Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Ағыс жылдамдығын табыңдар

Математика пәнінен 5 сыныбына арналған жазбаша емтихан тапсырмалары;
I негізі
1- нұсқа

1. Амаларды орындаңдар:

2. Амалдарды орындаңдар.

1.

3. Теңдеуді шешіңдер.
1.
4. Проценті бойынша санды табыңдар:
1. 3% -і 9; 15; 27;
5.Қайықтың меншікті жылдамдығы 5,8 км/сағ ағыс жылдамдығы 2,1 км/сағ.
Қайық 2,5 сағат ағыспен жүріп қандай қашықтыққа барады.
6. Қосындыны ең оңай жолмен есептеу
1+2+3+4+5+6+7+8+9+10+11+12+13+14

2- нұсқа

1. Амаларды орындаңдар:

2. Амалдарды орындаңдар.

3. Теңдеуді шешіңдер.
1.
4. Проценті бойынша санды табыңдар:
5%-і 10; 35; 40;
5.Катердің ағыспен жүзгендегі жылдамдығы 17,8км/сағ ағысқа қарсы жүзгендегі
жылдамдығы 11,8км/сағ. Ағыс жылдамдығын табыңдар.

6. Қосындыны ең оңай жолмен есептеу

1+2+3+4+5+6+7+8+9+10+11+12+13+14+15

Бағалау шкаласы

Тапсырмалардың орындалуына қарай қатесіз шешілген 3 есеп
«қанағаттанарлық», 4-5 есеп жақсы, түгел орындалған 6 тапсырма «үздік»
бағаланады.

Математика пәнінен 5 сыныбына арналған жазбаша емтихан тапсырмалары;
II негізі
1- нұсқа

1. Амаларды орындаңдар:

2. Амалдарды орындаңдар.

3. Теңдеуді шешіңдер.

4. Проценті бойынша санды табыңдар:
10%-і 3; 11; 39;
5. Бағбаншы базарға 260кг алма әкелді. Ол барлық алманың бөлігін
бағасы 100 тенгенден, ал қалғанының бағасы 80 тенгенден сатты. Бағбаншы
базарға әкелген барлық алманы неше тенгенге сатты.

6. Қосындыны ең оңай жолмен есептеңдер:
2+4+6+8+10+12+14+16+18+20+22+24+26+28+30

2- нұсқа

1. Амаларды орындаңдар:

2. Амалдарды орындаңдар.

3. Теңдеуді шешіңдер.

4. Проценті бойынша санды табыңдар:
20%-і 4; 6; 18;

5. Оралған шөп кепкен соң 1800 кг болады. Бұл оның оралған кездегі
салмағының алғашқы салмағының 0,6 бөлігіндей. Оралған шөптің алғашқы
оралған кездегі салмағы қанша кг болды.
6. Қосындыны ең оңай жолмен есептеу
1+3+5+7+9+11+13+15+17+19+21+23+25+27+29

Бағалау шкаласы

Тапсырмалардың орындалуына қарай қатесіз шешілген 3 есеп
«қанағаттанарлық», 4-5 есеп жақсы, түгел орындалған 6 тапсырма «үздік»
бағаланады.

5-ші сынып математикадан тест.
1. Өрнектің мәнін табыңдар:

2. Өрнектің мәнін табыңдар:
мұндағы
мұндағы
мұндағы
3. Бала t минутта 560 м қашықтыққа барады. Ол 3 минутта неше метр
қашықтыққа барады? Мұндағы t=7.
A. 200м; B. 240м; C. 220м; D. 210м;
E. 230м;
Мектеп асханасындағы үстелдер 5 қатарға орналасқан. Әрбір қатарда
үстел бар. Әрбір үстел жанында 4 орындықтан бар. Мектеп асханасында
неше орындық бар? Мұндағы =6.

A. 110; B. 130; C. 120; D. 124;
E. 128;
Жәшіктегі алмалар қабатпен орналастырылған. Әрбір қабатта 8 қатар,
әрбір қатарда 5 алмадан бар. Жәшікте барлығы неше алмадан бар? Мұндағы
=4.

A. 150; B. 156; C. 140; D. 120;
E. 160;

4. Теңдеуді шешіңдер:

5. Теңдеуді шешіңдер:

6. Дүкендегі орама матадан 16 м мата сатылды. Қалған матадан әрбір көйлеке
3 метрден жұмысап, 8 көйлек тігілді. Дүкендегі орама мата алғашқыда неше
метр болған.

A. 50; B. 46; C. 40; D. 24;
E. 36;
Қоймадағы ұннан 165 центнер ұн сатылған соң, қалған ұнды әрқайсысына 3
тоннадан 14 машинаға тиеді. Қоймада алғашқыда неше центнер ұн болған.

A. 250; B. 226; C. 240; D. 193;
E. 207;
Волейбол ойнауға бірнеше қыз және 6 ұл бала шықты. Олар 2 командаға тең
бөлінгенде командалардың әрқайсысында 9 ойыншыдан болды. Волейбол ойнауға
неше қаз қатысты?

A. 10; B. 16; C. 14; D. 12;
E. 13;

7. Өрнектің мәнін табыңдар:
мұндағы
мұндағы
мұндағы
8. 115 санының барлық бөлгіштерін табыңдар.
125 санының барлық бөлгіштерін табыңдар.
135 санының барлық бөлгіштерін табыңдар.
9. Сандардың ең үлкен ортақ бөлгішін табыңдар:
45 пен 81;
72 мен 63;
120 мен96;
10. Сандардың ең үлкен ортақ бөлгішін табыңдар:
102, 238, 595;
182, 390, 468;
246, 369, 492;
11.Сандардың ең кіші ортақ еселігің табыңдар:
45 пен 54;
32 мен 48;
72 мен 54;
12. Сандардың ең кіші ортақ еселігің табыңдар:
75, 25, 120, және 150;
50, 150, 100, және 450;
216, 72, 180, және 270;
13. Өрнектерді ықшамдаңдар:

14. Жұлдызшалардың орынына қандай сандар қойғанда бөлшектердің теңдігі
сақталады:

15. Бөлшектерді қысқартыңдар:

16. Бөлшектерді қысқартыңдар:

17. Есептеңдер:

18. Теңдеудерді шешіңдер:

19. Есептеңдер:

20.Теңсіздік тура болу үшін жұлдышаның орынына қандай цифр қою керек?:

A. 1,2,3; B. 1,5,6,7,8; C.0,1,4; D 2,3,4,5,6,7,8,9,;
E.1,3,4,5,6,7,8,9;

21.Проценті бойынша санды табыңдар:
17%-і 51;
37%-і 148;
80%-і 72;
22. бұрыш тік бұрыштың қандай бөлігі болады?
бұрыш тік бұрыштың қандай бөлігі болады?
бұрыш тік бұрыштың қандай бөлігі болады?
23. .Катердің ағыспен жүзгендегі жылдамдығы 17,8км/сағ ағысқа қарсы
жүзгендегі жылдамдығы 11,8км/сағ. Ағыс жылдамдығын табыңдар.
Қайықтың меншікті жылдамдығы 5,8 км/сағ ағыс жылдамдығы 2,1 км/сағ.
Қайық 2,5 сағат ағыспен жүріп қандай қашықтыққа барады.
Бағбаншы базарға 260кг алма әкелді. Ол барлық алманың бөлігін
бағасы 100 тенгенден, ал қалғанының бағасы 80 тенгенден сатты. Бағбаншы
базарға әкелген барлық алманы неше тенгенге сатты.

24. Қосындыны ең оңай жолмен есептеңдер:
2+4+6+8+10+12+14+16+18+20+22+24+26+28+30;
1+2+3+4+5+6+7+8+9+10+11+12+13+14;
1+2+3+4+5+6+7+8+9+10+11+12+13+14+15;
25. Жазылуында екі бір және екі нөл болатын төрт таңбалы неше сан жазуға
болады?
Барлық екі таңбалы сандарды көшіріп жазғанда, қанша цифр жазылады?
Барлық үш таңбалы сандарды көшіріп жазғанда, қанша цифр жазылады?

№1 |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 |9 |10 |11 |12 |13 |14 |15 |16 |17 |18 |19 |20
|21 |22 |23 |24 |25 | |A | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |B | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |C | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | |D | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | |E | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |

№2 |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 |9 |10 |11 |12 |13 |14 |15 |16 |17 |18 |19 |20
|21 |22 |23 |24 |25 | |A | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |B | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |C | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | |D | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | |E | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
№3 |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 |9 |10 |11 |12 |13 |14 |15 |16 |17 |18 |19 |20
|21 |22 |23 |24 |25 | |A | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |B | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |C | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | | | | | |D | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | |E | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |

Ұқсас жұмыстар
Түзу сызықты тең айнымалы қозғалыс. үдеу
Санды теңсіздіктер
Мазмұнды есептерді шешу
Өзендер.. 6-сынып
Сұйықтар мен газдардың қозғалысы
Туындының физикалық мағынасы
Картадан ойпатта орналасқан кез келген қаланы көрсет
Құрлық сулары.
Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу жайлы ақпарат. 6 сынып
Функцияның графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуін табу
Пәндер