Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Интерактивті тақта
Дарынды балаларға арналған
үш тілде оқытатын №20 лицей.
Математика пәнінің мұғалімі:
Джетписбаева А.К
Талдықорған қаласы.
Сынып: 6 А
САБАҚТЫ ТАҚЫРЫБЫ : Екі айнымалысы бар сызықты теңдеулер
жүйесін алмастыру әдісімен
шешу.
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ :
1. Оқушылардың алған білімдерін жинақтау , ойлау ,
танымдық қабілетін , логикалық сауаттылығын дамыту
;
2.Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын ,
белсенділігін арттыру ;
3. Оқушыларды шығармашылыққа баулу , өз ойын еркін
жеткізе білу дағдыларын қалыптастыру;
4. Интерактивті тақтаны пайдаланып оқушыларды
шыдамдылыққа және байқампаздыққа тәрбиелеу .
САБАҚТЫҢ ТҮРІ : Бекіту сабағы.
КӨРНЕКІЛІК : Интерактивті тақта .
Сабақ барысы:
□ Ұйымдастыру кезеңі
□ Үй тапсырмасын тексеру .
□ Өткен сабақты қайталау.
□ Ауызша тапсырма шешу.
□ Кітаппен жұмыс.
□ Өзіндік жұмыс.
□ Үйге тапсырма беру.
□ Сабақты қорытындылау, бағалау.
Оқушыларды түгендеу, сабаққа дайындығын тексеру.
Үй тапсырмасын тексеріп, шықпаған есептерді талдау.
Қайталауға арналған сұрақтар:
1. Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесінің шешімі деп нені
айтады?
2. Теңдеулер жүйесіндегі теңдеулердің графиктері болатын түзулер
қиылысса, осы теңдеулер жүйесінің неше шешімі болады?
3. Сызықтық теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешкенде, қандай
жағдайда жүйенің шешімі болмайды? Шексіз көп шешімі болады?
4. Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесі алмастыру тәсілімен қалай
шешілетінін айтып бер.
5. Қандай жағдайда екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін шешу
үшін алмастыру тәсілін қолданған тиімді?
Ауызша тапсырмалар интерактивті тақтадан шығады.
Есептер шығару. (№1510.(3,4), №1512.(1,3), №1514, №1518, №1522.(1))
2-3 оқушыға жеке карточкамен жұмыс беріледі.
№1510
3.
Жауабы: (6;8)
4.
Жауабы: (2;3)
№1512
1.
Жауабы: (8;-2)
3.
Жауабы: (3;5)
№1514
Берілгені:
Ені – х
Ұзындығы – у
Р=22см
Жауабы: Ені – 4 см, Ұзындығы – 7 см.
№1518
Қыздар – х
Ұлдар – у
Жауабы: Қыздар – 15, ұлдар – 13.
№1522(1)
Жауабы: (7;1)
Өзіндік жұмыс
1. Ж: (2;1) 2. Ж: (-3;5)
Үйге тапсырма №1510.(1,2), №1512.(2,4), №1513, 1517, 1522(2) есептерді
шығарып келу.
Сабақты қорытындылау, бағалау.
үш тілде оқытатын №20 лицей.
Математика пәнінің мұғалімі:
Джетписбаева А.К
Талдықорған қаласы.
Сынып: 6 А
САБАҚТЫ ТАҚЫРЫБЫ : Екі айнымалысы бар сызықты теңдеулер
жүйесін алмастыру әдісімен
шешу.
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ :
1. Оқушылардың алған білімдерін жинақтау , ойлау ,
танымдық қабілетін , логикалық сауаттылығын дамыту
;
2.Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын ,
белсенділігін арттыру ;
3. Оқушыларды шығармашылыққа баулу , өз ойын еркін
жеткізе білу дағдыларын қалыптастыру;
4. Интерактивті тақтаны пайдаланып оқушыларды
шыдамдылыққа және байқампаздыққа тәрбиелеу .
САБАҚТЫҢ ТҮРІ : Бекіту сабағы.
КӨРНЕКІЛІК : Интерактивті тақта .
Сабақ барысы:
□ Ұйымдастыру кезеңі
□ Үй тапсырмасын тексеру .
□ Өткен сабақты қайталау.
□ Ауызша тапсырма шешу.
□ Кітаппен жұмыс.
□ Өзіндік жұмыс.
□ Үйге тапсырма беру.
□ Сабақты қорытындылау, бағалау.
Оқушыларды түгендеу, сабаққа дайындығын тексеру.
Үй тапсырмасын тексеріп, шықпаған есептерді талдау.
Қайталауға арналған сұрақтар:
1. Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесінің шешімі деп нені
айтады?
2. Теңдеулер жүйесіндегі теңдеулердің графиктері болатын түзулер
қиылысса, осы теңдеулер жүйесінің неше шешімі болады?
3. Сызықтық теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешкенде, қандай
жағдайда жүйенің шешімі болмайды? Шексіз көп шешімі болады?
4. Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесі алмастыру тәсілімен қалай
шешілетінін айтып бер.
5. Қандай жағдайда екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін шешу
үшін алмастыру тәсілін қолданған тиімді?
Ауызша тапсырмалар интерактивті тақтадан шығады.
Есептер шығару. (№1510.(3,4), №1512.(1,3), №1514, №1518, №1522.(1))
2-3 оқушыға жеке карточкамен жұмыс беріледі.
№1510
3.
Жауабы: (6;8)
4.
Жауабы: (2;3)
№1512
1.
Жауабы: (8;-2)
3.
Жауабы: (3;5)
№1514
Берілгені:
Ені – х
Ұзындығы – у
Р=22см
Жауабы: Ені – 4 см, Ұзындығы – 7 см.
№1518
Қыздар – х
Ұлдар – у
Жауабы: Қыздар – 15, ұлдар – 13.
№1522(1)
Жауабы: (7;1)
Өзіндік жұмыс
1. Ж: (2;1) 2. Ж: (-3;5)
Үйге тапсырма №1510.(1,2), №1512.(2,4), №1513, 1517, 1522(2) есептерді
шығарып келу.
Сабақты қорытындылау, бағалау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz