Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Тік төрбұрыш

Күні: 12.12.2013 жыл
Сыныбы: 2
Сабақтың тақырыбы: «Шаршы»
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі:оқушыларға шаршы жайында толық түсінік бере отырып,
геометриялық фигураларды ажырата білуге баулу, есепті әр түрлі тәсілмен
шығаруға қалыптастыру, шаршының барлық қабырғалары тең деген терминді
енгізу.
Дамытушылығы:ой-өрісін, танымдық қабілеттерін, логикалық ойлауын,
зейінін, есте сақтауын дамыту, пәнге деген қазағушылығын және
белсенділігін арттыру.
Тәрбиелілігі: бірлікке, ынтымаққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, түсіндіру.
Сабақтың көрнекілігі: семантикалық карта, венн диаграмма, музыкалық
сүйемелдеу.
Сабақтың барысы: I Ұйымдастыру
Психолигиялық дайындық
Ойға толы санамыз,
Бестік баға аламыз.
Баласындай бір үйдің ,
Тату болсын арамыз.

1. Үй тапсырмасын тексеру: 89бет №4
2. Өткенге шолу: «Бәйге» ойыны

10) Қосудың кандай қасиеттері бар? (ауыстырымдылық, терімділік)
20) 30 бен 50-дің арасындағы толық ондықты айт? (40)
30) 1 сағатта неше минут бар? (60)
40) Ең үлкен екі таңбалы сан? (99)
50) Тік төртбұрыштың қасиеті қандай? (қарама-қарсы қабырғалары тең)
60) 1 метрде неше сантиметр бар? (100см)

3. Жаңа сабақ. Төртбұрыштар

4-қабырғасы

4-төбесі

4-бұрышы

Тік төртбұрыш Ромб шаршы (квадрат)
трапеция

Шаршы – барлық қабырғалары тең тік төртбұрыш
Шаршының ең жақын тегі – тік төртбұрыш, ромб, трапеция

4. Алдымызда шашылып жатқан фигураларды ұқсастығына байланысты
топтастырыңдар
1. Төрбұрыштар
2. Тік төрбұрыш
3. Шаршылар
4. Үш бұрыштар

5. Графикалық диктант
Дәптеріңнің торкөз сызықтарының түйіскен жерінен нүкте қой. Сол нүктеден
оңға қарай 4 торкөз санап алда, тағы да бір нүкте белгіле. Белгіленген әр
нүктеден төмен қарай 4 торкөз санап ал да, тағы да екі нүкте белгіле.
Дәптер сызықтары бойымен нүктелерді кесінділермен қос.
Сонда қандай фигура шықты? Шаршы

Оның шаршы екенін дәлелде және
қабырғаларын өлшеп, дәптерге жаз.

(Барлық қабырғалары тең тік төрбұрыш
шаршы деп аталады)
2см+2см+2см+2см = 8см

№2 Барлығы – 20(қ) және 10(ұ) Ш: (20+10)+4=34
Келді – 4 (0)
10+(20+4) =34
Болды - ? (0) 20+(10+4) =34
Ж: 34 оқушы
болды.

№3 Түптеуге тиіс – 48к
Ш:48-(20+10) =18к
Түске дейін – 20к (48-20)-10=18к
Түстен кейін – 10к (48-10)-20=18к
Қалды - ? Ж: 18 кітап қалды

6. Сергіту сәті
Біз кішкентай баламыз,
Өніп өсіп толамыз.
Көкке карап талпынып,
Күнге қолды созамыз.
Қанат қағып ұшамыз,
Қарлығаштай қалықтап.
Бір отырып, бір тұрып,
Бір тынығып, аламыз.

№5 Бос тор көздерді толтыр.

7. Қорытынды:

Тақтамен жұмыс

8 + 5 = - 5 =

18 + 5 = - 5 =

28 + 5 = - 5 =

38+ 5 = - 5 =

48+ 5 = - 5 =

58+ 5 = - 5 =

68+ 5 = - 5 =

8.Сабақты бекіту.

Венн диаграммасы

Бағалау:

Үйге тапсырма №4 91 -бет

-----------------------
30

20

10

50

60

40

2см

2см

2см

2см

Тік төрбұрыш 4 төбесі 4 бұрышы 4 қабырғасы бұрыштары тік. Екеуі де
гоеметриялық фигура

Тік төртбұрыш қарама-қарсы қабырғалары тең

Шаршы барлық
қабырғалары тең

14

13

9

6

7

7

5

9

Ұқсас жұмыстар
Шаршы. 2 сынып
Қисық сызықтарды салу
Бұрыштары дөңгеленген тік төртбұрыштар салу
Формаға іші штрихталған және түспен толтырылған тік төрбұрыш сал
Кеңістікті бағдарлау
Мұғалімдердің оқушыларды зерттеу парағын тарату
Оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау
«ғажайып математика»
Айяның тапсырмасы
Қосылатын күкірт қышқылының массасын тап
Пәндер