Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Арифметикалық квадрат түбірдің анықтамасы
Сабақтың тақырыбы: функциясы және оның қасиеттері мен графигі
Сабақтың типі: жаңа материалды бекіту.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік мақсаты: Оқушыларды функциясы және оның
қасиеттері жайлы алған білімдерін
бекіту.
Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың ой өрісін кеңейту, белсенділігін арттыру,
функциясының графигін сала білуге дағдыландыру.
Тәрбиелік мақсаты: Оқушыларды өз бетінше есеп шығаруға, ізденуге
тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: Деңгейлеп саралап оқыту.
Көрнекілігі: интерактивті тақта, оқулық.
Сабақ барысы
І. Ұйымдастыру.
ІІ. Үй жұмысын тексеру.
ІІІ. Қайталау. Функция дегеніміз не?
1. Анықталу облысы деген не?
2. Функцияның берілу тәсілдері.
3. функциясы, қасиеттері.
1. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлеметсіздер ме, балалар! Отырыңыздар. Балалардың
сабаққа даярлығын тексеру. Бүгінгі біздің тақырыбымыз: «Квадрат
түбірлері бар өрнектерді түрлендіру. Бүгін біз сабақта түрлендірудің
қасиеттерін қайталаймыз.
2. «Қайталау – оқу анасы».(слайд4)
А) Арифметикалық квадрат түбірдің анықтамасы.
В) Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері.
С) Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендірудің тәсілдерін ата.
Д) Әрбір тәсіл жайлы ашып айт.
“Кім шапшаң?”(слайд5)
3. Математика тарихынан(слайд6)
Мұғалім. Әрқашан жаңа ұғымды, анықтаманы енгізген, теореманы дәлелдеген
математик-ғалымның атын білу бізге қызық. Ал балалар, қай ғалым ғылымға
бірінші болып арифметикалық квадрат түбір ұғымын енгізді? Осы адамның
фамилиясының жанында ең үлкен сан мәні болады.
Тақтада ғалымдардың тегі және математикалық өрнек жазылып
тұрады:(слайд7)
Рене Декарт (1596-1650) француз математигі, әрі философы. 1637жылы
арифметикалық квадрат түбір ұғымын ғылымға енгізген. 1626 жылы нидерланды
математигі А.Ширар түбірді мын түрде белгілеген V. (тақтада суреті шығады)
4. «Тест». Өзіндік жұмыс. (слайд8)
Тест.
1. өрнегінің мәнін есепте
а) 0,72; в)0,1 с)0,2 d)-0,2
2. өрнегінің мәнін тап.
а) 27; в)11 с)-11 d)12
3. Амалдарды орында:
а) -7,7; в)-11,9 с)4,1 d)47
4. бөлшегін иррационалдықтан босат.
а) ; в) с) d)
5. бөлшегін иррационалдықтан босат.
а) ; в) с) d)
Жауаптары: (слайд9)
1. с
2. а
3. а
4. с
5. а
Қате жіберген есептерді талқылау.
5. Сергіту сәті(слайд10) Дұрыс жауапқа қолдарын жоғары көтереді, қате болса
алға созады.
1. Бірдей көбейткіштерден тұратын көбейтінді дәреже д.а. (+)
2. Негіздері бірдей дәрежелерді көбейткенде, дәрежелерін қосамыз.(+)
3. Тік бұрыштың өлшемі 1800-қа тең. (-)
4. функциясының графигі парабола. (+)
5. функциясының графигі гипербола (-)
6. 23=8
(+)
7. 4*4=-16
8. (-5)2=-25 (-)
6. Оқулықпен жұмыс. «Білімдіге – биіктен орын» (слайд11)
№80, №89 (1,3), №93
7.Қорытынды: Балалар өздері қорытады. (слайд12)
1. Үй жұмысы. № 89(2,4), № 91, №92. (слайд13)
Бағалау
-----------------------
Карточка 1
1. Есепте: ;
2. Салыстыр: ;
3. Өрнекті ықшамда:
Карточка 2
1. Есепте: ;
2. Салыстыр: ;
3. Өрнекті ықшамда:
Карточка 3
1. Есепте: ;
2. Салыстыр: ;
3. Өрнекті ықшамда:
Сабақтың типі: жаңа материалды бекіту.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік мақсаты: Оқушыларды функциясы және оның
қасиеттері жайлы алған білімдерін
бекіту.
Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың ой өрісін кеңейту, белсенділігін арттыру,
функциясының графигін сала білуге дағдыландыру.
Тәрбиелік мақсаты: Оқушыларды өз бетінше есеп шығаруға, ізденуге
тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: Деңгейлеп саралап оқыту.
Көрнекілігі: интерактивті тақта, оқулық.
Сабақ барысы
І. Ұйымдастыру.
ІІ. Үй жұмысын тексеру.
ІІІ. Қайталау. Функция дегеніміз не?
1. Анықталу облысы деген не?
2. Функцияның берілу тәсілдері.
3. функциясы, қасиеттері.
1. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлеметсіздер ме, балалар! Отырыңыздар. Балалардың
сабаққа даярлығын тексеру. Бүгінгі біздің тақырыбымыз: «Квадрат
түбірлері бар өрнектерді түрлендіру. Бүгін біз сабақта түрлендірудің
қасиеттерін қайталаймыз.
2. «Қайталау – оқу анасы».(слайд4)
А) Арифметикалық квадрат түбірдің анықтамасы.
В) Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері.
С) Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендірудің тәсілдерін ата.
Д) Әрбір тәсіл жайлы ашып айт.
“Кім шапшаң?”(слайд5)
3. Математика тарихынан(слайд6)
Мұғалім. Әрқашан жаңа ұғымды, анықтаманы енгізген, теореманы дәлелдеген
математик-ғалымның атын білу бізге қызық. Ал балалар, қай ғалым ғылымға
бірінші болып арифметикалық квадрат түбір ұғымын енгізді? Осы адамның
фамилиясының жанында ең үлкен сан мәні болады.
Тақтада ғалымдардың тегі және математикалық өрнек жазылып
тұрады:(слайд7)
Рене Декарт (1596-1650) француз математигі, әрі философы. 1637жылы
арифметикалық квадрат түбір ұғымын ғылымға енгізген. 1626 жылы нидерланды
математигі А.Ширар түбірді мын түрде белгілеген V. (тақтада суреті шығады)
4. «Тест». Өзіндік жұмыс. (слайд8)
Тест.
1. өрнегінің мәнін есепте
а) 0,72; в)0,1 с)0,2 d)-0,2
2. өрнегінің мәнін тап.
а) 27; в)11 с)-11 d)12
3. Амалдарды орында:
а) -7,7; в)-11,9 с)4,1 d)47
4. бөлшегін иррационалдықтан босат.
а) ; в) с) d)
5. бөлшегін иррационалдықтан босат.
а) ; в) с) d)
Жауаптары: (слайд9)
1. с
2. а
3. а
4. с
5. а
Қате жіберген есептерді талқылау.
5. Сергіту сәті(слайд10) Дұрыс жауапқа қолдарын жоғары көтереді, қате болса
алға созады.
1. Бірдей көбейткіштерден тұратын көбейтінді дәреже д.а. (+)
2. Негіздері бірдей дәрежелерді көбейткенде, дәрежелерін қосамыз.(+)
3. Тік бұрыштың өлшемі 1800-қа тең. (-)
4. функциясының графигі парабола. (+)
5. функциясының графигі гипербола (-)
6. 23=8
(+)
7. 4*4=-16
8. (-5)2=-25 (-)
6. Оқулықпен жұмыс. «Білімдіге – биіктен орын» (слайд11)
№80, №89 (1,3), №93
7.Қорытынды: Балалар өздері қорытады. (слайд12)
1. Үй жұмысы. № 89(2,4), № 91, №92. (слайд13)
Бағалау
-----------------------
Карточка 1
1. Есепте: ;
2. Салыстыр: ;
3. Өрнекті ықшамда:
Карточка 2
1. Есепте: ;
2. Салыстыр: ;
3. Өрнекті ықшамда:
Карточка 3
1. Есепте: ;
2. Салыстыр: ;
3. Өрнекті ықшамда:
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz