Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқушы әрекеті кезеңдері

Батыс Қазақстан облысы
Шыңғырлау ауданы
Л.Қылышев атындағы Шилі орта жалпы білім беретін мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі Самиева Балкенже Оңғарбекқызы

Пән. Әдебиеттік оқу.
Тақырыбы: «Таза бұлақ» Ы.Алтынсарин
Мақсаты:
Автор туралы еске түсіру арқылы мәтіннің мазмұнын түсініп айтуға
дағдыландыру;

Күтілетін нәтиже:
- Оқушылар өз ойларын, пікірлерін ашық айта біледі;
- Жаңа сөздерді меңдерді;
- Мазмұнын аша біледі;
- Нақыл сөздерді тауып, жаза алады;

Түрі: Сыни ойлауын дамыту жұмыс түріндегі сабақ.

Әдісі: топтастыру, блум таксономиясы, сұрақ- жауап;

Көрнекілігі: Ы.Алтынсарин портреті, табиғат, бұлақ, жолаушы суреттері,
карточкалар, қосымша материалдар.

Тапсырмалар: Тест, «Суреттерді құрастыр», топтастыру, постермен жұмыс, Блум
сұрақтарына бағытталған сұрақтар.

Барысы:

|Сабақтың |Мұғалім әрекеті |Оқушы әрекеті |
|кезеңдері | | |
|І. Кіріспе. |- Сәлеметсіздер ме? |- Сәлеметсіз бе? |
|Ұйымдастыру |- Бүгін сабаққа дайындықтарымыз қалай? |- жақсы. |
|бөлімі |- Бүгін сабақта кімдер жоқ? |- |
| |- Сабағымызды өлең жолдарымыздан бастайық. |- Шырылдады қоңырау, |
| | |Біз сабақты бастаймыз. |
| | |Партамызға отырып, |
| | |Өзара көз тастаймыз. |
| | |Табыс тілеп көзбенен- |
| | |Жаңа білім алуға |
| | |Алға қадам аттаймыз. |
| Үй тапсырмасы |Үй тапсырмасы тест түрінде болады. | |
| | | |
| |Тест | |
| |1. Шәкәрім Құдайбердіұлы кім? | |
| |А) Жазушы, ақын, тарихшы, композитор. |Дұрыс жауабы: |
| |Ә) жазушы, қоғам қайраткері. |1. а |
| |Б) Ақын, тарихшы, кұйші. |2. ә |
| |2. «Жаз келер» өлеңі қандай мезгіл туралы туралы? |3. б |
| |А) Көктем |4. а |
| |Ә) Жаз |5. б |
| |Б) Қыс |(Оқушылар өздерін бағалау шкаласы бойынша |
| |3. Харекет- |бағалайды.) |
| |А) шаруашылық | |
| |Ә) несіп | |
| |Б) әрекет | |
| |4. Жалғастыр | |
| |«Жаз келер, қыстыгүні қысым өтіп, | |
| |...... » | |
| |А) Қар, суық, аяз, боран- бәрі кетіп. | |
| |Ә) Шал- кемпір күншуақтап, күбірлесіп. | |
| |Б) Харекет берсе дағы қанша несіп. | |
| |5. Өлеңде қандай төлдер кездеседі? | |
| |А) қозы, бұзау, сиыр, түйе. | |
| |Ә) құлын, лақ, қозы, ешкі | |
| |Б) Бота, құлын, бұзау, лақ, қозы. | |
| |Бағалау шкаласы | |
| | | |
| |«5» | |
| |«4» | |
| |«3» | |
| |«2» | |
| | | |
| |Барлығы дұрыс орындалған | |
| |1 жауабы ғана қате орындалған | |
| |2 жауабы ғана қате орындарған | |
| |Барлығы да қате орындалған | |
| | | |
| | | |
|ІІ. Тұсаукесер |Тақтада үш сөз жазылып тұр. Олар: |- Табиғат- тіршілік нәрі. Қоршаған орта. |
|Қызығушылығын |«Табиғат», «Бұлақ», «Жолаушы» |Туған елім мен жерім. |
|ояту. |- Осы сөздердің мағынасын түсіндіріңдерші. |- Бұлақ- ағып жатқан таза, сөздір су. |
| | |- Жолаушы- белгілі бір мақсатпен жол жүруші, |
| |Топқа бөлу «Суреттерді құастыр» |сапар шегуші адам. |
| |Әр бала қиылған суреттерді таңдайды. Содан соң | |
| |оларды құрастырады. Тұтас турет құрастырылып болған| |
| |соң топ-топ болып отырады. | |
| |(Табиғаттың, ағып жатқан бұлық, жолдаушының суреті)| |
| |1 топ - «Табиғат» | |
| |2-топ- «Бұлақ» | |
| |3 топ- «Жолаушы» | |
|ІІІ.Негізгі бөлім|Күннің жадын жаздыру | |
|Жаңа сабақ |Сабақтың тақырыбын, мақсатын айту. | |
| |Бағалау критерийлермен таныстыру. | |
| | | |
| |№ | |
| |Оқушы- | |
| |ның аты | |
| |Тест | |
| |Оқулық- | |
| |пен жұмыс | |
| |Шығар- | |
| |машы- | |
| |лық жұмыс | |
| |Сұрақ- жауап | |
| |Өзін-өзі баға- | |
| |лау | |
| |Мұғалім-нің бағасы | |
| | | |
| |1 | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |2 | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |3 | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |4 | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |5 | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |6 | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Балалар, Ыбырай Алтынсарин туралы есімізге | Шын есімі |
| |түсірейік. |Ибраһим Ағартушы Мұғалім |
| |Ыбырай Алтынсарин кім? | |
| | |Ақын |
| | |Жазушы |
| | |Қазақ |
| | |хрестоматиясын Алғаш мектеп |
|Оқулықпен жұмыс |Оқулықтың 132- 134 беттерін үш топ бөлімдерге |жазды ашты |
| |бөліп оқып, мына сұрақтарға жауап беріңдер. | |
| |1- топ- бірінші бөлім | |
| |1. Үш жолаушы бұлақ басындағы қандай жазуды оқиды? |(Сұрақтарға оқушылар өздерінің жауабын |
| |2. Әрі қарай не болды деп ойлайсыңдар? |айтады) |
| |2- топ- екінші бөлім | |
| |1. Бірінші, екінші жолаушының жазу туралы пікірі не| |
| |болды? | |
| |2. Сен қай жолаушының пікіріне қосыласың? | |
| |3- топ- үшінші бөлім | |
| |1. Үш жолаушы неге бірдей ойламады? | |
| |2. Автор болсаңыз әңгімені қалай аяқтар едіңіз? | |
| | |(Жауап берген оқушы өзін өзі бағалап отырады)|
| | | |
|Сөздік жұмыс |Ғибрат алу- үлгі алу | |
|Сергіту сәті. |(Мұғалім бірінші өзі көрсетіп айтады. Балалар қарап|(Оқушылар іс- қимылмен көрсетеді) |
| |тыңдайды. Содан кейін оқушылар қайталайды.) |Мынау – менің жүрегім, |
| |Мынау – менің жүрегім, |Бәрі осыдан басталады. |
| |Бәрі осыдан басталады. |Мынау басым ақылды, |
| |Мынау басым ақылды, |Бәрі осы атқарады. |
| |Бәрі осы атқарады. |Мынау менің оң қолым, |
| |Мынау менің оң қолым, |Мынау менің сол қолым, |
| |Мынау менің сол қолым, |Барлық істі атқарады.мынау менің оң аяғым |
| |Барлық істі атқарады.мынау менің оң аяғым |Мынау менің сол аяғым, |
| |Мынау менің сол аяғым, |Мынау менің сол аяғым, |
| |Мынау менің сол аяғым, |Жақсылыққа апарады. |
| |Жақсылыққа апарады. | |
|Шығармашылық |- Бұнда сендер әр жолаушының пікіріндегі нақыл | |
|жұмыс |сөздерді тауып жазасыңдар. Жазғандарыңызды айтып | |
| |шығасыңдар. |- «Адал қызмет қыл, еш уақытта жалқауланып |
| |«Табиғат» тобы бірінші жолаушының пікіріндегі нақыл|тоқталып қалма, ақырында сен де үлкейіп |
| |сөздерді тауып жазасыңдар. |мұратыңа жересің» |
| |«Бұлақ» тобы екінші жолаушының пікіріндегі нақыл |- «Біреуге жақсылық етсең ол жақсылығыңды |
| |сөздерді тауып жазасыңдар. |ешкімге міндет етпе» |
| |«Жолаушы» тобы үшінші жолаушының пікіріндегі нақыл |- «Көңіліңіңді, бойыңды осы бұлақтай таза |
| |сөздерді тауып жазасыңдар. |сақта. Көңілің осы бұлақтай сыртқа ашық |
| | |көрініп тұрсын» |
| | | |
| | |(Оқушылар өзін -өзін бағалайды) |
|Қорытынды |Бүгінгі сабағымызды қорытындылай келесынадай | |
| |сұрақтарға жа6уап берейік. | |
| |1. Үш жігіт қандай бұлаққа кез болды? |-суы мұздай, шыныдай мөлдір, өте таза бұлаққа|
| | |кез болды. |
| |2. Олар нені байқап қалды? |- Қазандай қара тасқа жазған жазуды байқап |
| | |қалды. |
| |3. Үш жігіттің пікірі бірдей болды ма? |- жоқ, әртүрі. Бірақ жақсы мағынада айтылған.|
| |4. Сенің ойыңша қай жігіттің шешімі дұрыс? |- |
| |5. Бұлақтың, көлдің, өзеннің айырмашылығы қандай? |- |
| |5. Табиғаттағы заттар бір – бірімен қалай |- |
| |байланысып тұр? | |
| |6. Алған ақпарат негізінде сіздер қандай қорытынды |-табиғатсыз өмір жоқ |
| |жасайсыңдар? |- жақсы істермен айналысамыз |
| | |- табиғатты қорғау |
| | |- өтірік айтпау |
| | |- адамдарға жақсылық жасау |
| | |- адал қызмет ету |
| | |- ешкімді ренжітпеу |
| | | |
| |7. Табиғатты қорғау үшін не істер едіңіздер? |- суды ластамай, таза ұстау керек |
| | |- табиғатты бүлдірмеуіміз керек |
| | |- орманда от жақпау.жақсақ сөндіріп кету |
| | |керек. |
| | |- ағашты сындырмай, ағашты көп отырғызу керек|
|Бағалау |Критерийлер бойынша оқушылар әр этап бойынша | |
| |бағалап отырады. Қорытынды баға шығарады. Содан соң| |
| |мұғалім бағалайды. | |
|Үйге тапсырма |132-134 бет мазмұндау | |
| |«Су- тіршілік көзі» тақырыбында шығарма жазып келу.| |
| |- Сабағымыз аяқталды. | |

-----------------------
Ыбырай
Алтынсарин

Ыбырай
Алтынсарин

Ұқсас жұмыстар
7.1.Процент
Амебаның негізгі билгиялық ерекшеліктеріне сипаттама беру
Табиғатты сүйе білуге тәрбиелеу
Қысқа мерзімді жоспарлар. 10-сынып
Өлең мазмұнын суреттеу
Оқушылардың сабаққа дайындығын білу
Қазақ халқы қалыптасуының ежелгі және орта ғасырлардағы тарихи кезеңдері
Қысқа мерзімді сабақ жоспары 3 - сынып
Оқушылар мәтінді
Оқушының әрекеті бағалау
Пәндер