Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Топта оқушылар суретші

Тақырыбы: Суретшілер шығармаларын талдау
6 «а» сыныбы

| 25 қазан 2012 жыл |
|Уақыты: 15.40 |
|Сабақ мақсаты: |Оқушыларға тақырыпты өздері оқып, талдау |
| |арқылы түсінуге мүмкіндік беру. Топпен, |
| |жұппен жұмыс жасату. Ойларын еркін айтуға |
| |үйрету. Алған білімдерін сурет салу |
| |барысында жүзеге асыру. |
|Әдісі: |ЖИГСО әдісі, өзін-өзі бағалау, жұппен, |
| |топпен жұмыс |
|Уақыты |Мұғалім іс-әрекеті |Оқушылар іс-әрекеті |Ресурстар, |
| | | |көрнекі |
| | | |құралдар |
|Сабақ барысы: |
|1.Ұйымдастыру кезеңі |
|4 мин |1. Оқушылармен сәлемдесу |Оқушылар 4 топқа бөлінеді | |
| |2. Топқа бөлу: (бір санымен | | |
| |төрт саны аралығында | | |
| |сандармен белгілеу) | | |
|2. Үй жұмысын тексеру |
|5 мин |Үй тапсырмасына берілген | Оқушылар әрқайсысы салған | |
| |«Болашақ менің үйім» |суреттерін топта талқылайды,| |
| |тақырыбында сурет салып келу |өздеріне баға береді. | |
|3. Жаңа сабаққа ену |
|6мин |1-тапсырма | | |
| |Жаңа сабақты бастамас бұрын | | |
| |оқушыларды сынй ойландыру | | |
| |мақсатында бірнеше сұрақтар | | |
| |қоямын. | | |
| |1.Бағана топқа бөлінген кезде|Оқушылар алдарындағы | |
| |құрастырған суретімізде не |суретте не бейнеленгені | |
| |бейнеленген? |жайлы өздерінің ойларын | |
| |2.Суретші суретінде нені |айтады,пікірталасқа | |
| |меңзеп тұр? |қатысады. Суреттерді талдап | |
| |3.Біз не жасап жатырмыз? |жатырмыз. | |
| |4.Ендеше бүгінгі тақырыбымыз | |Интерактивті |
| |«Суретшілер шығармаларын | |тақта. |
| |талдау». Интерактивті тақтаға| | |
| |тақырыпты жазу. | | |
|10мин |2-тапсырма | | |
| |Суретшілер шығармаларын |Топта оқушылар суретші |Суретшілер |
| |талдау үшін 4 топқа 4 түрлі |шығармасымен жақсылап |шығармалары |
| |суретшінің шығармасы мен |танысып , мәтінді жақсылап |И.Айвазовский |
| |мәтінін оқуға беремін. |оқып алады, оны сол топта |«Тоғызыншы |
| |Оқушыларды қайтадан 1-ден |талқылайды және де өз тобына|толқыны», |
| |4-ке дейін санау арқылы |қайтадан түсіндіріп береді. |Ә.Ысмайловтың |
| |эксперт |Әр | |
| |топтарға отырғызып суретші |мәтін бойынша тілек |«Жуалы |
| |шығармасын топта жеке- |білдірген оқушы ортаға шығып|атырабында», |
| |жекетанысуға, оқуға уақыт |баяндайды. |Қ.Телжановтың |
| |беру. Оқып болған соң жұпта | |«Көкпар», |
| |және топта талқылауын өтіну. | |А.Дүзелхановтың|
| |Топпен жұмыс аяқталған соң | |«Наурыз»картина|
| |бұрын құрылған үй топтарға | |лары. |
| |қайтады. Әр оқушы өз көрген | | |
| |суретімен, оқыған мәтіні | | |
| |бойынша түсіндіреді.Соңынан 4| | |
| |суретшінің шығармасы, не | | |
| |бейнелегені жайлы бір | | |
| |оқушыдан ортаға шығып айтып | | |
| |береді. | | |
|4.Практикалық жұмыс |
|10мин |3-тапсырма | | |
| |Болмасаңда ұқсап бақ демекші |Оқушылар жеке-жеке сурет |Альбом,сабаққа |
| |сендер атақты суретші |салады. |қажетті |
| |болмасаңдарда өз ойларыңнан | |құралдары. |
| |еркін тақырыпта сурет | | |
| |салыңдар. | | |
| |4-тапсырма | | |
| |Өздері салған суретте не |Суреттерінде не бейнелегені | |
| |бейнелегендері жайлы ойларын |жайлы баяндайды. | |
| |сұрау. | | |
|5. Оқушыларды бағалау. |
|5 мин |Әр оқушыға өзіне баға беруін |Өзі бүгінгі сабақты | |
| |өтіну. Сұрақтар қою арқылы |меңгергені, сурет салғаны, | |
| |өзіне берген бағасының |үйренгені жөнінде өзіне есеп| |
| |лайықтылығын бақылау. |беру арқылы өзіне баға | |
| | |береді, жолдастары өзіне | |
| | |берген бағасына лайықпа, | |
| | |лайық емес болса ұсыныстарын| |
| | |айтады. | |
|6.Үйге тапсырма |
| |Еркін тақырыпта сурет салып | | |
| |келу. | | |
|7. Рефлексия |
|5мин |Шығу парағын толтырту. |Оқушылар бүінгі сабақтан |Ақ парақ |
| | |алған әсерлері жайлы | |
| | |рефлексия жазып береді. | |

Ұқсас жұмыстар
Сауда саласындағы мамандықтар
Мамандықты тап
Әбілхан қастеев атындағы мемлекеттік өнер мұражайы. себеп бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлем. 9-сынып
Фотоэффект құбылысы
Абай мен әбіш
Кім не істейді
Ш.айтматов «қарғысқа ұшыраған аңшы туралы аңыз» әңгімесі
Менің анам шығарма жазу
Біліктілік белесі
“жасөспірімдер мен ата-аналар арасындағы қарым-қатынасты түзетудің психологиялық әдістемесі”
Пәндер