Топта оқушылар суретші

Тақырыбы: Суретшілер шығармаларын талдау

6 «а» сыныбы

25 қазан 2012 жылУақыты: 15. 40:

25 қазан 2012 жыл

Уақыты: 15. 40

25 қазан 2012 жылУақыты: 15. 40: Сабақ мақсаты:
Оқушыларға тақырыпты өздері оқып, талдау арқылы түсінуге мүмкіндік беру. Топпен, жұппен жұмыс жасату. Ойларын еркін айтуға үйрету. Алған білімдерін сурет салу барысында жүзеге асыру.
25 қазан 2012 жылУақыты: 15. 40: Әдісі:
ЖИГСО әдісі, өзін-өзі бағалау, жұппен, топпен жұмыс
25 қазан 2012 жылУақыты: 15. 40: Уақыты
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушылар іс-әрекеті
Ресурстар, көрнекі құралдар
25 қазан 2012 жылУақыты: 15. 40:

Сабақ барысы:

1. Ұйымдастыру кезеңі

25 қазан 2012 жылУақыты: 15. 40: 4 мин

1. Оқушылармен сәлемдесу

2. Топқа бөлу: (бір санымен төрт саны аралығында сандармен белгілеу)

Оқушылар 4 топқа бөлінеді
25 қазан 2012 жылУақыты: 15. 40: 2. Үй жұмысын тексеру
25 қазан 2012 жылУақыты: 15. 40: 5 мин
Үй тапсырмасына берілген «Болашақ менің үйім» тақырыбында сурет салып келу
Оқушылар әрқайсысы салған суреттерін топта талқылайды, өздеріне баға береді.
25 қазан 2012 жылУақыты: 15. 40: 3. Жаңа сабаққа ену
25 қазан 2012 жылУақыты: 15. 40: 6мин

1-тапсырма

Жаңа сабақты бастамас бұрын оқушыларды сынй ойландыру мақсатында бірнеше сұрақтар қоямын.

25 қазан 2012 жылУақыты: 15. 40:

1. Бағана топқа бөлінген кезде құрастырған суретімізде не бейнеленген?

2. Суретші суретінде нені меңзеп тұр?

3. Біз не жасап жатырмыз?

Оқушылар алдарындағы суретте не бейнеленгені жайлы өздерінің ойларын айтады, пікірталасқа қатысады. Суреттерді талдап жатырмыз.
25 қазан 2012 жылУақыты: 15. 40: 4. Ендеше бүгінгі тақырыбымыз «Суретшілер шығармаларын талдау». Интерактивті тақтаға тақырыпты жазу.
Интерактивті тақта.
25 қазан 2012 жылУақыты: 15. 40: 10мин

2-тапсырма

Суретшілер шығармаларын талдау үшін 4 топқа 4 түрлі суретшінің шығармасы мен мәтінін оқуға беремін. Оқушыларды қайтадан 1-ден 4-ке дейін санау арқылы эксперт

Топта оқушылар суретші шығармасымен жақсылап танысып, мәтінді жақсылап оқып алады, оны сол топта талқылайды және де өз тобына қайтадан түсіндіріп береді. Әр
Суретшілер шығармалары И. Айвазовский «Тоғызыншы толқыны», Ә. Ысмайловтың
25 қазан 2012 жылУақыты: 15. 40:

топтарға отырғызып суретші шығармасын топта жеке-

жекетанысуға, оқуға уақыт беру. Оқып болған соң жұпта және топта талқылауын өтіну. Топпен жұмыс аяқталған соң бұрын құрылған үй топтарға қайтады. Әр оқушы өз көрген суретімен, оқыған мәтіні бойынша түсіндіреді. Соңынан 4 суретшінің шығармасы, не бейнелегені жайлы бір оқушыдан ортаға шығып айтып береді.

мәтін бойынша тілек білдірген оқушы ортаға шығып баяндайды.

«Жуалы атырабында»,

Қ. Телжановтың «Көкпар», А. Дүзелхановтың «Наурыз»картиналары.

25 қазан 2012 жылУақыты: 15. 40: 4. Практикалық жұмыс
25 қазан 2012 жылУақыты: 15. 40: 10мин

3-тапсырма

Болмасаңда ұқсап бақ демекші сендер атақты суретші болмасаңдарда өз ойларыңнан еркін тақырыпта сурет салыңдар.

Оқушылар жеке-жеке сурет салады.
Альбом, сабаққа қажетті құралдары.
25 қазан 2012 жылУақыты: 15. 40:

4-тапсырма

Өздері салған суретте не бейнелегендері жайлы ойларын сұрау.

Суреттерінде не бейнелегені жайлы баяндайды.
25 қазан 2012 жылУақыты: 15. 40: 5. Оқушыларды бағалау.
25 қазан 2012 жылУақыты: 15. 40: 5 мин
Әр оқушыға өзіне баға беруін өтіну. Сұрақтар қою арқылы өзіне берген бағасының лайықтылығын бақылау.
Өзі бүгінгі сабақты меңгергені, сурет салғаны, үйренгені жөнінде өзіне есеп беру арқылы өзіне баға береді, жолдастары өзіне берген бағасына лайықпа, лайық емес болса ұсыныстарын айтады.
25 қазан 2012 жылУақыты: 15. 40: 6. Үйге тапсырма
25 қазан 2012 жылУақыты: 15. 40:
Еркін тақырыпта сурет салып келу.
25 қазан 2012 жылУақыты: 15. 40: 7. Рефлексия
25 қазан 2012 жылУақыты: 15. 40: 5мин
Шығу парағын толтырту.
Оқушылар бүінгі сабақтан алған әсерлері жайлы рефлексия жазып береді.
Ақ парақ

Ұқсас жұмыстар
Сауда саласындағы мамандықтар
Мамандықты тап
Әбілхан қастеев атындағы мемлекеттік өнер мұражайы. себеп бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлем. 9-сынып
Фотоэффект құбылысы
Абай мен әбіш
Кім не істейді
Ш.айтматов «қарғысқа ұшыраған аңшы туралы аңыз» әңгімесі
Менің анам шығарма жазу
Біліктілік белесі
“жасөспірімдер мен ата-аналар арасындағы қарым-қатынасты түзетудің психологиялық әдістемесі”
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz