Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Энциклопедия сыныпқа арналған оқулықтар

Физика және автомобиль құрылысы
8 сынып, 68 сағат
(физика пәнәнің бағыттау сабағы)
Түсінік хат

Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев «Нұр Отан» партиясының сьезінде үздікотыздыққа
апарар «100 нақты қадам» бағдарламасын жариялады. Бағдарламада еліміздің
өркендеуіне қажетті негізгі мәселелер мен олардың шешу жолдары көрсетілген,
соның ішінде 58, 77 қадамдарда автокөлік мәселесі ерекше қарастырылған.
Осы мәселенің барлығы өскелең ұрпақ үшін жасалып жатқан шаралар. Ал біз
ұстаздар қауымына қойлатын шаралар. Ал біз ұзтаздар қаумына қойлатын талап
балаларды сауатты, тәрбиелі, өмірге бейім ұрпақ тәрбиелеу, міне сондықтанда
мен оқушылардың автомобильдер туралы тереңірек мағұлмат алу үшін арнайы
бағыттау сабағының бағдарламасын ұсынып отырмын. Нәтижесінде білім алушылар
автомобильдің құрылысымен танысып болашақта осы салада жемісті қызмет
жасауға деген қызығушылығын ояту. Жалпы курс жаратылыстану-математикалық
бағыттағы оқушыларға арналған. Бұл курс барысында оқушыларға автокөлік
құрылысы мен физика арасындағы байланысты көрсетуге және физиканы білу
қаншалықты маңызды екендігін білуіне мүмкіндік береді.

1. Жер бетіндегі автомобильдің әр түрлілігі.
2. Автомобиль құрылыстарының ұқсастығы.
3. Автомобиль құрылыстарының физикалық негізі.
4. Автомобильге қатысты физикалық есептерді шығару.

Курстың мақсатыАвтомобиль жалпы құрылыс, теорияларды, түсініктерді,
ұғымдарды терминдерге айрықша көңіл бөліп көрсету. Оқушылардың білім мен
біліктілік қабілеттерін қалыптастыру.

Курстың міндеті:

- оқушылардың өз бетімен жұмыс істеуді үйрету.

- оқушыларды заман талаптарына сай болуға дайындау.

- оқушыларға болашақ мамандық таңдауға көмектесу.

Курстың негізгі жаңалығы:

Базалық оқу бағдарламасында қамтылған материалдар арасындағы ішкі
байланысты ашып көрсетуге бағытталған оқу материалдарының қамтылуымен
сипатталады. Сонымен қатар мектеп бітіре салысымен автомобиль айдауға құмар
оқушыларға оның құрылысы туралы мағұлмат беру.

Қосымша әдебиеттерді пайдаланып, курстың жеке жұмыс жоспары жасалынды.

Курстың нәтижесі:

Білім алушыны бүгінгі өмірге бағыттау, пән бойынша алған білімін жоғары
деңгейде көрсете білу.

|Р/с |Тақырып |Сағат |Мерзім |Көрнекілік |Сабақтың түрі |Пайдаланылған |Ескертулер |
| | |саны | | | |әдебиеттер | |
|1 |Кіріспе |1 |09.2015 | |Жаңа сабақ | | |
|2 |Автомобильдің қысқаша |1 |09.2015 |Слайд |Аралас сабақ |Энциклопедия | |
| |тарихы | | | | |Интернет желілері | |
|3 |Автомобильдің |1 |09.2015 |Слайд |Аралас сабақ |Энциклопедия | |
| |технологиялық даму | | | | |Интернет желілері | |
| |хронологиясы | | | | | | |
|4 |Автомобиль қозғалысы |1 |09.2015 |Кеспе |Есеп шығару сабағы|Рымкеевич, Рахашев | |
| | | | |қағаздар | | | |
|5 |Автомобильдің бірқалыпты |1 |09.2015 |Кеспе |Есеп шығару сабағы|Рымкеевич, Рахашев | |
| |қозғалысы қозғалысы | | |қағаздар | | | |
|6 |Автомобильдің бірқалыпты |2 |09.2015 |Кеспе |Есеп шығару сабағы|Рымкеевич, Рахашев | |
| |айнымалы қозғалысы | |09.2015 |қағаздар | | | |
|7 |Автомобильдің жалпы |1 |09.2015 |Слайд |Аралас сабақ |Энциклопедия | |
| |құрылысы | | | | | | |
|8 |Автомобильдің |1 |10.2015 |Фотосурет |Аралас сабақ |Энциклопедия | |
| |трансмиссиясы | | | | | | |
|9 |Негізгі бөліктер және |1 |10.2015 |Фотосурет |Аралас сабақ |Энциклопедия | |
| |агрегаттар | | | | | | |
|10 |Шанақ |1 |10.2015 |Фотосурет |Аралас сабақ |Энциклопедия | |
|11 |Қозғалтқыш |2 |10.2015 |Фотосурет |Аралас сабақ |Энциклопедия | |
| | | |10.2015 | | | | |
|12 |Шасси |1 |10.2015 |Фотосурет |Аралас сабақ |Энциклопедия | |
|13 |Жүріс бөлігі |1 |10.2015 |Фотосурет |Аралас сабақ |Энциклопедия | |
|14 |Басқару жүйесі |1 |11.2015 |Фотосурет |Аралас сабақ |Энциклопедия | |
|15 |Тәжірибелік сабақ |1 |11.2015 |Кеспе |Аралас сабақ |8 сыныпқа арналған | |
| | | | |қағаздар | |оқулықтар | |
|16 |Бақылау жұмысы |1 |11.2015 |Кеспе | |8 сыныпқа арналған | |
| | | | |қағаздар | |оқулықтар | |
|17 |Электр жабдықтар |1 |11.2015 |Фотосурет |Аралас сабақ |Энциклопедия | |
|18 |Автомобильдің қосымша |1 |11.2015 |Фотосурет |Аралас сабақ |Энциклопедия | |
| |бөліктері | | | | | | |
|19 |Автомобильдің пайдалану |1 |11.2015 |Фотосурет |Аралас сабақ |Интернет желілері | |
| |мақсатына сәйкес жіктелуі | | | | | | |
|20 |Спидометр |1 |11.2015 |Фотосурет |Аралас сабақ |Энциклопедия | |
|21 |Тежегіш жүйесі |1 |11.2015 |Фотосурет |Аралас сабақ |Энциклопедия | |
|22 |Реле |1 |11.2015 |Фотосурет |Аралас сабақ |Энциклопедия, | |
| | | | | | |8 сыныпқа арналған | |
| | | | | | |оқулықтар | |
|23 |Аккумулятор түрлері |1 |12.2015 |Фотосурет |Аралас сабақ |Энциклопедия | |
|24 |Аккумулятор қасиеттері |1 |12.2015 |Фотосурет |Аралас сабақ |Энциклопедия | |
|25 |Шина |1 |12.2015 |Фотосурет |Аралас сабақ |Энциклопедия | |
|26 |Жылу қозғалтқыштары |2 |12.2015 |Фотосурет |Аралас сабақ |Энциклопедия | |
| | | |12.2015 | | | | |
|27 |Жылу қозғалтқыштарының |1 |12.2015 |Фотосурет |Аралас сабақ |Энциклопедия | |
| |жұмыс істеу принципі | | | | | | |
|28 |Іштен жанатын қозғалтқыш |2 |12.2015 |Фотосурет |Аралас сабақ |8 сыныпқа арналған | |
| | | |12.2015 | | |оқулықтар | |
|29 |Жылу мәшинелерін |1 |01.2016 |Слайд, |Пікір сайыс сабақ |8 сыныпқа арналған | |
| |пайдаланудағы экологиялық | | |Кеспе | |оқулықтар | |
| |мәселелер және қоршаған | | |қағаздар | | | |
| |ортаны қорғау | | | | | | |
|30 |Конденсаторлар |1 |01.2016 |Кеспе |Аралас сабақ |8 сыныпқа арналған | |
| | | | |қағаздар | |оқулықтар | |
|31 |Конденсаторларды тізбектей|1 |01.2016 |Кеспе |Есеп шығару сабағы|8 сыныпқа арналған | |
| |жалғау | | |қағаздар | |оқулықтар, | |
| | | | | | |Рымкеевич, Рахашев | |
|32 |Конденсаторларды параллел |1 |01.2016 |Кеспе |Есеп шығару сабағы|8 сыныпқа арналған | |
| |жалғау | | |қағаздар | |оқулықтар, | |
| | | | | | |Рымкеевич, Рахашев | |
|33 |Бақылау жұмысы |1 |01.2016 |Кеспе | |Рымкеевич, | |
| | | | |қағаздар | | | |
|34 |Автомобильдегі өткізгіштер|1 |01.2016 | |Аралас сабақ |Интернет желілері | |
|35 |Өткізгіштерді тізбектей |1 |02.2016 |Кеспе |Есеп шығару сабағы|Рымкеевич, Рахашев | |
| |жалғау | | |қағаздар | | | |
|36 |Тәжірибелік сабақ |1 |02.2016 |Кеспе | | | |
| | | | |қағаздар | | | |
|37 |Өткізгіштерді параллел |1 |02.2016 |Кеспе |Есеп шығару сабағы|Рымкеевич, Рахашев | |
| |жалғау | | |қағаздар | | | |
|38 |Өткізгіштерді аралас |2 |02.2016 |Кеспе |Есеп шығару сабағы|Рымкеевич, Рахашев | |
| |жалғау | |02.2016 |қағаздар | | | |
|39 |Тәжірибелік сабақ |2 |02.2016 |Кеспе |Виртуалды |8 сыныпқа арналған | |
| | | |02.2016 |қағаздар |бағдарламаларды |оқулықтар | |
| | | | | |пайдаланып есеп | | |
| | | | | |шығару | | |
|40 |Қыздыру шамдары |1 |02.2016 |Фотосурет |Жаңа сабақ |8 сыныпқа арналған | |
| | | | | | |оқулықтар | |
|41 |Есеп шығару сабағы |1 |02.2016 |Кеспе |Есеп шығару сабағы|Рымкеевич, Рахашев | |
| | | | |қағаздар | | | |
|42 |Қысқа тұйықталу. Балқымалы|1 |03.2016 |Кеспе |Аралас сабақ |8 сыныпқа арналған | |
| |сақтандырғыштар. | | |қағаздар | |оқулықтар | |
|43 |Есеп шығару сабағы |1 |03.2016 |Кеспе |Есеп шығару сабағы|Рымкеевич, Рахашев | |
| | | | |қағаздар | | | |
|44 |Генератор |2 |03.2016 |Фотосурет |Аралас сабақ |Энциклопедия | |
| | | |03.2016 | | |8 сыныпқа арналған | |
| | | | | | |оқулықтар | |
|45 |Статор |1 |03.2016 |Фотосурет |Аралас сабақ |Энциклопедия | |
| | | | | | |8 сыныпқа арналған | |
| | | | | | |оқулықтар | |
|46 |Ротор |1 |04.2016 |Фотосурет |Аралас сабақ |Энциклопедия | |
| | | | | | |8 сыныпқа арналған | |
| | | | | | |оқулықтар | |
|47 |Гидравликалық пресс |2 |04.2016 |Фотосурет |Есеп шығару сабағы|Рымкеевич, Рахашев | |
| | | |04.2016 | | | | |
|48 |Автомобиль отынының жылу |2 |04.2016 |Кесте |Есеп шығару сабағы|Рымкеевич, Рахашев | |
| |мөлшері | |04.2016 | | | | |
|49 |Тестпен жұмыс |1 |04.2016 |Кеспе |Есеп шығару сабағы|Рымкеевич, Рахашев | |
| | | | |қағаздар | | | |
|50 |Бақылау жұмысы |1 |04.2016 |Кеспе |Есеп шығару сабағы|Рымкеевич, Рахашев | |
| | | | |қағаздар | | | |
|51 |Автомобильдің ақауларын |1 |04.2016 |Слайд |Аралас сабақ |Интернет желілері | |
| |жөндейтін мамандар. | | | | | | |
| |Автомобиль модельдері, | | | | | | |
| |жасап құрастырушы әлемдік | | | | | | |
| |завоттар | | | | | | |
|52 |Қазақстанда құрастырылатын|1 |04.2016 |Слайд |Аралас сабақ |Интернет желілері | |
| |автомобильдер | | | | | | |
|53 |Автомобильдің өндіріс |1 |05.2016 | |Аралас сабақ |Интернет желілері | |
| |көлемі | | | | | | |
|54 |Бүгінгі таң автомобильдері|1 |05.2016 |Фотосурет |Аралас сабақ |Интернет желілері | |
|55 |Есеп шығару сабағы |1 |05.2016 |Кеспе |Есеп шығару сабағы|Рымкеевич, Рахашев | |
| | | | |қағаздар | | | |
|56 |Бақылау жұмысы |1 |05.2016 |Кеспе |Есеп шығару сабағы|Рымкеевич, Рахашев | |
| | | | |қағаздар | | | |
|57 |Тестпен жұмыс |2 |05.2016 |Кеспе |Есеп шығару сабағы|Рымкеевич, Рахашев | |
| | | |05.2016 |қағаздар | | | |
|58 |Қорытынды сабақ |1 |05.2016 |Кеспе | | | |
| | | | |қағаздар | | | |

Авторлық бағдарлама иесі: Нарботаева Балжан Касымқызы

Ұқсас жұмыстар
Әдеби тіл нормасы
Ақпаратты қорғау
Мұғалім топтарға жақындап
Ұлпалардың маңызы
ОМОЖТ диалогті оқыту
Қазақстанның XYIII ғасырдағы әләуметтік-экономикалық және саяси дамуы
Шаруа және ешкі
Ақпараттық технологияны сабақтарда үздіксіз пайдалану
Қазақ халқының ұлттық киімдері
Мектеп энциклопедия
Пәндер