Оқушы әрекеті кезеңдері

Батыс Қазақстан облысы

Шыңғырлау ауданы

Л. Қылышев атындағы Шилі орта жалпы білім беретін мектебінің

бастауыш сынып мұғалімі Самиева Балкенже Оңғарбекқызы

Пән. Әдебиеттік оқу.

Тақырыбы: «Таза бұлақ» Ы. Алтынсарин

Мақсаты:

Автор туралы еске түсіру арқылы мәтіннің мазмұнын түсініп айтуға дағдыландыру;

Күтілетін нәтиже:

  • Оқушылар өз ойларын, пікірлерін ашық айта біледі;
  • Жаңа сөздерді меңдерді;
  • Мазмұнын аша біледі;
  • Нақыл сөздерді тауып, жаза алады;

Түрі: Сыни ойлауын дамыту жұмыс түріндегі сабақ.

Әдісі: топтастыру, блум таксономиясы, сұрақ- жауап;

Көрнекілігі: Ы. Алтынсарин портреті, табиғат, бұлақ, жолаушы суреттері, карточкалар, қосымша материалдар.

Тапсырмалар: Тест, «Суреттерді құрастыр», топтастыру, постермен жұмыс, Блум сұрақтарына бағытталған сұрақтар.

Барысы:

Сабақтың кезеңдері
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Сабақтың кезеңдері:

І. Кіріспе.

Ұйымдастыру бөлімі

Мұғалім әрекеті:

- Сәлеметсіздер ме?

- Бүгін сабаққа дайындықтарымыз қалай?

- Бүгін сабақта кімдер жоқ?

- Сабағымызды өлең жолдарымыздан бастайық.

Оқушы әрекеті:

- Сәлеметсіз бе?

- жақсы.

-

- Шырылдады қоңырау,

Біз сабақты бастаймыз.

Партамызға отырып,

Өзара көз тастаймыз.

Табыс тілеп көзбенен-

Жаңа білім алуға

Алға қадам аттаймыз.

Сабақтың кезеңдері: Үй тапсырмасы
Мұғалім әрекеті:
  • Үй тапсырмасы тест түрінде болады.

Тест

1. Шәкәрім Құдайбердіұлы кім?

А) Жазушы, ақын, тарихшы, композитор.

Ә) жазушы, қоғам қайраткері.

Б) Ақын, тарихшы, кұйші.

2. «Жаз келер» өлеңі қандай мезгіл туралы туралы?

А) Көктем

Ә) Жаз

Б) Қыс

3. Харекет-

А) шаруашылық

Ә) несіп

Б) әрекет

4. Жалғастыр

«Жаз келер, қыстыгүні қысым өтіп,

. . . »

А) Қар, суық, аяз, боран- бәрі кетіп.

Ә) Шал- кемпір күншуақтап, күбірлесіп.

Б) Харекет берсе дағы қанша несіп.

5. Өлеңде қандай төлдер кездеседі?

А) қозы, бұзау, сиыр, түйе.

Ә) құлын, лақ, қозы, ешкі

Б) Бота, құлын, бұзау, лақ, қозы.

Бағалау шкаласы

:
:
:
:
Оқушы әрекеті: «5»
«4»
«3»
«2»
Барлығы дұрыс орындалған
1 жауабы ғана қате орындалған
2 жауабы ғана қате орындарған
Барлығы да қате орындалған

Дұрыс жауабы:

1. а

2. ә

3. б

4. а

5. б

(Оқушылар өздерін бағалау шкаласы бойынша бағалайды. )

Сабақтың кезеңдері:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Сабақтың кезеңдері:

ІІ. Тұсаукесер

Қызығушылығын ояту.

Мұғалім әрекеті:
  • Тақтада үш сөз жазылып тұр. Олар:

«Табиғат», «Бұлақ», «Жолаушы»

- Осы сөздердің мағынасын түсіндіріңдерші.

Топқа бөлу «Суреттерді құастыр»

Әр бала қиылған суреттерді таңдайды. Содан соң оларды құрастырады. Тұтас турет құрастырылып болған соң топ-топ болып отырады.
(Табиғаттың, ағып жатқан бұлық, жолдаушының суреті)

1 топ - «Табиғат»

2-топ- «Бұлақ»

3 топ- «Жолаушы»

Оқушы әрекеті:

- Табиғат- тіршілік нәрі. Қоршаған орта. Туған елім мен жерім.

- Бұлақ- ағып жатқан таза, сөздір су.

- Жолаушы- белгілі бір мақсатпен жол жүруші, сапар шегуші адам.

Сабақтың кезеңдері:

ІІІ. Негізгі бөлім

Жаңа сабақ

Мұғалім әрекеті:
  • Күннің жадын жаздыру
  • Сабақтың тақырыбын, мақсатын айту.
  • Бағалау критерийлермен таныстыру.
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Оқушы әрекеті:

Оқушы-

ның аты

Тест

Оқулық-

пен жұмыс

Шығар-

машы-

лық жұмыс

Сұрақ- жауап

Өзін-өзі баға-

лау

Мұғалім-нің бағасы
1
2
3
4
5
6
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Сабақтың кезеңдері: Оқулықпен жұмыс
Мұғалім әрекеті:
  • Балалар, Ыбырай Алтынсарин туралы есімізге түсірейік.
  • Ыбырай Алтынсарин кім?

Оқулықтың 132- 134 беттерін үш топ бөлімдерге бөліп оқып, мына сұрақтарға жауап беріңдер.

1- топ- бірінші бөлім

1. Үш жолаушы бұлақ басындағы қандай жазуды оқиды?

2. Әрі қарай не болды деп ойлайсыңдар?

2- топ- екінші бөлім

1. Бірінші, екінші жолаушының жазу туралы пікірі не болды?

2. Сен қай жолаушының пікіріне қосыласың?

3- топ- үшінші бөлім

1. Үш жолаушы неге бірдей ойламады?

2. Автор болсаңыз әңгімені қалай аяқтар едіңіз?

Оқушы әрекеті:

Шын есімі

Ибраһим Ағартушы Мұғалім

Ақын Жазушы

Қазақ

хрестоматиясын Алғаш мектеп

жазды ашты

(Сұрақтарға оқушылар өздерінің жауабын айтады)

(Жауап берген оқушы өзін өзі бағалап отырады)

Сабақтың кезеңдері: Сөздік жұмыс
Мұғалім әрекеті: Ғибрат алу- үлгі алу
Оқушы әрекеті:
Сабақтың кезеңдері: Сергіту сәті.
Мұғалім әрекеті:

(Мұғалім бірінші өзі көрсетіп айтады. Балалар қарап тыңдайды. Содан кейін оқушылар қайталайды. )

Мынау - менің жүрегім,

Бәрі осыдан басталады.

Мынау басым ақылды,

Бәрі осы атқарады.

Мынау менің оң қолым,

Мынау менің сол қолым,

Барлық істі атқарады. мынау менің оң аяғым

Мынау менің сол аяғым,

Мынау менің сол аяғым,

Жақсылыққа апарады.

Оқушы әрекеті:

(Оқушылар іс- қимылмен көрсетеді)

Мынау - менің жүрегім,

Бәрі осыдан басталады.

Мынау басым ақылды,

Бәрі осы атқарады.

Мынау менің оң қолым,

Мынау менің сол қолым,

Барлық істі атқарады. мынау менің оң аяғым

Мынау менің сол аяғым,

Мынау менің сол аяғым,

Жақсылыққа апарады.

Сабақтың кезеңдері: Шығармашылық жұмыс
Мұғалім әрекеті:

- Бұнда сендер әр жолаушының пікіріндегі нақыл сөздерді тауып жазасыңдар. Жазғандарыңызды айтып шығасыңдар.

«Табиғат» тобы бірінші жолаушының пікіріндегі нақыл сөздерді тауып жазасыңдар.

«Бұлақ» тобы екінші жолаушының пікіріндегі нақыл сөздерді тауып жазасыңдар.

«Жолаушы» тобы үшінші жолаушының пікіріндегі нақыл сөздерді тауып жазасыңдар.

Оқушы әрекеті:

- «Адал қызмет қыл, еш уақытта жалқауланып тоқталып қалма, ақырында сен де үлкейіп мұратыңа жересің»

- «Біреуге жақсылық етсең ол жақсылығыңды ешкімге міндет


Ұқсас жұмыстар
7.1.Процент
Амебаның негізгі билгиялық ерекшеліктеріне сипаттама беру
Табиғатты сүйе білуге тәрбиелеу
Қысқа мерзімді жоспарлар. 10-сынып
Өлең мазмұнын суреттеу
Қазақ халқы қалыптасуының ежелгі және орта ғасырлардағы тарихи кезеңдері
Оқушылардың сабаққа дайындығын білу
Қысқа мерзімді сабақ жоспары 3 - сынып
Оқушылар мәтінді
Оқушының әрекеті бағалау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz