреттейді?
3. Повесть неше бөлімнен тұрады?
______________________________________________________________________
ІІ топқа
1. Повестегі кейіпкерлерді ата.
2. Ұстаздың еңбегі повесттің қай тұсында айтылған?
3. Ертайдың суретін қай газетке жіберді?
______________________________________________________________________
ІІІ топқа
1. Шаншатай бойындағы қандай қасиеттер көрінді?
2. Ертай бойында ше?
3. Шығарманың тәрбиелік мәні неде?
______________________________________________________________________
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz