Үлестір мелі парақша

Мазмұны
сағат саны
әдіс - тәсілдері
білімдік ережесі
Ескерту
барлы ғы

Тео

рия

Практика
№: 11
Мазмұны: Алғашқы мәліметтер
сағат саны: 1
әдіс - тәсілдері: 1
білімдік ережесі:
Ескерту: Баяндау Жинақтау сабағы
Сызбалар мен жұмыс.

Үлестір

мелі парақша

Оқулық

тар

Кесте.

№: 22-3
Мазмұны: Программа терезесі
сағат саны: 2
әдіс - тәсілдері: 1
білімдік ережесі: 1
Ескерту: Түсіндір мелі, сұрақ-жауап

Программа ережелері

мен танысу

№: 44
Мазмұны: Қолданылатын саймандар
сағат саны: 1
әдіс - тәсілдері: 1
білімдік ережесі:
Ескерту: Талдау, үлестірмелі қағаздар мен жұмыс
Стандартты бағдарламадағы

Үлестір

мелі қағаз, кесте

№: 55
Мазмұны: Сызықтар
сағат саны: 1
әдіс - тәсілдері: 1
білімдік ережесі:
Ескерту: Түсіндір мелі, ізде ну, талдау

Сызықтар

мен жұмыс

№: 66
Мазмұны: Доғалар
сағат саны: 1
әдіс - тәсілдері: 1
білімдік ережесі:
Ескерту: Түсіндір мелі, ізде ну, талдау

Доғалар

мен жұмыс

№: 77-8
Мазмұны: Геометриялық фигуралар
сағат саны: 2
әдіс - тәсілдері: 1
білімдік ережесі: 1
Ескерту: Фигуралармен жұмыс жасау
Геометриялық фигуралар
№: 79-10
Мазмұны: Ішкі аймақтарды бояу
сағат саны: 2
әдіс - тәсілдері: 1
білімдік ережесі: 1
Ескерту: Түсіндірмелі, практикалық жұмыс
Геометриялардың ішкі аймақтарын бояу

Үлестір

ме лі қағаз

№: 911-12
Мазмұны: Микроскоп тәртібі
сағат саны: 2
әдіс - тәсілдері: 1
білімдік ережесі: 1
Ескерту:

Түсіндірмелі, практика

лық

Жұмыс істеу тәртібін үйрену
№: 113-14
Мазмұны: Текст енгізу
сағат саны: 2
әдіс - тәсілдері: 1
білімдік ережесі: 1
Ескерту:

Практика

лық жұмыс

Текстпен жұмыс

Үлестір

ме лі, суретті парақша,

кесте

№: 115-16-17
Мазмұны: Фрагменттермен жұмыс істеу
сағат саны: 3
әдіс - тәсілдері: 1
білімдік ережесі: 2
Ескерту:

Түсіндірмелі, практика

лық

Фрагмент

термен жұмыс

№: 118
Мазмұны: Бейне атрибуттары
сағат саны: 1
әдіс - тәсілдері: 1
білімдік ережесі:
Ескерту:

Түсіндірмелі, практика

лық

Бейне атрибуттармен жұмыс
№: 119
Мазмұны: Бейнелерді дискіге жазу мен оқу
сағат саны: 1
әдіс - тәсілдері:
білімдік ережесі: 1
Ескерту:

Түсіндірмелі, практика

лық

Бейнелер

мен жұмыс жасау

№: 220-21
Мазмұны: Суреттерді баспаға шығару
сағат саны: 2
әдіс - тәсілдері: 1
білімдік ережесі: 1
Ескерту:

Түсіндірмелі, практика

лық

Суреттерді баспаға шығару
Кеспе қағаздар, мәтіндер жазылған топшама
№: 122-23
Мазмұны: Бірнеше программалармен қатар жұмыс істеу
сағат саны: 2
әдіс - тәсілдері: 1
білімдік ережесі: 1
Ескерту:

Түсіндірмелі, практика

лық

Программалармен жұмыс

Үлестір

мелі қағаздар, кесте

№: 124-25
Мазмұны: Информация алмасу
сағат саны: 2
әдіс - тәсілдері: 1
білімдік ережесі: 1
Ескерту:

Түсіндірмелі, практика

лық

Ақпарат

тық процестер

мен жұмыс

Танысты рылым, үлестір

ме лі қағаздар

№: 126-27-28
Мазмұны: Paintbrusq мен WordPad (Write)
сағат саны: 3
әдіс - тәсілдері: 2
білімдік ережесі: 1
Ескерту:

Түсіндірмелі, практика

лық

Программалармен жұмыс
Сызбалар
№: 129
Мазмұны: Калькулятор
сағат саны: 1
әдіс - тәсілдері:
білімдік ережесі: 1
Ескерту:

Түсіндірмелі, практика

лық

Калькуля

тормен жұмыс

№: 230
Мазмұны: Блокнот
сағат саны: 1
әдіс - тәсілдері:
білімдік ережесі: 1
Ескерту:

Түсіндірмелі, практика

Лық

Блокнот бағдарламасымен жұмыс жасау
№: 231-32
Мазмұны: Тест тапсырмасы
сағат саны: 2
әдіс - тәсілдері:
білімдік ережесі: 2
Ескерту: Тест жұмысын орындай ды Түсіндір мелі, сұрақ-жауап
Тарауды қорытындылау
№: 233-34
Мазмұны: Қайталау сабағы
сағат саны: 2
әдіс - тәсілдері:
білімдік ережесі: 2
Ескерту:

Түсінік хат

Жалпы орта бiлiм беру жүйесiндегi информатиканың ролi қазiргi ақпараттық қоғамдағы ақпараттық мәдениеттiң негiзiн құрайтын ақпараттық және коммуникациялық технологияны пайдалану дағдыларын қалыптастырудағы ақпараттық бiлiмнiң мәнiмен қамтамасыз етiледi. Информатика курсының алғашқы базалық ұғымдары туралы алынған мағлұмат бiздi қоршаған орта - зат, тiрi және өлi табиғат нысандары, ақпарат және оның түрлерi, оларды алу және беру тәсiлдерi негізінде қалыптасады.

Информатика пәнін 6, 7 сыныпта оқытудың мазмұндық желісі негізгі мектепте информатиканы үйретудің мазмұндық желілерімен пропедевтикалық деңгейде сәйкес келеді және онда берiлген iргелi ұғымдар жұмыс дәптерiндегi қызықты деңгейлiк тапсырмалармен, сұрақтармен, логикалық есептермен және дамытушылық ойындармен, сергiту сәттерiмен байланысты қарастырылады.

Курстың әрбiр тақырыбы дамытушылық, дүниетанымдық бiлiмдерін тереңдетiп отырады.

Курс соңында оқушы оқу бағдарламасында көрсетiлген әрбiр тақырып жөнiнде бiлiм мен бiлiктiлiк жинағын алады. Жекелеген тақырыптар бойынша қызықты тапсырмалар мен сұрақтар, компьютердегi практикалық жұмыстар қарастырылған. Аталған кезеңдер бағдарлама құрылымында көрсетiлген.

Информатика пәнiн оқыту оқушыларды бiртұтас ақпараттық-бiлiмдiк ортаға бейiмделу негiзiне дайындайды.

Мақсаты :

  • Оқушылардың білімін тереңдету, Windows жүйесінің стандартты программалар тобына кіретін қарапайым нүктелік графиктік редакторды жете түсіндіру;
  • Оқушының барлық мүмкіндіктері мен қабілеттерін ескере отырып, оның ерекшеліктерін дамыту.
  • ақпараттық ортада түрлі ақпараттарды қабылдау, беру, түрлендіру және тарату арқылы оқушылардың ақпараттық ойлау қабілетін дамыту мен ақпараттық мәдениетін қалыптастыру.

Міндеттері:

  • Сабақта оқылатын тақырыпты тереңдетіп оқыту, толықтыра меңгерту;
  • Оқушының ойлау қабілетін дамыту;
  • Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру.
  • оқушылардың логикалық ойлау қабiлетiн дамыту;
  • оқушылардың компьютерлiк сауаттылығын дамыту;
  • оқушылардың коммуникативтiк (тiлдiк) ойлау қабiлетi, өзіндік танымдық іс-әрекет жасау дағдылары мен шығармашылыққа бейiмдiлiгiн дамыту;
  • оқушылардың жүйелiк-ақпараттық бейнесiн, ақпараттық мәдениетiн және өзiн-өзi дамытуға және қызмет субъектiсi ретiнде қалыптастыру.

Күтілетін нәтиже :

Таңдау курсты оқытудың соңында оқушылар:

- ақпараттың мағынасын түсіне білу.

- бағдарламалардың практикалық қолданыстарын түсініп, игере білу;

- геометриялық фигуралармен танысып, оны өмірде дұрыс пайдалана білу;

- ақпараттың негізінде информатиканың алатын орнын түсіне білу;

-информатика пәнінен меңгерген білім, іскерлік, дағдыларын басқа пәндерден алған білімдерімен ұштастыра білу.

Курс мазмұны

Алғашқы мәліметтер (1 сағат)

Программа терезесі. (1 сағат)

Қолданылатын саймандар (1 сағат)

Сызықтар. (1 сағат)

Доғалар. (1 сағат)

Геометриялық фигуралар (2 сағат)

Ішкі аймақтарды бояу. (2 сағат)

Микроскоп тәртібі (2 сағат)

Текст енгізу. (2 сағат)

Фрагменттермен жұмыс істеу (3 сағат)

Бейне атрибуттары. бейнелерді дискіге жазу мен оқу (1 сағат)

Бейнелерді дискіге жазу (1 сағат)

Суреттерді баспаға шығару (2 сағат)

Бірнеше программалармен жұмыс істеу (2 сағат)

Информация алмасу. (2 сағат)


Ұқсас жұмыстар
Компьютерлік графика түрлері туралы 7-сынып
Топтық оқулық
Сабақтың тақырыбы Презентацияны демонстрациялау
Орман жануарлары
Жиындарды біріктіру
Бағалау парақша - лары
Күнтізбелік жоспар 6 сынып ежелгі Қазақстан тарихы
Жалпы және жалқы есім
Қазақ халқының мәдениеті
Баяндауыш
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz