Интерактивті тақта

Дарынды балаларға арналған
үш тілде оқытатын №20 лицей.
Математика пәнінің мұғалімі:
Джетписбаева А. К
Талдықорған қаласы.
Сынып: 6 А
САБАҚТЫ ТАҚЫРЫБЫ : Екі айнымалысы бар сызықты теңдеулер
жүйесін алмастыру әдісімен шешу.
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ :
1. Оқушылардың алған білімдерін жинақтау, ойлау, танымдық қабілетін, логикалық сауаттылығын дамыту ;
2. Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын, белсенділігін арттыру ;
3. Оқушыларды шығармашылыққа баулу, өз ойын еркін жеткізе білу дағдыларын қалыптастыру;
4. Интерактивті тақтаны пайдаланып оқушыларды шыдамдылыққа және байқампаздыққа тәрбиелеу .
САБАҚТЫҢ ТҮРІ : Бекіту сабағы.
КӨРНЕКІЛІК : Интерактивті тақта .
Сабақ барысы:
- Ұйымдастыру кезеңі
- Үй тапсырмасын тексеру .
- Өткен сабақты қайталау.
- Ауызша тапсырма шешу.
- Кітаппен жұмыс.
- Өзіндік жұмыс.
- Үйге тапсырма беру.
- Сабақты қорытындылау, бағалау.
Оқушыларды түгендеу, сабаққа дайындығын тексеру.
Үй тапсырмасын тексеріп, шықпаған есептерді талдау.
Қайталауға арналған сұрақтар:
- Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесінің шешімі деп нені айтады?
- Теңдеулер жүйесіндегі теңдеулердің графиктері болатын түзулер қиылысса, осы теңдеулер жүйесінің неше шешімі болады?
- Сызықтық теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешкенде, қандай жағдайда жүйенің шешімі болмайды? Шексіз көп шешімі болады?
- Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесі алмастыру тәсілімен қалай шешілетінін айтып бер.
- Қандай жағдайда екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін шешу үшін алмастыру тәсілін қолданған тиімді?
Ауызша тапсырмалар интерактивті тақтадан шығады.
Есептер шығару. (№1510. (3, 4), №1512. (1, 3), №1514, №1518, №1522. (1) )
2-3 оқушыға жеке карточкамен жұмыс беріледі.
№1510
3.
Жауабы: (6; 8)
4.
Жауабы: (2; 3)
№1512
1.
Жауабы: (8; -2)
3.
Жауабы: (3; 5)
№1514
Берілгені:
Ені - х
Ұзындығы - у
Р=22см
Жауабы: Ені - 4 см, Ұзындығы - 7 см.
№1518
Қыздар - х
Ұлдар - у
Жауабы: Қыздар - 15, ұлдар - 13.
№1522(1)
Жауабы: (7; 1)
Өзіндік жұмыс
1.
Ж: (2; 1) 2.
Ж: (-3; 5)
Үйге тапсырма №1510. (1, 2), №1512. (2, 4), №1513, 1517, 1522(2) есептерді шығарып келу.
Сабақты қорытындылау, бағалау.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz