Осьтік және центрлік симметрия

C:\Разия 50\SAM_1084.JPG Маңғыстау облысы

Жаңаөзен қаласы

№18 орта мектебінің

математика пәнінің

мұғалімі

Нурмуханова Гулара Мухамметгалыевна

Қысқа мезімді сабақ жоспар

Күні:

6-сынып

Пәні: математика

Күні:6-сыныпПәні: математика:

Сабақтың тақырыбы

Осьтік және центрлік симметрия

Күні:6-сыныпПәні: математика:

Сілтеме

Интернеттен мағлұмат алу. Қосымша материалдар.

Математика (6-сынып), оқулық беті 268 - 2278

Күні:6-сыныпПәні: математика:

Мақсаты

Симметрия туралы түсінік бере отырып, түзуге қатысты фигураларды, центрлік симметриялы фигураларды, осьтік симметриялы фигураларды және де симметриялы фигуралардың өзара теңдігін үйрену.
Күні:6-сыныпПәні: математика:

Оқыту нәтижесі

Өздігінен оқу дағдыларын қалыптастырады. Жаңа тақырыптың мазмұнын өз бетімен аша алады, салыстыра біледі, талдай алады, ой қорытуды үйренеді.

Күні:6-сыныпПәні: математика:

Түйінді идеялар

1) Интернеттен мәлімет іздеу оқушылардың тәуелсіз ойлауына және олардың ой қорыту, өзіндік түсініктеме беру қабілетіне ықпалын тигізеді.

2) Сыни тұрғыдан ойлау балалардың өз идеясын сенімді түрде білдіруіне, түрлі көзқарастарға көңіл бөлуге және оларды бағалауға мүмкіндік береді.

3) Балалардың жауабын бақылау, жазып алу мен талқылау сауатты оқытуға ықпал етеді.

Күні:6-сыныпПәні: математика:

Блум таксаномиясы

7 модуль

ресурстар

Сабақтың мазмұны

Күні:6-сыныпПәні: математика:

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс - әрекеті

Күні:6-сыныпПәні: математика:

Жас ерекшеліктеріне қарай білім беру

топтастыру

Ұйымдастыру. Топтарға бөлу

Фигуралар бойынша топқа бөлінеді.

Күні:6-сыныпПәні: математика:

Диалог

Мозайкалық оқыту

Ынтымақтастық атмосферасын құрады. Мәліметтерді алып топтық тапсырмаларды орындайды

Бір-біріне жақсы көңіл-күй тілейді.

Күні:6-сыныпПәні: математика:

Сыни ойлау

Ой шақыру стратегиясы

Интербелсенді тақтадан суреттер көрсетіледі.

Оқушылар фигураларға қарап, қандай сан екенін өздері топта табады. Фигуралар жайлы өздерінің білгендерін топтастырады. (постер жасау)

Күні:6-сыныпПәні: математика:

Білу

АКТ-ны қолдану

Интернет, топтастыру стратегиясы

I топ

II топ

III топ

IV топ

Шағын топтағы оқушылар өздерінің бұрынғы білімдерін еске түсіреді. Жаңа білімдермен толықтырады. (постер жасау)

Есептеулерде калкуляторды қолданады.

Күні:6-сыныпПәні: математика:

Түсіну

Сыни ойлау

Оқулық, сұрақ-жауап (ашық сұрақтар)

Тақырып бойынша тапсырмалар береді. Өз ойларын айтқызады, сұрақтар береді.

Оқулықтан оқып, жұппен, топпен талқылайды, сұрақтардың жауабын айтады.

Күні:6-сыныпПәні: математика:

Қолдану

Диалог

Оқулық

Тақырыптың мазмұнына байланысты бір-біріне сұрақтар қояды.

Жаңа білімдерді қолданады.

Күні:6-сыныпПәні: математика:

АКТ-ны қолдану

сергіту

Сергіту сәтін ұйымдастырады.

Бейнетаспадағы әуен арқылы жаттығу жасайды.

Күні:6-сыныпПәні: математика:

Талдау, жинақтау

Сыни ойлау

Түртіп алу стратегиясы

Тақырыптан тапсырма беріледі.

№ 1170, №1195

қатты әсер еткен тұстарын табады. Өз ойларын талқылап ашады.

Қатты әсер еткен жерлері.

Координаталық жазықтықтағы координаталар басы О нүктесіне қатысты центрлік симметриялы нүктелер, яғни олар нүктелердің координаталары қарама-қарсы сандар болады

Күні:6-сыныпПәні: математика:

АКТ-ны қолдану

Үй тапсырмасын беру. Оқулықтан есептер, тақырыпты кеңінен оқу.

№ 1172, №1196

Ережені жаттайды

Күні:6-сыныпПәні: математика:

Бағалау

Оқыту үшін бағалау

Оқушыларға критерийлер шығартады.

Критерий бойынша өз-өзін бағалайды.

Сабақтың тақырыбы: Осьтік және центрлік симметрия

Сабақтың мақсаты : 1. Симметрия туралы түсінік бере отырып, түзуге қатысты фигураларды, центрлік симметриялы фигураларды, осьтік симметриялы фигураларды және де симметриялы фигуралардың өзара теңдігін үйрену.

2. Оқушылардың жаңа тақырыпты өз бетімен меңгеруіне мүмкіндік туғызу, алған білімдерін мысалдармен бекітіп қорытынды жасауға және ізденушілік қабілеттерін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру.

3. Оқушыларды ұйымшылдыққа, іскерлікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгеру сабағы

Сабақтың әдісі: Сын тұрғысынан ойлау, топтық .

Пәнаралық байланыс: Геометрия, табиғат

Сабақтың көрнекілігі : Дидактикалық материалдар, интерактивті тақта

Сабақтың барысы:

I кезең. 1. Ұйымдастыру: Сыныпты топтарға бөлу, ынтымақтастық атмосферасын орнату

2. Үй тапсырмаларын тексеру

Тест тапсырмалары

Тест

I нұсқа

1. (-∞; 5] сан аралығының аты:

А) ашық сәуле, Ә) интервал, Б) кесінді, В) сәуле

2. Белгіленуімен жаз: 1-ден 4-ке дейінгі кесінді

А) (1; 4 ), Ә) [1; 4], Б) ( 1; 4 ], В) [ 1; 4)

  1. а-ның қандай мәндерінде4а−7а−1\frac{4а - 7}{а - 1}бөлшегі бұрыс бөлшек болады?

А) а> 2 ; Ә) а≥ 2; Б) а< 2; В) а ≤ 2

  1. Бір жазықтықта жататын бір-бірімен қиылыспайтын екі түзу . . . деп аталады

А) кесінді; Ә) перпендикуляр; Б) жазықтық; В) параллель

Тест

II нұсқа

  1. [5; 9] сан аралығының аты;

А) кесінді , Ә) сәуле, Б) ашық сәуле, В) интервал

  1. Белгіленуімен жаз: 2-ден 7-ге дейінгі интервал

А) [2; 7], Ә) ( 2; 7], Б) [ 2; 7), В) (2; 7)

  1. Х-тің қандай мәндерінде19−4х6\frac{19 - 4х}{6}бөлшегі бұрыс бөлшек болады

А) х<3, 25; Ә) х≤ 3, 25; Б) х> 3, 25; В) х≥ 3, 25

  1. Тік бұрышты координаталар жүйесі орналасқан жазықтық . . . деп аталады.

А) координаталар басы ; Ә) абсцисса Б) координаталық жазықтық ; В) нүкте

II кезең. Білу, түсіну, қолдану

  1. Тақырыпты ашып алу.

Парақ бетіне а түзуін сызып, оның бойымен парақты бүктеңдер.

Бүктелген парақтың сыртқы бетіне қандай да бір өрнектің жартысының суретін салыңдар.

Қағаздағы салынған суретті қайшымен қиып алыңдар. Қағаздың бүктеуін жазыңдар. Сонда қандай сурет алынды?

Егер түзу бойымен бүктегенде жазықтықтағы екі фигура бір-бірімен беттесетін болса, ондай фигуралар түзуге қатысты симметриялы фигуралар деп аталады

Симметриялы фигуралар өзара тең болады.

К К

А А 1

В В 1 АВ=А 1 В 1

Егер түзу фигураны симметриялы екі бөлікке бөлсе, онда ондай фигура осьтік симметриялы фигура деп аталады.

Түзу сол фигураның симметрия осі деп аталады.

Мысалы: АВС бұрышының АВ қабырғасы к түзуіне қатысты ВС қабырғасына симметриялы. Бұрыш - осьтік симметриялы фигура.

А

Д ‹АВД=30 ͦ ‹ДВС=30 ͦ ‹АВС= 60 ͦ

АВС бұрышын к түзуі бойымен бүктесек, ол


Ұқсас жұмыстар
Центрлік және осьтік симметрия
Центрлік және осьтік симметриялар
Бұрыш - осьтік симметриялы фигура
Архитектурадағы симметрия
Центрлік симметрия
Симметрияның түрлері
Ұқсастық түрлендіру және оның қасиеттері. Ұқсас фигуралар.
Болашақ депозит
Топтарға сұрақтар дайындау
Деңгейлік тапсырмалар орындау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz